Pazarlama Dünyasının Yıldızları Global Marketing Summit'te Buluştu

"Sürdürülebilir Büyüme" temasıyla İstanbul'da gerçekleştirilen zirvede, dünyanın önde gelen pazarlama uzmanları bir araya geldi.

Haber Giriş Tarihi: 24.10.2024 19:54
Haber Güncellenme Tarihi: 24.10.2024 19:54

İSTANBUL (İHA) - Dünyanın önde gelen pazarlama uzmanları ve iş dünyasının düşünce liderleri, 23-24 Ekim tarihlerinde İstanbul'da gerçekleşen Global Marketing Summit 2024 için bir araya geldi. Bu yılki zirve, pazarlama sektörünün yıldızlarını buluştururken, Türkiye ve dünya genelinden birçok iş insanını ağırladı. 

Zirvenin ana teması "Sürdürülebilir Büyüme" olarak belirlendi. Pazarlama guruları, liderler ve ünlü yazarlar, iki gün boyunca katılımcılarla çeşitli içerikler paylaştı. "Modern Pazarlamanın Babası" olarak kabul edilen Dr. Philip Kotler, zirvenin onur konuğuydu. Kotler, İstanbul'da olmaktan mutluluk duyduğunu "Bir çoğunuzla İstanbul'da ve Türkiye'de tanışmanın keyfini yaşıyorum ve sizinle en son fikirleri paylaşmaktan her zaman mutluluk duyuyorum” diyerek ifade etti.

Zirve Başkanı, KREA M.I.C.E. Kurucusu ve CEO’su, KREA Digital Kurucu Ortağı Seda Mızraklı Ferik, Türkiye’nin TUSAŞ’a yönelik saldırısıyla ilgili duyduğu üzüntüyü dile getirerek, bu tür saldırılara karşı ülkenin bir araya gelmesi gerektiğini vurguladı. Ferik, tüm reklam verenleri şiddet içeren dizilere reklam vermemeye davet eden #siddetvarsareklamyok kampanyasını başlattıklarını da duyurdu.

“SÜRDÜRÜLEBİLİR BÜYÜME” BİZİM İÇİN ÇOK BÜYÜK BİR DEĞER

Mızraklı Ferik, 'Sürdürülebilir Büyüme' konusunun büyük bir değer taşıdığını ve bu konunun zirve boyunca önemli bir yer kapladığını belirtti. Sağlığın ve iş-özel hayat dengesinin önemine değinen Ferik, zirvede birçok well being oturumu gerçekleştirdiklerini açıkladı. Gelecek yıl 'İnsan Kaynakları' dünyasını 4 gün sürecek bir etkinlikte bir araya getireceklerini duyurdu.

Pazarlama gurusu Dr. Philip Kotler, zirvede "50 yılın perspektifinde Pazarlamanın Geleceği" hakkında öngörülerini paylaştı. 

Zirvenin ilk gününde konuşma yapan Peter Fisk, markaların sürdürülebilir büyüme stratejilerini ve verimliliklerini artırmalarına yönelik bilgiler sundu. Markaların etkili kampanya hikayeleri oluşturmasının önemine değindi.

Epica Awards’ın Editoryal Direktörü Mark Tungate, Avrupa’dan sürdürülebilirlik alanında ödüller kazanmış kampanyaları örnekleriyle analiz etti.

Zirvede Mike Brewer ve Marc Elvis Priestley, "Bir TV Programının DNA'sı Olarak Sürdürülebilirlik" konulu panel oturumunu gerçekleştirdi. Ayrıca, Elizabeth Solaru, lüks markaların kapsayıcı pazarlama stratejileriyle büyümelerini anlattı.

Modern medyanın önde gelen isimlerinden Amani Al-Khatahtbeh, İstanbul'a büyük bir heyecanla geldiğini belirtti.

Global Marketing Summit 2024, Garanti BBVA Ödeme Sistemleri ana iş ortaklığı ve Borusan Otomotiv'in resmi araç sponsorluğunda düzenlendi. Etkinlik, pazarlama ve iş dünyasıyla ilgili zengin içerikler ve konuşmacı oturumları sunarak 100’den fazla oturum ve 150’den fazla konuşmacıyı ağırladı. 

Bu yılki teması "Sürdürülebilir Büyüme" olan zirve, CEO’ların ve üst düzey pazarlama liderlerinin katılımıyla "CMO Circle Özel Öğle Yemeği" de düzenledi. Fiziki oturumlara katılanların içeriklere ömür boyu ulaşım imkânı sunulacak.