Kuzey Kıbrıs, Londra WTM Fuarında İlgi Odağı Oldu

Kuzey Kıbrıs, Londra’daki "World Travel Market" fuarında tarihi ve doğal güzellikleriyle ziyaretçilerin dikkatini çekti.

Haber Giriş Tarihi: 11.11.2024 10:55
Haber Güncellenme Tarihi: 11.11.2024 10:55

Kuzey Kıbrıs’taki turizm sektörü temsilcileri, İngiltere’de düzenlenen "World Travel Market" (WTM) fuarında ülkeyi tanıtmak için bir araya geldi. Başbakan Yardımcılığı ve Turizm, Kültür, Gençlik ve Çevre Bakanlığı’nın desteğiyle 5-7 Kasım 2024 tarihleri arasında gerçekleştirilen fuarda KKTC, görkemli bir stantla ziyaretçileri ağırladı. Fuara katılan Başbakan Yardımcısı ve Turizm, Kültür, Gençlik ve Çevre Bakanı Fikri Ataoğlu, turizm temsilcileri ile görüşmeler yaparak Kuzey Kıbrıs’ın tanıtımı için önemli adımlar attı.

Fuar boyunca Başbakan Yardımcısı Ataoğlu’na, KKTC Londra temsilcisi Çimen Keskin, Turizm Tanıtma ve Pazarlama Dairesi Müdürü Mine Emiroğlu ve Muavin Konsolos Esma Eroğlu'nun aralarında bulunduğu isimler eşlik etti. Türkiye Kültür ve Turizm Bakan Yardımcısı Nadir Alpaslan ve heyeti de KKTC standını ziyaret ederek Ataoğlu ile görüştü.

Fuardaki KKTC standında ülkenin tarihi ve doğal güzellikleri, eşsiz plajları, mutfağı ve geleneksel el sanatları hakkında ziyaretçilere kapsamlı bilgi sunuldu. Standın görsel sunumlar, broşürler ve tanıtım materyalleri ile desteklenmesi, ziyaretçilerin ilgisini Kuzey Kıbrıs’a yönlendirmede başarı sağladı. Turizm sektörü temsilcileri fuarda, uluslararası turizm profesyonelleri ve yatırımcılarla iş birliği görüşmeleri gerçekleştirme fırsatı buldu.

ATAOĞLU: "KUZEY KIBRIS’IN İNGİLTERE’DEKİ BİLİNİRLİĞİNİ ARTIRACAĞIZ"

Ataoğlu, İngiltere pazarının KKTC turizmi için önemine değinerek, farklı tanıtım yöntemleriyle İngiltere’den daha fazla turist çekmeyi hedeflediklerini belirtti. "İngiltere’den gelen turist sayısını artırmak ve Kuzey Kıbrıs’ın güzelliklerini daha fazla insanla buluşturmak adına World Travel Market çok uygun bir fuar" diyen Ataoğlu, KKTC'nin turistik altyapısını geliştirmeye yönelik çalışmaların devam ettiğini vurguladı.

Dijital pazarlama araçlarıyla Kuzey Kıbrıs turizmini global arenada tanıtmayı amaçladıklarını ifade eden Ataoğlu, Türkiye Kültür ve Turizm Bakanlığı iş birliğiyle hazırlanan Kuzey Kıbrıs tanıtım filminin İngiliz televizyonları ve haber sitelerinde gösterildiğini belirtti. İngiltere pazarı için yeni reklam ve tanıtım faaliyetleri hazırlığında olduklarını kaydeden Ataoğlu, Kuzey Kıbrıs’ın İngiltere’deki bilinirliğini artırma yolunda kararlı olduklarını söyledi.