İngiltere, BDT, Balkanlar, Avrupa ve Orta Doğu başta olmak üzere 110 ülkeden 15 bini aşkın turizm profesyoneli, 15 Kasım’da İstanbul’da bir araya geliyor. Dünyanın önde gelen turizm teknoloji şirketleri ve bölge pazarlarının güçlü operatörleri, bugün Uzakrota Global’de buluşacak. WOW Convention Center İstanbul’daki zirvede, 60 oturum ve dünya çapından 200 etkileyici konuşmacı, sektördeki yenilikçi gelişmeleri tartışacak.
Turizm ve seyahat endüstrisinin en büyük etkinliklerinden biri olan Uzakrota, 2024 yılı itibarıyla düzenleyeceği 5 zirveden en büyüğünü 15 Kasım’da (bugün) İstanbul'da gerçekleştirecek. Türk Hava Yolları, Malezya Turizm, Amadeus, Paximum, Tourmania ve Tour to America'nın desteğiyle Uzakrota, geniş çaplı bir katılıma ev sahipliği yapacak. 110 ülkeden en etkili turizm ve seyahat markalarının yanı sıra, 15 binden fazla turizm profesyonelinin katılması beklenen zirve, sektördeki en önemli buluşmalardan biri olacak.
Küresel turizm pazarının en büyük seyahat şirketleri tarafından "Dünyanın En Etkili 10 Turizm Etkinliği" arasında gösterilen Uzakrota Seyahat Zirvesi, geçmiş yıllarda olduğu gibi sektörün en önemli aktörlerini bir araya getirecek. Seyahat acenteleri, turizm teknoloji şirketleri, havayolları, denizcilik ve otelcilik markalarının katılacağı zirvede, turizmin farklı alt sektörlerinden yaklaşık 250 şirket, kendilerini tanıtma, potansiyel iş ortaklarını keşfetme ve yeni bağlantılar kurma fırsatı bulacak. Ayrıca, 5 tematik sahnede düzenlenecek 60 oturumda, 200 etkileyici konuşmacı, turizm ve seyahat endüstrisinin geleceğine dair yenilikçi vizyonlarını paylaşacak.
"DÜNYA ÇAPINDA BİR SEYAHAT KÖPRÜSÜ KURUYORUZ"
Uzakrota Kurucusu Gökhan Erdoğan, bugüne kadar 5 kıtada, 10 farklı ülkede 30 zirve düzenleyerek 100 binden fazla turizm profesyonelini bir araya getirdiklerini ve lokal markaları küresel çapta birbirine bağlayarak seyahat dünyasında bir köprü kurduklarını söyledi. İstanbul’daki zirvenin önemini vurgulayan Erdoğan, “Uzakrota network’ünü çeşitli destinasyonlara taşıyarak hem destinasyonların pazarlanmasına yardımcı oluyor hem de mavi okyanus dediğimiz keşfedilmemiş pazarları network’ü ile buluşturuyor. İstanbul bu yılki zirvelerin içinde en büyüğü olacak. İngiltere, BDT, Balkanlar, Avrupa ve Orta Doğu olmak üzere 110 ülkeden 15 bini aşkın turizm profesyoneli İstanbul’a geliyor. Dünyanın en önemli turizm teknoloji şirketleri, bölge pazarlarının en güçlü operatörleri burada olacak. Türkiye pazarına henüz girmeyen, ilk kez Uzakrota ile ülkemizde kendini anlatacak olan global büyük markalar var. Dijital turizm hızla büyüyor. Uzakrota Global’in bu yıl odaklanacağı konular arasında yapay zeka yine öne çıkacak; turizm ve seyahat endüstrisindeki rolü ve sektörün geleceğini konuşacağız” dedi. Havacılık teknolojileri, seyahat trafikleri, akıllı turizm uygulamaları gibi birçok konunun ele alınacağını söyleyen Erdoğan, “Yaratıcı fikirlerin çarpıştığı, her marka ve paydaş için verimli bir zirve olacak, çok heyecanlıyız” diye ekledi.
ZİRVENİN GÜNDEMİNDEKİ KONULAR
5 tematik sahnede, küresel turizm ve seyahat endüstrisinin önde gelen 200 lider ismi, sektördeki yeni gelişmeleri ve trendleri ele alacak. İşte dikkat çeken oturum başlıkları:
Zengin tüketici için lüksü yeniden tanımlamak Avrupa ve BDT ülkelerine yakın bakış Turizm Liderlerinin 2025 öngörüleri Amerika'da kişiye özel seyahat imkanları İntikam turizmi sona erdi, şimdi de enflasyon turizmi mi başladı? Helal turizm altyapısı ve müşterilerin beklentileri Otelcilikte sürdürülebilirlik stratejileri ve yenilikçi uygulamalar Kruvaziyer turizminin Yükselişi ve B2B pazarı Pandemiden bu yana 100 bin turizm çalışanı sektörden ayrıldı. Peki ya şimdi ne yapmalıyız? Dijital reklamlarla küresel büyümeye uzun vadeli bakış Çevrimiçi seyahat dağıtımının gücünü ortaya çıkarma Araç kiralama sektöründeki güncel eğilimler ve tüketici davranışları Havayollarının dijital dönüşümdeki rolü ve hedefleri Spor organizasyonlarının turizme etkileri İstanbul 2024 talep, fiyat, doluluk verileri Doğru içerik dağıtımının otelinizin cirosuna etkisi MICE endüstrisi ve 2025 Seyahat gazeteciliği Seyahat sektöründe yeni gelir yaratma stratejiler Kazakistan ve Türkiye Arasında Turizm: İşbirliği ve Fırsatlar Influencer’ların satın almaya etkileri Konsolidatorler ve B2B Pazarı Kazakistan ve Türkiye Arasında Turizm: İşbirliği ve Fırsatlar Türkiye pazarında destinasyon tanıtımıProgram hakkında daha detaylı bilgi için https://www.uzakrota.com/summit24/ adresi ziyaret edilebilir.
2024’ÜN 5 ZİRVESİ: KUALA LUMPUR, BAKÜ, CAPE TOWN, İSTANBUL, RİYAD
Uzakrota, 2024 yılı boyunca turizm ve seyahat endüstrisini buluşturan kapsamlı etkinlikleriyle kıtalar ve bölgeler arasında köprü kuruyor. 2024’ün ilk zirvesi Malezya’nın Kuala Lumpur şehrinde gerçekleşti ve BDT, Balkanlar, Asya ile Orta Doğu'dan 500 turizm profesyoneli bir araya geldi. İkinci zirve ise Azerbaycan’ın Bakü şehrinde yapıldı; İngiltere, Avrupa ve Asya pazarlarının önde gelen isimlerinin katıldığı bu etkinlikte Türkiye turizmine yön veren sektör profesyonelleri de konuşmalar gerçekleştirdi.
Üçüncü zirve, Güney Afrika'nın Cape Town şehrinde gerçekleşti; bu etkinlik, Orta Doğu, Namibya, Zambiya ve Zimbabve’den önemli sektör markalarını bir araya getirdi. İstanbul'daki ana zirvenin ardından, yılın beşinci ve son zirvesi, Riyad’da düzenlenecek. Bu zirve, Arap Yarımadası, İngiltere, BDT, Avrupa, Balkanlar ve Orta Doğu bölge pazarlarının katılımıyla yapılacak.