Marka değerini yüzde 20 artırarak 46,7 milyar avroya çıkaran Allianz, aynı zamanda dünyanın bir numaralı global sigorta ve varlık yönetimi markası oldu
Haber Giriş Tarihi: 23.01.2023 17:38
Haber Güncellenme Tarihi: 23.01.2023 17:38
Kaynak:
AA
Allianz, dünyanın en değerli markalarını belirleyen Brand Finance Global 500 listesinde en değerli 24. marka seçildi.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, uluslararası marka değerleme danışmanlık şirketi Brand Finance tarafından her yıl hazırlanan, dünyanın en değerli ve güçlü global markalarının belirlendiği Brand Finance Global 500 listesi yayınlandı.
5 binden fazla markanın değerlendirmeye alındığı 2023 yılı Brand Finance Global 500 raporuna göre, dünyanın en güçlü sigorta ve finans topluluklarından biri olan Allianz en değerli 24. marka oldu.
Geçtiğimiz yıl listede 30. sırada yer alan Allianz, marka değerini 46,7 milyar avroya çıkardı.
Marka değeriyle sigorta sektörüne de liderlik eden Allianz, küresel çapta faaliyet gösteren sigorta ve varlık yönetimi şirketleri arasında birinci oldu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Allianz dünyanın en değerli 24. markası oldu
Marka değerini yüzde 20 artırarak 46,7 milyar avroya çıkaran Allianz, aynı zamanda dünyanın bir numaralı global sigorta ve varlık yönetimi markası oldu
Allianz, dünyanın en değerli markalarını belirleyen Brand Finance Global 500 listesinde en değerli 24. marka seçildi.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, uluslararası marka değerleme danışmanlık şirketi Brand Finance tarafından her yıl hazırlanan, dünyanın en değerli ve güçlü global markalarının belirlendiği Brand Finance Global 500 listesi yayınlandı.
5 binden fazla markanın değerlendirmeye alındığı 2023 yılı Brand Finance Global 500 raporuna göre, dünyanın en güçlü sigorta ve finans topluluklarından biri olan Allianz en değerli 24. marka oldu.
Geçtiğimiz yıl listede 30. sırada yer alan Allianz, marka değerini 46,7 milyar avroya çıkardı.
Marka değeriyle sigorta sektörüne de liderlik eden Allianz, küresel çapta faaliyet gösteren sigorta ve varlık yönetimi şirketleri arasında birinci oldu.
Kaynak: AA
En Çok Okunan Haberler