Kaleseramik’in Asya pazarındaki yeni durağı Bangladeş
Kaleseramik’in Asya pazarındaki yeni durağı Bangladeş
Türkiye’nin seramik karo üreticisi Kaleseramik, ihracat ve yurt dışında büyüme hedefi doğrultusunda Güney Asya ülkesi Bangladeş’in başkenti Dakka’da yeni bir showroom açtı.
Haber Giriş Tarihi: 24.12.2023 13:01
Haber Güncellenme Tarihi: 24.12.2023 13:01
Kaynak:
AA
Türkiye’nin seramik karo üreticisi Kaleseramik, ihracat ve yurt dışında büyüme hedefi doğrultusunda Güney Asya ülkesi Bangladeş’in başkenti Dakka’da yeni bir showroom açtı.
Kaleseramik açıklamasına göre, Güney Asya’nın en büyük şehirlerinden biri olan başkent Dakka’daki Kemal Atatürk Avenue’de açılan 400 metrekarelik yeni showroom ile Kaleseramik, ürünlerini bu ülkedeki tüketici ve profesyonellerle buluşturmaya başladı.
Bangladeş’in önde gelen inşaat firmalarından biri olan Shanta Holding işbirliği ile açılan yeni shoowroomda, ilk etapta, nitelikleri ve kullanım alanları zenginliği ile seramiğin geleceği olan Kalesinterflex’in yanı sıra porselen, duvar karosu, sırlı granit, banyo, banyo mobilyası ve porselen plaka ürünleri satışa sunuldu.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Kaleseramik Genel Müdürü Altuğ Akbaş, sektörün etkin bir oyuncusu olarak küresel pazarlardaki etkinliklerini artıracak yatırımlara devam ettiklerini ifade etti.
Akbaş, ihracata 1962 yılında başladıklarını aktararak, 'Bu alan bizim için hep öncelikli bir alan oldu. Bugün ülkemizin seramik kaplama malzemeleri ve seramik sağlık gereçleri sektörlerindeki ihracatının yüzde 8,6’sını gerçekleştiren bir şirket olarak, 86 ülkede, 300’den fazla müşterimiz ile yolumuza devam ediyoruz. Yurt dışı satışlarımız, genel satışlarımızın yaklaşık üçte birini oluşturuyor.' değerlendirmesinde bulundu.
Şirket olarak, yurt dışında büyüme ve gelişim stratejileri çerçevesinde; gelişmekte olan pazarlarda markalı ürünlerle büyüme, gelişmiş pazarlarda ise tutarsal paylarını koruyarak, üst segment konumlandırma şeklinde hareket ettiklerini belirten Akbaş, 'Ayrıca, markalarımızın bilinirliği ve prestijini yurt dışına da güçlü yansıtarak, uluslararası pazarlarda 'talep gören marka' konumumuzu daha da güçlendirmeyi hedefliyoruz. Sektörün küresel bir oyuncusu olarak, önümüzdeki dönemde de yeni yatırım ve iş birliklerine devam etmeyi hedefliyoruz.' açıklamasını yaptı.
Akbaş, halk arzın ardından yurt dışı yatırımlara odaklanarak, daha güçlü ve daha büyük bir Kaleseramik yaratma hedeflerine yürümeye devam ettiklerine işaret ederek, şunları aktardı:
'Bangladeş’in başkenti Dakka’da partnerimiz Shanta Holding iş birliği ile açtığımız bu yeni showroom da bizim Asya pazarındaki Pakistan ve Hindistan’ın ardından 3‘üncü sac ayağını oluşturuyor. Bangladeş Güney Asya’nın kalabalık ülkelerinden bir tanesi ve son 5 yılda da özellikle inşaat sektöründe çok önemli bir gelişim gösteriyor. Bunun yanında partnerimiz Shanta Holding başta başkent Dakka olmak üzere, ülkenin tüm referans projelerinde bizzat imzası olan bir marka. Dolayısıyla böylesine güçlü bir marka ile bu ülkede çok önemli başarılara imza atacağımıza inanıyoruz.'
- 'Ülkenin jenerik markalarından biri olmak istiyoruz'
Büyük ebatlı porselen plaka markaları Kalesinterflex ile üst segment ve profesyonel müşterilere hitap etmeyi başardıklarını vurgulayan Akbaş, pazarda bu inovatif ürüne büyük ilginin olduğunun altını çizdi.
Akbaş, banyo ve banyo mobilyası ürünlerini de dahil ettikleri showroomda özellikle perakende müşterisi için tüm ihtiyaçlarını karşılayabileceği bir konsept yarattıklarını ifade ederek, 'Bu konsept şu anda Bangladeş’te tek örneği oluşturuyor. Tüm üst segment projelerde Kalesinterflex ile büyümek ve Shanta Holding’in inşaatını tamamladığı 75’in üzerindeki projeyi ilk 3 senede tamamlayıp, ülkenin jenerik markalarından biri olmak istiyoruz. Bu pazarda özellikle Kalesinterflex ile porselen plaka kanalının öncüsü olmaya adayız.' değerlendirmesinde bulundu.
Akbaş, 'Bununla birlikte açılışını yaptığımız yeni mağazamızın 100. Yılını kutladığımız Cumhuriyetimizin kurucusu Büyük Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün adını taşıyor olması da bizler için ayrı bir mutluluk kaynağı oldu. Dünyanın bu uzak bölgesinde Ata’mızın ismini taşıyan bir caddede seramiğin Kalesi’nin bayrağını dalgalandırmak bizler için apayrı bir gurur vesilesidir. Yeni yılda yeni mağazalarla küresel pazardaki etkinliğimizi daha da artırmayı amaçlıyoruz.' yorumunu yaptı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Kaleseramik’in Asya pazarındaki yeni durağı Bangladeş
Türkiye’nin seramik karo üreticisi Kaleseramik, ihracat ve yurt dışında büyüme hedefi doğrultusunda Güney Asya ülkesi Bangladeş’in başkenti Dakka’da yeni bir showroom açtı.
Türkiye’nin seramik karo üreticisi Kaleseramik, ihracat ve yurt dışında büyüme hedefi doğrultusunda Güney Asya ülkesi Bangladeş’in başkenti Dakka’da yeni bir showroom açtı.
Kaleseramik açıklamasına göre, Güney Asya’nın en büyük şehirlerinden biri olan başkent Dakka’daki Kemal Atatürk Avenue’de açılan 400 metrekarelik yeni showroom ile Kaleseramik, ürünlerini bu ülkedeki tüketici ve profesyonellerle buluşturmaya başladı.
Bangladeş’in önde gelen inşaat firmalarından biri olan Shanta Holding işbirliği ile açılan yeni shoowroomda, ilk etapta, nitelikleri ve kullanım alanları zenginliği ile seramiğin geleceği olan Kalesinterflex’in yanı sıra porselen, duvar karosu, sırlı granit, banyo, banyo mobilyası ve porselen plaka ürünleri satışa sunuldu.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Kaleseramik Genel Müdürü Altuğ Akbaş, sektörün etkin bir oyuncusu olarak küresel pazarlardaki etkinliklerini artıracak yatırımlara devam ettiklerini ifade etti.
Akbaş, ihracata 1962 yılında başladıklarını aktararak, 'Bu alan bizim için hep öncelikli bir alan oldu. Bugün ülkemizin seramik kaplama malzemeleri ve seramik sağlık gereçleri sektörlerindeki ihracatının yüzde 8,6’sını gerçekleştiren bir şirket olarak, 86 ülkede, 300’den fazla müşterimiz ile yolumuza devam ediyoruz. Yurt dışı satışlarımız, genel satışlarımızın yaklaşık üçte birini oluşturuyor.' değerlendirmesinde bulundu.
Şirket olarak, yurt dışında büyüme ve gelişim stratejileri çerçevesinde; gelişmekte olan pazarlarda markalı ürünlerle büyüme, gelişmiş pazarlarda ise tutarsal paylarını koruyarak, üst segment konumlandırma şeklinde hareket ettiklerini belirten Akbaş, 'Ayrıca, markalarımızın bilinirliği ve prestijini yurt dışına da güçlü yansıtarak, uluslararası pazarlarda 'talep gören marka' konumumuzu daha da güçlendirmeyi hedefliyoruz. Sektörün küresel bir oyuncusu olarak, önümüzdeki dönemde de yeni yatırım ve iş birliklerine devam etmeyi hedefliyoruz.' açıklamasını yaptı.
Akbaş, halk arzın ardından yurt dışı yatırımlara odaklanarak, daha güçlü ve daha büyük bir Kaleseramik yaratma hedeflerine yürümeye devam ettiklerine işaret ederek, şunları aktardı:
'Bangladeş’in başkenti Dakka’da partnerimiz Shanta Holding iş birliği ile açtığımız bu yeni showroom da bizim Asya pazarındaki Pakistan ve Hindistan’ın ardından 3‘üncü sac ayağını oluşturuyor. Bangladeş Güney Asya’nın kalabalık ülkelerinden bir tanesi ve son 5 yılda da özellikle inşaat sektöründe çok önemli bir gelişim gösteriyor. Bunun yanında partnerimiz Shanta Holding başta başkent Dakka olmak üzere, ülkenin tüm referans projelerinde bizzat imzası olan bir marka. Dolayısıyla böylesine güçlü bir marka ile bu ülkede çok önemli başarılara imza atacağımıza inanıyoruz.'
- 'Ülkenin jenerik markalarından biri olmak istiyoruz'
Büyük ebatlı porselen plaka markaları Kalesinterflex ile üst segment ve profesyonel müşterilere hitap etmeyi başardıklarını vurgulayan Akbaş, pazarda bu inovatif ürüne büyük ilginin olduğunun altını çizdi.
Akbaş, banyo ve banyo mobilyası ürünlerini de dahil ettikleri showroomda özellikle perakende müşterisi için tüm ihtiyaçlarını karşılayabileceği bir konsept yarattıklarını ifade ederek, 'Bu konsept şu anda Bangladeş’te tek örneği oluşturuyor. Tüm üst segment projelerde Kalesinterflex ile büyümek ve Shanta Holding’in inşaatını tamamladığı 75’in üzerindeki projeyi ilk 3 senede tamamlayıp, ülkenin jenerik markalarından biri olmak istiyoruz. Bu pazarda özellikle Kalesinterflex ile porselen plaka kanalının öncüsü olmaya adayız.' değerlendirmesinde bulundu.
Akbaş, 'Bununla birlikte açılışını yaptığımız yeni mağazamızın 100. Yılını kutladığımız Cumhuriyetimizin kurucusu Büyük Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün adını taşıyor olması da bizler için ayrı bir mutluluk kaynağı oldu. Dünyanın bu uzak bölgesinde Ata’mızın ismini taşıyan bir caddede seramiğin Kalesi’nin bayrağını dalgalandırmak bizler için apayrı bir gurur vesilesidir. Yeni yılda yeni mağazalarla küresel pazardaki etkinliğimizi daha da artırmayı amaçlıyoruz.' yorumunu yaptı.
Kaynak: AA
En Çok Okunan Haberler