Hava Durumu

#Akbank

TOURISMJOURNAL - Akbank haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Akbank haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Akbank, net-sıfır sektörel stratejisini açıkladı Haber

Akbank, net-sıfır sektörel stratejisini açıkladı

Akbank, Birleşmiş Milletler liderliğinde oluşturulan, küresel bankacılık varlıklarının yüzde 40'ından fazlasını temsil eden ve kredi ile yatırım portföylerini 2050 yılına kadar net-sıfır emisyonla uyumlu hale getirmekte kararlı 140'tan fazla bankayı bir araya getiren Net-Sıfır Bankacılık Birliği'nin (NZBA) üyeleri arasında yer alıyor. Bu kapsamda kredi portföyünün karbonsuzlaştırılmasında öncelik verdiği sektörlere yönelik 2030 emisyon azaltım hedeflerini açıklayan Akbank, net-sıfır sektörel stratejisini açıkladı. Konuya ilişkin yaptığı açıklamada Akbank Genel Müdürü Kaan Gür, “İklim değişikliğinin yıkıcı etkileriyle mücadele etmenin kurumların en önemli görevlerinden olduğuna inanıyoruz. Bu kapsamda insan odaklı bir sürdürülebilirlik yaklaşımıyla finansal ve finansal olmayan çözümler geliştiriyor, sosyal ve çevresel yatırımlarla bu mücadelede ön saflarda yer alıyoruz. Bizimle aynı vizyonu paylaşan uluslararası sektör temsilcileriyle birlikte, Net-Sıfır Bankacılık Birliği (NZBA) çatısı altında çalışmalarımıza güç katmanın mutluluğu içerisindeyiz” dedi. “Net-sıfır hedefleri için 3 farklı kademede değerlendirme yapacağız” Gür açıklamalarına şöyle devam etti: “Net-Sıfır Bankacılık Birliği katılımımızla birlikte enerji, çimento, demir-çelik ve gayrimenkul sektörleri için 2030 yılı emisyon azaltım hedeflerini açıklamıştık. Bu doğrultuda, net-sıfır hedefi belirlediğimiz bu sektörleri içeren portföyümüzü 3 ana grupta sınıflandırmaya başlıyoruz. Müşterilerimizin iklim dönüşüm faaliyetlerini ‘iklim çözümleri', ‘uyumlu' ve ‘uyumlanmakta olmak' üzere üç farklı kademede değerlendireceğiz. Bu hedeflerimize ek olarak, adil geçiş prensiplerini dikkate alarak, 2040 yılına kadar kömürden çıkış taahhüdünde bulunduğumuzu açıklamaktan da mutluluk duyuyorum. Net-sıfır hedefi belirlemek isteyen, iklim dönüşümü finansmanına ihtiyaç duyan, karbon azaltım yatırımları planlayan müşterilerinin dönüşüm yolculuklarına eşlik etmeyi sürdüreceğiz”.

Akbank'tan temmuz ayında alışverişlerinden 9 bin 600 lirayı aşan chip-para kazanma fırsatı Haber

Akbank'tan temmuz ayında alışverişlerinden 9 bin 600 lirayı aşan chip-para kazanma fırsatı

Akbank, düzenlediği yeni kampanya ile temmuz ayı boyunca müşterilerine yapacakları alışverişlerde toplamda 9 bin 600 lirayı aşan chip-para, 590 bine varan Mil Puan, yüzde 25'e varan indirim ve taksit fırsatı sunacak. Bankadan yapılan açıklamaya göre Axess sahipleri 31 Temmuz'a kadar 1000 lira ve üzeri her ikinci market alışverişine 60 lira, toplamda 300 lira chip-para kazanıyor. Wings sahipleri de ay sonuna kadar 1.500 lira ve üzeri her ikinci market alışverişinde 6 bin, toplamda 30 bin Mil puan kazanıyor. Her iki kampanyadan da yararlanmak için ay sonuna kadar Juzdan'dan katılım sağlanması yeterli. Juzdan'da ayrıca Axess, Wings ve Akbank Kart sahiplerine özel yüzlerce markada geçerli chip-para, Mil Puan, indirim ve taksit kampanyaları da bulunuyor. Henüz Axessli olmayanlar için ayrıca yüksek kazançlı bir kampanya da bulunuyor. 31 Temmuz'a kadar ilk kez Axess sahibi olacaklar, 15 Ağustos' kadar yapacakları her 2 bin lira ve üzeri alışverişlerinde 300 lira, toplamda 3 bin liraya varan chip-para kazanabiliyor. Üstelik cebe inen Axess'e başvuranlar kartlarını anında internet alışverişlerinde ve mobil ödemelerde kullanmaya başlayabiliyorlar. Kampanyadan yararlanmak için Axess'e başvurduktan sonra Juzdan uygulamasından ilgili kampanyaya katılım yeterli. İlk kez Wings sahibi olacaklar için de özel bir kampanya sunuluyor. 31 Temmuz'a kadar ilk kez Wings sahibi olacaklar 15 Ağustos'a kadar yapacakları toplamda 30 bin lira harcamaya yurt dışında 6 bin lira, yurt içinde 3 bin lira uçak bileti değerinde kullanılabilecek 300 bin Mil Puan kazanacak. Ayrıca Akbank'ın temmuz kampanyasında öne çıkanlar arasında Trendyol’dan yapılacak 750 lira ve üzeri alışverişlerde peşin fiyatına 3 taksit ve 6 bin lira ve üzeri alışverişlerde peşin fiyatına 6 taksit fırsatı, Taç-Linens’te 2 bin liralık harcamaya 200 lira chip-para fırsatı ve Altınyıldız Classics mağazaları ve internet adresinden tek seferde yapılan ilk 5 bin lira ve üzeri alışverişe 500 lira chip-para fırsatı da yer alıyor.

Akbanklıların girişim fikrine Akbank'tan 400 bin dolar yatırım Haber

Akbanklıların girişim fikrine Akbank'tan 400 bin dolar yatırım

Girişimcilik ekosisteminin önde gelen destekçilerinden Akbank, inovasyon merkezi Akbank LAB çatısı altında, kendi girişimlerini kurmak isteyen çalışanlarını desteklemek amacıyla Akbank+ programını yürütüyor. Programın ikinci döneminde banka, oyun stüdyolarının pazarlama faaliyetlerinde veri odaklı kararlar almalarını sağlayan Metriqus girişimine 400 bin dolar yatırım sağladı. Akbank+'ın ilk döneminde atık süreçlerini dijitalleştiren Waste Log ve elektrikli araç sahiplerinin deneyimlerini iyileştiren Voltla girişimlerine yapılan yatırımla birlikte, gerçekleştirilen toplam yatırım 1 milyon 400 bin dolara ulaştı. Finteklerle yapılan iş birlikleri ve açık inovasyon programlarıyla Akbank LAB, inovasyon kültürünü hem banka genelinde hem de ekosistemde desteklemeye yönelik programlar sunuyor. Bu kapsamda başlatılan Akbank+ programı, Akbanklıların kariyer yolculuklarına girişimci olarak devam edebilmelerine olanak sağlıyor. Programa ilk iki yılda 400'ün üzerinde Akbanklı başvurdu. Programın ikinci dönemine seçilen kurum içi girişimciler, 6 ayı aşkın bir süre boyunca Akbank LAB bünyesinde girişimlerini hayata geçirmek için çalışmalarını yürüttüler. Programın son aşamasında gerçekleştirilen Akbank+ Yatırım Komitesi değerlendirmesi ile Metriqus girişimi hayat buldu. Burcu Civelek Yüce: “Akbank+ ile bankamızın kurum içi girişimcilik kaslarını güçlendirmeye devam ediyoruz” Programın Akbank'ın ‘Bankacılığın Geleceğini Tanımlama' yolculuğunun bir yansıması olduğunu belirten Akbank Bireysel Bankacılık ve Dijital Çözümler Genel Müdür Yardımcısı Burcu Civelek Yüce, “Anlamlı ve fark oluşturan yenilikçi çözümlerin geliştirilmesi hedefiyle 2016 yılında kurduğumuz inovasyon merkezimiz Akbank LAB çatısı altında önemli bir ilke imza attık. Kurum içi girişimcilik çalışmalarımızı bir üst seviyeye taşıyarak, Akbanklıların girişimcilik yolculuğuna adım attığı Akbank+ programını hayata geçirdik. Bu program kapsamında girişim fikirleri olan Akbanklılar eğitim, mentorluk, ürün geliştirme ve yatırım gibi ihtiyaç duydukları tüm alanlarda uçtan uca destek alabiliyor. Geçtiğimiz senenin döngüsel ekonomi ve elektrikli mobilite alanlarındaki yatırımlarını bu sene analitik alanında bir yatırım ile taçlandırmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Akbank+ programı ile Bankamızın kurum içi girişimcilik kaslarını güçlendirmeye devam ediyoruz. Gelecek dönemde de yenilikçi çözümlerle Türkiye inovasyon ekosistemini güçlendiren Akbanklıları desteklemeye devam edeceğiz” dedi. Pınar Anapa: “Akbanklıları kapsamlı bir gelişim yolculuğuna çıkarıyoruz” Alanında ilk olan bir programla Akbanklıların inovatif fikirlerini ve yeni nesil bakış açılarını desteklediklerini belirten Akbank İnsan ve Kültür Genel Müdür Yardımcısı Pınar Anapa, “Kurum içi girişimcilik programımız Akbank+ ile Akbanklıları girişimci olmaya, oluşturmaya ve fikirlerini hayata geçirmeye teşvik ediyoruz. Akbanklıları yetkinlik ve uzmanlıklarını geliştirecek kapsamlı bir gelişim yolculuğuna çıkarıyoruz. İnsan ve Kültür olarak bu yolculuğun her aşamasında Akbanklılara destek oluyoruz, inovatif fikirleriyle iş dünyasına yeni bir bakış kazandırmalarında yanlarında yer alıyoruz. Bu seneki ilk, toplamda üçüncü spin-off'umuz olan Metriqus girişimini gönülden tebrik ediyorum” dedi. Program ile Akbanklılar, kariyerlerine girişimci olarak devam ediyor Program kapsamında Akbanklı Timur Demirkıran ve Esra Atakişi tarafından geliştirilen Metriqus, mobil oyun stüdyolarının pazarlama faaliyetlerinde veriyi daha etkin kullanmalarını sağlıyor. Metriqus çözümü ile oyun stüdyoları, pazarlama faaliyetlerine yönelik akıllı içgörülere ulaşabiliyor ve tüm verilerini tek bir noktadan yönetebiliyor. Böylece pazarlama stratejilerini daha veri odaklı hale getirerek, doğru hedef kitleye ulaşmak için öneriler alabiliyor. Metriqus ile ilgili daha detaylı bilgiye metriqus.com adresinden ulaşılabiliyor.

Akbank ve Chatham House, 'Yükselen Güçler ve Çok Kutuplu Dünya' panelini gerçekleştirdi Haber

Akbank ve Chatham House, 'Yükselen Güçler ve Çok Kutuplu Dünya' panelini gerçekleştirdi

Akbank ve Chatham House, 'Yükselen Güçler ve Çok Kutuplu Dünya' panelini gerçekleştirdi. Chatham House'un Londra'daki merkezinde gerçekleşen panele, Akbank Yönetim Kurulu Başkanı Suzan Sabancı ve Chatham House Direktörü ve Genel Müdürü Bronwen Maddox ev sahipliği yaptı. Türkiye ve Birleşik Krallık başta olmak üzere pek çok ülkeden üst düzey ismi bir araya getiren etkinliğe Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek de katıldı. Chatham House'un geleneksel Londra Konferansı'nın hemen öncesinde gerçekleştirilen panelde, gelişmekte olan ülkelerin küresel siyasette kendilerini nasıl konumlandırdıkları ve çok taraflılığın geleceğini nasıl etkiledikleri incelendi. “Türkiye'nin stratejik öneminin arttığı bir dönemde bu paneli gerçekleştirmek büyük bir gurur” Uluslararası katılımcılardan ilgi gören panel sonrası yaptığı açıklamada, Akbank Yönetim Kurulu Başkanı Suzan Sabancı, “Dünyanın en saygın düşünce kuruluşlarından Chatham House'la birlikte Yükselen Güçler ve Çok Kutuplu Dünya Paneli'ni düzenlemekten mutluluk duyuyoruz. Türkiye'nin stratejik öneminin giderek arttığı bir dönemde böyle bir paneli gerçekleştirmek büyük bir gururdu. Panelde Mehmet Şimşek de bizimleydi. Katılımı için Sayın Bakanımıza bir kez daha teşekkür ederiz. Sayın Bakanımız öncülüğünde Türkiye'nin uyguladığı yeni ekonomik program büyük takdir topluyor. Ekonomimizde her geçen gün öngörülebilirlik ve istikrarın arttığını gözlemliyoruz. Artan güven ve yatırımcı ilgisi de programın başarısını şimdiden kanıtlıyor. Türkiye'nin başarılarının ve küresel değişimlere uyum sağlama yeteneğinin ülkemizi bir güç merkezi haline getireceğine inanıyoruz. Türkiye'nin bankası Akbank olarak biz de ülkemizi uluslararası arenada temsil etmeye devam edeceğiz” dedi.

Akbank’tan KOBİ’lerin dijitalleşme yolculuğuna rehberlik edecek yeni hizmet Haber

Akbank’tan KOBİ’lerin dijitalleşme yolculuğuna rehberlik edecek yeni hizmet

Yenilikçi çözümlerle KOBİ’lerin işlerine sürdürülebilir değer katan Akbank, KOBİ’lerin dijital dönüşüm yolculuğunda da yanlarında olmaya devam ediyor. Bu kapsamda banka, Bandwitt iş birliği ile yeni Akbanklı olan veya Akbanklı olup son 30 gün süresince işlem yapmamış KOBİ’lere dijital dönüşüm süreçlerinde rehberlik edecek. Yapılan açıklamaya göre, bankacılık işlemlerini Akbank’a taşımak isteyen KOBİ’ler, iş birliğine özel davet kodu ile Akbank Mobil üzerinden bankanın müşterisi olduklarında, Bandwitt kampanya kodu SMS’le kendilerine iletilecek. Bu kod ile Bandwitt platformu üzerinden ücretsiz olarak dijitalleşme seviyelerini ölçümleyebilecekler. Halihazırda bankanın müşterisi olan KOBİ’ler ise mobil bankacılık üzerinden alacakları kampanya kodu ile bu hizmetten yararlanabilecekler. Kampanyaya katılan KOBİ’ler ayrıca ihtiyaçları doğrultusunda aksiyon planlarını, ortalama maliyetlerini ve hangi iş ortaklarıyla çalışabileceklerini içeren kapsamlı bir rapor alabilecekler. KOBİ’lerin dijital yol haritalarını çizecek olan bu uçtan uca danışmanlık hizmeti kapsamında raporda belirtilen tedarikçiler için indirimler de sunulacak. Bankanın her zaman KOBİ’lerin büyüme ve gelişim yolculuklarında yanlarında yer alma misyonuyla hareket ettiğini belirten Akbank KOBİ Bankacılığı Genel Müdür Yardımcısı Bülent Oğuz, “Dijital dönüşüm sürecine giren KOBİ’ler; verimli iş süreçleri yönetimi, müşteri memnuniyetinin artması, pazarlama ve satış kanallarının çeşitlendirilmesi, işletme maliyetlerinin azaltılması ve geniş bir müşteri kitlesine erişim gibi birçok faydadan yararlanabiliyorlar. Bu da onlara rekabet avantajı getirerek sürdürülebilir bir büyüme sağlıyor. Ancak KOBİ’ler çoğu zaman bu çok katmanlı süreci nasıl yönetecekleri konusunda desteğe ihtiyaç duyuyor. Buradan hareketle Bandwitt iş birliğiyle hayata geçirdiğimiz bu yeni hizmet, bir anlamda KOBİ’lerimizin dijital pusulası olacak. Müşterilerimiz Bandwitt platformu üzerinden alacakları raporla, dijitalleşmede hangi aşamada olduklarını, eksiklerini, çözüm yollarını ve aksiyon planlarını detaylı bir şekilde öğrenebilecekler. Banka olarak dijitalleşmeyi bütünsel olarak değerlendirerek, müşterilerimizin bu yöndeki ihtiyaçlarını kapsamlı bir şekilde karşılayacak hizmetleri ve ürünleri sunmaya devam edeceğiz” şeklinde konuştu. KOBİ’lerin dijitalleşmesini desteklemek ve hızlandırmak için çalıştıklarını ifade eden BANDWITT Kurucu Ortağı Selim Özoğuz, “KOBİ'lerin hızlı bir analiz ile dijitalleşme performanslarını görüntüleyebilecekleri, ihtiyaçlarına yönelik çözümlere ulaşabilecekleri bu platform ile dijitalleşme yolculuklarında emin adımlarla yürümelerini hedefliyoruz. KOBİ’lerin işlerini teknoloji desteğiyle en verimli şekilde yürütmeleri için bankayla gerçekleştirdiğimiz bu iş birliğinin çok faydalı olacağına inanıyoruz” dedi.

Akbank genel müdürlük binasında yenilikçi dönüşüm hareketi başladı Haber

Akbank genel müdürlük binasında yenilikçi dönüşüm hareketi başladı

Akbank, dinamik, yenilikçi, şeffaf ve sürdürülebilir bir genel müdürlük merkezi dönüşümü ile bankanın köklü değerlerinin ve vizyoner bakış açısının bir temsilini inşa ediyor. Bu yıl tamamlanması planlanan mimari dönüşüm projesiyle, banka örnek gösterilecek çalışma alanlarından birini Türkiye’ye kazandıracak. Akbank İnsan ve Kültür Genel Müdür Yardımcısı Pınar Anapa, “Akbank’ta şubelerimizin ve çalışma ofislerimizin mimari dönüşümü, bankamızın kültürünün ve değerlerinin bir yansımasıdır. Bu dönüşümün temelinde, şeffaf, yenilikçi, iş birliğine dayalı çalışma ortamları, sanatın ilham verici gücü, teknoloji ve inovasyonun getirdiği olanaklar, sosyal ve insan odaklı alanlar ve sürdürülebilirlik ilkeleri yatıyor. Bu bakış açısıyla, önce şubelerimizin mimari dönüşümünü gerçekleştirdik ve geleceğin bankacılığını bugünden şubelerimizde deneyimlenebilir kıldık. Şimdi de genel müdürlük merkezimizde Akbanklıların iyi olma hali ve memnuniyeti, müşteri deneyimindeki kalite ve etkinlik, toplum ve çevre için oluşturduğumuz değerler odağında yeni bir dönüşüme imza atıyoruz. Bu çalışmalarımızla bir kez daha gösteriyoruz ki, banka olarak sadece bankacılık hizmeti sunmuyor, aynı zamanda yaşamı ve iş dünyasını şekillendiren bir güç olma yolunda ilerliyoruz” dedi. İş birliğine ve etkileşime açık alanlar Yapılan açıklamaya göre bankadaki mimari dönüşümle, iş birliğini ve etkileşimi artıran, birlikte çalışmayı, yeni fikirler üretmeyi kolaylaştıran alanlar oluşturuluyor. Esnek kullanıma uygun ve sanat ile zenginleştirilen yeni tasarım, Akbanklıların üreticiliğini destekliyor, daha verimli, aynı zamanda daha keyifli çalışabilmeleri için yeni alanlar sunuyor. Sanatla ilham veren bir mekan Uzun yıllardır sanatın güçlü destekçisi olan banka, sanatı iş ortamına entegre ederek Akbanklılara ilham veren bir atmosfer sunmayı hedefliyor. Girişten itibaren göze çarpan sanat eserleri, binanın her köşesinde estetik bir deneyim sunuyor. Bankanın yenilenen binasında Refik Anadol’un bankaya özel tasarlayacağı bir eseri de bulunacak. Geleceğin iş ortamı Dönüşüm projesinde ileri teknolojiler ve inovasyon önemli bir yere sahip. Tasarlanan alanlar, çağın gereksinimlerine uygun şekilde bağlantılı teknolojiler ile donatılıyor. Birbirine dijital araçlarla bağlı alanlar bankanın merkezinden dünyanın dört bir yanında profesyonellerle ortak çalışma imkânı sağlıyor. Sosyal ve insan odaklı dönüşüm Akbanklıların iyi olma halini ön planda tutan banka, bu dönüşüm sürecinde de sosyal alanlara ve ergonomik düzenlemelere özel önem veriyor. Hibrit çalışma modeli ekseninde bankanın ofisleri ev konforuna taşınırken, farklı nesillerin bir arada çalışabileceği ve sosyalleşebileceği alanlar oluşturuluyor. Aynı zamanda bu alanların sağlıklı yaşam tarzını destekleyici olması için yüksek hava kalitesi ve uygun sıcaklık seviyesinin sağlandığı, gün ışığından maksimum seviyede yararlanılan, ergonomik mobilyalarla vücut sağlığının desteklendiği bir çalışma ortamı sunuluyor. Banka, sürdürülebilir bir değer oluşturuyor Banka, tüm çalışmalarında olduğu gibi mimari dönüşüm projesinde de sürdürülebilirliği stratejisinin merkezine alıyor. Tüm süreçlerde geri dönüştürülebilir malzemelerin kullanımına özen gösteriliyor. Sürdürülebilirlik esaslı bir dönüşüme imza atılıyor. Ayrıca alanında öncü bir ileri dönüşüm projesi ile de mimari dönüşüm hareketi çocukların ve gençlerin geleceğine değer sunan, çevreye ve ekonomiye katkı sağlayan bir çalışma ile desteklenecek.

Akbank, dış ticarette sürdürülebilir büyüme hedefiyle İhracatçı Buluşması’nı gerçekleştirdi Haber

Akbank, dış ticarette sürdürülebilir büyüme hedefiyle İhracatçı Buluşması’nı gerçekleştirdi

Türkiye’nin ihracata dayalı ekonomik büyüme modeline dış ticaret alanındaki ürün ve hizmetleriyle destek olan Akbank, düzenlediği ‘Akbank İhracatçı Buluşması’ ile 400’ü aşkın ihracatçı ile bir araya geldi. Etkinliğin açılış konuşmasını Akbank Genel Müdürü Kaan Gür gerçekleştirdi. Buluşmanın panel bölümünde ise Hakan Güldağ moderatörlüğünde Akbank KOBİ Bankacılığı Genel Müdür Yardımcısı Bülent Oğuz, Akbank Başekonomisti Çağrı Sarıkaya, BCG Group Yönetici Ortağı Lale Dağlı Ertok ve Megamerchant Kurucusu ve CEO’su Yaman Alpata panelistler olarak yer aldılar. Panelde Türkiye’nin ekonomik durumu, ihracatçıların sürdürülebilir bir iş modeli oluşturmak için atması gereken somut adımlar, küresel ticarette markalaşmanın önemi ve e-ihracat gibi konular değerlendirildi. Panel sonrasında farklı sektörlerde faaliyet gösteren ihracatçılar bir araya gelerek deneyimlerini paylaşma fırsatı buldu. Etkinliği, Türkiye’nin ihracatının daha da gelişmesi bakımından çok değerli bulduğunu belirten Kaan Gür, “Ülkemizin refahı için, dünya ticaretinde güçlenmemiz ve rekabet avantajı kazanmamız kritik önem taşıyor. Biz de ihracatçılarımızın hayatlarını kolaylaştıracak ve çalışmalarına ivme katacak çözümleri sunmayı önemli bir görev olarak görüyoruz. Bu amaçla bu ekosistemdeki önemli oyuncularla iş birliği içerisinde çalışmaya devam ediyoruz. İhracatçılarımızın güncel ihtiyaçlarına odaklanarak, kurumsal internet şubesinin dönüşümü, dış ticaret ekosisteminde yer alan fintek’ler ile iş birlikleri ve yeni teknolojiler üzerinde çalışmalarımızı hızla sürdürüyoruz” dedi. Konuşmasında gelecek dönem hedeflerini de paylaşan Gür, “Sürdürülebilir finansman çözümlerimizle de müşterilerimizin her zaman yanındayız. 2023 yılsonunda 226 milyar TL’lik sürdürülebilir finansman hacmine ulaşarak 2030 yılına kadar 200 milyar TL sürdürülebilir finansman sağlama hedefimizi aştık. Bu başarı sonucunda hedefimizi 800 milyar TL’ye yükselttik. Ayrıca AB yeşil mutabakatı gibi düzenlemeler konusunda ihracatçı firmaların bilgi ve farkındalıklarını artırmak üzere eğitimler ve çalıştaylar düzenliyoruz. 2024 yılında da ürün ve hizmetlerimizle, müşterilerimizin ticarette rekabet gücünü korumalarına destek olmaya ve yeşil dönüşüm sürecini hızlandırmaya devam edeceğiz” şeklinde konuştu.

KOBİ’ler için Sanal POS işlemleri Akbank Mobil’den yapılabilecek Haber

KOBİ’ler için Sanal POS işlemleri Akbank Mobil’den yapılabilecek

Akbank, yenilikçi Sanal POS ürünü ile KOBİ’lere uçtan uca dijital ödeme çözümleri sunduğunu duyurdu. Bu uygulama ile KOBİ’ler, POS başvuru işlemlerini diledikleri yerden anında gerçekleştirebiliyor. Akbank, KOBİ’ler için Akbank Mobil uygulamasını kullanarak hızlı ve pratik bir şekilde Sanal POS’a sahip olmalarına imkân sunan bir yeniliği hayata geçirdi. Sanal POS ürünü ile KOBİ’lerin işlerine hız kazandırılırken aynı zamanda verimlilik ve kolaylık sağlanıyor. KOBİ’ler, aynı zamanda diğer POS hizmetlerinden de kapsamlı bir şekilde faydalanabiliyor. Hedeflerinin dijital uygulamalarla KOBİ’lere her alanda güçlü çözümler sunmak olduğunu belirten Akbank KOBİ Bankacılığı Genel Müdür Yardımcısı Bülent Oğuz, “Dijitalleşen Sanal POS başvuru sürecimiz ile KOBİ müşterilerimiz Akbank Mobil üzerinden yaptıkları başvurularının güncel durumunu adım adım takip edebiliyor. Diledikleri yer ve zamanda Sanal POS başvuru işlemlerini gerçekleştirerek operasyonlarına hız ve verimlilik katıyor. Henüz Akbanklı olmayan KOBİ’ler ise yine dijital kanallar üzerinden kolaylıkla müşterimiz olabiliyor ve Sanal POS başvurusunu yapabiliyorlar. Bu hizmetle KOBİ’lerin işlerini ileri taşıma yolculuklarına değer katma kararlılığımızı bir kez daha görünür kılıyoruz” şeklinde konuştu. Bankanın dijitalleşme yolculuğunda KOBİ’lere yönelik yeni nesil ürün ve hizmetlerin hayata geçirilmesinin önemini vurgulayan Akbank Bireysel Bankacılık ve Dijital Çözümler Genel Müdür Yardımcısı Burcu Civelek Yüce, “Bugün, bireysel müşterilerimizde olduğu gibi KOBİ’lerin de dijitalleşme yolculuğunda bankamızın sektöre yön veren teknolojik çözümleri ve yetkinlikleri ile bir ürünümüzü daha dijitalden kullanıma sunuyoruz. Sanal POS ürünümüze Akbank Mobil üzerinden uçtan uca dijital bir süreç ile müşterilerimizin erişimini mümkün kılıyoruz. KOBİ’lerimizin dijitalleşmesiyle ana faaliyetlerine daha çok vakit ayırmalarını önemsiyoruz. Yenilikçi çözümlerimizle ilerleyen dönemlerde de onlara destek olmaya devam edeceğiz” dedi. Yapılan açıklamaya göre, banka müşterilerine açık, yeni nesil ödeme platformu Juzdan uygulamasında ‘Juzdan ile Öde’ seçeneğiyle güvenli bir ödeme yöntemi alternatifi sunuyor. Kullanıcılar, Sanal POS başvuruları sırasında Juzdan ile Öde’yi seçerek tek bir entegrasyon ile tahsilatlarını kredi kartı, banka kartı, kredi ve banka hesabı ile yapabiliyorlar.

En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.