Hava Durumu

#Arçelik

TOURISMJOURNAL - Arçelik haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Arçelik haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Arçelik'ten probiyotik yoğurt ve kefir yapabilen yoğurt makinesi Haber

Arçelik'ten probiyotik yoğurt ve kefir yapabilen yoğurt makinesi

Arçelik, Türk sofra kültürünün önemli değeri olan yoğurt ile inovasyonu buluşturarak yeni nesil yoğurt makinesi 'Tadı Var'ı geliştirdi. Şirket açıklamasına göre, ileri teknolojilerle tasarlanan Arçelik Tadı Var, probiyotik maya kullanılarak, elde mayalamaya göre 6 kata kadar daha fazla probiyotik içeren yoğurt yapma imkanı sunuyor. Geleneksel yoğurdun yanı sıra probiyotik ve süzme yoğurt hazırlayan Tadı Var ile kefir de yapılabiliyor. Arçelik Tadı Var; lezzet sensörü ile tatlı, normal ve ekşi olmak üzere her damak tadına uygun yoğurt hazırlayabiliyor. Tadı Var ileri soğutma ve ısıtma teknolojileri ile sıcak sütü mayalama sıcaklığına kadar soğutabilirken, dolaptan alınan sütü de mayalama sıcaklığına getiriyor. Sütün mayalama için gerekli sıcaklığa ulaşmasını sağlayarak, kullanıcılar için yoğurt mayalamayı daha da kolaylaştırıyor. Hassas sıcaklık kontrolü, mayalanacak süt ideal sıcaklığa geldiğinde otomatik olarak haber vererek, doğru süre ve sıcaklıkta mayalama yapılmasına imkân veriyor. Mayalama işlemi sona erdiğinde makine soğutma teknolojisi ile otomatik olarak uygun soğukluğa gelerek, yoğurdun istenen lezzet ve kıvamı korumasını sağlıyor. Kullanıcılar, Arçelik Tadı Var'ı HomeWhiz uygulaması ile akıllı telefonları aracılığıyla uzaktan da kontrol edebiliyor. Maya ekleme zamanı için bildirim alabiliyor, yoğurt istenen tada ulaştığında haberdar olabiliyorlar. Home Whiz uygulaması yeni güncellemeleri ürüne uzaktan anlık olarak yüklemeye de imkan vererek, kullanıcı deneyimini daha yükseğe taşıyor. Tadı Var'ın 3 litre kapasiteli büyük paslanmaz çelik yoğurt kabının yanı sıra, tek porsiyonlar için toplam kapasitesi 1,75 litre olan 7 adet küçük cam kabı, ayrıca bir de süzme yoğurt aksesuarı bulunuyor.

Türkiye'nin yıldız markalarının onur gecesi Haber

Türkiye'nin yıldız markalarının onur gecesi

Türkiye ekonomisine katma değer sağlayan, başarı hikayeleriyle Türkiye'nin ekonomik ve sosyal gelişimine katkıda bulunan markalar ve isimlerin ödüllendirildiği "4. Değer Zirvesi ve Türkiye'ye Değer Katan Markalar Ödül Töreni" gerçekleştirildi. Türkiye'nin ufkunu genişleten, başarı hikayeleriyle sektörlerine ve topluma örnek oluşturan önemli marka ve isimlerin ödüllendirildiği törende konuşan Turagay, Türkiye'nin çok değerli markalara sahip olduğunu kaydederek, organizasyonda ödül alacak marka ve isimler ile ilgili değerlendirmelerde bulundu. Türk Hava Yolları'nın (THY) dünyanın en önemli markalarından birisi haline geldiğini, 342 destinasyona uçtuğunu ve 400'e yakın uçağı filosunda barındırdığını dile getiren Turagay, yıllık tek başına taşıdığı yolcu sayısının 72 milyon civarına yükseldiğini, 17 milyar dolarlık döviz getirisi sağladığını anlattı. Turagay, 2022'de Türkiye'ye 51,5 milyon turist geldiğini ve 46 milyar dolarlık turizm geliri elde edildiğini kaydederek, "2023 hedefimiz, 60 milyon turist, 56 milyar dolar turizm geliri. Her geçen gün bir adım daha ileri gidiyoruz." diye konuştu. "ASELSAN 5 yılda 671 ürünü yerlileştirdi" Bakan Yardımcısı Turagay, ASELSAN'ın 81 ülkeye ihracat yaptığını, geçen yıl ihracat tutarının 400 milyon doları aştığını belirterek, "Son 5 yılda 671 ürünü yerlileştirmiş durumda. Bunlar az başarılar değil." ifadelerini kullandı. Galataport'ta dünyanın ilk yer altı terminalinin bulunduğunu ve çok güzel bir yapının inşa edildiğini dile getiren Turagay, aynı anda 3 geminin limana yanaşabildiğini ve 15 bin yolcunun işleminin yapılabildiğini söyledi. Ödül alacaklar arasında bulunan ve Dünya Kupası şampiyonu olan Ampute Futbol Milli Takımı'nın gurur kaynağı olduğunu aktaran Turagay, ayrıca gastronomi alanındaki başarılardan bahsetti. Turagay, ödül alan diğer kurum ve isimler hakkında da değerlendirmelerde bulunarak, ihracatçıların imza attığı başarıları anlattı. "İhracat birim değerinde istediğimiz noktada değiliz" Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) Başkanı Mustafa Gültepe de dünyanın büyük bir değişim ve dönüşüm sürecinden geçtiğini, küresel ticarette oyunun kurallarının yeniden yazıldığını belirterek, bu süreçte risklerle birlikte fırsatların da bulunduğu söyledi. Ticaretin değişen dinamiklerini göz önünde bulundurarak TİM'in misyonunu ve vizyonunu güncellediklerini dile getiren Gültepe, sözlerini şöyle sürdürdü: "Türkiye'yi en çok ihracat yapan ilk 10 ülkeden biri yapma vizyonuyla yola devam ediyoruz. Bu zorlu hedefe ancak mevcut değerlerimize değer katarak ulaşabiliriz. 2022'de ihracat kilogram birim değerimiz 1,44 dolar oldu. Önceki yıla göre yaklaşık yüzde 15 artışa rağmen bu konuda henüz istediğimiz noktada değiliz. En kısa zamanda 2 doların, hatta 3 doların üzerine çıkmalıyız. En kısa zamanda iki doların üzerine çıkmalı, hatta üç doları zorlamalıyız. Yüksek teknolojiye, AR-GE’ye, tasarıma, inovasyona ve markalaşmaya odaklanmalıyız. Bunlardan çok daha önemlisi ise hiç şüphesiz nitelikli insan kaynağı. İyi yetişmiş, donanımlı gençlerimizi gözümüz gibi korumalıyız." "Savunma ve havacılıkta ihracat birim değeri 57,5 dolar" Mustafa Gültepe, katma değerin farkını anlatmak için uzaklara gitmeye gerek olmadığını belirterek, bu konuda başarılı olan şirketlerden bahsetti. Savunma ve havacılık sanayisinin son yıllarda olağanüstü geliştiğini, bu alanda sayılı ülkeler arasında yer aldıklarını dile getiren Gültepe, "2022'de savunma ve havacılık sanayi ürünleri ihracatında kilogram birim değerimiz 57,5 dolar oldu. Ortalamanın tam 40 katı. Bir diğer örneği ise 30 yılı aşkın süredir içinde bulunduğum hazır giyim sektörümüzden vermek istiyorum. Hazır giyimde ortalama birim değerimiz 14 dolar civarında. Tasarımlı ve markalı ürünlerde fiyat 70-80 dolarlara kadar çıkıyor. İşin içine teknoloji, tasarım, inovasyon, yani akıl ve fikir girince değer artıyor." ifadelerini kullandı. Gültepe, markanın o değere çarpan etkisi yaptığını kaydederek, büyük hedeflerin tutturulması için ihracattaki yüksek teknolojili, tasarımlı ve markalı ürünlerin payını artırmak zorunda olduklarını sözlerine ekledi. Türkiye'ye değer katan marka ve isimler ödüllendirildi Açılış konuşmalarının ardından, ülke ekonomisine katma değer sağlayan, başarı hikayeleriyle Türkiye'nin ekonomik ve sosyal gelişimine katkıda bulunan markalar ve isimler ödüllerine kavuştu. Başarılı bulunan 10 markaya ödülleri Bakan Yardımcısı Turagay, TİM Başkanı Gültepe ve Değer Zirvesi Komite Başkanı Pınar Erez tarafından verildi. "Bilişim Sektörüne Değer Katan Marka" ödülü Türksat'a, "Yaşama Değer Katan Marka" ödülü Galataport'a, "Savunma Sanayine Değer Katan Marka" ödülü ASELSAN'a, "Markalı İhracata Değer Katan Marka" ödülü LC Waikiki'ye, "100 Yıllık Değer" ödülü ise Kurukahveci Mehmet Efendi'ye verildi. Şef Fatih Tutak "Türk Gastronomisine Değer Katan Marka" ödülüne, Ampute Milli Takımı "Ülke Sporuna Değer Katan Marka" ödülüne, sanatçı Refik Anadol "Sanata Değer Katan Marka" ödülüne, Odunpazarı Modern Müze "Kültürel Mirasa Değer Katan Marka" ödülüne, Arçelik "Milli Üretime Değer Katan Marka" ödülüne layık görüldü. Öte yandan, Hazine ve Maliye Bakanı Nureddin Nebati'nin, son dakika program değişikliği nedeniyle programa katılamadığı bildirildi.

En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.