Hava Durumu

#Bosphorus

TOURISMJOURNAL - Bosphorus haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Bosphorus haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

JW Marriott Istanbul Bosphorus: Haber

JW Marriott Istanbul Bosphorus: "Türkiye’nin Birer Gönüllü Tanıtım Elçisiyiz"

JW Marriott Istanbul Bosphorus Genel Müdürü C. Ediz Tuncer, Türkiye'nin turizm potansiyelini tanıtma misyonuyla hareket ederken, yalnızca lüks konaklama deneyimi sunmakla kalmayıp aynı zamanda Karaköy'ün tarihi dokusunu da koruduklarını belirtti. Sürdürülebilir turizm anlayışı ile 200 yıllık tarihi bir binada hizmet veren otel, Karaköy'ün ekonomik ve sosyal kalkınmasına katkıda bulunmaya devam ediyor. Tuncer, otelcilik sektörüne olan ilgisinin 1972 yılında Ankara'da doğmasıyla başladığını, ardından Marmara Üniversitesi Turizm ve Otel İşletmeciliği bölümünde eğitim aldığını ifade ediyor. İstanbul’a taşındıktan sonra sektörde önemli isimlerle tanışma fırsatı bulduğunu ve bu sayede hem mesleki hem de kişisel anlamda geniş bir çevre edindiğini vurguluyor.  KARAKÖY'ÜN KÜLTÜREL DOKUSUNU YAŞATMAK JW Marriott Istanbul Bosphorus’un bulunduğu Karaköy bölgesinin turizm potansiyeline dikkat çeken Tuncer, otel çalışanlarının Türkiye’nin gönüllü tanıtım elçileri gibi görev yaptığını belirtti. Misafir memnuniyeti, gastronomi yenilikleri ve teknolojik gelişmelerin önemine vurgu yapan Tuncer, Türk turizminin dünya çapında değerli bir konumda olduğunu ve bu katkının sürdürülebilir olması için her alanda mükemmelliği hedeflemek gerektiğini dile getirdi. Karaköy’ün tarihi dokusuna uygun, modern ve lüks bir deneyim sunduklarını söyleyen Tuncer, otelin tarihi binasının kültürel bir değer taşıdığını ve bölgeye uluslararası standart getirdiğini ifade etti. Nitelikli turizmin ekonomik, sosyal ve kültürel açıdan önemli katkılar sağladığını belirten Tuncer, JW Marriott Istanbul Bosphorus’un bu alandaki rolünü üstlendiğini vurguladı. SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK VE SOSYAL SORUMLULUK Sürdürülebilirlik, JW Marriott Istanbul Bosphorus için büyük bir öneme sahip. Tuncer, Marriott International’ın temel ilkelerinden biri olan sürdürülebilirlik anlayışı doğrultusunda, çevreyi koruma adına plastik kullanımını azaltma, enerji verimliliğini artırma ve atık yönetiminde ileri düzey uygulamalar geliştirme gibi adımlar attıklarını aktardı. Ayrıca, menülerinde sürdürülebilir ürünler kullanarak çevreye ve topluma olan sorumluluklarını yerine getirdiklerini sözlerine ekledi. KÜLTÜREL ZENGİNLİK VE DİJİTAL PAZARLAMA Otelin lobisinde sergilenen Şeyh Faisal Bin Qassim Al-Thani Halı Müzesi’nden armağan aldıkları eserlerin de değerini vurgulayan Tuncer, 18. yüzyıla ait parçaların otelin prestijine katkı sağladığını ve misafirlere tarih ve sanatla iç içe bir deneyim sunduğunu ifade etti.  Dijital pazarlamanın turizm ve otelcilik sektöründeki rolüne de değinen Tuncer, sosyal medya ajansları ile otelin her detayını en iyi şekilde yansıttıklarını, misafirlerin kolayca rezervasyon yapabildiğini belirtti. Lüks konaklama anlayışlarının, misafirlerin her anını özel kılmak üzerine kurulu olduğunu vurguladı. Rezervasyondan itibaren tüm süreç boyunca kişiselleştirilmiş çözümler sunarak, konforlu ve unutulmaz bir deneyim yaratmayı hedeflediklerini sözlerine ekledi.

400 tourism professionals will meet at the Bosphorus Haber

400 tourism professionals will meet at the Bosphorus

The company, which started its service under the name Globemeets, organizes B2B networking organizations, destination-product-service promotion, information meetings and fam trip organizations that bring together tourism professionals with their stakeholders abroad. An important organization will start on September 22 in this area. “We will bring together both sides of tourism” Not only hotels, but also airline companies and agencies will mark the Globemeets B2B Networking Event, which will be held in Istanbul, where 400 companies from the tourism sector will take part. Among the institutions supporting the event are the International MICE Industry Association, Istanbul Travel Agencies Promotion and Development Association, MPI Turkey Club, Marketing Communicators Association, Site Turkey, All Event Technologies Industry Association and Turkey International Events Association. In addition to these organizations, many companies, especially Turkish Airlines, sponsored. We talked to Globemeets Co-Founder Hüseyin Kurt, who organized the event. Stating that there will be participation from 23 different cities, especially Istanbul, Kurt said, “DMCs, which provide local agency services in 30 different countries, will meet with 6 airlines and 3 tourism offices in one day and will compete against time and hold meetings. Our aim is to bring together both sides of tourism at the Bosphorus.” Explaining that sector representatives who want productive and profitable collaborations need new collaborations and opportunities, Kurt said, "There will be event management companies, congress agencies, outgoing incentive, leisure, FIT and outgoing cultural tourism segments among the guests." In addition, 6 airlines and 3 tourism offices will convey the most up-to-date information about the destinations they serve to industry stakeholders.

En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.