Hava Durumu

#Burcu Civelek Yüce

TOURISMJOURNAL - Burcu Civelek Yüce haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Burcu Civelek Yüce haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

KOBİ’ler için Sanal POS işlemleri Akbank Mobil’den yapılabilecek Haber

KOBİ’ler için Sanal POS işlemleri Akbank Mobil’den yapılabilecek

Akbank, yenilikçi Sanal POS ürünü ile KOBİ’lere uçtan uca dijital ödeme çözümleri sunduğunu duyurdu. Bu uygulama ile KOBİ’ler, POS başvuru işlemlerini diledikleri yerden anında gerçekleştirebiliyor. Akbank, KOBİ’ler için Akbank Mobil uygulamasını kullanarak hızlı ve pratik bir şekilde Sanal POS’a sahip olmalarına imkân sunan bir yeniliği hayata geçirdi. Sanal POS ürünü ile KOBİ’lerin işlerine hız kazandırılırken aynı zamanda verimlilik ve kolaylık sağlanıyor. KOBİ’ler, aynı zamanda diğer POS hizmetlerinden de kapsamlı bir şekilde faydalanabiliyor. Hedeflerinin dijital uygulamalarla KOBİ’lere her alanda güçlü çözümler sunmak olduğunu belirten Akbank KOBİ Bankacılığı Genel Müdür Yardımcısı Bülent Oğuz, “Dijitalleşen Sanal POS başvuru sürecimiz ile KOBİ müşterilerimiz Akbank Mobil üzerinden yaptıkları başvurularının güncel durumunu adım adım takip edebiliyor. Diledikleri yer ve zamanda Sanal POS başvuru işlemlerini gerçekleştirerek operasyonlarına hız ve verimlilik katıyor. Henüz Akbanklı olmayan KOBİ’ler ise yine dijital kanallar üzerinden kolaylıkla müşterimiz olabiliyor ve Sanal POS başvurusunu yapabiliyorlar. Bu hizmetle KOBİ’lerin işlerini ileri taşıma yolculuklarına değer katma kararlılığımızı bir kez daha görünür kılıyoruz” şeklinde konuştu. Bankanın dijitalleşme yolculuğunda KOBİ’lere yönelik yeni nesil ürün ve hizmetlerin hayata geçirilmesinin önemini vurgulayan Akbank Bireysel Bankacılık ve Dijital Çözümler Genel Müdür Yardımcısı Burcu Civelek Yüce, “Bugün, bireysel müşterilerimizde olduğu gibi KOBİ’lerin de dijitalleşme yolculuğunda bankamızın sektöre yön veren teknolojik çözümleri ve yetkinlikleri ile bir ürünümüzü daha dijitalden kullanıma sunuyoruz. Sanal POS ürünümüze Akbank Mobil üzerinden uçtan uca dijital bir süreç ile müşterilerimizin erişimini mümkün kılıyoruz. KOBİ’lerimizin dijitalleşmesiyle ana faaliyetlerine daha çok vakit ayırmalarını önemsiyoruz. Yenilikçi çözümlerimizle ilerleyen dönemlerde de onlara destek olmaya devam edeceğiz” dedi. Yapılan açıklamaya göre, banka müşterilerine açık, yeni nesil ödeme platformu Juzdan uygulamasında ‘Juzdan ile Öde’ seçeneğiyle güvenli bir ödeme yöntemi alternatifi sunuyor. Kullanıcılar, Sanal POS başvuruları sırasında Juzdan ile Öde’yi seçerek tek bir entegrasyon ile tahsilatlarını kredi kartı, banka kartı, kredi ve banka hesabı ile yapabiliyorlar.

Akbank’tan Türkiye’nin ilk sürdürülebilir mevduat ürünü Haber

Akbank’tan Türkiye’nin ilk sürdürülebilir mevduat ürünü

Sürdürülebilir finansman işlemlerinde deprem bölgesi finansmanı, istihdam artışı, döngüsel ekonomi, yenilenebilir enerji, temiz ulaşım, mavi finansman, sağlık hizmetlerine erişim gibi çok geniş bir alana odaklanan Akbank, ticari müşterilerine sunduğu Sürdürülebilir Mevduat ürünüyle Türkiye’de bir ilki gerçekleştiriyor. Akbank açıklamasına göre, geniş bir sürdürülebilir finansman ürün yelpazesine sahip olan banka, hem bireysel hem ticari müşterileri için bu alandaki ürün ve hizmetlerini artırmaya devam ediyor. Sürdürülebilir mevduat ile Türkiye’de ilk kez deprem bölgesi finansmanı, KOBİ’lerin finansmana erişimi ve yeşil dönüşümü, mavi finansman, yenilenebilir enerji, döngüsel ekonomi gibi çevresel ve sosyal tematik alanlardaki finansmana aynı anda destek olunması mümkün olacak. Böylece Akbanklı ticari işletmeler, 92 günden 365 güne kadar geniş vade alternatiflerinden yararlanarak sürdürülebilirlik odak alanlarına dokunan kaynak yaratımının parçası olabilecek. Sürdürülebilir Mevduat müşterileri, yatırımlarıyla yapmış olduğu pozitif etkilerin belirlenmesi ve raporlanmasında da Akbank’ın desteğini alacak. Açıklamada görüşlerine yer verilen Akbank Kurumsal ve Yatırım Bankacılığı Genel Müdürü Yardımcısı Levent Çelebioğlu, bu ürün ile birlikte müşterilerine sundukları sürdürülebilir finansman hizmetlerini zenginleştirmeye devam ettiklerini ifade etti. Çelebioğlu, Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları’nın ele aldığı küresel problemlerle mücadele kapsamında, çevresel ve sosyal anlamda olumlu etkileri olan projelerin finansmanını, toplam finansman payları içerisinde sürekli olarak artırmayı hedeflediklerini aktardı. Hızla gelişen sürdürülebilir finans gündeminde son gelişmeleri takip ederek yeni fırsat alanları yaratmaya devam ettiklerini aktaran Çelebioğlu, şunları kaydetti: 'Bu kapsamda sürdürülebilir finansman ürün ve hizmetlerinde sunulan çeşitliliğin etkisine inanıyoruz ve ürün ve hizmetlerimizi müşteri ihtiyaçlarıyla örtüşecek şekilde zenginleştiriyoruz. Genellikle çevresel pozitif etkiye odaklanan 'Yeşil Mevduat' örneklerini görüyoruz. Aynı anda hem çevresel hem de sosyal etkiye odaklanan Sürdürülebilir Mevduat ürününü Türkiye’de ilk, dünyada ise sınırlı sunan bankalardan biri olmanın gururunu yaşıyoruz. Bu ürün ile müşterilerimizin kendi faaliyet alanları dışında farklı alanlarda daha geniş çevresel ve sosyal pozitif etki yaratmayı amaçlıyoruz. Bu alanda yeni ve farklı çalışmalarla, sürdürülebilirlik yolculuğunda müşterilerimizin yanında olmaya ve öncü ürün ve hizmetler üretmeye devam edeceğiz.' Akbank Bireysel Bankacılık ve Dijital Çözümler Genel Müdür Yardımcısı Burcu Civelek Yüce de bankacılık ürünlerini sürdürülebilirlik odağında dönüştürdüklerinin altını çizerek, şu değerlendirmelerde bulundu: 'Ezber bozan çalışmalarımız sürdürüyor, mevduat ürünlerimizi de sürdürülebilirlik odaklı hale getiriyoruz. Müşterilerimiz, değişen vadelerde mevduatlarıyla artık sosyal fayda odaklı ve çevresel pozitif etkisi olan projelere destek sağlayabilecek. Temel hizmetlere erişim, kadın KOBİ’lerin güçlendirilmesi, deprem bölgesinin yeniden inşası gibi sosyal odaklı projelerle yenilenebilir enerji, temiz ulaşım gibi pozitif çevresel etkisi olan projelerin hızlanmasını amaçlıyoruz.”

Tüm banka hesaplarını tek hesaptan yönetme devri başlattılar Haber

Tüm banka hesaplarını tek hesaptan yönetme devri başlattılar

Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası'nın (TCMB) Açık Bankacılık Veri Paylaşım Sistemi’nin devreye girmesi ile artık farklı bankalardaki tüm vadesiz hesaplar, Akbank Mobil üzerinden görüntülenebilecek, bu sayede bankacılık işlemleri tek noktadan kolay ve hızlı bir şekilde gerçekleştirilebilecek. Akbank'tan yapılan açıklamaya göre, yenilikleri ve öncü hizmetleriyle müşterilerinin hayatını kolaylaştıran, uluslararası alanda pek çok ödüle sahip Akbank, yenilikçi hizmetlerle zenginleştirdiği Akbank Mobil deneyimi ile fark yaratmaya devam ediyor. Türkiye’deki bankacılık ve finans alanında önemli bir dönüşüm yaratacak TCMB’nin Veri Paylaşım Sistemi’nin devreye girmesi ile artık farklı bankalardaki tüm vadesiz hesaplar, Akbank Mobil üzerinden görüntülenebilecek. Açıklamada görüşlerine yer verilen Akbank Bireysel Bankacılık ve Dijital Çözümler Genel Müdür Yardımcısı Burcu Civelek Yüce, 'açık bankacılığın', müşterilerin hesaplarını tek bir uygulama üzerinden en etkin ve zahmetsiz şekilde yönetebilmesine olanak sağladığını ve Akbank Mobil’in kullanıcı dostu ara yüzü ile müşterilerine zaman tasarrufu sağlayacağını belirtti. Tüketici alışkanlıklarının hızla değiştiğini ifade eden Yüce, şunları kaydetti: 'Artan mobilite ile birlikte bankacılık sektöründen de beklenti ve talepler çeşitleniyor. Rekabeti ve çeşitliliği destekleyen yasal düzenlemeler de dijitalleşmeye öncelik vererek, gelişmiş pek çok piyasadaki bankacılık sistemine kıyasla zaten çok ileride olan ülkemiz bankacılık sisteminin daha da hızlı yenilenmesini mümkün kılıyor. Açık Bankacılık da dünyada farklı ülke örneklerinde görüldüğü gibi ülkemiz bankacılık ve finans sektöründe de devrim niteliğinde önemli bir adım olma özelliği taşıyor. Akbank Mobil’de müşterilerimize sunduğumuz bu yenilik ile müşterilerimizin Akbank Mobil’e farklı bankalarda bulunan hesaplarını ekleyip hesap bakiye ve detaylarını görüntüleyebilmelerini ve para transferi işlemlerini yapabilmelerini sağlıyoruz. Böylelikle müşterilerimiz tüm vadesiz hesaplarını Akbank Mobil’in sade ara yüzüyle tek uygulamada kolayca yönetebilecekler. Müşterilerimiz farklı banka uygulamalarında vakit kaybetmeden, alışkın olduğu ve kolaylıkla kullandıkları Akbank Mobil’de daha etkin bir hesap yönetimi yaparak zaman tasarrufu elde edecekler ve varlıklarını bütüncül olarak izleyebilecekler. Bu sayede kendilerine ve sevdiklerine daha çok vakit ayırabilecekler.' - 'İş birliklerimiz ve ekosistemimiz ile birlikte çalışmalarımıza durmaksızın devam edeceğiz' Burcu Civelek Yüce, mevcut piyasa koşullarında müşterilerin harcama alışkanlıkları ve mali durumları hakkında kendilerine daha iyi bakış açısı sunan, daha akıllı bankacılık servislerinin beklentisi içerisinde olduğunu aktardı. Kendilerinin halihazırda Akbank Mobil uygulamasıyla müşterilerinin verilerini analiz ederek, onlara kişiselleştirilmiş akıllı ipuçları sağladıklarını vurgulayan Yüce, uygulamalarında müşterilerin verilerini yapay zeka tabanlı servisler ile birlikte kullanarak, onların günlük ihtiyaçlarına göre öngörülerde de bulunduklarını belirtti. Yüce, Akbank olarak müşterilerinin ihtiyaç duydukları her noktada yanlarında olabilmek için dijital kanallarına yatırım yaptıklarını belirterek, şöyle devam etti: 'Akbank Mobil’in kullanıcı dostu ara yüzü ile temel ürünleri yalın ve anlaşılır şekilde müşterilerimizle buluşturuyor, onların ihtiyaç ve beklentilerini karşılamak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Akbank Mobil’de, müşterilerimizin hesap ve kartları gibi, yatırımlarını da bütünsel olarak görüntüleyebilmelerini ve akıllı gösterimler ile kolaylıkla yönetebilmelerini sağlıyoruz. Bizler, müşterilerimize aralıksız ve akışkan deneyimler sağlama hedefimizi gerçekleştirme konusunda açık bankacılığın büyük bir fırsat olduğuna inanıyoruz. İş birliklerimiz ve ekosistemimiz ile birlikte çalışmalarımıza bu kapsamda durmaksızın devam edeceğiz.' - 'Açık bankacılık çalışmalarına 2015 yılında başladık' Akbank Bireysel Bankacılık ve Dijital Çözümler Genel Müdür Yardımcısı Yüce, açık bankacılık çalışmalarına 2015 yılında başladıklarını ve Akbank API Portal’ın 2016’da Türkiye’deki bankalar arasında bir 'ilk' olarak kullanıma açıldığını kaydetti. Açık bankacılığın ve servis modeli bankacılığın özellikle de finansın geleceğinde büyük bir sıçrama yapacağı, farklı iş modellerini yaratacağını şimdiden gördüklerini aktaran Yüce, kendilerinin bu öngörüyle adımlarını çok önceden atmaya başladıklarını ifade etti. Yüce, bundan sonra müşterilerine ihtiyaç duydukları yerde ve zamanda yeni ve özelleştirilmiş fırsatlar sunmayı ve müşteri memnuniyetini daha da artırmayı hedeflediklerini belirterek, şunları kaydetti: 'Sayısı yüzlerle ifade edilebilecek API’lerimizin yanı sıra, geçtiğimiz aylarda yeni servis bankacılığı yönetmeliği ve kullanıcı deneyimi odağıyla yenilediğimiz API Portal’ımızda kolaylıkla üye olunarak incelenebilecek servis bankacılığı ile uyumlu kullanıma hazır 36 API’mızdan yararlanmakta olan 1.000’i aşkın kullanıcı ve 800’ün üzerinde firma bulunuyor. Önümüzdeki dönemde de iyileştirip zenginleştirdiğimiz açık bankacılık ve API yetkinliklerimizle sınırlı kalmayacak ve gerek müşterilerimiz gerekse de iş ortaklarımıza sunduğumuz uçtan uca hizmetlerle, finansal alanda ihtiyaç duydukları tüm noktalarda en hızlı ve en uygun çözümlerimizle yanlarında olmaya devam edeceğiz.' İş Bankası, Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası'nın (TCMB) kararının ardından bireysel müşterilerinin diğer bankalardaki hesaplarını takip edebilme hizmetini de başlattı. Bankadan yapılan açıklamaya göre, Türkiye İş Bankası’nın ticari müşterilerinin yanı sıra bireysel müşterileri de açık bankacılık düzenlemesi doğrultusunda İşCep ve İnternet Şubesi üzerinden farklı bankalardaki hesaplarını görüntüleyebiliyor. TCMB'nin açık bankacılık düzenlemeleri doğrultusunda, farklı bankalarda hesabı olan bireysel ve ticari müşteriler, banka hesaplarını başka banka veya lisans almış ödeme hizmeti sağlayıcıların uygulamaları/internet siteleri üzerinden takip edebiliyor, hesaplarından para aktarma işlemlerini yönetebiliyor. İş Bankası, TekCep ile Türkiye’de açık bankacılık örneğini 2019'da kullanıma sunmuştu. Bankanın ticari müşterileri, TekCep üzerinden diğer bankalardaki hesaplarını tek uygulama içinde görebiliyor ve bankacılık işlemlerini kolaylıkla takip edebiliyor. Ticari bankacılıkta yine bir ilk olarak 2020'de hayata geçirilen TekPOS özelliği ile de diğer bankalardaki POS hareketlerinin günlük olarak izlenmesi imkanı sağlandı. İş Bankası’nın bireysel bankacılıkta da kullanıma açtığı yeni açık bankacılık hizmetiyle müşteriler, İşCep ve İş Bankası İnternet Şubesi üzerinden farklı bankalardaki vadesiz hesaplarını ve kredili mevduat hesaplarını takip edebiliyor, para aktarma işlemlerini yönetebiliyor. - 'Açık bankacılık uygulamalarıyla sektör daha rekabetçi ve yenilikçi hale geldi' Açıklamada görüşlerine yer verilen İş Bankası Genel Müdür Yardımcısı Sezgin Lüle, açık bankacılık uygulamaları sayesinde finans sektörünün daha rekabetçi ve yenilikçi hale geldiğini, tüketicilerin finansal hizmetlere daha iyi ve kişiselleştirilmiş deneyimle ulaşabildiğini bildirdi. Müşteri ihtiyaçlarını öngörerek en yeni ve ilk olanı sunma vizyonumuz kapsamında, 2019'da Türkiye’de bankacılık sektöründe ilk açık bankacılık hizmetini başlattıklarını belirten Lüle, 'TekCep ile ticari müşterilerimizin banka hesaplarını takip etmek için farklı platformları kullanma zorunluluğunu ortadan kaldırırken, hesapların tek uygulamadan kontrol edilmesini sağladık. TCMB'nin açık bankacılık düzenlemesi sayesinde bireysel müşterilerimize de bu hizmeti sunma olanağını elde ettik. Artık hem ticari hem bireysel müşterilerimiz farklı bankalardaki hesaplarını İşCep’ten ve İnternet Şubesi’nden takip edebilecek ve para transferi yapma imkânına sahip olacak.' ifadelerini kullandı.

En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.