Hava Durumu

#Citroen C3

TOURISMJOURNAL - Citroen C3 haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Citroen C3 haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Citroen C3, 5,6 milyonu aşan satışla Citroen 2 CV'yi geride bıraktı Haber

Citroen C3, 5,6 milyonu aşan satışla Citroen 2 CV'yi geride bıraktı

Citroen C3, 20 yıldan fazla bir sürede ulaştığı 5,6 milyon adetten yüksek satış rakamıyla Citroen 2 CV'yi geride bırakarak marka tarihinin 'en çok satan modeli' unvanını kazandı. Citroen açıklamasına göre, başarı hikayesini 4'üncü nesliyle devam ettirecek yeni C3, aynı zamanda Avrupa'da üretilen ilk B segment elektrikli otomobil olarak da öne çıkıyor. Siparişe açıldığı ilk bir ayda satışa sunulduğu 10 ülkede 10 bin adetten fazla sipariş almasıyla da dikkati çeken yeni e-C3, müşterilere çok yönlülük, modern tasarım, üst seviye konfor ve zengin bir donanım sunuyor. Markanın geçen ekim ayında tanıttığı B segmentindeki iddialı oyuncusu C3'ün 4'üncü ve yeni nesli de dikkatleri üzerine çekiyor. Erişilebilirlik sorununa ödün vermeden somut bir çözüm sunan, Avrupa'da üretilen ilk B segment elektrikli otomobil olan yeni e-C3 ise kısa sürede önemli bir satış başarısına imza attı. Yeni Citroen e-C3, kolay kullanıma sahip ve çok yönlü özelliklerinin yanı sıra çekici bir tasarıma, zengin donanıma ve yüksek seviyede konfora sahip. Citroen C3, ilk nesil modelin 'kubbe' silueti, ikinci neslin Zenith ön cam tasarımı ve ardından gelen son neslin crossover karakteriyle rakiplerinden sıyrıldı. Bununla C3 model ailesi, markanın ikonik 2 CV modelini tahtından indirerek tüm zamanların en çok satan Citroen modeli olmayı da başardı. Yollara ilk olarak 2002'de çıkan Citroen C3, bugüne kadar 5,6 milyon adetten fazla satışa ulaştı. Bu yıl 75'inci yaşını kutlayan 2 CV ise 41 yıllık kariyerinde 5,1 milyon üretilmişti. Citroen, C3'ün 4'üncü nesil ile bu başarı hikayesini daha da ileriye taşımayı hedefliyor. Genel pazar trendlerini yeniden şekillendirmek için işe tamamen boş bir sayfa açarak başlayan Citroen, yeni C3'te 2 CV'nin felsefesini örnek alıyor. Fakat yeni C3, bu felsefeyi kopyalamak yerine çağa mükemmel uyum sağlayan modern bir ifadeyle yorumluyor.

Thierry Koskas: Türkiye bizim için ikinci en büyük pazar Haber

Thierry Koskas: Türkiye bizim için ikinci en büyük pazar

Citroen'in yeni CEO'su Koskas, göreve atanmasının ardından Türkiye'ye gerçekleştirdiği ziyaret kapsamında, Citroen Türkiye Genel Müdürü Selen Alkım'ın da katılımıyla düzenlenen basın sohbet toplantısında konuştu. Koskas, Türkiye'nin marka için önemli bir pazar olduğunu, buradaki işi anlamak, öğrenmek, sonuçları görmek, ülkedeki ekiple bir araya gelmek, ekibi nasıl destekleyebileceğini öğrenmek için mümkün olduğunca çabuk gelmek istediğini belirtti. Marka için böylesi olağanüstü sonuçları Türkiye'de görmenin çok çok memnun edici olduğunu vurgulayan Koskas, konuşmasının ardından basın mensuplarının sorularını yanıtladı. Thierry Koskas, dünya genelinde Türkiye gibi hızlı büyüyen bir pazar olup olmadığı sorusu üzerine, "Elbette biliyoruz ki Türkiye pazarı dalgalanmalarla dolu olabiliyor ve burada biz çok güzel bir pazarın keyfini sürüyoruz. Muhtemelen 1 milyonluk pazardan pek uzak olmayan bir bölgeden bahsediyoruz ve bu da çok çok iyi bir şey. Evet, benzeri pazarlar dünyanın farklı yerlerinde de var." diye konuştu. Koskas, her halükarda üretimi buna adapte etmeleri gerektiğini dile getirerek, "Yine Türkiye'ye tahsis ettiğimiz hacmi buna göre ayarlamamız gerekiyor. Son derece güçlü bir pazar olduğu için ona göre hareket etmeliyiz. Özellikle de şundan dolayı, Citroen'in performansı çok iyi ve biliyorum ki bugün otomobil eksikliği/bulunabilirlik sorunu var. Pek çok otomobil hattında aynı şey geçerli. Yani olmak istediğimiz düzeyde değiliz. Çok daha fazla otomobilimizin olmasını isterdik. Bugün de bunu konuştuk. Özellikle çok başarılı birtakım otomobil hatlarında, mesela C4 X bizim yeni modelimiz ya da hafif ticari araçlarda çok yüksek talep var." ifadelerini kullandı. "Türkiye'deki operasyonlar başarılı ve talep yüksek" "Benim işim, görevim, Citroen'in Türkiye'de daha fazla otomobile kavuşmasını sağlamak." diyen Koskas, şöyle devam etti: "Senenin ikinci kısmında, daha fazla otomobilin Türkiye'ye tahsis edileceğini göreceksiniz. Aslında bazı kararlar da verdik, örneğin C4 X'in üretildiği İspanya fabrikasında üretimi artıracağız ve bu doğrudan Türkiye'ye yarar sağlayacak. Bu tarz kararlar veriyoruz. Aynı zamanda bir de şöyle bir şey yapacağız, üretim hacmini Türkiye ile Avrupa ülkeleri ve belki diğer ülkeler arasında bölüştürdüğümüzde Türkiye'ye avantaj sağlayacağız. Çünkü Türkiye'deki operasyonlar başarılı ve talep yüksek. Çünkü Selen'in yönettiği ekip kanıtladı ki olağanüstü bir iş çıkarıyorlar. İşte bu yüzden ülkeler arasındaki hacim bölüştürmesini yaptığımızda her zaman Türkiye'ye öncelik tanıyacağız. Bunu yapacağız. Ümit ediyorum, önümüzdeki aylarda bütün Citroen satın almak isteyen müşterilere ki oldukça fazla sayıdalar, hizmet edeceğiz ve ihtiyaçlarını karşılayacağız." Thierry Koskas, Avrupa'ya ve Türkiye'ye yapılacak tahsisatın nasıl paylaştırılacağına da değinerek, "Türkiye bizim için ikinci en büyük pazar. Bu demektir ki biz Türkiye'ye hacim ve tahsis açısından ikinci büyüklükteki pazara nasıl davranılırsa öyle davranacağız. Yani Fransa'dan sonra bizim en çok araç sağlayacağımız, en çok hizmet edeceğimiz pazar olacaktır. Yani buranın ikinci en büyük pazar olma niteliğini sürdürmesini istiyoruz. Bu arada Citroen'in birinci pazarı Türkiye olursa o zaman işimiz zor. Çünkü Fransa'nın satış adetleri çok yukarıda ama ikinci en büyük pazar olmak gerçekten olağanüstü bir başarı. O yüzden Türkiye'nin avantajlı ülke olmasını temin edeceğiz." şeklinde konuştu. "Duyurulan karar dışında başka bir açıklama yapamayacağım" Koskas, Citroen'in Türkiye'de üretim yapma planlarına ilişkin de bilgi verdi. Markanın önceki üst yöneticisinin "80 bin adedin üzerinde ya da seviyesinde bir satış olursa, Türkiye'de bir üretim gündeme gelebilir." şeklindeki değerlendirmesinin sorulması üzerine Koskas, "Çok uzun konuşmayacağım bu konuda. Hafif ticari araç üretimi yapılabilir diye karar verilmişti. 'Citroen'in yararına olur' denildi. Bunun geri kalanı için şu anda bir plan yok, gelecekte göreceğiz. Yani bu karar dışında başka bir yorum yapamıyorum. Yani duyurulan karar dışında başka bir açıklama yapamayacağım." ifadelerini kullandı. Türkiye'deki elektrikli otomobile olan ilgiye ilişkin ise Koskas, "Bizim özellikle son haftalarda, son aylarda gözlemleyebildiğimiz şey, Türkiye'de çok güçlü bir elektrikli araç büyümesi var ve bu çok ilginç bir şey. Bu hala pazarın marjinal ve kısıtlı bir kısmını temsil ediyor ama çok ciddi bir şekilde büyüdüğünü görüyoruz ve bu son derece ilginç bir gelişme." dedi. Koskas, yakın gelecekte Citroen'e gelen elektrikli araçlarda giderek artan bir hacim görüleceğine işaret ederek, markanın pazardaki bu yeni ilerlemesinin hareketin bir parçası olmasını çok istediklerini söyledi. Thierry Koskas, özellikle elektrikli araç satışlarını Türkiye piyasasında özendireceklerini ve artırmaya çalışacaklarını vurgulayarak, "Bu çok büyük bir fırsattır. Bu talep müşterinin talebi. Şimdiden ülkenin dört bir yanında elektrikli araçlar için istasyonlar kuruldu. Bu çok güzel bir şey. Elektrikli araçlarda vergi avantajı, müşteriler için çok ilginç bir konu. Dolayısıyla biz buradaki çabalarımızı yoğun bir şekilde sürdüreceğiz. Temiz araçlar satılsın istiyoruz. Citroen Türkiye'de elektrikli araçlarını satacaktır." açıklamasını yaptı. "Kur bugün bu şekilde ilerliyor ama üzerinde çalışıyoruz" Selen Alkım da kur konusunda yaşanan gelişmelerin fiyatlara nasıl yansıyacağına ve otomotiv pazarının gidişatına ilişkin değerlendirmelerde bulundu. Kurdaki gelişmeleri yakından takip ettiklerini vurgulayan Alkım, "Sürekli olarak kontrol ediyoruz. Kur, çok hızlı bir şekilde artıyor. Ekipler çalışıyor. Biraz sakin olmak lazım. Kur bugün bu şekilde ilerliyor ama üzerinde çalışıyoruz. Sakince, pazarı durdurmadan, müşteriyi kaybetmeden, zarar vermeden, uygun fiyat pozisyonuna bakarak çalışacağız." dedi. Otomotiv pazarında salgından beri ertelenen bir talep olduğuna dikkati çeken Alkım, şunları kaydetti: "Aslında biz hep 'Türkiye pazarı 1 milyon seviyesini görmeyi çoktan beridir hak ediyor.' dedik. Çünkü baktığınız zaman bin kişiye düşen otomobil sayısı 169 adettir. Yani potansiyelin çok gerisindeyiz. Diğer taraftan pazarın ilk 5 aylık ritmi bu şekilde giderse 1,3-1,5 milyona ulaşacak gibi görünüyor. Biz Stellantis Grubu olarak hep iyimserizdir. Dolayısıyla revize yaparken hep iyimser bakarız. Ekonomide herhangi bir daralmaya karşın da ihtiyatlı olmak durumundayız tabii ki. 1,5 milyon seviyesinde pazar olmasa, daralsa bile, biz aslında grup olarak, pazarın 900 binin bir miktar üzerinde olacağını öngörüyoruz. Buna göre planlarımızı yaptık. Buna göre bugünkü bütün toplantılarımızda adet istedik. İyimseriz pazarla ilgili. Elbette ki kura bağlı olarak yükselme ya da düşüşler olacaktır. Ama 1,5 milyon seviyesinde olmasa bile pazarın ilk 5 ayında büyük bir çoğunluğunu yakaladık. Seneyi 900 binin üzerine bitiririz gibi duruyor."

Citroen C3 ELLE в Турции Haber

Citroen C3 ELLE в Турции

Сотрудничество между брендами Citroen и ELLE продолжается выпуском ограниченной специальной серии C3 — Citroen C3 ELLE. Согласно заявлению, сделанному Citroen, Citroen продолжает сотрудничество с ELLE в рамках новой ограниченной специальной серии C3 ELLE. Эта версия Citroen C3, занимающая первое место в сегменте B, относится к первому выпуску журнала ELLE, опубликованному 21 ноября 1945 года. Он привлекает внимание подписью «С 1945 года и навсегда» простыми белыми буквами на черной полосе. Партнерство между двумя культовыми французскими брендами возникло из общей страсти обращаться к женщинам через темы «моды», «элегантности», «комфорта» и «социальности». Цена продажи ограниченного количества Citroen C3 ELLE, произведенного в рамках устойчивого сотрудничества, в Турции составляет 681 тысячу 400 турецких лир. Свежий и новый цветовой пакет с графической подписью Citroen C3 ELLE предлагается в двух цветах в стандартной комплектации, с выбором двух цветов крыши, белого или черного, намекающих на цвета логотипа ELLE. Черное и белое; Его можно комбинировать с такими цветами кузова, как песочный, арктический белый, стальной серый, платиново-серый или глянцевый черный. Привлекательность C3 подчеркивает новый матовый серебристо-синий цвет. Глубокий ледниковый синий цвет с металлическими акцентами гармонирует со всеми цветами кузова. Вставки бампера, вставки фар в решетке радиатора и цветные акценты, окружающие наклейку на крыше, гармонируют с новыми цветами Citroen C3 ELLE. Citroen C3 ELLE идет в ногу со временем, демонстрируя неизвестную ранее графику и городскую визуальность. В качестве общей темы фирменная подпись ELLE «С 1945 года и навсегда» используется в разных точках, как снаружи, так и внутри автомобиля, белыми буквами на черной полосе. Черно-белая лента ELLE, «бессмертное сочетание» мира моды, используется с сильным шрифтом, чтобы полностью отразить эпоху. - Яркие цвета, материалы и оборудование способствуют комфорту Персонализация продолжается и в интерьере, а новый матовый серебристо-синий цвет создает гармоничную атмосферу. В качестве основной обивки двухцветных сидений Advanced Comfort использована ткань светло-серого цвета, а верхние части спинок выполнены из алькантары темно-сине-серых тонов цвета ветра серого цвета. Декоративная полоса с принтом логотипа бренда и переосмысленным полосатым узором отделяет верхнюю часть спинки от остальной части сиденья с голубоватыми атласными акцентами. Изменение материалов увеличивает восприятие качества на передней консоли. Алькантара, которая впервые используется в специальной версии, как правило, в премиальных версиях, находит применение на передней консоли версии C3 ELLE. Матовый темно-серый цвет контрастирует с синей металлической рамкой с матовым эффектом. Кроме того, двойные вертикальные швы синих тонов дополняют поверхность алькантары. В окружении основного белого цвета и черной полосы логотип ELLE хорошо виден на фоне ковриков. Два логотипа партнерства Citroen и ELLE также нанесены на цепочку для ключей и автомобильную сумку. - Статистика по Citroen C3 Citroen C3, который находится в пути со своим третьим поколением, увеличивает свой успех в продажах благодаря широте настройки в дополнение к деталям комфорта, характерным для бренда. Это специальное издание последовало за первым ограниченным специальным изданием, которое было продано более 9000 экземпляров по всему миру в 2018 году. Около 60 процентов покупателей С3 по всей Европе предпочитают свой автомобиль в двухцветной комбинации, то есть с крышей другого цвета. Сандрин Гей, менеджер по сбору лицензий ELLE, сказала: «Бренд ELLE всегда поддерживал женщин во всех смыслах, предлагая особый и уникальный подход к моде, красоте, культуре и образу жизни на протяжении 77 лет. Это партнерство является частью философии партнерства с Citroen, направленной на поддержку всех женщин в их привычках и повседневной жизни». использовали фразы. Мюриэль Продо, руководитель отдела цветов и материалов Citroen, прокомментировала: «ELLE и Citroen снова создали современную комбинацию с большим количеством стиля для C3. Пастельно-синий цвет нового матового серебристо-синего цвета, украшающего как экстерьер, так и интерьер C3 ELLE, предвещает свежую весну. Этот цвет полностью совместим с тенденциями, особенно в моде прет-а-порте. Металлические акценты в салоне создают просторную и светлую атмосферу, контрастируя с сиденьями и приборной панелью из алькантары, кожаным рулевым колесом и тонированными стеклами. Это создает пассажирский салон с комфортом гостиной».

Citroen C3 ELLE is in Turkey Haber

Citroen C3 ELLE is in Turkey

The cooperation between Citroen and ELLE brands continues with the limited special series in C3, Citroen C3 ELLE. According to the statement made by Citroen, Citroen continues its cooperation with ELLE with the new C3 ELLE limited special series. This version of the Citroen C3, which is at the top of the B Segment options, refers to the first issue of ELLE Magazine, published on 21 November 1945. It draws attention by signing 'Since 1945 And Forever' in plain white letters on a black stripe. The partnership between the two iconic French brands was born out of a shared passion to appeal to women through the themes of 'fashion', 'elegance', 'comfort' and 'social'. The limited number of Citroen C3 ELLE produced within the scope of sustainable cooperation, is 681 thousand 400 TL. Fresh and new color package with graphic signature Citroen C3 ELLE is offered in two colors as standard, with a choice of two roof colors, white or black, alluding to the colors of the ELLE logo. It can be combined with body colors in black and white, sand, arctic white, steel grey, platinum gray or glossy black. The attractiveness of the C3 is underlined by the new matte silver blue color package. A deep glacial blue with metallic accents harmonizes with all body colours. The airbump inserts, the headlight inserts in the grille and the colors surrounding the roof sticker are in harmony with the new colors of the Citroen C3 ELLE. Citroen C3 ELLE keeps up with the times and reveals a previously unknown graphic and urban visuality. As a common theme, the ELLE brand signature 'Since 1945 And Forever' is used in different spots, both outside and inside the vehicle, in white letters on a black stripe. Black and white ELLE ribbon, the 'immortal combination' of the fashion world, is used with a strong font to fully reflect the era. - Vivid colours, materials and equipment contribute to comfort Personalization continues in the interior, creating a harmonious ambiance with the new matte silver blue color package. Light Prussian gray fabric is used as the main upholstery in the two-tone Advanced Comfort seats, while the upper parts of the backrests are used in dark blue-gray tones of wind gray Alcantara. A reinterpreted decorative strip with a brand logo print in a stripe pattern separates the top of the backrest from the rest of the seat with bluish satin accents. Changing materials increase the perception of quality on the front console. Generally used in premium versions, Alcantara, which is used for the first time in the special version, finds use on the front console of the C3 ELLE version. The matte wind gray contrasts with the frosted-effect metallic blue frame of the color pack. In addition, double vertical seams in blue tones complete the Alcantara's surface. Surrounded by the main white color and black stripe, the ELLE logo is clearly visible against the background of the floor mats. The two logos of the Citroen and ELLE partnership are also displayed on the key chain and in-car bag. - Statistics for Citroen C3 Citroen C3, which is on the road with its third generation, increases its sales success with the width of customization in addition to the comfort details that is specific to the brand. This special edition follows the first limited special edition, which sold over 9,000 units worldwide in 2018. Around 60 percent of C3 customers all over Europe prefer their car in a two-tone combination, with a different color roof. Sandrine Gay, ELLE License Collection Manager, said, “The ELLE brand has always stood by women in every sense by offering a special and unique approach to fashion, beauty, culture and lifestyle for 77 years. This partnership is part of the philosophy of supporting all women, in their daily life and habits." Muriel Prodault, Head of Colors and Materials at Citroen, commented: "ELLE and Citroen have once again created a modern combination with plenty of style for the C3. The pastel blue of the new matte silver blue color package adorning both the exterior and interior of the C3 ELLE heralds a fresh spring. This color is completely compatible with trends, especially in ready-to-wear fashion. Metallic accents in the passenger compartment create a spacious and bright environment by contrasting the Alcantara seats and instrument panel, leather steering wheel and tinted windows. It creates a cabin with the comfort of a living room."

Citroen C3 ELLE Türkiye'de Haber

Citroen C3 ELLE Türkiye'de

Citroen ve ELLE markaları arasındaki iş birliği, C3'teki sınırlı özel seri, Citroen C3 ELLE ile sürüyor. Citroen'den yapılan açıklamaya göre, Citroen, ELLE ile olan iş birliğine yeni C3 ELLE adındaki sınırlı özel seri ile devam ediyor. B Segmenti seçeneklerinin başında gelen Citroen C3'ün bu versiyonu, ELLE Dergisi'nin 21 Kasım 1945 tarihinde yayınlanan ilk sayısına atıfta bulunuyor. Siyah şerit üzerine sade beyaz harflerle '1945'ten Beri Ve Sonsuza Dek' imzasını atarak dikkati çekiyor. İki ikonik Fransız marka arasındaki ortaklık, 'moda', 'zarafet', 'rahatlık' ve 'sosyal' konular üzerinden kadınlara hitap etmeye yönelik ortak bir tutkudan doğdu. Sürdürülebilir iş birliği kapsamında üretilen sınırlı adetteki Citroen C3 ELLE'in Türkiye satış fiyatı ise 681 bin 400 TL. Grafik imza ile taze ve yeni renk paketi Citroen C3 ELLE, ELLE logosunun renklerine gönderme yaparak beyaz veya siyah olmak üzere iki tavan rengi seçeneğiyle standart olarak çift renk sunuluyor. Siyah ve beyaz; kum, kutup beyazı, çelik gri, platin gri veya parlak siyah olmak üzere gövde renkleriyle kombine edilebiliyor. Yeni mat gümüş mavi renk paketi ile C3'ün çekiciliği vurgulanıyor. Metalik vurgulara sahip derin bir buzul mavisi, tüm gövde renkleriyle uyum sağlıyor. Airbump ekleri, ızgaradaki far ekleri ve tavan etiketinin çevresini kaplayan renkli vurgular, Citroen C3 ELLE'in yeni renkleriyle uyum sağlıyor. Citroen C3 ELLE çağa ayak uydurarak daha önce bilinmeyen bir grafik ve kentsel görsellik ortaya koyuyor. Ortak bir tema olarak, aracın hem dışında hem de içinde, siyah bir şerit üzerinde beyaz harflerle, ELLE marka imzası '1945’ten Beri Ve Sonsuza Dek' ifadesi, farklı noktalarda kullanılıyor. Moda dünyasının 'ölümsüz kombinasyonu' olan siyah beyaz ELLE şeridi, dönemi tam olarak yansıtmak için güçlü bir yazı tipiyle kullanılıyor. - Canlı renkler, malzemeler ve donanım, konfora katkı sağlıyor Kişiselleştirme iç mekanda devam ederken, yeni mat gümüş mavi renk paketi ile uyumlu bir ambiyans elde ediliyor. İki renkli Advanced Comfort koltuklarda ana döşeme olarak açık Prusya grisi kumaş kullanılırken, sırtlıkların üst kısımlarında koyu mavi-gri tonlarında rüzgar grisi Alcantara kullanılıyor. Yeniden yorumlanan şerit desene sahip marka logosu baskılı dekoratif şerit, mavimsi saten vurgularla sırtlığın üst kısmını koltuğun geri kalanından ayırıyor. Değişen malzemeler ön konsoldaki kalite algısını arttırıyor. İlk kez özel versiyonda, genelde premium versiyonlarda kullanılan Alcantara, C3 ELLE versiyonunun ön konsolunda kullanım buluyor. Mat rüzgar grisi, renk paketinin buzlu efektli metalik mavi çerçeveyle kontrast oluşturuyor. Ayrıca Alcantara'nın yüzeyini yine mavi tonlarda çift dikey dikiş tamamlıyor. Beyaz ana renk ve siyah şeritle çevrelenen ELLE logosu, zemin paspaslarının arka planında net olarak görünüyor. Anahtarlık ve araç içi çanta da Citroen ve ELLE ortaklığının iki logosu sergileniyor. - Citroen C3'e dair istatistikler Üçüncü jenerasyonuyla yollarda yer alan Citroen C3, markaya özgü konfor detaylarına ek olarak kişiselleştirilebilme genişliğiyle de satış başarısını artırıyor. Bu özel versiyon, 2018'de dünya genelinde 9 bin adedin üzerinde satılan ilk sınırlı özel versiyonu izliyor. Tüm Avrupa'daki C3 müşterilerinin yaklaşık yüzde 60'ı, otomobillerini iki tonlu yani tavanı farklı renkte olan kombinasyonda tercih ediyor. Açıklamada görüşlerine yer verilen ELLE Licence Collection Müdürü Sandrine Gay, 'ELLE markası, 77 yıldır modaya, güzelliğe, kültüre ve yaşam tarzına özel ve benzersiz bir yaklaşım sunarak her anlamda kadınların her zaman yanında yer aldı. Bu ortaklık, Citroen ile ortak olan tüm kadınları, alışkanlıklarında ve günlük yaşamlarında destekleme felsefesinin bir parçasıdır.' ifadelerini kullandı. Citroen Renkler ve Malzemeler Başkanı Muriel Prodault de şu değerlendirmede bulundu: 'ELLE ve Citroen, C3 için bir kez daha bolca tarza sahip modern bir kombinasyon oluşturdu. C3 ELLE'in hem dışını hem de içini süsleyen yeni mat gümüş mavi renk paketinin pastel mavisi, taze bir baharı müjdeliyor. Bu renk, özellikle hazır giyim modasındaki trendlerle tamamen uyumlu. Yolcu kabinindeki metalik vurgular, Alcantara koltuklar ile gösterge paneli, deri direksiyon simidi ve renkli camlarla kontrast oluşturarak ferah ve aydınlık bir ortam oluşturuyor. Oturma odası rahatlığında bir yolcu kabini yaratıyor.'

En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.