Hava Durumu

#Crm

TOURISMJOURNAL - Crm haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Crm haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Tatil.com turizm sektöründe hedef büyüttü Haber

Tatil.com turizm sektöründe hedef büyüttü

Türkiye'nin ilk seyahat portalı olan ve mali sıkıntı yaşayan Tatil.com'un marka ve alt yapısını alan CRM Şirketler Grubu, turizm sektöründe hedef büyüttü. Tatil, com'u, 600 bin otele ulaşılabilecek portala dönüştürmeyi planlayan CRM, otel zinciri kurmaya da hazırlanıyor. Geçen yıl Fethiye'deki Le Chic otelini bünyesine katan CRM, Ege Bölgesi'nde yeni alımlar için fırsatları değerlendirecek. Bünyesindeki cali çenter ile 100 otele de hizmet veren grubun bu yıl turizmdeki ciro hedefi ise 1,5 milyar TL.  Turizmde Halimax ve CRM Turizm'in ardından sektördeki üçüncü yatırıma Tatil, com ile imza attıklarını söyleyen CRM Şirketler Grubu Yönetim Kumlu Başkanı Ramazan Becer, "Turizm sektöründe 15 yılı aşkın süredir, pazarlama, satış ve dijital marketing hizmeti veriyoruz. Pandeminin getirdiği olumsuzluklardan etkilenen tatil.com, geçen şubat ayında faaliyetlerini durdurmuştu. CRM Grup olarak, marka ve altyapı haklarını satın alarak, tekrardan markayı ayağa kaldırma adımlarımızı attık. Tatil.com yatırımıyla birlikte turizm sektörüne ciddi bir ivme kazandırmayı hedefliyoruz. Tatil.com, Türkiye'nin en iyi tatil domainlerinden biri. Global pazarda çok ciddi bir altyapısı var. Hedefimiz tatiLcom'u tekrar tüm dünyaya hizmet eden seyahat portalı haline getirmek. Tatil, com'un sıkıntıya düşmeden önce İçerisinde yurtiçi ve yurtdışından toplamda 600 bin otel vardı. Kontratları yenilemeye başladık. Otellere çözümler sunduk, müşteri şikayetlerine öncelik verdik. Hepsini aradık, mağduriyetlerini giderdik. Sonuçta çok değerli bir marka ve ürün sayısını artırarak eskisi gibi güçlü hale getireceğiz" diye konuştu. İnsansız, dijital otel projesini hayata geçirecek 2024 yılına kadar tekrar sistemde 600 bin otel olması için hedef koyduklarını kaydeden Becer, teknoloji ile otelciliği birleştirerek sektörde fark yaratmayı hedeflediklerini anlattı. Becer, şöyle devam etti: "30 odanın altındaki küçük otellerin personel ve enerji gibi maliyetleri yüzünden karlılığı düşük oluyor. Bu küçük oteller farklı kullanılabilir. Sadeceoda. com diye tamamen teknolojik bir pazarlama yöntemini hayata geçirmeyi hedefliyoruz. Bu modelde insan olmayacak, kapılar QR kod ile açılacak. Her kullanım uygulama üzerinden yapılacak, konuklar elektrikten suya her şeyi kullandığı kadar ödeyecek. Çevreye duyarlı, temiz, ucuz ve pratik bir model olacak." Kaynak: NB Ekonomi

En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.