Hava Durumu

#Deneyim

TOURISMJOURNAL - Deneyim haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Deneyim haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Wyndham, Türkiye'de Hedef Büyüttü: 2025'te 150 Otel Haber

Wyndham, Türkiye'de Hedef Büyüttü: 2025'te 150 Otel

Wyndham Hotels & Resorts, Türkiye'deki mevcut 125 oteline yenilerini ekleyerek 2025 yılı sonuna kadar 150 otele ulaşmayı hedefliyor. İlçelerde de yatırımlarını artıran şirket, ikinci ve üçüncü bölgelere uluslararası standartlarda hizmet sunmayı amaçlıyor. TÜRKİYE, WYNDHAM’IN BEŞİNCİ BÜYÜK PAZARI Dünya genelinde 95’ten fazla ülkede 9.200 oteli bulunan Wyndham Hotels & Resorts, Türkiye’yi en büyük beşinci pazarı olarak konumlandırıyor. Şirket, Türkiye’de 43 şehirdeki otelleriyle ekonomiden lüks segmente kadar geniş bir yelpazede hizmet sunuyor. Wyndham, şehir merkezleri kadar küçük ilçelerde de büyümeye odaklanarak, konaklama sektörünün yalnızca büyük şehirlerle sınırlı olmadığını vurguluyor. 2024’TE HEDEFLER TUTTU, 2025 İÇİN BÜYÜK PLANLAR VAR 2024’te tüm hedeflerini gerçekleştiren Wyndham, 2025 yılı sonuna kadar Türkiye’deki otel sayısını 150’ye çıkarmayı planlıyor. Şirketin EMEA Başkanı Dimitris Manikis, Türkiye'nin Wyndham Rewards üyeleri için bir ana destinasyon haline gelmesini hedeflediklerini belirtti. İKİNCİL VE ÜÇÜNCÜL BÖLGELER ODAKTA Wyndham, İstanbul, Ankara, İzmir gibi büyük şehirlerin yanı sıra daha küçük destinasyonlarda da yatırımlarını artırıyor. Şirket, bu bölgeleri uluslararası seyahat severlere tanıtmayı hedefliyor. Türkiye'de 43 şehirde faaliyet gösteren marka, özellikle daha az bilinen bölgelerde en fazla otele sahip uluslararası grup olduğunu ifade ediyor. YENİ MARKALAR YOLDA 2024’te Dolce by Wyndham markasını Türkiye pazarına sunan şirket, 2025’te Vienna House gibi lifestyle segmentindeki markalarla büyümeyi sürdürecek. Şu anda Türkiye’de 11 farklı markayla faaliyet gösteren Wyndham, ihtiyaç doğrultusunda yeni markalar da getirebileceğini açıkladı. TURİZMDE GELECEĞİN TRENDİ: DENEYİM VE SPİRİTÜEL TURLAR Manikis, 2025 yılı için turizmde markalı rezidanslar, premium ekonomi segmentleri ve gençler için hostellerin popüler olacağını öngörüyor. Ayrıca Göbeklitepe, Karahantepe gibi tarihi alanlar ile Mevlânâ odaklı spiritüel turların turistler tarafından yoğun ilgi görmeye devam edeceğini belirtti. KRİZLERE DAYANIKLI SEKTÖR: SEYAHAT Küresel resesyon beklentileri hakkında da konuşan Manikis, seyahatin krizlere dayanıklı bir sektör olduğunu söyledi. Pandemi gibi zorlu dönemlerde bile seyahatin öncelikli bir ihtiyaç olarak görüldüğünü vurgulayan Manikis, gelecekte de bu eğilimin devam edeceğini ifade etti. BÜYÜYEN HİNDİSTAN VE ÇİN PAZARLARI Dünya turizmini domine etmesi beklenen ülkeler arasında Hindistan ve Çin öne çıkıyor. Hindistan'da 150 milyon kişinin orta sınıfa katılarak seyahat etmesi beklenirken, Çin’in pandemi öncesi turizm seviyelerine dönmesinin zaman alacağı, ancak kaçınılmaz olduğu belirtiliyor.

Alaçatı’da Turizmin 12 Aya Yayılması Hedefleniyor Haber

Alaçatı’da Turizmin 12 Aya Yayılması Hedefleniyor

İZMİR (İHA) - Alaçatı Turizm Derneği (ATD) Başkanı Kerem Ünsal, turizmi 12 aya yayma hedefi doğrultusunda ciddi çalışmalar yaptıklarını belirtti. İzmir’in Çeşme ilçesinde düzenlenen bir akşam yemeğinde dernek üyeleriyle bir araya gelen Ünsal, 2024 turizm sezonunun geç başladığını ancak sonbahar aylarının güzel geçmesiyle açığı kapattıklarını ifade etti. "Turisti çeşitlendiremediğimiz için, sadece iç pazar ve gurbetçilere dayalı bir turizm politikamız olduğu için ve bu sene Avrupa şampiyonası, ardından olimpiyatlar nedeniyle sezon çok geç başladı" dedi. "SEZONUN KISA OLMASI CAN SIKICI" Ünsal, "Özellikle dış pazarda bir şeyler yapmak adına çok ciddi çalışmalarımız var. Yakın zamanda ürünlerini vermeye başlar. Tabii kalıcı olması çok önemli. İstiyoruz ki bir noktaya getirelim ve ondan sonra hep öyle devam etsin. İçeriğinde bu kadar fazla ürün olup da sezonun bu kadar kısa olması gerçekten çok can sıkıcı" diye ekledi. "SAKIZ ADASINI RAKİP GÖRMÜYORUZ" Kerem Ünsal, Çeşme’nin karşısındaki Sakız Adası’nı rakip olarak görmediğini, "Gelen konuklar bir günü orada geçirebilirler. Turist için pasaportunda başka bir ülkenin daha kaşesinin olması çok önemlidir. Bundan keyif alırlar. Bu kadar yakınımızda böyle bir ada var, bu da bizim için bir avantaj. Ben orasını asla rakip olarak görmüyorum. Bu konuda birçok şey anlattık. İkisi apayrı kategorilerde. Gelen misafir, Sakız Adası'nı da deneyimleyebilir" sözleriyle ifade etti. DENEYİM TURİZMİNE YÖNELİK PROJELER Ünsal, bölge turizmini bir oda fiyatı yarışına çevirmek yerine deneyim odaklı projeler geliştirmek istediklerini belirtti. "Bir oda fiyatı açıklayarak oradan müşteri çekmek değil, gelen misafir Ildır'da balık tutsun, bisikletine binerek Alaçatı'ya gelsin istiyoruz. Yakaladığı balıkları bir şefin eşliğinde beraber pişirsinler. Benzerini Dünya Balıkçılık Günü'nde, üniversitenin içinde yaptık. Çok rağbet olmadı ama en azından nasıl olduğunu görmüş olduk. Gelenler de çok mutlu ayrıldılar. Bunu daha geniş çerçevede yapmak istiyoruz. Bunun olabileceğine inancımız yüksek" dedi. Ünsal, turizmi çeşitlendirme hedeflerinin gerçekleşeceğine inandığını belirterek, Alaçatı’nın potansiyelini daha iyi değerlendirmek için çalışmalarına devam edeceklerini vurguladı.

Çelebi Platinum, Rize Havalimanı’nda kişiye özel seyahat sunuyor Haber

Çelebi Platinum, Rize Havalimanı’nda kişiye özel seyahat sunuyor

Türkiye'nin ilk özel yer hizmeti şirketi Çelebi Havacılık, Rize Havalimanı’nda kişiye özel Çelebi Platinum hizmetini başlattı. Çelebi Havacılık açıklamasına göre, 65 yıllık tecrübesiyle günümüzde 3 kıta, 5 ülke ve 40’tan fazla istasyonda hizmetlerini sürdüren Çelebi Havacılık, müşterilerinin global servis ihtiyaçlarını daha fazla noktada karşılayabilmek üzere operasyonlarını genişletmeye devam ediyor. Şirket, 15 yıl önce başlattığı Çelebi Platinum ile bugün, Türkiye’de hizmet verdiği tüm istasyonlarda ve Budapeşte Havalimanı’nda yolculara kendilerini daha rahat ve ayrıcalıklı hissetmelerini sağlayan bir dizi premium hizmet sunuyor. Temel hizmetleri arasında karşılama ve uğurlama, apron, transit yolcu ve VIP transfer, bagaj taşıma, araç temini ve öncelikli check-in yer alan Çelebi Platinum, Rize Havalimanı’nda misafirlerinin hem havada hem yerde gereksinimlerini karşılayarak onlara sorunsuz ve konforlu bir seyahat deneyimi yaşatıyor. Kişiye özel ayrıcalıklar sağlayan Çelebi Platinum hizmeti, yolcuların seyahatlerini eşsiz kılmak için özel eğitim alan personeller tarafından sunuluyor. Porter (bagaj taşıma) hizmeti, havalimanı tesislerinin her noktasında destek ve yardım sunma özelliğiyle Çelebi Havacılık’ın yer hizmetleri alanındaki uzmanlığını öne çıkarıyor. Çelebi Platinum’un, helikopter ve özel jet kiralamadan otel ve restoran rezervasyonuna, 7/24 müşteri desteğinden lounge (dinlenme salonu) hizmetlerine yolcu ihtiyaçlarını anında karşılayan çözümleri, Çelebi Havacılık’ın her alanda ayrıcalık sunma konusundaki kararlılığını yansıtıyor. - 'Amacımız, üst düzey kişiselleştirilmiş hizmet sağlayarak seyahat deneyimini yeniden tanımlamak' Açıklamada konuya ilişkin değerlendirmesine yer verilen Çelebi Hava Servisi Genel Müdürü Osman Yılmaz, 'Rize Havalimanı’nda Çelebi Platinum hizmetini sunmaktan heyecan duyuyoruz. Amacımız, üst düzey kişiselleştirilmiş hizmet sağlayarak seyahat deneyimini yeniden tanımlamak... Her misafirimizin sorunsuz ve keyifli bir yolculuğu hak ettiğine inanıyoruz ve Çelebi Platinum hizmetimiz bunu sağlamak için tasarlandı.' ifadelerini kullandı. Öte yandan açıklamada aktarılanlara göre, temmuz ayında Rize Havalimanı’nda misafirlere sunulmaya başlayan Çelebi Platinum, hizmet verdiği havalimanlarında seyahat standartlarını yükseltmeye devam ediyor. Çelebi Platinum hizmetinden seyahat acenteleri ve otel müşterilerinin yanı sıra uçuş sınıfı gözetilmeksizin tüm yolcular yararlanabiliyor. Rize Havalimanı’nda Çelebi Platinum hizmetlerinden faydalanmak isteyen yolcular, 0 549 833 83 29 numaralı hattı arayabiliyor veya 'rize-artvin@celebiplatinum.com' adresine e-posta gönderebiliyor.

En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.