Hava Durumu

#Ds Automobiles

TOURISMJOURNAL - Ds Automobiles haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Ds Automobiles haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

DS Automobiles, DS E-TENSE FE23'ün yeni tasarımını tanıttı Haber

DS Automobiles, DS E-TENSE FE23'ün yeni tasarımını tanıttı

DS Automobiles ve Penske Autosport, ABB FIA Formula E Dünya Şampiyonası'nın 10. sezonu için DS E-TENSE FE23'ün yeni tasarımını tanıttı. Şirket açıklamasın göre, bu yıl, tamamen elektrikli serinin göz alıcı yarış aracı, Formula E severlerin iyi tanıdığı altın ve siyah renkleri tersine döndürerek kullanıyor. Bu yeni tasarım ile DS E-TENSE FE23'ün artık ön tarafında, yan bölmelerinde ve tüm HALO sistemi üzerine yerleştirilmiş altın rengi bulunuyor. Tüm güç üniteleri iki yıllığına tip onayı almış olduğu için bir kez daha 9. sezonda kullanılan güç-aktarma mekanizmasıyla donatılan, bununla birlikte görünümü yenilenen yarış aracı, Fransız markanın geleneksel renk düzenine ve takımın ruhuna sadık kalmayı sürdürüyor. DS E-TENSE FE23, DS Performance tarafından, DS Automobiles'de sunulan en gelişmiş elektrik teknolojisine odaklanılarak tasarlandı. İki Formula E şampiyonluğuna sahip tek pilot olan Jean-Eric Vergne ve 2022 dünya şampiyonu Stoffel Vandoorne, 24-27 Ekim tarihleri arasında Valencia-İspanya'da yapılacak resmi sezon öncesi testlerinde, DS E-TENSE FE23'lerin direksiyonuna geçecek. 10. sezonun ilk yarışı ise 13 Ocak 2024'te Mexico City'de gerçekleştirilecek. Açıklamada görüşlerine yer verilen DS Performance Direktörü Eugenio Franzetti, yeni tasarımın tanıtım anının, her zaman çok heyecan verici olduğunu, çünkü yeni bir maceranın, yeni bir mücadelenin ve yeni sezonun resmi başlangıcını temsil ettiğini ifade etti. 10. sezona, geçen yılın aracından çok daha güzel olan yeni bir DS E-TENSE FE23 ile başladıklarını aktaran Franzetti, şunları kaydetti: 'Bu araç hem daha güzel hem daha göz alıcı bir tasarıma sahip ve zaten motorsporlarının kalbinde yatan da bu iki unsur. Amacımız markamıza, DS Automobiles'e, ortağımız Penske Autosport'a ve tabii ki tüm sponsorlarımıza görünürlük sağlamak. Ayrıca DS E-TENSE FE23'ün hareket kabiliyetinin de görünümü kadar iyi olmasını sağlamak için büyük çaba gösteriyoruz. Bu yıl, herhangi bir tip onayı değişikliği yapılmadığı için güç aktarma organları 9. sezondakilerle aynı olacak ancak araç üzerinde birçok başka işlem gerçekleştirildi ve yönetim yazılımını iyileştirmeye yönelik çalışmalarımız da devam edecek. 10. sezon için hedefimiz büyük başarılar elde etmek.' DS Automobiles, Formula E'ye katılmasından bu yana 105 yarış, 4 şampiyonluk, 16 zafer, 47 podyum ve 22 pol pozisyonu elde etti.

DS Automobiles, Fransa ve İtalya'da geleceğe hazırlanıyor Haber

DS Automobiles, Fransa ve İtalya'da geleceğe hazırlanıyor

DS Automobiles, 2024'ten itibaren DS 4'ün tam elektrikli versiyonunu satışa sunarak ürün yelpazesini genişletecek, ardından yeni bir tasarımı tanıtarak Stellantis STLA M Küresel Platformu'nu temel alan ilk yüzde 100 elektrikli projesini başlatacak. DS Automobiles açıklamasına göre, marka, enerji geçiş sürecini hızlandırıyor. Faaliyete geçtiği ilk günden bu yana DS Automobiles, 2019'dan beri satışta olan elektrikli araç yelpazesiyle stratejisinin merkezine elektrik enerjisine geçişi yerleştirdi. Yüzde 100 elektrikli DS 3 E-TENSE'in yanı sıra 225 ila 360 arasında değişen beygir güçlerine sahip DS 4 E-TENSE, DS 7 E-TENSE ve DS 9 E-TENSE şarj edilebilir hibritler gibi elektrikli aktarma organlarıyla sunulan tüm DS modelleri, 2023'ün ilk yarısında Avrupa satış hacminin yaklaşık yarısını temsil ediyor. İnovasyonun en ön saflarında yer alan DS Automobiles, Formula E katılımını sürdürürken yüzde 100 elektrikli dönüşümünü hızlandırıyor. Açıklamada aktarılanlara göre, DS Automobiles, 2024'ten itibaren DS 4'ün yüzde 100 elektrikli versiyonunu satışa sunarak ürün yelpazesini genişletecek, ardından yeni bir tasarımı tanıtarak Stellantis STLA M Küresel Platformu'nu temel alan ilk yüzde 100 elektrikli projesini başlatacak. 700 kilometreden fazla menzil için 98 kWsa'e varan yüksek kapasiteli bataryayla donatılan bu yeni model, DS Automobiles müşterilerinin isteklerine mutlak şekilde uyarlanmış teknik özellikleriyle teknoloji ve inceliği bir arada sunacak. Bu yeni aracın AR-GE süreci Fransa'da devam ederken seri üretimin İtalya'daki Melfi Fabrikası'nda yapılması kesinleşti. 1990'larda açılan tesis, Napoli ile Bari arasındaki Basilicata Bölgesi'nde 270 hektarlık bir alanı kaplıyor. Melfi Fabrikası'nın uzmanlığından, ileri bir tarihte ikinci bir DS Automobiles modelinin daha yararlanması planlanıyor.

Yeni DS 9 OPÉRA E-TENSE 250 Türkiye'de Haber

Yeni DS 9 OPÉRA E-TENSE 250 Türkiye'de

DS Automobiles'in premium sedan segmentindeki yeni modeli DS 9 OPÉRA E-TENSE 250 Türkiye'de satışa sunuldu. Şirketten yapılan açıklamaya göre, DS Automobiles'in sedan modeli DS 9, kapsamı genişletilen donanımları ve seriye yeni eklenen DS 9 OPÉRA E-TENSE 250 ile Türkiye pazarındaki iddiasını artırıyor. 3 milyon 449 bin 200 TL'den başlayan fiyatlarla Türkiye'de satılmaya başlanan Yeni DS 9 Opera E-TENSE 250, DS 9'un güncellenen donanımları kapsamında yeniden tasarlanan gösterge panelinin yanı sıra yeni multimedya sistemi DS IRIS SYSTEM'i de kapsıyor. DS Automobiles, E-TENSE teknolojisini DS 7'nin ardından DS 9'da da sunmaya başlıyor. Türkiye'de satışa sunulan yeni DS 9 OPÉRA E-TENSE 250'de, 81 kW (110 beygir gücü) elektrik güç ünitesine eşlik eden 200 beygir gücünde, 4 silindirli bir PureTech motor bulunuyor. 15,6 kWsa batarya ile, WLTP şehir içi döngüsüne göre 85 kilometreye kadar veya WLTP birleşik döngüye göre 75 kilometreye kadar tam elektrikli sürüş imkanı sunuyor. 7,4 kW'lık şarj gücü desteği, 2 saat 23 dakikada 0'dan yüzde 100'e şarj olanağı sunuyor. Elektrik desteğiyle yeni DS 9 OPÉRA E-TENSE 250'nin CO2 emisyonları 22 ila 23 gram/kilometre arasında değişirken, WLTP birleşik döngüye göre onaylanan yakıt tüketimi 1 litre/100 kilometre olarak gerçekleşiyor. - Yeni DS IRIS SYSTEM ile en güncel teknolojilere sahip DS 9'da sunulmaya başlanan DS IRIS SYSTEM, tamamen kişiselleştirilebilir, sezgisel ve modern ara yüzü sayesinde akıllı cihaz kullanım kolaylığı sunuyor. Yüksek çözünürlüklü 12 inçlik dokunmatik ekranda, navigasyon, havalandırma, dijital ses kaynakları ve tüm sürüş verilerini kontrol eden, tek bir hareketle tüm işlevlere erişmek için widget'lardan oluşan bir menü görüntüleniyor. - Donanımı dikkat çekiyor DS 9'da sunulan OPÉRA koleksiyonunun kapsamı da genişletildi. En üst donanım seviyesi, kamera destekli adaptif süspansiyon sistemi DS ACTIVE SCAN SUSPENSION, ikinci seviye yarı otonom sürüş özellikli DS DRIVE ASSIST, DS DRIVER ATTENTION MONITORING ve genişletilmiş güvenlik paketi gibi birçok standart teknolojik donanımla sunuluyor. Ayrıca konfor odaklı, opsiyonel olarak sunulan FOCAL Electra ses sistemi, standart olarak sunulan arka yolcular için 'Birinci sınıf kol dayanağı', arka koltuklarda uyku tipi başlıklar, şoförlü kullanımlar için ön yolcu koltuğunu şoför ya da arka koltuk yolcularının ileri kaydırabilmesini sağlayan patron tuşu, arka koltuktan kumanda edilebilen güçlendirilmiş çift bölgeli otomatik klima sistemi, ısıtma, masaj ve havalandırma işlevli ön ve arka koltuklar dahil olmak üzere DS Lounge'ın yanı sıra, açılabilir cam tavan ve eller serbest erişim fonksiyonu ile sunulan elektrikli bagaj kapağı da bulunuyor. - Üst seviyede konfor sunan iç mekan özelliklerine sahip DS 9, markanın karakterini yansıtan tasarımı, üst seviyede konfor sunan iç mekan özellikleri ve sahip olduğu en yeni teknolojilerle rakiplerinden ayrılıyor. DS 9'un ön kısmı DS Automobiles'in güncel tasarım dilini sürdürürken, motor kaputu üzerinde yer alan Clous de Paris motifli DS Kılıcı, ilk bakışta göze çarpan tasarım özellikleri arasında yer alıyor. Dış tasarımdaki mücevher gibi tasarlanan DS ACTIVE LED VISION farlar, DS Fenerleri ve gizli kapı kolları gibi sıra dışı tasarım detayları ise DS 9'un rakiplerinden ayrışmasını kolaylaştırıyor. 4,93 metre uzunluğa, 1,93 metre genişliğe ve 1,46 metre yüksekliğe sahip olan DS 9, sınıfında benzerine az rastlanır 2,9 metrelik aks mesafesiyle arka bölümdeki yolculara büyük bir yaşam alanı sağlıyor. Modelin bu boyutları ayrıca, daha dinamik ve zarif bir tasarıma da olanak tanıyor.Apple CarPlay ve Android Auto desteğine sahip 12 inçlik merkezi medya ekranı, çözünürlüğü, hızlı tepkileri ve pratik ara yüzüyle üst düzey akıllı telefon deneyiminin otomobilde yaşanmasını sağlarken, 12 inçlik dijital gösterge paneli zengin kişiselleştirme seçenekleriyle sınıfının referans noktasını oluşturuyor.

DS Automobiles'den uygun faizli kredi teklifleri Haber

DS Automobiles'den uygun faizli kredi teklifleri

DS Automobiles eylülde uygun faizli kredi teklifleri sunuyor. Şirketten yapılan açıklamaya göre, DS Automobiles, DS ayrıcalığına sahip olmak isteyenlere özel cazip satın alma teklifleri sunuyor. DS Automobiles’in eylül teklifleri kapsamında, özel tasarımı ile ilk bakışta otomobilseverleri kendisine hayran bırakan etkileyici bir silüete sahip DS 4 Performance Line BlueHDi 130 Otomatik ve DS 4 Performance Line PureTech 130 Otomatik, 300 bin TL’ye 12 ay vadeli yüzde 0,99 faizli kredi fırsatına ek, bayi stokları ile sınırlı takas desteği avantajıyla, yepyeni bir tasarım anlayışına sahip bir otomobile sahip olmak isteyenleri bekliyor. Seçkin tasarıma yenilikçi teknolojiler eşliğinde sahip olmak isteyenlere hitap eden premium SUV modelleri DS 7 ve DS 7 E-Tense de takas desteği avantajıyla yeni sahiplerini bekliyor. - Modern SUV Coupe ile kompakt hatchback bir arada DS Automobiles, yeni modelleriyle premium otomobil dünyasındaki konumunu kuvvetlendirmeyi sürdürüyor. Dünya çapında premium segmentteki pazar payını artırmaya devam eden DS Automobiles, DS 4 ile gelişimine hız katıyor. DS 4, sınıfında yepyeni bir tasarım anlayışını kullanıcılarıyla buluşturuyor. Boyutlarıyla da bunu kanıtlıyor; kompakt 4,40 metrelik uzunluğu, 1,83 metrelik genişliği ve 1,47 metrelik yüksekliği, otomobile etkileyici bir görünüm katıyor. Profil, akıcılıkla keskin hatları bir araya getiriyor. Gizli kapı kolları, yan tasarımdaki heykelsi yüzeyler ile uyum sağlıyor. Gövde tasarımı ile aerodinamik tasarımlı ve 19 inçlik jantlara sahip büyük lastiklerin oranı, DS Aero Sport Lounge konseptinden geliyor. DS 4, bu sayede görkemli ve özel bir görünüme sahip oluyor. Arka tarafta tavan, teknik bilgi birikiminin bir göstergesi niteliğindeki emaye yüzey baskılı arka camın dik kavisiyle oldukça aşağı uzanıyor. Silüeti, zarif olduğu kadar aerodinamik açıdan da ön plana çıkıyor. Arka çamurluklar, kıvrımları ve C sütununu vurgulayan, DS logosunu taşıyan siyah renkli keskin köşeleri ile dinamik ve güçlü bir tasarım ortaya koyuyor. Arkada, lazer kabartmalı balık sırtı efekti ile de yeni nesil özgün aydınlatma grubu bulunuyor. DS 4 dışarıdan verdiği premium otomobil hissini, iç mekâna geçildiğinde daha da yukarıya çekecek özel tasarımı ile dikkati çekiyor. - Üstün donanım seviyesi ile premium SUV zarafeti Verilen bilgiye göre, DS 7’de donanım zenginliği ile beğeni toplayan kapsamlı bir paket sunuluyor. Dizel ve E-Tense, şarj edilebilir hibrit motor seçenekleriyle müşterilerine geleneksel ya da yüksek teknolojili bir güç ünitesi seçme özgürlüğü tanıyan DS 7, Opera ve Esprit de Voyage özel koleksiyonlarıyla yeni teknoloji ve tasarım detayları sunuyor. DS Pixel Led Vision 3.0, kablosuz akıllı telefon entegrasyonu (Apple CarPlay, Android Auto), DS Iris System, eCall otomobil içi acil çağrı sistemi ve 19 inçlik Edinburgh hafif alaşım jantların yanı sıra arka koltuktan kumanda edilebilen güçlendirilmiş klima sistemi, ısıtmalı, havalandırmalı ve masajlı ön koltuklar ve akustik izolasyonlu camlar da DS 7’de standart donanımda sunuluyor. DS 7, avant-garde tasarımı ile dikkatleri üzerine çekerken, iç mekanda sunduğu kaliteli malzemeler ve üstün donanımlar ile ön plana çıkıyor.

DS Automobiles Türkiye tarihindeki en yüksek satışına ulaştı Haber

DS Automobiles Türkiye tarihindeki en yüksek satışına ulaştı

Temmuz ayını 570 adetlik satışla geride bırakan DS Automobiles, ilk 7 aylık dönemde de 2 bin 707 adetlik satışa ulaşarak, bu performansıyla hem temmuz ayı hem de toplam satışlarda kendi tarihi rekorunu kırarak ay bazında ve yıl toplamında en yüksek adetlere imza attı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, DS Automobiles, yenilikçi ürünleriyle satış performansını artırmaya devam ediyor. Yıl başından bu yana büyüme trendini sürdüren DS Automobiles, temmuz ayını da yeni rekorlarla geride bıraktı. Temmuz ayında 570 adetlik satış gerçekleştiren DS Automobiles, premium otomobil pazarından yüzde 7,1'lik payla beşinci sırada yer aldı. Marka, geçen yılın aynı dönemine göre satışlarını yüzde 211,5 gibi büyük bir oranda artırırken, aynı zamanda Türkiye tarihindeki en yüksek temmuz ayı performansına ulaşmış oldu. - Hem temmuz hem ilk 7 ay rekoru Yılın ilk 7 aylık döneminde satışlarını 2 bin 707 adede yükselten DS Automobiles, geçen yılın aynı dönemine göre satışlarını yüzde 230,5 artırdı. Marka, bu performansıyla premium otomobil markaları arasındaki beşinciliğini korudu. DS Automobiles, 7 aylık dönemde Türkiye tarihinin en yüksek satış adedine ulaştı ve yeni bir rekoru daha geride bıraktı. Marka, geçen yılın toplamında 1.829 adetlik satışa imza atmıştı. DS Automobiles'in rekor performansında başrolde premium SUV seçeneklerin arasında DS 7 ve premium pazarının yeni yıldızı DS 4 yer aldı. Temmuz ayını 403 adetlik satışla premium SUV'lar arasına üçüncü sırada tamamlayan DS 7, ilk 7 aylık dönemde ise 1.657 adet satışla ikinci sıradaki yerini korudu. DS 4 ise temmuz ayında 167 adetlik satışla segmentinde ikinci sırada yer aldı. DS 4, 7 ay toplamında ise elde ettiği 1.023 adetlik satış ve yüzde 32,6'luk segment payıyla liderle arasındaki farkı kapatmaya devam ediyor. - 'İki yeni rekora birden imza attık' Açıklamada görüşlerine yer verilen DS Türkiye Genel Müdürü Selim Eskinazi, Türkiye premium otomobil pazarında DS Automobiles'in aranan bir marka haline geldiğini belirterek, 'Bu durum satış adetlerimize de yansıyor. Haziran sonu itibarı ile aştığımız 2022 yılı satış adedini temmuz ayında 570 adetlik, marka tarihindeki en yüksek aylık satış adedi ile rekor tazeleyerek artırmaya devam ettik. Yedi aylık toplamda ise 2 bin 707 adetlik satışla bu dönem için marka tarihindeki en yüksek satışı elde ederek bir ayda iki yeni rekora birden imza attık.' ifadelerini kullandı. DS 7’nin en fazla tercih edilen DS modeli olduğu kaydeden Eskinazi, yeni DS 7'ye çok büyük bir ilgi olduğunu aktardı. Eskinazi, 'Premium SUV'da liderliğe oynuyoruz. Müşterilerimizin taleplerine yetişmek için çalışmalarımıza hız verdik. Temmuz ayı içinde DS 7 Esprit de Voyage koleksiyonunu da satışa sunarak markanın seyahat sanatı alanındaki sıradaki kreasyonunu da Türkiye yolları ile buluşturduk. Aynı şekilde DS 4 modelimiz de segmentinde zirve adayı olarak tarihi başarımızda büyük etken oldu. Güçlü ürünlerimiz ve doğru planlama ile premium otomobil pazarında yıl sonuna kadar pozitif ivmemizi koruyacağız.' değerlendirmelerinde bulundu.

DS Automobiles'den Formula E 9. sezonununda iyi performans Haber

DS Automobiles'den Formula E 9. sezonununda iyi performans

DS Automobiles, ABB FIA Formula E Dünya Şampiyonası’nın 9. sezonuna umut veren bir performansla başladı. DS Automobiles açıklamasına göre, 2019 ve 2020 yılları arasında bir çift Pilotlar ve Takım Şampiyonluğu’nun yanı sıra, 10 galibiyet, 15 pole pozisyonu ve 28 podyum gibi bir dizi benzersiz rekor kıran DS Automobiles, ABB FIA Formula E Dünya Şampiyonası’nın 9. sezonuna umut veren bir performansla başladı. Sezonun Meksika’daki açılış yarışında zorlu bir sıralama turunun karmaşık hale getirdiği yarışa rağmen DS Automobiles pilotları, PENSKE AUTOSPORT ile girilen yeni DS E-TENSE FE23’ün güçlü performans seviyesini göstermeyi başardı. Sezonun bu ilk yarışında, elektrikli ulaşım alanındaki sürekli teknik gelişimin altını çizen, önceki modellerden daha güçlü ve verimli olan 3. nesil yarış araçları ilk kez sahneye çıktı. DS Automobiles, Mexico City’de ilk puanı alarak, her zamankinden daha rekabetçi olacak gibi görünen şampiyonada etkisini gösterdi. DS Performance’ın geliştirdiği yeni otomobilin yetenekleri serbest antrenman seanslarının ön sıralarında yer almayı başaran Jean-Eric Vergne ve Stoffel Vandoorne tarafından kanıtlandı. Fransız pilot en hızlı ve ikinci en hızlı zamanı elde ederken, Belçikalı pilot ise beşinci sırada yer aldı. Sıralamaya kadar her şey iyi görünse de gerçek seansa gelindiğinde bu eğilim devam etmedi. Her iki DS Automobiles pilotu da trafiğe takıldı ve startta Jean-Eric Vergne 11’inci, takım arkadaşı ise 14’üncü sıraya yerleşti. Açıklamaya göre, yarışta, DS E-TENSE FE23 araçları, bu yılki aksiyonun ayrılmaz bir parçası olacaklarını gösterdiler. Son şampiyon Stoffel Vandoorne asla pes etmedi. Sonunda dört sıra yükselerek son turda 10’uncu sırayı aldı. Tersine, Jean-Eric Vergne son aşamalarda önemli ölçüde kayıp yaşadı. İki sıra yükselen Fransız pilot, yönetmeliklerin tüm araçlarda şart koştuğu ortak bileşenlerden batarya ile ilgili teknik bir sorun yaşadı. Bu sorun, yarış boyunca yer aldığı ilk 10’un dışında kalmasına yol açarken, finişe 12’nci sırada ulaşabildi. Meksika’daki Hermanos Rodriguez pistinde yapılan sezonun açılış yarışının ardından, ABB FIA Formula E Şampiyonası’nın sıradaki ayakları, 27 ve 28 Ocak’ta, Diriyah pistindeki ikinci ve üçüncü yarışlar için Suudi Arabistan’da yapılacak. Açıklamada konuya ilişkin değerlendirmesine yer verilen DS Performance Direktörü Eugenio Franzetti, 'Sezonun bu ilk yarışından çok şey öğrendik. Bu bilgiler gelecekte çok işimize yarayacak. Kesin olan bir şey var, araçlarımızın rekabet gücü yüksek! Şimdi bize düşen, sıradaki yarışlarda parlamak için bundan yararlanabilmek.' ifadelerini kullandı. Son Formula E Dünya Şampiyonu Stoffel Vandoorne ise 'Açıkçası mükemmel bir hafta sonu değildi. Bence takımdaki herkes Meksika’dan daha fazla puanla ayrılmayı umuyordu. Yine de, bir puan da önemli ve hiç yoktan iyidir. Serbest antrenmanlarda çok iyi bir tempo yakaladık ve her seferinde iki aracımızın da ilk beşte yer almasıyla iyi bir başlangıç yaptık. İyi şeyler olacağını hissediyorduk ama sıralama turları sırasında, özellikle trafik nedeniyle işler planlandığı gibi gitmedi. Her yönden optimizasyon sağlamayı başaramadık. 14. sırada başladım ve kolay olmayacağını biliyordum. Birkaç Güvenlik Aracı periyodunun yaşandığı yarış olaylıydı ve çok şey öğrendik. Yine de rakipleri yakalayıp geçmek çok zordu ve 10. sıradan daha yukarı çıkamadım.' değerlendirmesini yaptı. 2018 ve 2019 Formula E şampiyonu Jean-Eric Vergne de şunları kaydetti: 'Açıkçası beklediğimiz sonuç bu değildi. Yarışı puan alarak tamamlamak için gerçekten çok mücadele ettim ve ne yazık ki damalı bayrağın hemen öncesinde batarya sorunu yaşadım. Sezon sonunda fark yaratabilecek puanları almak için her şeyimi vermişken, çok sinir bozucuydu. Yine de olumlu tarafları görmek istiyorum. Aracımız iyi ve bu hafta sonundan pek çok ilginç ders aldık. Çok uzun bir sezon olacak. Yine de rekabet gücü yüksek bir araçla ve bugün öğrendiklerimizle, sonraki yarışlarda daha iyisini yapacağımıza eminim.'

En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.