Hava Durumu

#Elektronik

TOURISMJOURNAL - Elektronik haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Elektronik haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

MediaMarkt Kadınların En Çok Tercih Ettiği Marka Oldu Haber

MediaMarkt Kadınların En Çok Tercih Ettiği Marka Oldu

İSTANBUL (İHA) - Türkiye genelinde yapılan araştırmaya göre, MediaMarkt kadınların elektronik perakende sektöründeki bir numaralı tercihi oldu. KADIN MARKA TERCİH ENDEKSİ’NDE LİDER Türkiye İtibar Akademisi’nin Bursa Teknik Üniversitesi ve İstanbul Kent Üniversitesi iş birliğiyle 26 bölgede gerçekleştirdiği, 18-55 yaş arası 6 bin 468 kadının katıldığı Kadın Marka Tercih Endeksi’ne göre, MediaMarkt elektronik perakende kategorisinde kadınların en çok tercih ettiği marka olarak öne çıktı. Araştırma, kadınların güven ve itibar algısını da analiz etti. KADINLARIN DESTEĞİ BAŞARIYI PERÇİNLEDİ MediaMarkt Türkiye Pazarlama Direktörü Tolga Ünvan, "Araştırma; dijitalleşmeye önem veren, gerek sosyal sorumluluk projeleri gerekse hayata geçirdiği kampanyalarla kadınlara dokunan markaların kadınlar arasında daha çok güven algısı oluşturduğunu ve tercih edildiğini gösteriyor. MediaMarkt Türkiye olarak sektörümüzde kadınların bir numaralı marka tercihi olmak bizim için gurur verici. Müşterilerimizin beklentilerini karşılamak ve onlara unutulmaz bir alışveriş deneyimi sunmak için gösterdiğimiz çabanın özellikle kadınlar tarafından takdir edilmesi, doğru yolda olduğumuzun en büyük göstergesi. Kadınların tercih ettiği ilk marka olmak, sektörümüze getirdiğimiz yenilikçi yaklaşımın ve dijitalleşmeye yaptığımız yatırımların da karşılıksız kalmadığını gösteriyor ve bizi mutlu ediyor" sözleriyle mutluluğu dile getirdi. KADIN İSTİHDAMINA ÖZEL ÖNEM Kadınların teknolojik ürünlere olan ilgisini yakından takip ettiklerini vurgulayan Ünvan, "MediaMarkt olarak kadınların hayatı kolaylaştıran, son teknolojiye sahip, inovatif ürünlere gösterdiği ilgiyi yakından gözlemliyoruz. Onların bu ilgisi bize de gerek fiziksel gerek online alışveriş platformumuz için ilham veriyor. Kadınların teknoloji alanında daha fazla temsil edilmesini önemsiyoruz. Mağazalarımızda en az yüzde 50 kadın çalışan istihdam etmeye devam ediyoruz" ifadelerini kullandı.

Hanzade Doğan, Holding Başkanlık Koltuğunu Devralıyor Haber

Hanzade Doğan, Holding Başkanlık Koltuğunu Devralıyor

Doğan Şirketler Grubu Holding A.Ş. (DOHOL), Kamuyu Aydınlatma Platformu'na (KAP) yaptığı açıklamada, yönetim kurulu başkanlığındaki değişimi duyurdu. Mevcut Yönetim Kurulu Başkanı Begüm Doğan Faralyalı, 1 Şubat 2025 itibarıyla görevini Yönetim Kurulu Başkan Vekili Hanzade Doğan’a devredecek. Faralyalı, yeni dönemde yönetim kurulu üyesi olarak görevini sürdürecek. FARALYALI DÖNEMİ VE DÖNÜŞÜM HAMLELERİ Faralyalı’nın liderliğinde Doğan Holding, 13 yıl boyunca önemli bir dönüşüm geçirdi. Medya sektöründen çıkış yapan holding, yenilenebilir enerji, finans, iletişim ve ambalaj gibi stratejik alanlara odaklandı. GalataWind ile yenilenebilir enerji sektöründe liderlik hedeflenirken, Doğan Yatırım Bankası ile finans sektöründe büyüme kaydedildi. YENİ SEKTÖRLERDE STRATEJİK YATIRIMLAR Holding, SESA ile esnek ambalaj sektörüne, KAREL ile iletişim ve elektronik alanına adım attı. Hepiyi Sigorta ile sigortacılıkta yenilikçi bir yapı oluşturdu. Doğan Trend Otomotiv, mobilite alanında hem yeni markalar hem de genişleme projeleriyle büyüme kaydetti. Kanal D Romanya ve diğer dijital varlıklarıyla Romanya medyasında güçlü bir konum elde etti. Ayrıca, Gümüştaş ve Esen Maden satın alımlarıyla madencilik sektörüne de girdi. KAP’TAN YAPILAN AÇIKLAMA Kamuoyu Aydınlatma Platformu'na yapılan duyuruda şu ifadelere yer verildi: "Şirketimizin 2012 yılından bu yana Yönetim Kurulu Başkanlığını yürüten Sayın Begümhan Doğan Faralyalı, 1 Şubat 2025 itibarıyla bu görevini halihazırda Yönetim Kurulu Başkan Vekili olarak görev yapan Sayın Hanzade Doğan’a devredecektir. Sayın Begümhan Doğan Faralyalı, Yönetim Kurulu Üyesi olarak görevine devam edecektir".

Kasım Ayında E-Ticaret Alışverişleri Yüzde 101 Arttı Haber

Kasım Ayında E-Ticaret Alışverişleri Yüzde 101 Arttı

İSTANBUL (İHA) - Garanti BBVA Ödeme Sistemleri (GÖSAŞ), Kasım ayı alışveriş verilerine dair bir rapor yayımladı. Garanti BBVA’nın Kasım ayına ait kredi kartı harcama verilerine ve POS kullanımlarına göre, e-ticaret alışverişleri geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 101 artış gösterdi. E-ticaret harcamalarının toplam kart harcamaları içindeki payı ise yüzde 34’e yükseldi. Kasım ayında yapılan indirimli kampanyalar, online alışverişlerin zirve yapmasını sağladı. MOBİLYA-DEKORASYON SEKTÖRÜ EN FAZLA ARTIŞI SAĞLADI "Efsane Kasım", "Muhteşem Cuma", "Siber Pazartesi" gibi sloganlarla duyurulan yılın büyük indirim dönemi Kasım ayında online alışverişlerde en fazla harcama yapılan kategori, yüzde 110 artışla Mobilya-Dekorasyon sektörü oldu. Bunu, yüzde 99 artışla Kozmetik ve yüzde 93 artışla Giyim ve Aksesuar sektörleri izledi. TAKSİTLİ ALIŞVERİŞLERDE ARTIŞ Kasım ayında yapılan e-ticaret alışverişlerinin yüzde 47’si taksitli olarak gerçekleştirildi. Taksitli alışverişler, bir önceki yıla göre yüzde 107 artarken, peşin alışverişlerdeki artış ise yüzde 97 oldu. KADIN VE ERKEK TÜKETİCİLERDE BENZER ARTIŞ Kadın tüketiciler, alışverişlerini geçen yıla göre yüzde 99 oranında artırdı. Erkek tüketicilerin harcamaları ise yüzde 101 artış gösterdi. Kadınlar en fazla Mobilya-Dekorasyon, Kozmetik ve Elektronik kategorilerinde alışveriş yaparken, erkekler Mobilya-Dekorasyon, Giyim & Aksesuar ve Konaklama sektörlerini tercih etti. BURSA VE KOCAELİ EN FAZLA ARTIŞ GÖSTEREN ŞEHİRLER OLDU E-ticaret harcamalarının en fazla arttığı iller sırasıyla Bursa (yüzde 127) ve Kocaeli (yüzde 122) oldu. İzmir, Ankara ve İstanbul ise diğer öne çıkan şehirler arasında yer aldı.

En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.