Hava Durumu

#Erken Rezervasyon

TOURISMJOURNAL - Erken Rezervasyon haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Erken Rezervasyon haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Yeni sezonda “süper erken rezervasyon” başladı Haber

Yeni sezonda “süper erken rezervasyon” başladı

Türkiye’de 2025 yılının süper erken rezervasyon yılı olması bekleniyor. Bu yıl sezonda TL bazında neredeyse yüzde 100, döviz bazında da yüzde 25 artan oda fiyatlarının önümüzdeki yılda da artmaya devam edeceği bekleniyor. Bu nedenle her yıl biraz daha öne çekilen ‘erken rezervasyon’ döneminin 2025 yılı için daha da hareketli geçeceği tahmin ediliyor. Sektör temsilcileri, erken rezervasyona ayrılan odaların satışa çıkar çıkmaz satılmasını öngörüyor. Özellikle yabancı turistin erken rezervasyon konusunda daha atak olduğu belirtiliyor. “ERKEN REZERVASYONLARIN ÖNEMİNİN DAHA DA ORTAYA ÇIKACAĞI BİR YIL OLACAK” Akdeniz Turistik Otelciler ve İşletmeciler Birliği AKTOB Başkanı Kaan Kavaloğlu, 2025 yılında da fiyat artışlarının devam edeceğini belirterek “Türkiye turizmi kaliteli ve bunu kabul ettirmek için bir geçiş yılı olacak. Bu anlamda zor ama altından kalkabileceğimiz bir yıl geliyor. Erken rezervasyonların öneminin daha da ortaya çıkacağı bir yıl olacak” diyerek erken rezervasyonun önemine dikkat çekti.  Antalya’da yaklaşık 17 milyon turist ağırladıklarını kaydeden Kavaloğlu, “Her turist yaklaşık 9,5 geceleme yapıyor. Dünyanın en çok ziyaret edilen şehirlerinden biri İstanbul diğeri ise Antalya. Şu anda kişi başı geceleme fiyatlarımız 105-107 dolarları buldu. Hedefimiz İspanya gibi 125 dolarları yakalamak. 2025 yılı çok daha parlak bir yıl olacak” diye konuştu. “FİYAT ARTIŞLARI TALEBİ DÜŞÜRÜYOR” Almanya’da faaliyet gösteren turizm satış şirketi Schmetterling CEO’su Ömer Karaca, Almanya’da 2024’ün çok hızlı başladığını hatırlatarak, 2025’te de aynı sürecin yaşanmasını beklediğini ifade etti. Almanya’da birçok operatörün Türkiye satışlarında rekor kırdığını söyleyen Karaca, “Eskiden erken rezervasyon diyorduk şimdi süper erken rezervasyon diye ifade ediyoruz" dedi. Türkiye’yi de çok hızlı satmaya başladık. bence 2025 bizim için çok heyecanlı geçecek” şeklinde konuştu. PAKET TURLARININ YARISI JOLLY'DEN Jolly Yönetim Kurulu Başkanı Mete Vardar da Jolly’nin Türkiye’de satılan paket turların yüzde 50’sini oluşturduğunu belirterek, 2025 yılında Türkiye’de iyi bir tatil yapmak için erken rezervasyonun öneminin daha da arttığını ifade etti. 

2025 yaz sezonu erken rezervasyonlarında yüzde 17 artış kaydedildi Haber

2025 yaz sezonu erken rezervasyonlarında yüzde 17 artış kaydedildi

Bu yılı 60 milyon turist, 60 milyar dolar gelirle kapatmayı hedefleyen Türkiye turizmi önümüzdeki yıl için erken rezervasyonlara hızlı başladı. SunExpress'in verilerine göre, 2025 için yaz sezonu erken rezervasyonlarında yüzde 17 artış kaydedildi. En büyük artış ise yüzde 50 ile Antalya'da.  Batı Avrupa'dan hala yüksek talep geldiğini belirten turizmciler, Türkiye'nin en iyi destinasyon olarak öne çıktığını vurguluyor. CEO Max Kownatzki, 2024'ün rekor yılı olduğunu belirterek, "2024'ün yazı için çok yüksek talep vardı. Geçen yıl 66 olan uçak sayımızı 77'ye çıkardık. Önümüzdeki yıl bu sayı 85 uçağa çıkacak. Geçen yılın tamamında 12.6 milyon yolcu taşımıştık. Bu yılın ilk dokuz ayında 12.4 milyon yolcuya ulaştık" dedi.  Türkiye'nin Avrupa'da fiyat hizmet dengesinde açısından en iyi destinasyonunda olarak öne çıktığını belirten Kownatzki, “Türkiye’nin sunduğu imkanlar talebin devam etmesinde önemli rol oynuyor. Geçtiğimiz yaz sezonuna kıyasla 2025 yazı için yapılan erken rezervasyonlarda şimdiden yüzde 17’lik bir artış yaşandı. Türkiye fiyat ve hizmet kalitesiyle Yunanistan ve İspanya’ya göre daha cazip. Türk Rivierası ve Anadolu’ya güçlü bir şekilde odaklanarak, Almanca konuşulan ülkelerden Türkiye’ye en fazla sayıda direkt uçuşu sunan hava yolu olmaya devam edeceğiz. Ayrıca İngiltere'den çok güçlü bir talep var. 2 yıl önce üç havalimanından uçarken bu yıl dokuz havalimanına çıktık. 2025 yılında ise 11 hava limanına ulaşacağız. 2022'de 300 bin olan koltuk sayısını da 1.2 milyona çıkarıyoruz” dedi.

İngiliz Havayolu ve Tur Operatörü 2026 Yaz Programını Açıkladı Haber

İngiliz Havayolu ve Tur Operatörü 2026 Yaz Programını Açıkladı

Jet2.com ve Jet2holidays 2026 yaz programına 700 binden fazla koltuk ekledi. Kardeş şirketler 18,6 milyon koltuğu satışa çıkardı ve önümüzdeki yaz 22 yeni rota ile kapasiteyi yaklaşık 450’ye çıkaracak. Jet2.com ve Jet2holidays İngiltere’deki 12 havalimanından (Belfast International, Bournemouth, Birmingham, Bristol, Edinburgh, East Midlands, Glasgow, Leeds Bradford, Liverpool John Lennon, Manchester, Newcastle ve Stansted) 57 güneş ve şehir merkezine uçuşlar ve tatiller düzenleyecek. Satışta Türkiye’de var Jet2.com ve Jet2holidays’in 2026 yazı için uçuş ve tur düzenleyeceği destinasyonlar arasında Kanarya Adaları, Balear Adaları, İspanya, Yunanistan, Türkiye, İtalya, Kıbrıs, Hırvatistan, Karadağ, Malta, Bulgaristan, Fransa, Fas, Jersey, Avusturya ve Portekiz yer alıyor. Heapy: En büyük yaz programımız 2026’da olacak Jet2 CEO’su Steve Heapy 2026 yaz uçuş programı hakkında şu ifadeleri kullandı: “ Müşteriler bize önceden rezervasyon yaptırmak ve o çok önemli tatili garanti altına almak istediklerini söylüyorlar. Böylece en iyi otel, oda ve tarih seçeneklerine sahip olabiliyorlar. Tatilcilerin tatillerini garanti altına almak için gösterdiği yoğun talebe, 2026’nın en büyük ve en iyi yaz programımızı her zamankinden daha erken satışa sunarak yanıt verdik. 2026 yaz programımız, satışta daha fazla koltuk ve rota ile büyük bir genişlemeyi temsil ediyor; bu da tatilcilerin daha önce hiç bu kadar fazla seçeneğe ve esnekliğe sahip olmadığı anlamına geliyor. Müşterilerimize ve bağımsız seyahat acentelerine daha fazla uçuş ve tatil seçeneği sunmanın yanı sıra, kapsamlı yaz ’26 programımız, önceden rezervasyon yapmalarına ve şimdiden ajandalarına bir tarih almalarına olanak tanıyor. Bu rakipsiz uçuş programını desteklemek için Bournemouth, East Midlands, Manchester ve Newcastle Uluslararası Havalimanlarındaki operasyonlarımızı genişlettik ve bu havalimanlarına ekstra uçaklar getirdik; ayrıca Londra Stansted ve Glasgow havalimanlarına yepyeni ve daha yakıt tasarruflu Airbus A321neo uçakları getirdik. İlk kez, eski uçaklara kıyasla %20 daha fazla yakıt tasarrufu sağlayan ve %50 daha düşük gürültü seviyesine sahip. Bugüne kadarki en büyük yaz ’26 programımızı duyuruyor olabiliriz, ancak henüz işimiz bitmedi ve çok yakında 2026 operasyonlarımız hakkında daha da iyi haberler açıklayacağız.” Kaynak : Aktob 

Ne Ruslar ne Almanlar.. Erken rezervasyonda öne çıkan ülke Haber

Ne Ruslar ne Almanlar.. Erken rezervasyonda öne çıkan ülke

Kavaloğlu, turizmde sezonun iyi geçtiğini ve farklı ülkelerden gelen misafirlerin tatillerine devam ettiğini söyledi. Kültür ve Turizm Bakanlığına bağlı Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansının dünyanın her bölgesinde tanıtım faaliyetleri gerçekleştirdiğini anlatan Kavaloğlu, bu yıl sezonun uzayacağını vurguladı. Kavaloğlu, turizmin çeşitlendirilmesi ve 12 aya yayılması için önemli çalışmaların yürütüldüğüne işaret ederek, yeni yıl için de rezervasyon hazırlıklarının tamamlandığını dile getirdi. Turizmde 2025'in çok iyi bir yıl olmasını beklediklerini ifade eden Kavaloğlu, sözlerini şöyle sürdürdü: "2025 yılı rezervasyonları için ilk kontratları yaptık. Özellikle İngilizler rezervasyonlarını yapmaya başladı. Öncü rakamlar belli oldu ancak yüzdelik oranlar ekimde belli olacak. 2025'i 'en iyi yıl' olarak geçirebilmek için tüm ön hazırlıklarımızı yaptık. Hem kamu hem özel sektör 2025'in iyi geçirilebilmesi için elinden geleni yapıyor. Yeni yıl sezonu için ciddi rezervasyon alacağımızı düşünüyorum." "Erken rezervasyonlar 30 Kasım'da sona erecek" Kavaloğlu, erken rezervasyonun 30 Kasım'da sona ereceğine dikkati çekerek, bu tarih geldiğinde 2025'in nasıl geçeceğine dair ciddi verilere ulaşacaklarını kaydetti. İç pazarın da erken rezervasyon sistemine dahil olduğunu aktaran Kavaloğlu, "Ülkemizde yaşayanlar erken rezervasyon yaparak çok ciddi fiyat avantajlarından yararlanabiliyor. Oteller 2025 fiyatlarıyla ilgili kampanyalarını ekim ayı itibarıyla açıklamaya başlayacak. Vatandaşlarımızın bu kampanyaları takip etmelerini öneriyorum çünkü gerçekten avantajlı fiyatlar sadece erken rezervasyonlarda oluyor." diye konuştu. Kavaloğlu, ekim ve kasımda iç pazardan da ciddi rezervasyon akışı beklediklerini söyledi. Otellerin fiyatlarının, turizmdeki geçiş dönemlerinde daha uygun olduğuna değinen Kavaloğlu, "Özellikle yerli turistler Antalya'da nisan-mayıs-haziran veya eylül-ekim-kasım dönemine rezervasyon yaptırabilirlerse en indirimli fiyatlardan yararlanabilir. Oteller, bu dönemde yüksek doluluk olan temmuz-ağustosa göre daha uygun fiyat veriyor." dedi.

"Tarihimizde ilk defa erken rezervasyonda İspanya’nın önüne geçtik" Haber

"Tarihimizde ilk defa erken rezervasyonda İspanya’nın önüne geçtik"

Akdeniz Turistik Otelciler ve İşletmeciler Birliği (AKTOB) Başkanı Kaan Kavaloğlu, turizmde 2024 yılına ilişkin beklentileri açıkladı. Kavaloğlu, “WORLD Travel Market, Utrecht Fuarı’ndaki sinyaller son derece olumluydu. EMITT’te de aynı olumlu hava vardı. Berlin fuarına gittik ve durum orada tamamen şekillendi. Ve biz tarihimizde ilk defa erken rezervasyonlarda İspanya’nın önüne geçtik. Mart ayı itibarıyla yaklaşık 1,5 milyon Alman, Antalya’da tatil yapmak için erken rezervasyon yaptırdı. Bu çok önemli bir veri. İngiltere pazarı da çok iyi gidiyor. Eğer Rusya-Ukrayna savaşı sona ermezse bu sene Alman tatilciler Rusları geçebilir” dedi. Akdeniz Turistik Otelciler ve İşletmeciler Birliği (AKTOB) Başkanı Kaan Kavaloğlu, turizmde 2024 yılına ilişkin beklentileri açıkladı. Antalya’ya gelen turist sayısının bu yıl yeni bir rekor kırabileceğini vurgulayan Kavaloğlu, “Ana pazar sıralamasında birinci sırada Almanlar ikinci sırada Ruslar yer alır. Üçüncü pazar yine İngiltere olacak ve İngilizler bu yıl 1,5 milyon kişiyi bulacaktır. Totalde ise Antalya bu yıl 17 milyon turist bandını geçer. İsrail turizm pazarı da bizim ilk 10 pazarımız içindeydi ancak bölgede yaşananlar nedeniyle İsrail turizm pazarını tamamen yok sayıyoruz” diye konuştu. Kavaloğlu, turizmde yeni planları ise şöyle anlattı: “Şimdi TÜBİTAK ile ‘astro turizm’i konuşuyoruz. Turist Antalya’ya gelecek hem tatil yapacak hem de gökyüzü hareketlerini izleyecek. Bu coğrafyada buna çok uygun alanlar var. Mesela vegan grupları ağırlayacağız. Onlara göre mönüler hazırlayacağız. Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın hazırladığı festivaller çok etkili ve içi dolu. Çok kısa sürede bu festivaller için ülkemize gelen turistleri ağırlayacağız. Süreci doğru şekilde yönetirsek neden festivaller ülkesi olmayalım?”

Turizmde erken rezervasyon dönemi aralık ayına çekildi Haber

Turizmde erken rezervasyon dönemi aralık ayına çekildi

Bağlıkaya, Antalya'da katıldığı turizm fuarında AA muhabirine, turizm rakamlarının sektör paydaşlarını mutlu ettiğini belirtti. Türkiye'nin önemli bir turizm ülkesi olduğunu vurgulayan Bağlıkaya, turizmi 12 aya yaymak, turist sayısını da 60-70 milyonlara yükseltmek için alternatif turizm destinasyonlarının daha fazla ön plana çıkması gerektiğini dile getirdi. Turizmde rekor yılı olan 2019'un rakamlarının bu yıl aşıldığını hatırlatan Bağlıkaya, "Bu yılı saymazsak 3 senedir turizm sektörü çok sıkıntılı dönemler geçirdi. Başından itibaren gittiğimiz fuarlarda ve turizm etkinliklerinde 2023 sezonunun iyi geçeceği belli oluyordu." dedi. Bağlıkaya, dünya genelinde turizm hareketinde çok ciddi artış yaşandığını aktararak, Kovid-19 salgınının da etkisiyle insanların seyahate daha fazla önem verdiğini kaydetti. Türkiye'de de seyahatin arttığına, iç pazarın daha da hareketlendiğine işaret eden Bağlıkaya, "Önümüzdeki yıllarda çok daha iyi sezonlar bekliyoruz. Cumhuriyet'in 100. yılında rekorla bitireceğiz inşallah, bundan sonra da rekorlar ekleyerek yolumuza devam edeceğiz." diye konuştu. Antalya'nın turizmde marka şehirlerden olduğuna değinen Bağlıkaya, "Antalya'da yıl sonu itibarıyla 16 milyon turist hedefi var. Önümüzdeki yıllarda bu seneninkinden daha iyi performans bekliyoruz. Antalya doğası, kültürü, denizi, gastronomisiyle önemli bir destinasyon." değerlendirmesinde bulundu. Bağlıkaya, turizm gelirlerinin de iyi noktada olduğunu anlattı. Kişi başı geliri 1000 doların üzerine çekmenin, 50-60 milyon turist alan ülkelerde oldukça zor olduğunu ifade eden Bağlıkaya, "Turizminde 9-10 günlük kalış ortalamaları olan yerlerde 850-900 dolar iyi rakamlardır, bizim de bu konuda başarılı ivme yakaladığımızı söyleyebilirim." dedi. Yerli turiste erken rezervasyon kampanyası aralıkta Firüz Bağlıkaya, yerli turist için yılbaşında erken rezervasyon kampanyaları başlatarak, vatandaşın uygun imkanlarda tatil yapmasını sağladıklarını kaydetti. Bu yıl erken rezervasyon kampanyasını aralığın ilk haftasında başlatacaklarını belirten Bağlıkaya, şunları söyledi: "Vatandaşlarımıza tavsiyemiz, seyahatinizi erken planlar ve alırsanız, çok uygun fiyatlarda, istediğiniz yerde ve istediğiniz zamanda tatil yapma şansınız olur. Türkiye önemli bir turizm ülkesi, bir pazar kapansa, 2-3 pazar yeniden açılıyor. Türkiye'nin turizm rakamlarının düşmesi söz konusu değil. Çünkü alternatif pazarlarımız çok fazla, çok değişik yerlerden turist kabul eden bir ülkeyiz. Onun için vatandaşlarımızın çok erken davranması lazım. Yılbaşından sonra olan erken rezervasyonları aralık başına çektik." Konaklama tesislerinin pazarlara göre kontenjanlarını ayırdığını anlatan Bağlıkaya, sadece Türkiye pazarı için değil, her otelin kendi stratejisine göre İngiltere, Almanya, yerli turist gibi her pazara yönelik belli bir kontenjan belirlediğini dile getirdi. Bağlıkaya, yerli turiste, iç turizm için ayrılan kontenjanlar dolmadan erkenden tatil planlarını yapıp, tatillerini satın almalarını tavsiye etti. Geçen yıl erken rezervasyon döneminin hareketli geçtiğini anımsatan Bağlıkaya, bu yıl da aynı hareketliliği beklediklerini sözlerine ekledi.

Bağlıkaya:"Devlet, yerli turist için vergi indirimi yapmalı" Haber

Bağlıkaya:"Devlet, yerli turist için vergi indirimi yapmalı"

Turizm sektörünün nabzını tutan ve 3 dilde yayın yapan  Tourismjournal haber sitemizin lansmanı kapsamında düzenlediği, Mesut Yar moderatörlüğünde  'Burada Turizm Çok' isimli panelde konuşan TÜRSAB Başkanı Firuz Bağlıkaya, sezonu ve sektörü değerlendirdi. ANTALYALI TURİZMCİLER RUS TURİSTLERİ BEKLİYOR Antalya'da sektör olarak 2023 yılına iyi başladıklarını belirten Firuz Bağlıkaya, mayıs ayı itibariyle  Rusya pazarında ciddi düşüş olduğunu gözlemlediklerini ve  Avrupa pazarında ise seçim nedeniyle bekleme olduğunu dile getirdi. Firuz Bağlıkaya, “Yılın ilk 2-3 ayına iyi başladık fakat Mayıs ayı çok kötü görünüyor. özellikle Rusya pazarında ciddi düşüş var. Yıl sonunda rakamların toparlayacağını düşünüyorum. Türkiye sunduğu ürünler ve rekabetçi fiyatlarıyla öne çıkıyor. Ruslar, Türkiye için 2-3 saatlik bir uçuşla ve uygun ulaşım bedeli ödeyerek şimdi uçuş beş saate çıkıp, fiyat yükselirken ambargo Rus turistin destinasyonları için Türkiye için avantajı ortadan kalktı. Ruslar 5 saatte Dubai, Mısır ya da başka ülkelere gidiyor. Böyle bir türbülasyon yaşıyoruz. Dövizin baskılanması da sektörü zorluyor. Bir kaç sene sonra bu yaraların sarılacağı bir süreçten geçiyoruz” dedi TÜRKİYE REKABET EDİLMESİ ÇOK ZOR BİR ÜLKE Mesut Yar’ın dünya ile rekabet konusundaki sorusu üzerine Bağlıkaya: “Olumsuzluklara rağmen Türkiye turizmde rekabet edilmesi çok zor bir ülke. Doğası, kültürü, gastronomisi, spor ve sağlık turizmi gibi özellikleriyle rekabet edilemez. Ama kabul etmemiz lazım Avrupalı önce kendine yakın ve aynı para birimini kullandığı ülkeleri tercih ediyor. O nedenle AB içindeki turizm gelirleri daha yüksek. O ülkelerin turizm hareketi 50-60 sene önce bizden daha erken başladı. Türkiye için turizm, bebek bir sektör. Biz daha tahsisler yaparken İspanya turizm yatırımlarından ileri geçip konut edindirmeye başlamıştı. Bizde konut edindirme daha 2 yıl önce başladı. Konut edindirme insanları oraya bağlı kılar.” dedi.           DEPREMDE REZERVASYONLAR BIÇAK GİBİ KESİLDİ Hatay depreminin ardından turizm sektörü olarak iç pazarda bir durağanlaşma yaşadıklarını kaydeden TÜRSAB Başkanı Firuz Bağlıkaya, sözlerine şöyle devam etti: “TÜRSAB olarak depremin ilk gününden itibaren ciddi organizasyonlar yaptık. Birçok çalışmanın içinde olduk. Deprem ile birlikte rezervasyonlar bıçak gibi kesildi. Turizm keyifli bir iştir. Dertli sıkıntılı yerden doğal olarak uzak durmaya çalışır. Türkiye’de deprem olmuş ama sürekli olarak deprem İstanbul’da, geldi, geliyor denmekte. Bu nedenle İstanbul’da rezervasyonlar hemen kesildi. 20-25 gün durdu. Biz TÜRSAB olarak depremle ilgili konuyu fuarlarda yurtdışı paydaşlarımızla pozitife çevirmeye çalıştık. TÜRKİYE OLARAK ERKEN REZERVASYON FIRSATINDAN YETERİNCE YARARLANMIYORUZ Firuz Bağlıkaya iç turizm konusunda da yerli turistin erken rezervasyondan yeterince yararlanamadığını söyledi. Bağlıkaya sözlerine şöyle devam etti. “ Yerli turist için şunu söylemeliyim ki erken rezervasyondan halkımız yeterince yararlanamıyor. Alman daha ucuza geliyor çünkü Kasım’da tatilini alıyor. Erken rezervasyon sektör için çok kritik. Kasım ayında tatil planını yapmak lazım. Türkiye’de erken rezervasyon için daha çok imkan var. Kasım ayında tatilinizi almazsanız, temmuz veya ağustos ayında 2-3 mislini ödersiniz. İstediğiniz zaman, istediğiniz yerde ve istediğiniz fiyata tatil yapmak istiyorsanız erken rezervasyon yapmak gerekiyor. Biz her sene erken rezervasyon kampanyası başlatıyoruz.” İÇ TURİZM HAREKETİ KUVVETLİ OLMAYAN ÜLKELERİN DIŞ TURİZMİ DE OLMUYOR Firuz Bağlıkaya iç turizm konusunda sözlerine şöyle devam etti, "İç turizm hareketi kuvvetli olmayan ülkelerin dış turizm hareketi de iyi olmuyor. Gerçekten iç turizm hareketi çok önemli. Biz kendi vatandaşımızı seyahat ettiremiyorsak dışarıya yaptığımız hiçbir şeyin sürdürülebilir olması mümkün değil. Bunun için devlete sektöre düşen şeyler var. Yurtdışında, medeni ülkelerde bu konuyla ilgili özel fonlar var. İnsanlar tatil için özel ücretler ödüyor. Bizde farklı uygulamalar yapılabilir. Mesela otellerin yerli turistle ilgili ayrılmış özel kontenjanları için vergi indirimleri yapılabilir, KDV alınmayabilir. Yerli turisti teşvik edip, tatil yapmamız lazım. Gergin bir ülkeyiz, tatile ihtiyacımız var.” SÖYLENDİĞİNDE “ÖYLE ŞEY Mİ OLUR” DİYECEĞİNİZ BİR SÜRÜ SORUN YAŞIYORUZ. TÜRSAB’ın yaptığı çalışmalar konusundaki soru üzerine Bağlıkaya: “TÜRSAB olarak sektörün pazarlama ayağındayız. Bizim için önemli olan tur operatörlerinin ve seyahat acentelerinin yaşadığı zorlukları yasal olarak düzenlemelerle aşmak. Çok basit konularda çok ciddi sıkıntılar yaşıyoruz. Seyahat acenteleri birliğinin üyeleri mesela transfer yaparken havaalanında zorluk yaşıyor. Bir turisti aldınız İstanbul’dan Yalova’ya götüreceksiniz, götüremiyorsunuz. Her belediyeden ayrı taşıma belgesi almanız lazım. Söylendiğinde “öyle şey mi olur” diyeceğiniz bir sürü sorun yaşıyoruz. Bu tarz sorunları çözmek için bakanlığımızla görüşerek yasal düzenlemelerle sorunları aşmaya çalışıyoruz. Üyelerimize ücretsiz ya da cüzi ücretlerle pazarlama imkanı sağlıyoruz. Teknoloji konusunda destek olmak için basic programları üyelerimizin kullanımına sunuyoruz. Denetlemelerle üyelerimizin haksız rekabete maruz kalmasını engelliyoruz.“ dedi.

En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.