Hava Durumu

#Ersin Esentürk

TOURISMJOURNAL - Ersin Esentürk haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Ersin Esentürk haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Enerjisa’dan Yeşil Enerji Hamlesi: 30 Sektör Dönüştü Haber

Enerjisa’dan Yeşil Enerji Hamlesi: 30 Sektör Dönüştü

İSTANBUL (İHA) - Sürdürülebilirliği merkezine alan Enerjisa Enerji, son bir yılda yeşil enerji kullanımını %400 artırarak Türkiye’de enerji dönüşümüne öncülük ediyor. İnsan ve teknoloji odaklı stratejileriyle yenilenebilir enerji alanında öne çıkan şirket, uluslararası geçerliliği olan yeşil enerji sertifikasyon sürecini robotik otomasyona taşıyor. Bu sayede, yeşil enerji müşterilerine tüketimlerinin yenilenebilir enerji oranını belirten belgeleri aylık olarak sunuyor. YEŞİL ENERJİDE BÜYÜK BAŞARI: %400 ARTIŞ Enerjisa Enerji, yıl sonunda portföyündeki işletmelerin 2 bin 671 GWh elektrik tüketimini yeşil enerji ile sertifikalandırarak yaklaşık 1.2 milyon ton karbon emisyonunun önüne geçmeyi hedefliyor. Serbest Tüketici portföyü için tamamen yenilenebilir kaynaklardan sağlanan enerji hacmi ise 3 bin 608 GWh olarak açıklandı ve 2024 sonunda artışla 4 bin 100 GWh’e ulaşması planlanıyor. Kamu, gıda, tekstil, turizm gibi birçok sektörde yeşil enerjiye geçen işletmeler, karbon emisyonlarını azaltarak çevreye katkı sağlıyor. Enerjisa’nın yeşil enerjiye dönüştürdüğü 6 bin 279 GWh’lik tüketim, yaklaşık 4.2 milyon konutun yıllık enerji ihtiyacına denk geliyor. YEŞİL ENERJİ SERTİFİKASI İHRACATTA AVANTAJ SAĞLIYOR Yenilenebilir enerji kaynaklarını kullanan şirketler, Enerjisa’dan aldıkları yeşil enerji sertifikaları sayesinde ticarette avantaj kazanıyor. Özellikle Avrupa ülkelerine ihracat yapan şirketler için bu sertifika önemli bir gereklilik haline geliyor. Şirket, müşterilerine tüketim analizi, yeşil enerji oranı belirleme, sertifika seçimi, protokol imzalama ve raporlama gibi bütüncül hizmetler sunarak maksimum fayda sağlamayı amaçlıyor. Enerjisa Perakende Satış Şirketleri Genel Müdürü Ersin Esentürk, yeşil enerjinin Türkiye’nin geleceğinde önemli bir yeri olduğunu vurgulayarak, "Dünyanın en önemli gündem maddesi olan iklim krizinin üstesinden gelebilmek adına enerji sektörüne büyük görevler düşüyor. Yenilenebilir enerji yatırımlarının fosil yakıt yatırımlarının önüne geçmesi ile birlikte dünyamız ve gelecek nesiller için umutlu bir atmosfer oluştu. Bu konuda Türkiye olarak yenilenebilir enerji kurulu gücünde 11. sıraya yükselerek iddiamızı ve kararlılığımızı da bir kez daha kanıtlamış olduk" açıklamasını yaptı. "Yeşil enerjinin ihracat yapan şirketler için kilit rol oynadığına inanıyoruz. Müşterilerimizin ihtiyaçlarına en uygun çözümleri sunabilmek için ürün ve hizmet yelpazemizi çeşitlendirerek geliştirmeye devam edeceğiz" diye ekledi.

Enerjisa Enerji, ikinci müşteri hizmetleri merkezini Osmaniye'de açtı Haber

Enerjisa Enerji, ikinci müşteri hizmetleri merkezini Osmaniye'de açtı

Enerjisa Enerji, ilkini Ankara Söğütözü'nde kullanıma sunduğu müşteri hizmetleri merkezlerinden ikincisini Osmaniye'de açtı. Şirketten yapılan açılamaya göre, müşterilerin kısıtlı zamanlarında işlemlerini daha kolay ve hızlı bir şekilde gerçekleştirebilmeleri için özel olarak tasarlanan Osmaniye Müşteri Hizmetleri Merkezi, çalışan konforunu artırırken müşteri beklentilerini karşılamayı hedefliyor. Enerjisa Enerji'nin tamamı yenilenebilir enerji kaynaklarından üretilen temiz ve yeşil enerji kullanan müşteri hizmetleri merkezleri, kağıt tasarrufu sağlayacak dijital ekranlar ve yeni nesil kiosk ile sürdürülebilirlik vizyonunu müşterileriyle buluşturmayı amaçlıyor. Merkezlerinde kullanıma sunduğu farklı hedef kitlelerine hitap eden özel tasarlanmış modüler bekleme alanları ve yeni nesil dijital ekranlarıyla Enerjisa Enerji, müşterilerinin konforlu bir ortamda bilgilenmelerini sağlıyor. Ayrıca şirket, ebeveyn odası, engelli hareket alanları, işaret dili bilen müşteri temsilcisi desteği ve daha birçok uygulamayla engelsiz müşteri deneyimini Osmaniye'deki merkezinde de hayata geçirerek, müşterilerinin tamamına kesintisiz ve eşit erişim sağlamayı planlıyor. Açıklamada görüşlerine yer verilen Enerjisa Enerji Perakende Satış Şirketleri Genel Müdürü Ersin Esentürk, şirket olarak deprem bölgesinde verilen hizmetlerin çok kıymetli olduğunu belirterek, 'Biz bu bölgeye her zaman en kaliteli şekilde hizmet veren bir şirketiz ve dün de vardık, bugün de varız, yarın da burada tüm gücümüzle olmaya devam edeceğiz. Burayı iyi tanıyor ve müşterilerimizin ihtiyaçlarını detaylı şekilde analiz ederek doğru yaklaşım ve çözüm önerileri sunuyoruz.' değerlendirmesinde bulundu. Esentürk, Osmaniye'de depremden zarar görmüş eski merkezin yerine işlemlerin kesintisiz bir şekilde devam edebilmesi için şirketin konteyner hizmet merkezini konumlandırdığını anımsatarak, 'Buraya yeni bir soluk olacak ve konfor sağlayacak yeni bir merkezi tasarlamak için kolları sıvadık. Müşterilerimizin beklentilerini dikkate alarak tasarladığımız yeni konseptimizi Osmaniye'ye taşıma çalışmalarımızı kısa sürede tamamladık. Bugün görüyoruz ki müşterilerimiz kısıtlı zamanlarında buraya geldiğinde işlemlerini kolay ve hızlıca tamamlayabiliyorlar.' ifadelerini kullandı. Enerjisa Enerji'nin 'Herkes için daha iyi bir gelecek' ilkesiyle hareket ettiğini ifade eden Esentürk, şunları kaydetti: 'Osmaniye Müşteri Hizmetleri Merkezimizde hem yüzde yüz yenilenebilir enerji kaynaklarından üretilen temiz ve yeşil enerjiyi kullanılacak hem de kağıt tasarrufu sağlayacak dijital ekranlarla sürdürülebilirlik odaklı çözümler sunuyoruz. Bu yeni konsept için emeği geçen tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyor ve tüm Osmaniyelilere hayırlı olmasını temenni ediyorum.'

En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.