Hava Durumu

#Galataport

TOURISMJOURNAL - Galataport haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Galataport haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Galataport, gastronomi meraklılarını ağırlayacak Haber

Galataport, gastronomi meraklılarını ağırlayacak

Galataport'tan yapılan açıklamaya göre, ziyaretçiler Osmanlı saray lezzetlerinden çikolataya, aromatik kahvelerden pizza yapımına kadar pek çok farklı atölye çalışmasını Galataport İstanbul mobil uygulaması üzerinden kaydolarak, ücretsiz şekilde deneyimleyebilecek. Katılım kontenjan dahilinde olacak. Deneyim atölyelerinin ilki olan kakao atölyesi, yarın 13.00'te Butterfly'da yapılacak. Atölyeye katılan lezzet tutkunları, kakaonun nasıl işlendiğini ve ardından hangi aşamalardan geçerek çikolataya dönüştüğünü hem dinleyerek hem tadarak yakından deneyimleme imkanı bulacak. Misafirler lokum sarıp, farklı tatlardaki şerbetleri deneyimleyecek Osmanlı sofralarının olmazsa olmazı, boğazı rahatlatan anlamına gelen 'rahat-ı halkum' olarak adlandırılan lokum sarma atölyesi, 2 Ekim'de gerçekleşecek. Ottoman 1860'ta düzenlenecek atölyede, lokumun tarihi ve farklı yorumlarla bugüne ulaşmasının hikayesi aktarılacak. Şekerci Cafer Erol'da 4 Ekim'de düzenlenecek atölyeye katılanlar, lokum ve şerbetin hikayesini dinleme ve tatma imkanı bulacak. Köşkeroğlu, 5 Ekim'de baklava tutkunlarını ağırlayacak. Baklavanın çeşitleri ve yapımının anlatılacağı atölyede misafirler, baklava tadımının püf noktalarına da daha yakından vakıf olabilecek. Kitten Bistro & Cocktail Bar'da 7 Ekim'de pizza sevenler bir araya gelecek. Pizza yapımının püf noktalarının anlatılacağı atölyede, katılımcılar şefin anlatımıyla kendi pizzalarını yapabilecek. Katılımcılar kendi seçtikleri malzemelerle kendi çikolatalarını hazırlayabilecek Beyoğlu Kültür Yolu Festivali'nin son haftasında ise ziyaretçiler birbirinden farklı lezzet atölyelerine konuk olacak. Kahve aromalarının çikolatayla harmanlanacağı lezzet atölyesi 10 Ekim'de Kahve Dünyası'nda yapılacak. Sagra, 12 Ekim'de çikolata tutkunlarını ağırlayacak. Katılımcılar, her yaşa hitap eden çikolatanın yapımını dinleyip kendi seçtikleri malzemelerle kendi çikolatalarını hazırlayabilecek. Kitten Bistro & Cocktail Bar, 13 Ekim'de meyve özleri ve kahve bazlı kokteyl hazırlama ve tatma imkanı sunacak. Lezzet deneyim atölyelerinin sonuncusu festivalin son günü 15 Ekim'de gerçekleşecek. Baylan Pastanesi'nde 13.00'te başlayacak atölyede, pasta şefi ile katılımcılar makaron pasta ve pavlova hazırlayacak. Atölyelerle ilgili detaylı bilgiye Galataport İstanbul Instagram hesabından ve "www.galataport.com" adresinden ulaşılabilecek.

Türkiye'nin yıldız markalarının onur gecesi Haber

Türkiye'nin yıldız markalarının onur gecesi

Türkiye ekonomisine katma değer sağlayan, başarı hikayeleriyle Türkiye'nin ekonomik ve sosyal gelişimine katkıda bulunan markalar ve isimlerin ödüllendirildiği "4. Değer Zirvesi ve Türkiye'ye Değer Katan Markalar Ödül Töreni" gerçekleştirildi. Türkiye'nin ufkunu genişleten, başarı hikayeleriyle sektörlerine ve topluma örnek oluşturan önemli marka ve isimlerin ödüllendirildiği törende konuşan Turagay, Türkiye'nin çok değerli markalara sahip olduğunu kaydederek, organizasyonda ödül alacak marka ve isimler ile ilgili değerlendirmelerde bulundu. Türk Hava Yolları'nın (THY) dünyanın en önemli markalarından birisi haline geldiğini, 342 destinasyona uçtuğunu ve 400'e yakın uçağı filosunda barındırdığını dile getiren Turagay, yıllık tek başına taşıdığı yolcu sayısının 72 milyon civarına yükseldiğini, 17 milyar dolarlık döviz getirisi sağladığını anlattı. Turagay, 2022'de Türkiye'ye 51,5 milyon turist geldiğini ve 46 milyar dolarlık turizm geliri elde edildiğini kaydederek, "2023 hedefimiz, 60 milyon turist, 56 milyar dolar turizm geliri. Her geçen gün bir adım daha ileri gidiyoruz." diye konuştu. "ASELSAN 5 yılda 671 ürünü yerlileştirdi" Bakan Yardımcısı Turagay, ASELSAN'ın 81 ülkeye ihracat yaptığını, geçen yıl ihracat tutarının 400 milyon doları aştığını belirterek, "Son 5 yılda 671 ürünü yerlileştirmiş durumda. Bunlar az başarılar değil." ifadelerini kullandı. Galataport'ta dünyanın ilk yer altı terminalinin bulunduğunu ve çok güzel bir yapının inşa edildiğini dile getiren Turagay, aynı anda 3 geminin limana yanaşabildiğini ve 15 bin yolcunun işleminin yapılabildiğini söyledi. Ödül alacaklar arasında bulunan ve Dünya Kupası şampiyonu olan Ampute Futbol Milli Takımı'nın gurur kaynağı olduğunu aktaran Turagay, ayrıca gastronomi alanındaki başarılardan bahsetti. Turagay, ödül alan diğer kurum ve isimler hakkında da değerlendirmelerde bulunarak, ihracatçıların imza attığı başarıları anlattı. "İhracat birim değerinde istediğimiz noktada değiliz" Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) Başkanı Mustafa Gültepe de dünyanın büyük bir değişim ve dönüşüm sürecinden geçtiğini, küresel ticarette oyunun kurallarının yeniden yazıldığını belirterek, bu süreçte risklerle birlikte fırsatların da bulunduğu söyledi. Ticaretin değişen dinamiklerini göz önünde bulundurarak TİM'in misyonunu ve vizyonunu güncellediklerini dile getiren Gültepe, sözlerini şöyle sürdürdü: "Türkiye'yi en çok ihracat yapan ilk 10 ülkeden biri yapma vizyonuyla yola devam ediyoruz. Bu zorlu hedefe ancak mevcut değerlerimize değer katarak ulaşabiliriz. 2022'de ihracat kilogram birim değerimiz 1,44 dolar oldu. Önceki yıla göre yaklaşık yüzde 15 artışa rağmen bu konuda henüz istediğimiz noktada değiliz. En kısa zamanda 2 doların, hatta 3 doların üzerine çıkmalıyız. En kısa zamanda iki doların üzerine çıkmalı, hatta üç doları zorlamalıyız. Yüksek teknolojiye, AR-GE’ye, tasarıma, inovasyona ve markalaşmaya odaklanmalıyız. Bunlardan çok daha önemlisi ise hiç şüphesiz nitelikli insan kaynağı. İyi yetişmiş, donanımlı gençlerimizi gözümüz gibi korumalıyız." "Savunma ve havacılıkta ihracat birim değeri 57,5 dolar" Mustafa Gültepe, katma değerin farkını anlatmak için uzaklara gitmeye gerek olmadığını belirterek, bu konuda başarılı olan şirketlerden bahsetti. Savunma ve havacılık sanayisinin son yıllarda olağanüstü geliştiğini, bu alanda sayılı ülkeler arasında yer aldıklarını dile getiren Gültepe, "2022'de savunma ve havacılık sanayi ürünleri ihracatında kilogram birim değerimiz 57,5 dolar oldu. Ortalamanın tam 40 katı. Bir diğer örneği ise 30 yılı aşkın süredir içinde bulunduğum hazır giyim sektörümüzden vermek istiyorum. Hazır giyimde ortalama birim değerimiz 14 dolar civarında. Tasarımlı ve markalı ürünlerde fiyat 70-80 dolarlara kadar çıkıyor. İşin içine teknoloji, tasarım, inovasyon, yani akıl ve fikir girince değer artıyor." ifadelerini kullandı. Gültepe, markanın o değere çarpan etkisi yaptığını kaydederek, büyük hedeflerin tutturulması için ihracattaki yüksek teknolojili, tasarımlı ve markalı ürünlerin payını artırmak zorunda olduklarını sözlerine ekledi. Türkiye'ye değer katan marka ve isimler ödüllendirildi Açılış konuşmalarının ardından, ülke ekonomisine katma değer sağlayan, başarı hikayeleriyle Türkiye'nin ekonomik ve sosyal gelişimine katkıda bulunan markalar ve isimler ödüllerine kavuştu. Başarılı bulunan 10 markaya ödülleri Bakan Yardımcısı Turagay, TİM Başkanı Gültepe ve Değer Zirvesi Komite Başkanı Pınar Erez tarafından verildi. "Bilişim Sektörüne Değer Katan Marka" ödülü Türksat'a, "Yaşama Değer Katan Marka" ödülü Galataport'a, "Savunma Sanayine Değer Katan Marka" ödülü ASELSAN'a, "Markalı İhracata Değer Katan Marka" ödülü LC Waikiki'ye, "100 Yıllık Değer" ödülü ise Kurukahveci Mehmet Efendi'ye verildi. Şef Fatih Tutak "Türk Gastronomisine Değer Katan Marka" ödülüne, Ampute Milli Takımı "Ülke Sporuna Değer Katan Marka" ödülüne, sanatçı Refik Anadol "Sanata Değer Katan Marka" ödülüne, Odunpazarı Modern Müze "Kültürel Mirasa Değer Katan Marka" ödülüne, Arçelik "Milli Üretime Değer Katan Marka" ödülüne layık görüldü. Öte yandan, Hazine ve Maliye Bakanı Nureddin Nebati'nin, son dakika program değişikliği nedeniyle programa katılamadığı bildirildi.

The Peninsula Istanbul Galaport 14 Şubat'ta açılıyor Haber

The Peninsula Istanbul Galaport 14 Şubat'ta açılıyor

The HongKong and Shanghai Hotels Limited Yönetim Kurulu Başkanı Clement Kwok, İstanbul'un dünyanın en dinamik şehirlerinden birisi olduğunu belirterek, "Galataport'ta da yerel kültürün, etkinliklerin ve sanatın bir araya geldiğini görüyoruz. Galataport'un içinde bulunduğumuz için kendimizi çok şanslı hissediyoruz." dedi. Dünyanın köklü otelcilik şirketlerinden The HongKong and Shanghai Hotels Limited'e ait The Peninsula Hotels markasının dünya çapındaki en yeni üyesi olan ve 14 Şubat'ta açılacak The Peninsula Istanbul otelinin tanıtım etkinliği, otelin lobisinde gerçekleştirildi. Etkinliğe, The HongKong and Shanghai Hotels Limited Yönetim Kurulu Başkanı ve Genel Müdürü Clement Kwok, The HongKong and Shanghai Hotels Limited Operasyonlardan Sorumlu Başkanı Peter Borer, The HongKong and Shanghai Hotels Limited Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı Mark Kobayashi ve The Peninsula Istanbul Genel Müdürü Jonathan Crook katıldı. Clement Kwok, etkinlikte yaptığı konuşmada, Türk insanlarının sıcakkanlılıkları ve misafirperverlikleriyle bilindiğini belirterek, kendilerinin de öyle olduklarını söyledi. Sadece İstanbul Boğazı'nı değil aynı zamanda İstanbul'un tarihi kısmına da bakan çok özel bir lokasyonda olduklarını aktaran Kwok, "İstanbul şehri gibi The HongKong and Shanghai Hotels'in de uzun bir tarihi var. 1866'da Hong Kong'da kurulduk. O günlerde ilk otel müşterilerimiz Avrupa'dan buharlı gemilerle ziyaretlerini gerçekleştiren uluslararası ziyaretçilerdi. Yine aynı şekilde şu anda bulunduğumuz lobinin de tarihi olduğunu öğrendim. Burası da yolcu gemilerinin geldiği bir nokta olarak tarihi bir anlam taşımakta. Bu alanın yeniden hem uluslararası hem de yerel ziyaretçileri ağırlayacağımız bir nokta haline gelmesi beni çok mutlu ediyor." diye konuştu. Kwok, İstanbul'un dünyanın en dinamik şehirlerinden birisi olduğunu belirterek, şunları kaydetti: "İstanbul, doğu ve batının bir araya gelmesi konseptinin vücut bulmuş hali, modern ve tarihinin birleştiği, karıştığı bir nokta. Zengin tarihiyle birlikte aynı zamanda genç ve canlı bir enerjisi de var. Sürekli kendini yenileyen bir şehir. Galataport'ta da yerel kültürün, etkinliklerin ve sanatın bir araya geldiğini görüyoruz. Biz de Galataport'un içinde bulunduğumuz için kendimizi çok şanslı hissediyoruz. Otelimizin, Türkiye'yi ziyaret eden uluslararası turistlerin tecrübesinin önemli bir kısmı olacağını düşünüyoruz." - "Türk misafirperverliğini yansıtacağız" The Peninsula Istanbul Genel Müdürü Jonathan Crook da dünyanın çeşitli yerlerinde farklı The Peninsula otellerinde çalışma fırsatı bulduğunu belirterek, "Burası hem İstanbul'un dünyayla hem de dünyanın İstanbul'la tanıştığı bir yer olarak karşımıza çıkıyor. Otellerimizin belirgin özellikleri bulunuyor. İstanbul'da da yine aynı şekilde her şey çok detaylı bir şekilde işlendi, restore edildi ve üzerinde çalışıldı." değerlendirmesinde bulundu. Şehrin mirasını, zenginliğini yansıtan bir otel tasarlamak için çok çalıştıklarını vurgulayan Crook, şu ifadeleri kullandı: "İç mekan tasarımımız İstanbul'un tarihinin çok katmanlı yapısını yansıtmak üzerine kuruldu. The Peninsula Istanbul otelimiz burada 4 farklı binadan oluşmakta, bunların 3 tanesi miras bina olarak karşımıza çıkıyor. 177 misafir odamız var, hepsi özel tasarımlarla yapıldı. The Peninsula Istanbul'un sadece İstanbul içinde değil dünya çapında dikkati çeken bir lokasyon olacağına inancım tam. Türk misafirperverliğini burada yansıtacağız ve ziyaretçilerimiz için unutulmaz bir anı oluşturmaya çalışacağız. Şu anda yaklaşık 400 kişilik bir ekibimiz var. Otelimiz tamamen açıldığında bu ekip sayımız 700'e kadar ulaşacak. Bu kişilerin her birisi bu yolculuğun çok önemli bir parçasını oluşturacak."

Kruvaziyer turizminde geçen yıl yüzde 22 artış oldu Haber

Kruvaziyer turizminde geçen yıl yüzde 22 artış oldu

ULAŞTIRMA ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, 2022 yılında kruvaziyer yolcu sayısının 22 kat artışla 1 milyonu aştığını bildirdi Karaismailoğlu, yazılı açıklamada kruvaziyer turizminde haraketli bir yıl geçtiğini belirterek, hem gemi shem de turist sayısında ciddi artışlar yaşandığım kaydetti. 2021'de 78 kruvaziyer ile 45 bin 362 yolcunun Türkiye'ye geldiğini hatırlatan Karaismailoğlu, 2022'de ise kruvaziyer sayının 12 kattan fazla artarak 991'e yükseldiğini, kruvaziyer yolcu sayısının da aynı dönemde 22 kat artışla 1 milyonu aştığım açıkladı.  2022'nin sadece ekim ayında bir önceki yılın toplamından daha fazla kruvaziyerin Türkiye limanlarma yanaştığına dikkat çeken Karaismailoğlu, ekimde 155 kruvaziyer ile 206 bin 484 yolcunun ağırlandığını, ayrıca aynı ay içinde senenin en yüksek yolcu sayısına ulaşıldığını kaydetti. Karaismailoğlu'nun verdiği bilgiere göre 2022'de 464 gemi ve 493 bin 834 yolcu ile en fazla kruvaziyere ev sahipliği yapan liman Kuşadası oldu. Yılın Limanı seçilen Galataport'a ise 2022'de 143 gemi yanaştı, 220 bin 82 kruvaziyer yolcusu ağırlandı. 98 gemi ve 95 bin 462 kruvaziyer yolcu ile Bodrum Limanı ise 2022'de en iyi performanslı üçüncü liman oldu. Bakan Karaismailoğlu, Sinop, Amasra ve Trabzon'un da kruvaziyer turizminde dikkat çektiğini ifade ederek, "Bu yıl ilk kez Amasra ve Ünye limanları kruvaziyer gemilere ev sahipliği yapmaya başladı. 2022'de Sinop'a 14 kruvaziyer gemisi ile toplam 7 bin 906 yolcu geldi. Amasra Limanı'na 8 gemi yanaşırken, 4 bin 905 yolcumuzu ağırladık. Trabzon'a da 8 gemi ile 4 bin 747 kruvaziyer turisti geldi" şeklinde konuştu.

World famous luxury hotel brand Haber

World famous luxury hotel brand "Peninsula" is in Istanbul

The Peninsula Hotels opens its first hotel in Turkey in Galataport, Istanbul on February 14. The hotel, which has 177 rooms, consists of a total of 4 buildings. The construction of 3 buildings under protection dates back to the early 1900s. The Peninsula Hotels is operated by The Hongkong and Shanghai Hotels (HSH), Limited, founded in 1866. Other locations where the company has hotels are listed as follows: Shanghai, Beijing, Tokyo, New York, Chicago, Beverly Hills, Paris, Bangkok and Manila. In a statement made by the company yesterday, Clement Kwok, Chairman and General Manager of The Hongkong and Shanghai Hotels, Limited, which is the owner and operator of The Peninsula Hotels, said, "Together with our partners Doğuş Group and Bilgili Holding, with the opening of The Peninsula Istanbul, We are excited to expand our global presence. Istanbul is a multicultural city with a young and impressive energy, thousands of years of history. As an investor who has been in this business for many years, we spend years choosing the best location when opening a Peninsula hotel. This beautiful property on the Bosphorus "We have spent a lot of time and effort meticulously restoring it," he said. KWOK, in a statement to CNBC last August, said that they will continue to be cautious despite the increase in revenge spending; on recession, inflation and wage increases: "It is not easy to overcome these problems in our sector. Because our business is directly related to tourism and travel demand," he said. The Hongkong and Shanghai Hotels, Ltd. President of Operations Peter Borer said, "The opening of The Peninsula Istanbul represents a magnificent new era for our brand and luxury travel enthusiasts. With our new project, we are delighted to present a magnificent location that fulfills the most discerning travel dreams." The most expensive Peninsula accommodation in the world is in Istanbul The cost of staying at Peninsula will be 1,050 Euros per night including breakfast, that is approximately 21 thousand TL, according to the prices offered for the opening. According to the company's information, guests will also be able to enjoy a 100 Euro gift voucher for dining, SPA and wellness experience and free airport pick-up for all suite reservations. The highest accommodation price in the hotel is 7 thousand 600 Euros in a suite room; a Peninsula room of the same standards (superior room) as a hotel in Istanbul costs $633 (596.2 Euros) in New York, $450 (424 Euros) in Chicago, and $945 (890 Euros) in Beverly Hills.

Galataport'un, 2023 hedefi 25 milyon ziyaretçi Haber

Galataport'un, 2023 hedefi 25 milyon ziyaretçi

Galataport İstanbul, ziyaretçi sayısında hedef yükseltti. İstanbul Karaköy'de, 2021 yılında açılan açık hava AVM'si ilk yılında 12 milyon turisti ağırlarken, 2023 yılı için 25 milyon turist hedefi koydu. Galataport İstanbul Varlık Yönetimi ve Kiralama Genel Müdür Yardımcısı İrem Yücel Kaymak, pandemi gibi zor bir dönemde açılmalarına karşın 12 milyon ziyaretçi çektiklerini belirterek, "Hedefimiz üçüncü yılımızda 25 milyon ziyaretçiyi ağırlamak. Bu ziyaretçilerin 7 milyonunun turist olmasını bekliyoruz. 52 bin metrekarelik alanda 230 mağaza ile alışveriş, yeme içme alanında hizmet veriyoruz. Kiralamaların yüzde 90'ı tamamlandı. Şimdi de 43 bin metrekarelik ofis alanında kiralamalar başladı" dedi. 400 KRUVAZİYER GEMİSİ AĞIRLAYACAK 1.5 milyon kruvaziyer yolcusu beklediklerini de dile getiren Kaymak, "2021 yılı Ocak ayı itibariyle kruvaziyer turizmi başladı. Devasa gemiler limana yaklaşıyor. Bu yıl kruvaziyerden daha fazla yolcu bekliyoruz. İrem Yücel Kaymak 400 gemiyi ağırlamak istiyoruz. Gelecek yılın rezervasyonları başladı. Şimdiden 200 gemi rezervasyon yaptı. Kruvaziyer avantaj turistleri çeşitlendiriyor. İçerde daha çok Ortadoğu, Rusya'dan gelen turist var. Kruvaziyerden Amerikalı ve Avrupalı turist de çekiyoruz" bilgisini verdi. İrem Yücel Kaymak, AVM tarafında kiralamaların yüzde 90'ını tamamladıklarını, bu kez de ofis kısmında kiralamanın başladığını da aktardı. Kaymak, 43 bin metrekarelik ofis alanı olduğunu, orada da kiralamanın başladığını kaydetti.

Dünyaca ünlü lüks otel markası Haber

Dünyaca ünlü lüks otel markası "Peninsula" İstanbul'da

The Peninsula Hotels, Türkiye'deki ilk otelini İstanbul, Galataport'ta 14 Şubat'ta açıyor. 177 odanın bulunduğu otel, toplam 4 binadan oluşuyor. Koruma altmdaki 3 binanın yapımı ise 1900'lü yılların başlarına kadar uzanıyor. The Peninsula Hotels, 1866 yılında kurulan The Hongkong and Shanghai Hotels (HSH), Limited tarafından işletiliyor. Şirketin otellerinin bulunduğu diğer yerler ise şu şekilde sıralanıyor: Şanghay, Pekin, Tokyo, New York, Chicago, Beverly Hills, Paris, Bangkok ve Manila. Şirketten dün yapılan açıklamada, The Peninsula Hotels'in sahibi ve işletmecisi olan The Hongkong ve Shanghai Hotels, Limited'in Yönetim Kurulu Başka ve Genel Müdürü Clement Kwok, projeyle ilgili "Ortaklarımız Doğuş Grubu ve Bilgili Holding ile birlikte, The Peninsula İstanbul'un açılışıyla küresel varlığımızı genişletmek için heyecanlıyız. İstanbul, genç ve etkileyici enerjisiyle, binlerce yıllık tarihi olan ve çok kültürlü bir şehir. Uzun yıllardır bu işi yapan bir yatırımcı olarak, bir Peninsula oteli açarken en iyi lokasyonu seçmek için seneler harcıyoruz. Boğaz'daki bu güzel mülkü restore etmek için titizlikle çok zaman ve çaba harcadık" dedi. KWOK, geçtiğimiz ağustos ayında CNBC'ye yaptığı açıklamada, intikam harcamalarındaki artışa rağmen temkinli olmaya devam edeceklerini söylemiş; resesyon, enflasyon ve ücret artışlarına ilişkin: "Bizim sektörümüzde bu sorunların üstesinden gelmek o kadar da kolay değil. Çünkü işimiz turizm ve seyahat talebiyle doğrudan ilintili" diye konuşmuştu. The Hongkong ve Shanghai Hotels, Ltd. Operasyonlardan Sorumlu Başkam Peter Borer ise, "The Peninsula İstanbul'un açılışı, markamız ve lüks seyahat tutkunları için muhteşem bir yeni dönemi temsil ediyor. Yeni projemiz ile en seçici seyahat hayallerini gerçekleştiren muhteşem bir lokasyon sunmaktan mutluluk duyarız" açıklamasını yaptı. Dünyadaki en pahalı Peninsula konaklaması İstanbul'da PENINSULA'da kalmanın bedeli açılışa özel olarak sunulan fiyatlara göre, kahvaltı dahil geceliği 1.050 Euro, yani yaklaşık 21 bin TL olacak. Şirketin verdiği bilgiye göre, konuklar aynı zamanda yemek, SPA ve wellness deneyimi için de 100 Euro değerinde hediye çeki ve tüm süit rezervasyonları için ücretsiz havaalanı karşılama olanaklarından da faydalanabilecek. Otelde en yüksek konaklama bedeli ise süit odada 7 bin 600 Euro olurken; İstanbul'daki otelle aynı standartlarda (superior room) bir Peninsula oda New York'ta 633 dolar (596.2 Euro), Chicago'da 450 dolar (424 Euro), Beverly Hills'te ise 945 dolar (890 Euro) değerinde.

En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.