Hava Durumu

#Hepsiburada

TOURISMJOURNAL - Hepsiburada haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Hepsiburada haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Kapıda Nakit Ödemede Patlama: 1,6 Milyon Siparişte Kullanıldı Haber

Kapıda Nakit Ödemede Patlama: 1,6 Milyon Siparişte Kullanıldı

İSTANBUL (İHA) – Türkiye’de e-ticaretin yükselen trendi "Kapıda Nakit Ödeme" oldu. 2023 Temmuz ayından bu yana 500'e yakın e-ticaret ve perakende platformundan verilen siparişlerde bu ödeme yöntemi kullanılarak 1,6 milyondan fazla işlem gerçekleştirildi. Özellikle İstanbul, İzmir, Ankara, Antalya ve Bursa'da yoğun ilgi gören bu hizmet, müşterilere daha esnek bir alışveriş deneyimi sunuyor. HEPSİJET'İN "KAPIDA NAKİT ÖDEME" HİZMETİNE YOĞUN İLGİ 81 ilde hizmet veren HepsiJET, e-ticaret deneyimini kolaylaştırmak için devreye aldığı "Kapıda Nakit Ödeme" seçeneğiyle büyük ilgi topladı. Bu hizmet sayesinde müşteriler, online alışverişlerinde teslimat sırasında ödeme yapabiliyor. HepsiJET, 500'e yakın e-ticaret ve perakende firmasıyla yaptığı iş birliği sayesinde bu seçeneği daha geniş kitlelere sunmayı başarıyor. Müşteriler, popüler alışveriş platformlarından verdikleri siparişlerin ödemesini, ürün teslim edildiğinde nakit olarak yapabiliyor. Bu yöntem, ödeme sürecini esnekleştirirken, tüketicilere siparişi kontrol etme fırsatı da tanıyor. HEPSİJET GENEL MÜDÜRÜ: "YENİLİKÇİ ÇÖZÜMLER ÜRETİYORUZ" HepsiJET Genel Müdürü Atilla Alver, "Kapıda Nakit Ödeme" hizmetine ilişkin yaptığı açıklamada, "HepsiJET olarak, müşterilerimize ve iş ortaklarımıza yenilikçi çözümler sunmak için varız. ‘Kapıda Nakit Ödeme' hizmeti, alışveriş deneyimini daha esnek ve zengin hale getirerek hem müşterilerimize hem de iş ortaklarımıza önemli avantajlar sunuyor" dedi. Alver, müşterilerin teslimat sırasında ürünü kontrol etme fırsatı bulduklarını, herhangi bir sorun olmadığında ise ödemelerini hızlıca nakit olarak yapabildiklerini belirtti. Bu yenilikle müşteri memnuniyetini artırdıklarını dile getiren Alver, tahsilatlı kargo operasyonunu geliştirme ve büyütme hedefiyle hareket ettiklerini söyledi. EN FAZLA KAPIDA NAKİT ÖDEME İSTANBUL'DA YAPILDI "Kapıda Nakit Ödeme" hizmetine Türkiye genelinde ilgi büyük olurken, İstanbul bu yöntemi en çok kullanan il oldu. 81 ilin tamamında kullanılabilen bu ödeme yöntemi, büyükşehirlerdeki kullanıcılar tarafından daha çok tercih edildi. İstanbul’un ardından İzmir, Ankara, Antalya ve Bursa, kapıda ödeme yöntemini en çok kullanan iller olarak öne çıktı. 1,6 MİLYON TESLİMATTA NAKİT ÖDEME TERCİH EDİLDİ HepsiJET'in verilerine göre, "Kapıda Nakit Ödeme" yöntemiyle 1,6 milyondan fazla teslimatta ödeme yapıldı. Kullanıcıların artan ilgisi, e-ticaret sektöründe ödeme seçeneklerinin ne kadar önemli olduğunu bir kez daha gözler önüne serdi. HepsiJET, bu yöntemle hem müşterilere hem de e-ticaret firmalarına avantaj sunduklarını belirterek, hizmetin daha da genişleyeceğinin sinyalini verdi. Müşterilerin alışveriş esnasında daha fazla esneklik ve güven aradığı günümüzde, kapıda nakit ödeme yöntemi, e-ticaretin vazgeçilmez bir parçası olmaya aday görünüyor.

Hepsiburada, Sürdürülebilirlik Raporu'nu yayımladı Haber

Hepsiburada, Sürdürülebilirlik Raporu'nu yayımladı

Hepsiburada, çevre, toplum ve yönetişim eksenindeki çalışmalarını 2023 Sürdürülebilirlik Raporu ile kamuoyuyla paylaştı. Türkiye'nin sürdürülebilirlik raporu yayımlayan ilk e-ticaret platformu unvanına sahip olduğu belirtilen şirket, rota optimizasyonu, geri dönüşüm, ortak barkod, döngüsel ekonominin büyütülmesi gibi tüm çevre yatırımları ile farklı yararlanıcı gruplara yönelik sosyal programları ve projelerine de raporda yer veriyor. Yeşil dönüşüm ve sürdürülebilirliğin, Hepsiburada'nın DNA'sında yer alan temel değerler arasında olduğuna vurgu yapan Hepsiburada Kurumsal İlişkiler, İletişim ve Sürdürülebilirlik Grup Direktörü Cem Tanır şunları ifade etti: “Türkiye'de e-ticaret hacmi 2023 yılında bir önceki yıla göre yüzde 115,15 artarak, genel ticaret hacmi içindeki payını yüzde 20'ye yükseltti. İşlem sayısı ise bir önceki yıla göre yüzde 22,25 arttı. Bu veriler çok hızlı bir büyümeye işaret etse de önümüzde gidecek uzun bir büyüme yolu ve aynı zamanda gerek platformlar gerekse satıcı ve tüketicilerle birlikte çevre bilinci yüksek bir e-ticaret kültürü oluşturma fırsatı var. Biz, Türkiye'nin Hepsiburada'sı olarak çevre bilinci yüksek e-ticaret kültürünü oluşturmayı hem milli misyonumuz hem dünyaya karşı sorumluluğumuz olarak görüyoruz. Türkiye'den Birleşmiş Milletler Global Compact'ı imzalayan, Sürdürülebilirlik Raporu yayımlayan, yine Global Compact'ın ‘Daha Hızlı, Daha İleri' inisiyatifine taahhüt veren dünyadaki ilk e-ticaret platformu olmaktan gurur duyuyoruz.” Karıncalardan ilham aldı, seyahat mesafesini yüzde 8 kısalttı Hepsiburada'nın lojistik şirketi HepsiJET, yakıt kaynaklı karbon emisyonunu azaltmak ve verimliliği artırmak için Çok Araçlı Rota Optimizasyon teknolojisini geliştirdi. Karınca kolonilerinin yiyeceklerini yuvalarına taşıma içgüdüsünden ilham alarak geliştirilen ve TÜRKPATENT tarafından tescillenen bu yenilikçi teknoloji sayesinde, mevcut araç filosundan optimum sayıda araç kullanılması sağlanarak toplam seyahat mesafesi yüzde 8 kısaltıldı. 2024 yılında Netlog Lojistik'le iş birliğine giderek 'Musoshi' adlı yüzde 100 yerli üretim 21 adet elektrikli aracı da filosuna katan HepsiJET, yıl sonuna kadar bu sayıyı 50'ye çıkarmayı hedefliyor. Çevreye duyarlı ve yenilikçi bir lojistik ağı kurma stratejisiyle hareket eden HepsiJET, elektrikli araçların kullanımıyla birlikte aylık ortalama 1.404 kilometre başına yaklaşık 0,21 ton karbon emisyonunu azaltmayı hedefliyor. Ortak Barkod inovasyonuyla ayda 1 milyondan fazla etiket tasarrufu Hepsiburada'nın inovasyonlarından biri de satış operasyonlarındaki verimliliği artırmak ve depodaki işlem sürelerini kısaltmak amacıyla geliştirdiği Ortak Barkod oldu. Ortak Barkod uygulamasıyla Hepsiburada'nın kendi barkodları basılıyor ve ayda ortalama 1 milyondan fazla etiketin basımından tasarruf sağlanıyor. 2023 yılında yaklaşık 964 bin kilogram ambalaj atığını geri dönüştüren şirket, aynı zamanda ambalajlarını yüzde 100 geri dönüştürülebilir selülozik karton malzemeden üretiyor, dolgu malzemelerinde polietilen ve polipropilen olmak üzere yüzde 100 geri dönüştürülebilir plastik malzemeleri tercih ediyor. Şirket 21 bin kilogram gıda, 71 bin kilogram kimyasal atığın da geri dönüştürülmesini sağladı. 56 binden fazla girişimci kadın Hepsiburada ile e-ticarete başladı Hepsiburada'nın çevrenin yanı sıra sürdürülebilir sosyal programlar ve projelerle tüm toplum için değer oluşturduğunu belirten Tanır, “Kadın girişimcileri destekleyen ilk e-ticaret platformuyuz. Girişimci Kadınlara Teknoloji Gücü programıyla kadınların iş kurmalarını ve e-ticaret yoluyla büyümelerini kolaylaştırıyoruz. 8 yıldır devam eden programımız şu ana kadar 56 binden fazla kadın girişimciyi e-ticarete kazandırdı. Hedefimiz, 2030'a kadar bu sayıyı 120 bine çıkarmak. Bununla birlikte HepsiYürkiye'den programımızla yerel üretici ve bölgesel kalkınmayı desteklerken, HepsiYürekten ile STK'lara destek veriyor, Sanatburada ile sanatçıların daha geniş kesimlere ulaşmasını sağlıyoruz” diye konuştu. Deprem Bölgesine Ticaret ve Teknoloji Gücü Programı kapsamında KOBİ ve esnafa destek sağlamaya devam ettiklerini de sözlerine ekleyen Tanır, “2025'e kadar deprem bölgesinden tüm Türkiye'ye ve dünyaya toplam 10 milyar TL'lik satış hacmi oluşturmayı, 120 bin kişinin istihdamına ve 500 bin kişinin geçimine katkı sunmayı hedefliyoruz. Diğer yandan Bir Gülüş Yeter projemizle çocukların eğitimin ve eğitim materyallerine erişimine destek olurken Yarınlara Söz projemizle de depremden etkilenen üniversite öğrencilerine eğitim, staj ve mentorluk imkanları sunuyoruz. Deprem bölgesine sunduğumuz tüm destekleri 3 ayda bir kamuoyuyla paylaşarak şeffaf bir süreç yürütmeye de büyük önem veriyoruz” dedi. Yapılan açıklamaya göre; 2023 yılında da yaşamsal desteğe ihtiyacı olan hayvanlar için dernek merkezlerine mama, tıbbi malzeme, kulübe ve lojistik desteği sağlamaya devam eden şirket, Ağustos ayında Kurtaran Ev'in çip ve karne sponsorluğunu üstlendi. Platform üzerinde Patili Dostlara Destek sayfasını yayına alan şirket, Kurtaran Ev Derneği'nin yaşam alanlarındaki kedi ve köpeklerin ihtiyaçlarına iş ortakları ve müşterileriyle birlikte destek oluyor. 2023 Sürdürülebilirlik Raporu'na kurumsal.hepsiburada.com/uploads/2023_hepsiburada_surdurulebilirlik_raporu.pdf adresinden ulaşılabilecek.

Hepsiburada ''Eskiyi Kapında Yenile'' servisini başlattı Haber

Hepsiburada ''Eskiyi Kapında Yenile'' servisini başlattı

Hepsiburada, eski telefonun değerinin anında indirim olarak yansıdığı, değişim sürecinin kapıda tamamlandığı hızlı ve ekonomik hizmeti “Eskiyi Kapında Yenile” hizmetini hayata geçirdi. Bu adımla e-ticaret platformu, çoğunlukla büyük şehirlerde fiziksel mağazalar üzerinden erişilebilen telefon yenileme hizmetini, Türkiye’nin 81 ilinde online ortama taşıyor. E-ticaret platformu tarafından hayata geçirilen bu yeni hizmet sayesinde 81 ilde yaşayan kullanıcılar, eski telefonlarını hızlı ve pratik bir yöntemle değerlendirerek yenisine kavuşma fırsatı yakalıyor. Tüm işlemler online yapılıyor, değişim kapıda oluyor Yapılan açıklamaya göre, e-ticaret platformun başlattığı bu yeni hizmetle kullanıcılar yeni telefonlarını seçip, değiştirmek istedikleri eski telefona ait bilgileri ve telefonun mevcut durumuyla ilgili üç soruyu yanıtladıktan sonra, sistem telefon için ön teklif sunuyor ve anında yansıyan indirimle ödeme işlemi gerçekleştiriliyor. Teslimat aşamasında uzman HepsiJET ekipleri tarafından eski telefon inceleniyor ve onaylanması sonrasında yeni telefon teslim edilip eskisi alınarak süreç tamamlanıyor. HepsiJET ile 81 ilde yenileme hizmeti HepsiJET, bu hizmet sürecinde müşterilere kapıda yenileme kolaylığı sunarak, eski telefonların değerlendirilmesinde ve yeni telefonların teslimatında güvenilir bir hizmet sağlıyor. Yeni cihazların yaklaşık yüzde 85’i HepsiJET’in hızlı ve güvenli dağıtım ağı sayesinde ertesi gün yapılabilirken, uzman HepsiJET ekipleri sürecin müşteriler açısından pürüzsüz ilerlemesini sağlıyor. Döngüsel ekonomiye katkı Teslim alınan telefonlar, uzmanlar tarafından sertifikalı olarak yenilenip tekrar ekosisteme kazandırılıyor. Eski telefonların yeniden değerlendirilerek satışa sunulmasını mümkün kılan bu hizmetle Hepsiburada, sadece kullanıcılarına ekonomik ve kolay şekilde telefon yenileme hizmet sunmakla kalmıyor, aynı zamanda kaynakların verimli kullanımını teşvik ederek çevresel sürdürülebilirliğe de katkıda bulunuyor. Bu model aynı zamanda dileyen kullanıcılara da ekonomik ve güvenlik ikinci el telefon satışını da mümkün kılıyor. “Ölçeği, yaygınlık ve marka çeşitliliğiyle bu hizmetimiz, dünyada ve Türkiye'de bir ilk” Konuyla ilgili olarak düzenlenen basın toplantısında konuşan Hepsiburada Ticari Grup Başkanı Ender Özgün, şunları söyledi: “Şirket olarak, kullanıcılarımızın hayatını kolaylaştırmak ve onlara en iyi hizmeti sunmak bizim önceliğimiz. Türkiye’nin 81 ilindeki kullanıcılarımıza en yeni teknolojiyi, en avantajlı koşullarla kapılarına kadar götürmeyi amaçlıyoruz. Bugün Türkiye’de internet üzerinden satılan her üç telefondan birinin platformumuz aracılığıyla satılıyor olması, milyonlarca kullanıcımızın bize duyduğu güvenin bir yansıması. Elektronik alışverişinde müşterilerimize uçtan uca sunduğumuz hizmetler, Hepsiburada’nın yalnızca bir satış platformu değil, aynı zamanda kullanıcılarının hayatını kolaylaştıran bir teknoloji partneri olduğunu net bir şekilde gösteriyor. Ölçeği, yaygınlık ve marka çeşitliliğiyle bu hizmetimiz, dünyada ve Türkiye'de bir ilk olma özelliği taşıyor. Bu güveni, Hepsijet'in lojistik desteğiyle sunduğumuz kapıda telefon yenileme hizmetimizle perçinliyoruz.” “Sürdürülebilirliğe ve döngüsel ekonomiye katkıda bulunduğumuz için mutluyuz” Özgün sözlerine şöyle devam etti: “Bu yenilikçi adımımızla, kullanıcılarımızın teknoloji alışverişlerini daha rahat, güvenli ve sorunsuz hale getiriyoruz. Amacımız, her zaman olduğu gibi, kullanıcılarımızın beklentilerini aşmak ve onlara sektördeki en iyi teklifi sunmak. Ayrıca, sürdürülebilirlik ve döngüsel ekonomiye katkıda bulunarak, hem çevremizi koruyor hem de ekonomimize uzun vadeli bir değer katıyoruz. Şirket olarak, kullanıcılarımızın yanında olmaya ve onlara en iyi çözümleri sunmaya devam edeceğiz.” “Yıl sonuna kadar 50 bin telefonu kapıda yenileyeceğiz” Basın toplantısında gazetecilerin sorularını yanıtlayan Hepsiburada Mobil Kategoriden Sorumlu Grup Direktörü Murat Atamer ise şu bilgileri paylaştı: “Eskiyi Kapında Yenile” hizmetimizle, kullanıcılarımıza sadece eski telefonlarını yenileme imkânı sunmakla kalmıyoruz; aynı zamanda bu süreci evlerinden çıkmadan, tamamen zahmetsiz ve hızlı bir şekilde tamamlamalarını sağlıyoruz. Kullanıcılardan aldığımız eski telefonlar ise uzman ekiplerce özenle incelenip sertifikalı olarak yenileniyor ve tekrar piyasaya kazandırılıyor. 2022’de başlattığımız eski telefonu yenileme çalışmamızla 60 bin telefonu yeniledik. Çok yakın zamanda sunmaya başladığımız Eskiyi Kapında Yenile çalışmamızın pilot aşamasında 600 kullanıcı ile yaptığımız pilot çalışmada elde ettiğimiz yüzde 92 kullanıcı memnuniyeti oranı, bu hizmetin ne kadar değerli ve kullanıcılarımızın beklentilerini karşılamada ne denli başarılı olduğunu açıkça ortaya koyuyor. Yıl sonuna kadar 50 bin telefon değişimini kapıda tamamlamayı hedefliyoruz. Amacımız, Türkiye genelinde kullanıcılarımıza en hızlı, güvenilir ve kolay telefon yenileme çözümünü sunarak, onların yanında olmaya devam etmek. Türkiye'nin her yerinde bu hizmeti yaygınlaştırarak, e-ticaret sektöründe bir kez daha fark oluşturuyor, kullanıcılarımızı en yeni teknolojilerle buluşturmaya devam ediyoruz.” Yerli start-up iş birliğiyle hayata geçirildi Açıklamaya göre e-ticaret platformu, “Eskiyi Kapında Yenile” hizmetini, Türkiye Cumhuriyeti Ticaret Bakanlığı Yenileme Yetki Belgesi’ne sahip yerli girişim Getmobil ile iş birliği yaparak hayata geçiriyor. Kullanıcıların güvenli ve yüksek standartlarda bir yenileme süreci yaşamasını sağlayan bu iş birliği, Hepsiburada’nın yerli girişimlere verdiği desteğin de güçlü bir örneğini oluşturuyor. Bu hizmet kapsamında toplanan eski telefonlar, Getmobil’in uzman teknisyenleri tarafından özenle yenileniyor ve 12 ay garanti ile yeni kullanıcılarına sunuluyor.

Hepsiburada ve Kurtaran Ev'den yeni iş birliği Haber

Hepsiburada ve Kurtaran Ev'den yeni iş birliği

Hepsiburada, sokak hayvanlarının barınma, beslenme ve tedavisine yönelik yeni iş birliğini duyurdu. Yardıma muhtaç hayvanları koruma altına alarak sahiplendirilene kadar yaşam alanı sağlayan Kurtaran Ev'le yeni bir iş birliğine giden şirket, sokak hayvanlarının çip ve karne sponsorluğunu üstlendi. Bu kapsamda, koruma altına alınan köpeklerin bakımına destek olmak hedefleniyor. Hepsiburada müşterileri Kurtaran Ev'in dijital destek kartlarından satın alarak dayanışmaya katkıda bulunabilecek. Kurtaran Ev Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Onur Boltürk, Hepsiburada'nın derneğin düzenli destekçileri arasında yer almasından memnuniyet duyduklarını belirterek, “Son derece zorlu bir iş yapıyoruz. Hem fiziksel efor hem gönüllülük hem de maddi her türlü desteğe ihtiyacımız var. Hepsiburada, çalışanlarının ziyaretleri, mama destekleri ve maddi yardımlarıyla her zaman yanımızda yer alıyor. Son iş birliğimizi, hayvanların güvenliği ve takibi açısından çok önemli buluyoruz. Önümüzdeki dönemde iş birliğimizi genişletmek için sabırsızlanıyoruz” diye konuştu. Hepsiburada'nın sokak hayvanlarının barınma, beslenme ve tedavisine uzun süredir destek verdiğini vurgulayan Hepsiburada Kurumsal İlişkiler, İletişim ve Sürdürülebilirlik Grup Direktörü Cem Tanır şunları ifade etti: “Sokak hayvanları için bugüne kadar çok sayıda sivil toplum kuruluşuyla iş birliği yaptık. Barınak iyileştirilmesinden beslemeye, kurtarmadan tedaviye çeşitli destekler verdik. Bugün de Kurtaran Ev'le işbirliğimize bir yenisini ekleyerek dernek tarafından korumaya alınan sokak hayvanlarının çip ve karne destekçisi olduk. Takip, bakım, tedavi ve sahiplendirme için ilk adımın çip ve karne olduğunu düşünüyor, Kurtaran Ev'e destek vermekten memnuniyet duyuyoruz.” Hepsiburada, sivil toplum kuruluşlarına platform üzerinden dijital destek kartı satışı yaparak daha fazla kişiye ulaşma, desteklerini artırma imkanı da sunuyor. Hayvanseverler Hepsiburada üzerinden Kurtaran Ev'in yaşam alanı oluşturma, kısırlaştırma, çip, mama ve tedavi için oluşturduğu dijital destek kartlarını satın alarak dayanışmayı büyütebiliyor. Kurtaran Ev mağazasında farklı ihtiyaçlara yönelik, farklı meblağlarda satışa sunulmuş 21 dijital destek kartı yer alıyor. Yapılan açıklamaya göre; Hepsiburada'da dijital destek kartı satmak isteyen sivil toplum kuruluşlarının hepsiyurekten@hepsiburada.com adresine taleplerini ve destek toplama amaçlarını aktaran e-posta göndermesi gerekiyor.

Hepsiburada, 'Büyük Premium İndirimleri'ni başlattığını duyurdu Haber

Hepsiburada, 'Büyük Premium İndirimleri'ni başlattığını duyurdu

E-ticaret platformu Hepsiburada'nın üyelik bazlı sadakat programı Hepsiburada Premium, ikinci yılını doldururken kullanıcılarına sunduğu imkanlarla dikkat çekiyor. Bu süre zarfında Premium'lulara toplamda 9,9 milyar TL'lik fayda sağlayan program, kullanıcılarının alışveriş deneyimini daha kazançlı ve keyifli hale getirmeye devam ediyor. Programın ikinci yaşına özel Büyük Premium İndirimleri, 16-22 Temmuz arasında gerçekleşecek. Yapılan açıklamaya göre programın üyeleri, iki yıl içinde üyelere yapılan özel kampanya ve indirimlerle 6 milyar TL fayda elde ederken, alışverişleriyle toplamda 649 milyon TL Hepsipara kazandı. 38 milyon siparişte ücretsiz kargodan yararlanan Premium'lulara bu avantajla da 1,3 milyar TL'lik bir tasarruf sağlandı. Programın sunduğu hediye BluTV üyeliğiyle kullanıcılar 2 yılda toplamda 100 milyon saat BluTV içeriklerini izledi. İki yıl içinde Premium üyeleri, Petrol Ofisi'nden 113,9 milyon puan kazandı. Bu puanlar, akaryakıt alımlarında indirim ve avantajlar sağladı. Program üyeleri üyelikleri boyunca ücretsiz randevulu teslimat hizmetinden yararlandı. Bu hizmet, kullanıcıların siparişlerini istedikleri zaman aralığında teslim alabilmelerini sağlayarak kolaylık sundu. “Alışveriş deneyimini daha ayrıcalıklı ve keyifli hale getiriyoruz” Konuyla ilgili düzenlenen toplantıda basınla bir araya gelen Hepsiburada Pazarlama Grup Direktörü Görkem Dereli, Hepsiburada Premium'un ikinci yılında ulaştığı başarıdan çok memnun olduklarını söyleyerek sözlerine şöyle devam etti: “Hepsiburada Premi, Türkiye'de geliştirilen ilk e-ticaret üyelik bazlı sadakat programı, bu programla Premium'lulara iki yılda 9,9 milyar TL'lik fayda sağlayarak, müşterilerimizin alışveriş deneyimlerini bir üst seviyeye taşıma hedefimizi gerçekleştirdik. İki yıl gibi kısa bir sürede 2,6 milyon kullanıcıya ulaşmak, Premium'un sağladığı faydanın müşterilerimiz nezdinde de kabul gördüğünün önemli bir göstergesi. Üyelerimizin alışveriş deneyimini daha ayrıcalıklı ve keyifli hale getirmek için sunduğumuz avantajlar ve özel indirimler onların günlük yaşamlarına değer katıyor.” “Kullanıcılarımızın bütçesine doğrudan katkı sağladık” Ücretsiz kargo hizmetinden hediye BluTV üyeliğine, akaryakıt puanlarından randevulu teslimat hizmetine kadar, e-ticaret platformunun geniş bir yelpazede sunduğu ayrıcalıkların, kullanıcı memnuniyeti ve sadakatini artırmada önemli rol oynadığını ifade eden Dereli, “Özellikle, yüz milyonlarca Hepsipara kazandırarak alışverişlerde ek indirimler sağlamak, kullanıcılarımızın bütçelerine doğrudan katkı sağladı. Platform olarak, kullanıcılarımızın ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılamak ve onlara her alışverişte daha fazla değer katmak için durmaksızın çalışıyoruz” dedi. En çok tercih edilen kategoriler ve ürünler Program üyeleri, en fazla süpermarket, züccaciye, sağlık-güzellik, ev tekstili ve kırtasiye kategorilerinden alışveriş yaptı. Süpermarket kategorisinde en çok satılan ürünler sırasıyla yüzey temizleme mendili, fındık kreması, soda ve tuvalet kağıdı oldu. İki yıl içinde 147 ton, yani 1,4 milyon adet soda tüketen Premium üyeleri, 681 ton fındık kreması, 1 milyon yüzey temizleme mendili satın aldı. Dünyayı 8 kez dolaşacak uzunlukta, 36 milyon adet tuvalet kağıdı sipariş edildi. Züccaciye kategorisinde en fazla döküm tava seti, sağlık-güzellik kategorisinde saç bakım toniği ve bitkisel bakım kompleksi tercih edilirken, ev tekstili kategorisinde otel yastığı satın alındı.

Hepsiburada'ya 'Fırsat Eşitliği Modeli Sertifikası' Haber

Hepsiburada'ya 'Fırsat Eşitliği Modeli Sertifikası'

Hepsiburada, toplumsal cinsiyet eşitliği ve kadın istihdamını destekleme alanındaki çalışmalarının bir göstergesi olarak Türkiye Kadın Girişimciler Derneği (KAGİDER) tarafından verilen 'Fırsat Eşitliği Modeli Sertifikası'nı almaya hak kazandı. Sertifika, Hepsiburada CEO'su Nilhan Onal Gökçetekin ile Hepsiburada Müşteri Deneyimi ve İnsan Kaynakları Grup Başkanı Esra Beyzadeoğlu ev sahipliğinde düzenlenen etkinlikte KAGİDER Yönetim Kurulu Üyesi ve Özel Sektörle İlişkiler Komitesi Liderlerinden Neşecan Çekici tarafından takdim edildi. Etkinlik, Hepsiburada'nın kadın çalışanlarının dayanışma ağı olan Hepsinspire bünyesindeki çalışanların katılımıyla gerçekleşti. “Hepsinspire” kadın dayanışma ağı Hepsiburada'nın 8 Mart 2023'te hayata geçirdiği Hepsinspire, Hepsiburadalı kadın çalışanların birbirinden ilham aldığı bir dayanışma platformu olma özelliği taşıyor. 500'den fazla üyenin bulunduğu platform kadın çalışanlara liderlik eğitimleri, mentorlük imkanları ve networking fırsatları sunarak kadınların iş hayatında ve sosyal yaşamlarında daha başarılı olmalarını sağlamayı hedefliyor. Hepsiburada CEO'su Nilhan Onal Gökçetekin, “Hepsiburada'nın DNA'sında paydaşları için fayda oluşturmak var. Bu kapsamda kadın çalışanlarımızın ve girişimcilerimizin güçlenmesini desteklemek ve onlara eşit fırsatlar sunmak konusundaki kararlılığımızı her zaman ön planda tutuyoruz. Girişimci Kadınlara Teknoloji Gücü programımızla şimdiye dek 50 binden fazla kadın girişimciye destek sağladık, başarılarını teşvik ettik ve hedefimiz 2030 yılına kadar destek sağladığımız girişimci kadın sayısını 120 bine ulaştırmak. Kadın çalışanlarımızın ve kadın girişimcilerimizin başarıları, sürdürülebilir ve kapsayıcı büyümemizin temel taşlarından biri. Bu açıdan bu sertifikayı Hepsinspire'ın yaz buluşmasında almayı ayrıca anlamlı buluyorum” dedi. Hepsiburada Müşteri Deneyimi ve İnsan Kaynaklarından Sorumlu Grup Başkanı Esra Beyzadeoğlu, "Kurucusu ve CEO'su kadın birer lider olan Hepsiburada olarak KAGİDER'den aldığımız Fırsat Eşitliği Modeli Sertifikası bizi bir kez daha gururlandırdı. Bu sertifika kadınların iş gücüne katılımını destekleme ve eşit fırsatlar sunma konusundaki kararlılığımızı belgelemiş oldu. Kadın çalışanlarımızın ve girişimcilerimizin her zaman yanında olmaya devam edeceğiz. KAGİDER'e bu alandaki çalışmalarımızı tasdikleri için teşekkür ediyorum" dedi. KAGİDER Yönetim Kurulu Üyesi ve Özel Sektörle İlişkiler Komitesi Liderlerinden Neşecan Çekici ise “Hepsiburada'nın Fırsat Eşitliği Modeli Sertifikası almaya hak kazanması, şirketin toplumsal cinsiyet eşitliği ve kadın girişimcilerin desteklenmesi konusundaki kararlılığını ve başarısını gösteriyor. KAGİDER olarak, böylesine önemli bir adımı desteklemekten gurur duyuyoruz. Bugünden sonra Hepsiburada ile KAGİDER arasındaki iş birliğinin daha da güçleneceğine inanıyoruz. Bu başarı, tüm iş dünyası için ilham verici ve yol gösterici nitelikte” dedi.

Hepsiburada Kadın Mühendisler Günü'nü kutladı Haber

Hepsiburada Kadın Mühendisler Günü'nü kutladı

Hepsiburada'nın ürettiği yerli teknolojilerde, kadın mühendisler önemli bir rol oynuyor. Şirketteki kadın çalışan oranı yüzde 50, global şirketlerde kadın mühendis oranı ortalama yüzde 20 iken Hepsiburada'nın kadın mühendis oranı ise yüzde 36. Hepsiburada, 2030 yılına kadar kadın mühendis oranını yüzde 50'ye çıkarmayı hedeflediğini duyurdu. Hepsinspire oluşumuyla kadın çalışanlara gelişim fırsatları sunuluyor Hepsiburada, kadın çalışanların profesyonel gelişimlerine katkıda bulunmak amacıyla Hepsinspire ile çeşitli mentorluk fırsatları ve kariyer gelişim olanakları sunuyor. Kadın çalışanlara ve kadın mühendislere liderlik eğitimlerinin verildiği Hepsinspire platformu, çalışanların kendini geliştirmelerini teşvik ediyor. Hepsinspire oluşumu kapsamında kadın çalışanlar 2024 yılının Haziran ayına kadar toplam 1.285 saat eğitim aldı. Kadın mühendisler, hem bireysel hem de profesyonel olarak kendilerini geliştirebiliyor ve kariyerlerinde önemli adımlar atabiliyor. Hepsiburada Müşteri Deneyimi ve İnsan Kaynaklarından Sorumlu Grup Başkanı Esra Beyzadeoğlu “Hepsiburada olarak kadın mühendislerimizin başarılarını kutlamaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Çeşitliliği ve kapsayıcılığı teşvik eden bir çalışma ortamı oluşturarak, kadın mühendislerimizin yeteneklerini en üst düzeyde kullanmalarına olanak sağlıyoruz. 2030 yılına kadar şu anda yüzde 36 olan kadın mühendis oranımızı yüzde 50'ye çıkarmayı hedefliyoruz. Bu başarıyı daha da ileriye taşımak için çalışmaya devam edeceğiz“ dedi.

Hepsiburada, 2023 yılında en çok satılan kitapları açıkladı Haber

Hepsiburada, 2023 yılında en çok satılan kitapları açıkladı

E-ticaret platformu Hepsiburada'nın kitap satışları tablosunda, sevilen yazarların kitapları üst sıralarda yer alırken, 2023 yılında türlere göre yapılan kırılımlarda en çok satan roman türünde yabancı yazarlar arasında birinci sırayı Matt Haig'in ‘Gece Yarısı Kütüphanesi’ alırken; yerli yazarlardan ise Ahmet Ümit'in ‘Bir Aşk Masalı’ adlı romanı birinci sırada yer aldı. E-ticaret platformu Hepsiburada, 2023 yılının kitap satış istatistikleri açıkladı. 2023 yılında 250 binin üzerinde farklı kitap 9 milyon adet satıldı. E-ticaret platformunun kitap satışları tablosunda sevilen yazarların kitapları üst sıralarda yer alırken, türlere göre yapılan kırılımlarda ilgi çekici ayrıntılar ortaya çıktı. E-ticaret platformunda sırasıyla en çok Çocuk, Eğitim, Edebiyat, Kişisel Gelişim ve Araştırma - İnceleme kategorilerindeki kitaplar ilgi gördü. Çocuk kitapları öne çıktı En çok satılan kitap kategorilerinin bir numarasında çocuk kitapları yer aldı. En fazla online sipariş verilen çocuk kitaplarında ilk sırayı, Çocuk Akademi İlkadım 2 Yaş Dikkat Seti, ikinci sırayı Büyük Sorular Kitabım (Ciltli) - Sandra Lebrun Et Loic Audrain aldı. Listenin devamında 555 Eğlenceli Çıkartma - Araçlar, Atlas - Aleksandra Mizieliska Daniel Mizieliski, Merhaba Çiftlik (Cırt Cırtlı Hikâye Kitabı) - Asiye Aslı Aslaner ve Konuşturan Sorular - Ses Kartları ve Kitap Seti oldu. E-ticaret platformu, Sincap Kids’in ilk kez çıkardığı İngilizce çocuk kitaplarının lansmanına da ev sahipliği yaparak, Türkçe serileriyle büyük beğeni toplayan kitapların İngilizce versiyonlarını minik okurlarla buluşturdu. Ayrıca, Yapı Kredi Yayınları’nın sevilen Büyük Sorular Kitabım serisinin 3. ve son kitabının lansmanını üstlendi; ürün kısa sürede en üst sıralara yerleşti. Domingo Yayınları'nın yeni meslekler ve mevsimler serisinin lansmanı da e-ticaret platformunda gerçekleştirildi. 2023 yılında en çok satan yazarlar 2023 yılında en çok satan yazarlar arasında roman türü öne çıktı. Hepsiburada'da yabancı yazarlar arasında birinci sırayı Matt Haig'in "Gece Yarısı Kütüphanesi" alırken, yerli yazarlar kategorisinde ise Ahmet Ümit'in "Bir Aşk Masalı" adlı romanı birinci sırayı elde etti. Listenin devamında Miraç Çağrı Aktaş’ın Senden Bir Tane Daha Yok kitabı, Müthiş Psikoloji’nin Seni Yoran Her Şeyi Bırak kitabı ve M. Barış Muslu’nun O An kitabı aldı. En çok satan 5 kategorinin popüler 5 kitabı Çocuk Çocuk Akademi İlkadım 2 Yaş Dikkat Seti Büyük Sorular Kitabım (Ciltli) - Sandra Lebrun Et Loic Audrain 555 Eğlenceli Çıkartma - Araçlar Atlas - Aleksandra Mizieliska - Daniel Mizieliski Merhaba Çiftlik (Cırt Cırtlı Hikâye Kitabı) - Asiye Aslı Aslaner Edebiyat - Yerli Bir Aşk Masalı - Ahmet Ümit Kürk Mantolu Madonna - Sabahattin Ali Balıkçı ve Oğlu - Zülfü Livaneli Yarın Yok - Ayşe Kulin İyileşmek - Caner Yaman Edebiyat - Yabancı Gece Yarısı Kütüphanesi - Matt Haig Hayvan Çiftliği - George Orwell Satranç - Stefan Zweig 1984 - George Orwell İlahi Komedya 3’lü Set - Özel Kutulu - Dante Alighieri Eğitim English Grammar Today (İngilizce Gramer Kitabı) - Murat Kurt Üç Dört Beş TYT Matematik Soru Bankası 2023 Pegem Akademi KPSS ALES DGS Ezberbozan Paragraf Soru Bankası 2023 TYT 10 Farklı Yayın 10 Farklı Deneme + Son 1 Yıl Çıkmış Sorular Hediye Ünlüler Karması 8.Sınıf LGS 1. Dönem 10 Deneme Kişisel Gelişim Senden Bir Tane Daha Yok - Miraç Çağrı Aktaş Vazgeçilmez Olmanın Sırrı - Esra Ezmeci İnsanın Anlam Arayışı - Viktor Frankl Seni Yoran Her Şeyi Bırak - Müthiş Psikoloji O An - M. Barış Muslu Araştırma-Tarih Zengin Baba Yoksul Baba - Robert T. Kiyosaki Otuz Milyon Kelime - Dana Suskind Akıllı Yatırımcı - Benjamin Graham 30 Günde 10 Yıl - Yavuz Yörükoğlu Küçük İşler Büyük Özgürlükler: Para Kazanmanın Unutturulmuş Sırları - Mert Başaran

En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.