Hava Durumu

#Her Şey Dahil

TOURISMJOURNAL - Her Şey Dahil haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Her Şey Dahil haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Asya'nın İlk Rixos All-Inclusive Oteli Vietnam'da Açılıyor Haber

Asya'nın İlk Rixos All-Inclusive Oteli Vietnam'da Açılıyor

Rixos, Vietnam’ın en etkileyici tatil lokasyonlarından birinde 1300 odalı yeni oteli Rixos Phu Quoc’u açmaya hazırlanıyor. Sun Group ve Ennismore iş birliğiyle hayata geçirilen bu proje, Asya’daki ilk all-inclusive Rixos oteli olacak. Otelin ilk etabının 2026 yılının ortasında açılması planlanıyor. Vietnam'ın "İnci Odası" Hon Thom (Ananas Adası) olarak bilinen doğal bir cennette konumlanan otel, 207’si suit olmak üzere beş farklı kategoride 1300’den fazla odadan oluşacak. Tesis; sahil bisikleti turları, botanik bahçeler, su sporları, oyun alanları ve wellness spa gibi çeşitli olanaklarla her yaş grubuna hitap edecek. Ayrıca, çocuklara özel Rixy Kids Club ve çok amaçlı bir amfitiyatro da misafirlerin hizmetine sunulacak. Doğal güzellikleriyle ünlü Phu Quoc, Ho Chi Minh City'den 45 dakikalık uçuş mesafesinde bulunuyor ve adaya Guinness Dünya Rekoru’na sahip teleferik ya da tekne ile ulaşmak mümkün. Bölgenin zengin kültürü ve nefes kesici manzaraları, Rixos’un Türk misafirperverliği ile birleşerek benzersiz bir tatil deneyimi vadediyor. Ennismore’un Co-CEO’su Gaurav Bhushan, "Rixos, lüksün simgesi olup, misafirlerine olağanüstü tasarımı ve programlamasıyla unutulmaz bir deneyim sunuyor. Phu Quoc'un bu özel adası, Rixos'un all-inclusive deneyimini Asya'da ilk kez sunmak için mükemmel bir konum. Muhteşem manzaraları, kumlu plajları ve berrak deniz suları ile Rixos Phu Quoc, adada tek all-inclusive resort olarak yer alacak ve yerel kültürle Türk etkilerini harmanlayarak yepyeni bir standart belirleyecek ve kendisini en üst düzey lüks eğlence kaçamağı olarak konumlandıracaktır" dedi. Sun Hospitality Group CEO’su Nguyen Vu Quynh Anh ise, "Ennismore ile ortaklık yaparak Vietnam'a yeni bir all-inclusive lüks tanımı getirmekten büyük onur duyuyoruz. Bu konsept, hem küresel hem de Güneydoğu Asya'da taze ve çığır açıcı bir yaklaşım sunuyor. Rixos Phu Quoc ile Sun Group olarak bir kez daha Vietnam'ın tatil turizmini devrim niteliğinde bir şekilde şekillendireceğiz. Phu Quoc'un imajını daha prestijli hale getirerek, Maldivler ve Hawaii gibi ünlü tatil adalarıyla rekabet edebilecek bir destinasyon olarak konumlandırmayı hedefliyoruz" açıklamasında bulundu.

Martı Otel İşletmeleri 2024'te Rekor Büyüme Sağladı Haber

Martı Otel İşletmeleri 2024'te Rekor Büyüme Sağladı

Martı Otel İşletmeleri A.Ş. Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Emre Narin, 2024 ve 2025 turizm sezonuna ilişkin önemli değerlendirmelerde bulundu. 2024’ün şirket için başarılı geçtiğini vurgulayan Narin, özellikle ciro, kârlılık ve müşteri konaklamalarında büyük artışlar kaydettiklerini söyledi. Emre Narin, "Sektör iyi bir yılı geçirdi. Martı Otel İşletmeleri özelinde ise bu dönem ciromuz Euro bazında yüzde 35 artış gösterdi. Gecelemelerde ise geçtiğimiz yıla göre yüzde 22 artış kaydettik. Bu artışları da turizm hareketlerinin yükselmesine, tesislerimizde yaptığımız yenileme yatırımlarına ve dış pazarlarda yaptığımız pazarlama çalışmalarına bağlıyoruz" açıklamasında bulundu. 2024’TE ZORLUKLAR: MALİYET ARTIŞI VE KÂRLILIK DARALMASI 2024 yılı, yüksek hacimli bir turizm sezonu olmasına rağmen sektör genelinde kârlılıkta daralma, kritik bir sorun olarak öne çıktı. Narin, bu sorunun kökeninde artan maliyetlerin olduğunu belirtti. Narin'e göre maliyetler, 2022 Haziran’dan bu yana euro cinsinden yüzde 70 arttı, fakat artan maliyetleri yabancı müşteriye yansıtmak zorlaştı. Narin, bu sorunun çözümü için enflasyonun düşmesini umut ettiklerini ve Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek’in TIF 2024 konferansında belirttiği enflasyon düşüş trendinin sektöre olumlu yansıyacağını ifade etti. YENİLEME VE FİNANSMAN DESTEĞİ İHTİYACI Emre Narin, turizm sektörünün sürdürülebilir büyümesi için yenileme yatırımlarının şart olduğunu dile getirdi. Otellerin, 10 yılda bir yenilenmesi gerektiğini ve bu yenileme sürecinin maliyetlerinin yüksek olduğunu belirten Narin, sektördeki özkaynak sıkıntısına dikkat çekti. Pandemi sonrası özkaynak sıkıntısı yaşayan sektörün, devlet destekli finansman modellerine ihtiyaç duyduğunu ifade eden Narin, "Dünyada özellikle de Orta Doğu’da ve Suudi Arabistan özelinde çok ciddi turizm yatırımı yapılıyor. Yeni ürünler ve destinasyonlar piyasaya giriyor. Bizim de bu yeni yatırımlarla rekabet edebilmemiz için yenileme çalışmaları yapmamız gerekiyor ki, hem elimizdeki müşterileri muhafaza edebilelim hem de yenileri için çekici olalım" dedi. 2025, DAHA İYİ BİR YIL OLACAK 2025 yılı için olumlu beklentilerini dile getiren Narin, jeopolitik bir sorun yaşanmazsa 2025’in 2024’ten daha iyi geçeceğini tahmin ediyor. Bu kapsamda, enflasyonun düşmesini ve daha stabil bir finansal ortamını, turizm sektörünün performansını artırabilecek unsurlar arasında görüyor. Narin, erken satın alma stratejisi ile maliyetleri kontrol altına almayı planladıklarını ve önceden yapılan planlamalarla maliyet baskısının etkisini azaltacaklarını ifade etti. Bu adımlar, 2025'te kârlılık açısından daha güçlü bir yıl geçirilmesini sağlayabilir. DOĞRUDAN SATIŞ ARTACAK, DİNAMİK SATIŞ MODELİ ÖNE ÇIKACAK Martı Otel İşletmeleri, 2024'te doğrudan satışlarının toplam satış içindeki oranını artırmayı başardı. Dinamik satış modeli ile doğrudan satışların daha fazla önem kazandığını belirten Narin, Rusya, İngiltere ve Almanya'nın ana kaynak pazarları olmaya devam ettiğini söyledi. Narin, "Otelciler ve tur operatörleri her zaman aynı gemideyiz. Sektörün bu hale gelmesinde tur operatörlerinin katkısı çok büyük. Fakat gelinen noktada dünyadaki dijitalleşme alanındaki gelişmelerle 'dinamik satış' olgusu çok öne çıktı. Artık müşteriler çevrim içi olarak hem otelini hem ulaşımını satın almak istiyor" dedi. Bu değişen müşteri alışkanlıkları, otellerin dijital dönüşümlerini hızlandırmasını gerektiriyor. HER ŞEY DAHİL SİSTEMİ KALDIRILAMAZ, AMA "HER ŞEY DAHİL 2.0" GEREKİYOR Emre Narin, Her Şey Dahil sisteminin Türkiye turizmi için vazgeçilmez olduğunu vurguladı. Bu sistemin, Türkiye'nin dünyada lider ülkeler arasında yer almasını sağladığını belirten Narin, "Bu sistemi uygulamaya başlayalı 30 sene oldu. Bu geçen zamanda dünyada müşteri algısı da çok değişti. Günümüzde kendimiz ve gelecek nesiller için sürdürülebilirlik kavramı en önemli konu. Bilindiği gibi "Her Şey Dahil"de çok fazla israf olabiliyor. Bunu artık müşteri de görüyor ve değişmesini istiyor" diyerek sisteme "Her Şey Dahil 2.0" adıyla adeta format atılması gerektiğini belirtti. Daha az yemek çeşidi, daha sade menüler ve sürdürülebilir bir hizmet anlayışı ile bu sistemin yenilenmesini önerdi. HER ŞEY DAHİL İLE TÜRK MARKALARI YURTDIŞINA AÇILMALI Emre Narin, Türk otel zincirlerinin dünyada büyüme stratejisini de ele aldı. Narin'e göre, Türkiye'nin "Her Şey Dahil" modeli, yurt dışında otel zincirleri tarafından işletme modeli olarak yaygınlaştırılabilir. Narin, "Dünyadaki en büyük 5 otel zincirinin geldikleri büyüklüğün arkasında, işletme alarak ve franchise vererek büyümek yatıyor. Bu zincirler, otellerin bina ve arsalarına sahip olarak büyümediler. Başka ülkelere gidip başkasının malını işleterek ya da son dönemde artan bir şekilde franchise vererek büyüdüler" diye ekledi. Bu kapsamda, özellikle Suudi Arabistan’ın 800 milyar dolarlık turizm yatırımı planladığı bölgeye dikkat çeken Narin, Türk otel zincirlerinin bu bölgeye hizmet ihraç etmesinin büyük bir fırsat olduğunu söyledi.

Ağustos ayında ilk tercih ‘Her şey dahil’ oteller… Haber

Ağustos ayında ilk tercih ‘Her şey dahil’ oteller…

Üç aylık yaz tatili döneminin en güzel zamanı olan bir yandan da sonunun yaklaştığının habercisi Ağustos ayı tatil dönemi hızlı şekilde başladı. Neredekal.com’un verilerine göre Ağustos ayı için tatil planları yapan tatil severler  en çok ‘her şey dahil’ oteller için arama yapıyor. Bunun yanı sıra yaz tatilin son zamanlarını en iyi şekilde değerlendirmek isteyen tatil severlerin ‘denize yakın oteller’ aramalarında da artış yaşadığı görülüyor. Ağustos ayı için tatil programı yapmak isteyen tatilciler en çok Antalya, Bodrum, Marmaris, Fethiye ve Balıkesir için arama gerçekleştiriyor. Konuyla ilgili olarak Neredekal.com’un CEO’su Gökhan Sivrikaya; ‘Tatil severler sezonu kaçırmadan bütçelerine uygun şekilde alternatifleri değerlendirerek tatil planlarını yapıyor. Antalya, tüm yaz sezonu boyunca popüler olmaya devam etti. Her bütçeye uygun konaklama olanağı sunan her şey dahil, apart, pansiyon, butik otel seçeneklerinin fazlalığı önemli noktada etken oluyor. Geçen sene ile şu an ki dönemi karşılaştırdığımızda tatil aramalarında %6’lık bir artış olduğunu gözlemliyoruz. Erken rezervasyon dönemi, son dakika otel fırsatları, otellerin ve acentelerin sundukları ödeme, erteleme avantajları gibi birçok unsuru değerlendirerek her aile bütçesine uygun şekilde tatile çıkıyor. 4 Kişilik bir ailenin ortalama olarak tatil için ayırması gereken bütçe ise min. 4.000 TL’den başlayarak bölgesine, konseptine ve olanaklarına göre (denize yakınlık, konaklama tipi; oda-kahvaltı, her şey dahil, ultra her şey dahil vb.) 80.000 TL’lere kadar çıkıyor’ dedi. Temmuz Ayında En Çok Muğla Tercih Edildi Neredekal.com’da listelenen 23 binden fazla tesisin verileri incelendiğinde tatil severler Temmuz ayında en çok Muğla’yı tercih etti. Birinci sırada yer alan Muğla’nın ardından sırasıyla en çok; Balıkesir, Antalya, İzmir ve Mersin tatil için tercih edildi. Temmuz ayında tercih edilen konaklama türleri de sırasıyla; her şey dahil oteller,  apartlar, denize sıfır oteller, pansiyonlar ve bungalovlar oldu. Yaz tatilinin başında erkeklerin daha çok arama yaptığı gözlemlenirken bu durum temmuz ayıyla birlikte değişiklik gösterdi. %59.02 kadınlar tatil için arama gerçekleştirirken, %40.98’lik oranla erkeklerin tatil için arama yaptığı gözlemlendi. Temmuz Ayında Oda Fiyatları %52 Arttı TÜİK verilerine göre Temmuz ayında Lokanta ve Oteller harcama grubunda ait fiyat artışı %76.04 olarak gerçekleşti. Neredekal.com verilerine göre 2024 yılı Temmuz ayında ortalama 1 gecelik oda fiyatının geçen yılın aynı döneminde göre %52 artış gösterdiği gözlemlendi. Temmuz ayında otellerin ortalama oda fiyatları bir önceki yıla kıyasla %52 arttı. Temmuz ayında en çok oda fiyat artışı yaşanan iller Çanakkale ve Balıkesir (%70) oldu. Çanakkale ve Balıkesir’i sırayla Aydın (%61), Muğla (%57), İzmir (%52), Antalya (%49), Nevşehir (%48) takip etti.

Mete Vardar, “her şey dahil” sistemini değerlendirdi Haber

Mete Vardar, “her şey dahil” sistemini değerlendirdi

Jolly Yönetim Kurulu Başkanı Mete Vardar, katıldığı bir canlı yayında, 2024 yaz sezonu ve bayram tatiline ilişkin değerlendirmede bulundu. Bayram tatilinde özellikle doğa ve termal otellerdeki doluluğun yüzde 90’ı aştığını söyleyen Mete Vardar, “Bayram tatili yaklaşık 1 ay önce 9 gün önce belirlendi. Bazen bu tip tatiller son dakikaya kalıyor. Okulların ara tatiliyle denk gelmesi ve yaz sezonun başladığı dönem olması nedeniyle çok yoğun bir talep var. Normalde 3-4 geceleme varken bu sene 5-6 gecelemelere çıktı. Doğa ve termal otellerdeki doluluk yüzde 90’a çıktı. Hava şartları da gayet iyi gidiyor. O yüzden güzel bir bayram bir tatili geçirilecek” ifadelerini kullandı. “Yan pazarlar ana pazar olmaya başladı” 2024 yaz sezonuna ilişkin değerlendirmede bulunan Vardar, şunları söyledi: “2024 yılında çok yoğun bir talep görüyor ülkemiz. Türkiye, pandemi sürecini en iyi atlatan ülkelerden biri tanesiydi. Hem gelen misafirlerin sağlıkla ilgili önlemlerini alırken turizm sertifikası ile beraber sezona başladık.  Geçen sene 54 milyar dolar döviz girdisi oldu. Turizm 50 farklı sektöre kaynak yaratıyor. Cari açığa da büyük katkısı var. Özellikle 2023 çok iyi bir seneydi. Bu veriler 2024 ile ilgili beklentimizi daha önemli bir noktaya getirdi. 2024 yılında 60 milyon turist, 60 milyar dolar turizm geliri hedefimiz var. Yurt dışında çok sayıda fuara katılıyoruz. Almanya’da düzenlenen ITB Berlin Turizm Fuarında şunu gözlemledik; Türkiye ilk defa İspanya’yı geçmiş durumdaydı erken rezervasyon sarışlarında. Almanya’dan çok iyi bir talep var. İngiltere’den de çok büyük bir talep söz konusu. Rusya,  Ukrayna ile arasındaki sorunları hala çözemedi,  bu nedenle geçen senelerle ayı rakamları yakalayacağız gibi görüyoruz. Yan pazarlar ana pazarlar olmaya başladı. Yeni pazarlar olmaya başlıyor. Gün geçtikçe ülkemize talep artıyor. Dünyanın en iyi turizm ülkelerinden birisiyiz. Geçmişte yaşanan olaylar zaman zaman sekteye uğratabiliyor. Gün geçtikse çok daha iyi olacak. 100 milyon turist gibi bir hedefimiz var. Bu hedefi bulduğumuz zaman çok daha iyi olacaktır.” “Otellerin güzel olması yeterli değil” Otellerin güzel olmasının yeterli olmadığını ifade eden Vardar, “Otellerimiz çok güzel. Her şey dahil sistemi değişsin mi, değişmesin mi diye tartışıyoruz. Ama genel itibariyle bakılırsa bu hizmeti Türkiye çok iyi veriyor. Çok gezen bir insanım Türkiye’deki otel yatırımları dünyanın hiçbir yerinde yok. Misafire verilen o hizmet hiçbir yerde yok. Otellerin çok güzel olması her şey değil. Biz kişi başı harcamayı 1000 dolara getiremedik. Gelen turist otele geliyor ve çıkmıyor. Ne yazık ki otellerimizdeki güzellik dışarıda şehirlerimizde aynı karşılığı vermiyor. Akdeniz ve Bodrum’da altyapı sorunları yüksek seviyede devam ediyor. Biz turizm yapacaksak sadece otel yatırımlarıyla bir noktaya getiremeyiz. En önemli konularımızdan birisi destinasyon tanıtımdan çok oteller ön plana çıkmaya başlıyor. Bu durum sadece bugünle ilgi değil 40-50 senedir yoğun bir şekilde turizm yapıyoruz. Ne yazık ki uzun vadeli planlamalar yapılmadığı için bunun sıkıntılarını yaşıyoruz” şeklinde konuştu. “Yerli turistin tatilin lüks değil ihtiyaç olduğunu hissedebilmeli” Erken rezervasyon kampanyaları ile yerli turiste tatilin lüks değil bir ihtiyaç olduğunun hissettirilmesi gerektiğini söyleyen Vardar, “Tüm sektördeki cesaretli davranan seyahat acentelerine teşekkür ediyorum. Banka POS maliyetleri ciddi arttı. Hem o konularda destek anlamında, yüzde 25’ini şimdi öde, geri kalanını 10 gün kala kapat kampanyalarıyla seyahat acenteleri bu maliyetleri kendisi kapatıyor. Erken rezervasyonlarda tatilin lüks değil ihtiyaç olduğunu daha çok hissedebilmeli” dedi.

Otellerdeki 'Her Şey Dahil' sistemi değişiyor Haber

Otellerdeki 'Her Şey Dahil' sistemi değişiyor

AKTOB Başkanı Kaan Kavaloğlu Hürriyet'ten Salim Uzun'a 'Her Şey Dahil' sistemiyle ilgili dikkat çekici açıklamalar yaptı. Her şey dahil düşük, orta ve yüksek seviye olarak 3 kademeli uygulanacak. Çok iyi geçen peş peşe sezonların ardından her şey dahil sisteminin de hafifletilmesi gerektiğini düşündüğünü belirten Kavaloğlu, "Rekabetin zorlu olmasından dolayı bazı şeylerin içini fazla fazla doldurduk. Rakiplerimiz bu kadar yoğun çalışmalar yapmıyor. Bir tık geriye gelmek gerekecek. Bunun çalışmasını da yaptık. Her şey dahil sistemini düşük, orta ve yüksek seviye olarak planladık. Otellerin gelirine göre de bunu raporladık. Bu sistemin standardını belirleyeceğiz artık.” dedi. OTELLER ESKİYOR, ÖNLEM ALMAMIZ LAZIM Antalya'da bazı otellerin yıprandığını da belirten Kavaloğlu, "Unutmayalım biz İspanya’ya tesislerimizin yeniliği sayesinde rakip olduk. İspanya’nın çok fazla yıpranmış oteli var. Ama orada Avrupa Birliği’nin (AB) sağladığı finansal destekleri kullanarak yenileme yapıyorlar. Bizim de bu konuda önlemler almamız gerekiyor. Neden? Çünkü tesislerimiz eskiyor. Bu durumla ilgili hazırlık yapmamız şart. Sektör rot balans ayarı yapmalı. Bunun için de finansman yaratmak gerekecek. Çünkü iyi sezonlar peş peşe gelmez ve kâr edemezsek bu işi öz sermaye ile yapmak zorunda kalacağız. Bu da sınırlı hareket demek. Bunu söylerken otellerin yıllık bakımından bahsetmiyorum. Sağlam bakımlardan bahsediyorum. O yüzden şimdiden bu konuyla ilgili oturup planlama yapmamız şart.” dedi. “SİSTEMİ ÖNCE 7, SONRA 12 AY OLARAK PLANLAMALIYIZ” 2024 yılında fiyat avantajını kaybetmeden adımlar atılması gerektiğini ifade eden Kavaloğlu, şu açıklamaları yaptı: “2024 sezonu için erken konuşmamak gerekiyor. Yeni sezonda fiyat ve hizmet avantajımızı kesinlikle kaybetmeden adımlar atmalıyız. Oteller erken açılabiliyor mu, sezon nisan ayında başlayabilecek mi, sezonu uzatabilecek miyiz bakıyoruz. Elbette turizmin aylara yayılması da var. Biz hep 12 ay turizm diyoruz ama gerçekçi olmak lazım. Sistemi önce 7, sonra 12 ay olarak planlamalıyız.”

“Her şey dahil Haber

“Her şey dahil"e veda, kişiselleştirilmiş tatillere merhaba!

Küresel danışmanlık şirketi Simon-Kucher’in konuya dair gerçekleştirdiği 2023 Küresel Seyahat Trendleri Araştırması’da tüketicilerin erken rezervasyon fırsatlarından yararlanmak suretiyle sürdürülebilir ve kişiselleştirilmiş tatil planı yapabilecekleri fırsatları değerlendirdiğine işaret ediyor. Sistemlerinin havaların soğumasıyla kış tatilcilerinin de radarına girdiğine dikkat çekerken kış tatili için erken rezervasyon fırsatlarının devam ettiğini bildirdi.  Birçok insanın tatillerini artık aylar öncesinden organize ettiğini ve bu sayede hem yüksek maliyetlerden kaçındığını hem de kapsamlı bir takvim oluşturduklarını belirten seyahat platformu Gezinoks Genel Müdürü Serhat Ay ise geliştirdikleri yeni nesil seyahat sistemiyle kullanıcılarının planlama sürecini konforlu bir deneyime dönüştüklerini açıkladı. Tüketicilerin yüzde 41’i tatillerini erken rezervasyon yaparak planlıyor  Küresel Seyahat Trendleri araştırması, tüketicilerin yüzde 84’ünün tatil planı yapmasına rağmen, beşte birinin finansal kısıtlamalardan dolayı tatile çıkmakta zorlandıklarını gösteriyor. Giderek artan yaşam maliyetleri ise iki kesimi de yoğun tatil dönemleri dışında seyahat etmeye yönlendiriyor. Bu doğrultuda tatilcilerin yüzde 41’i seyahatlerini erkenden rezerve etmeye başlarken, yüzde 38’i bunun sebebinin cazip fırsatlardan yararlanmak olduğunu söylüyor. Yüzde 37’si ise bu seçeneği enflasyona bağlı fiyat artışlarından kaçınmak için tercih ediyor.   Ekonomik dalgalanmalardan dolayı tatilleri seyahat acentesi aracılığıyla organize etme alışkanlığı devam ederken, tüketicilerin birçoğu her şey dahil konsepti yerine kişiselleştirilmiş tatil seçeneklerini tercih ediyor. Odak noktalarında ise yemek, ulaşım, aktivite ve alışveriş kriterleri bulunuyor. Küresel çapta kaydedilen bu eğilimleri baz alarak müşterilerine hayal ettikleri tatili planlama fırsatı sunduklarını aktaran Serhat Ay, “Gezinoks olarak benimsediğimiz kusursuz müşteri deneyimi anlayışıyla, müşterilerimizin konaklanacak tesis, uçuş ayarlama, araç kiralama, tatil yerlerine yakın mekanları keşfetme, gezilecek yerleri tanıma ve yapılabilecek aktiviteleri bulma konularında detaylı bilgilere ulaşmalarını sağlıyoruz” dedi.   Platformlarına üye olan kullanıcıların kendilerine göre kişiselleştirilmiş tatiller organize edebildiklerinin altını çizen Gezinoks Genel Müdürü Serhat Ay, sözlerini şöyle sonlandırdı: “2015’ten bu yana ilk günkü heyecanımızla hizmet veriyoruz. Kullanıcılarımızın erken rezervasyon fırsatlarından yararlanarak uygun fiyatlarla hem yurt içinde hem de yurt dışında seyahat etmelerine olanak tanıyoruz. Bu kapsamda konaklama alanında dünya genelindeki üçüncü taraf sağlayıcılarla yaptığımız anlaşmalar ile daha fazla ürün ve hizmet sunuyoruz. Her bir müşterimizin hayal ettikleri tatili kolayca ve düşük maliyetlerle planlamalarını mümkün kılıyoruz.” 

En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.