Hava Durumu

#Holidaycheck

TOURISMJOURNAL - Holidaycheck haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Holidaycheck haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

HolidayCheck grubu Hasan Yiğit ile birlikte Türkiye’de yeni bir iş ortaklığı kurdu Haber

HolidayCheck grubu Hasan Yiğit ile birlikte Türkiye’de yeni bir iş ortaklığı kurdu

12 milyondan fazla değerlendirme ile tatil planlamasında kapsamlı şeffaflık sunan ve Alman tatilciler arasında büyük bir güvene sahip olan HolidayCheck‘in Türkiye’deki bu girişiminin, turizm alanındaki stratejik büyüme planlarının bir parçası olduğu belirtildi. Holiday Destination Services’in Yönetim Kurulu Başkanlığını turizm ve otelcilik sektöründe birçok ünlü şirkette yönetici olarak görevlerini başarıyla yürüten Hasan Yiğit üstlendi. HolidayCheck'in Türkiye'deki tüm turizm faaliyetlerini yürütecek olan yeni destinasyon yönetim şirketinde (DMC), turizm sektöründe geniş deneyime sahip Ertan Sakallı, CEO ve Yönetim Kurulu Üyesi olarak görev aldı ve HolidayCheck'in yüksek standartlarının korunmasını sağlayacak. “Tatil deneyimini yeni bir seviyeye çıkarmayı hedefliyoruz” HolidayCheck Touristik GmbH'nin CEO'su Christian Kaschner, “Türkiye bizim için büyük önem taşıyan bir pazar. Holiday Destination Services’i kurarak net bir mesaj veriyoruz: Bölgede varlığımızı sadece genişletmekle kalmayıp, aynı zamanda müşterilerimize sunduğumuz tatil deneyimini yeni bir seviyeye taşımak istiyoruz,” Ertan Sakallı ve ekibiyle belirledikleri hedeflere ulaşmak için en iyi partnerlere sahip olduklarını kaydeden Kaschner, “Holiday Destination Services, müşteri hizmetlerinde yeni standartlar belirleyecek. Müşteriler, isteklerine ve ihtiyaçlarına göre özel olarak hazırlanmış gezilerden faydalanabilecekler. Bu, sadece tipik turistik deneyimlerle sınırlı kalmayacak, aynı zamanda Türkiye'nin kültürüne ve güzelliklerine otantik bir bakış sunacak.” diye konuştu. Holiday Destination Services’in HolidayCheck markasının bölgede farkındalığını artırmada da önemli bir rol oynayacağının altını çizen Kaschner, “Yeni girişimimiz, hedeflenen pazarlama stratejileri ve mükemmel hizmetlerle HolidayCheck markasını Türkiye’de tatil deneyimleri sunan lider sağlayıcı olarak konumlandıracaktır.” vurgusu yaptı.

Alman turistlerin gözdesi Bodrum olacak Haber

Alman turistlerin gözdesi Bodrum olacak

Muğla'nın Bodrum ilesinde düzenlenen etkinliğe turizmciler akın etti. Önümüzdeki 5 yılda Almanların turizm destinasyonunun Bodrum olacağı açıklandı. Milyonlarca yolcuyu mükemmel tatil destinasyonlarına bağlayan ve seyahat acentelerinin hedef kitlelerine daha etkili bir şekilde ulaşmalarına yardımcı olan benzersiz bir platform sunan HolidayCheck, Ege Bölgesi'ne özel olarak Partner Etkinliğini Be Premium Bodrum'da düzenledi. HolidayCheck etkinlikte 100'ün üzerinde turizm yöneticisi ile buluştu. HolidayCheck Türkiye Bölge Satış Yöneticisi Sinan İçten, Satış Direktörü Stefan Velte, İçerik Ortaklığı Uzmanı Julian Hehmann, Otel Tedarik Müdürü Nurten Demirbaş ve Teknik Uzman Jonas Weinz'in konuşmacı olarak katıldığı etkinlikte, Bodrum ve Ege Bölgesi'nin geçen seneye göre yüzde 60 büyüme gösterdiği ve bölgenin potansiyelinin her geçen gün arttığı bilgisi verildi. Almanya ve Almanca konuşulan ülkelerde, daha fazla potansiyel rezervasyon oluşturma, pazar trendlerini ve yaklaşan yenilikleri değerlendirmek için işletme ve pazar bilgileri, yorumların gücünü artırmak için içerik ortaklığı fırsatları hakkında HolidayCheck Satış Direktörü Stefan Velte bilgi verdi. Ayrıca, 5 yıl sonra yeniden Bodrum'da bu etkinliği gerçekleştirmiş olmaktan mutluluk duyduklarını ve muhtemel işbirliklerinin artan potansiyeli daha yukarıya taşıyacağını paylaştı.

En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.