Hava Durumu

#İga

TOURISMJOURNAL - İga haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, İga haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Istanbul Airport became a center for 'aviation security training' Haber

Istanbul Airport became a center for 'aviation security training'

According to the statement from IGA, in collaboration with the United States Transportation Security Administration (TSA), security personnel from countries in Central Asia and the Middle East received training at Istanbul Airport. As a result, the airport has become a regional center in the field of aviation security. Last year, 67 airport security personnel from countries such as Azerbaijan, Uzbekistan, and Kazakhstan benefited from the training programs conducted within the IGA Academy under the supervision of IGA Security Directorate, as part of TSA's program. This year, it is expected that more than 400 security officers from Uzbekistan, Kazakhstan, Yemen, Jordan, Morocco, and Kuwait will undergo training. Additionally, starting from April 2024, training is targeted to be provided at over ten airports under the authority of TSA, including countries such as Egypt, Iraq, and Oman. The coordination of training on technologies and usage of security system devices, as well as practical content for managers at control points, is conducted within the IGA Academy. The design, delivery, and practical applications of the training content are carried out by competent instructors in the IGA Security Directorate. Leadership training includes exemplary leaders and utilizes interactive training methods. After completing the 5-day training sessions per group, certificates are awarded by accredited institutions such as the International Civil Aviation Organization (ICAO), the International Air Transport Association (IATA), and the Airports Council International (ACI). The training not only covers security practices but also aims to strengthen women's leadership and personal development within security teams. This year, the goal is to increase the participation of female personnel from Uzbekistan and Kazakhstan in these trainings and expand the number of personnel. Commenting on the success of Istanbul Airport in aviation training, Selahattin Bilgen, Acting CEO of IGA, emphasized that this achievement has not only a regional but also an international impact. He stated that positioning Istanbul Airport as a global training center aims to establish the highest standards in aviation security, ensuring the safety of passengers and airport employees at the highest level. Bilgen also highlighted that the collaboration with TSA serves as an example for regional airports and demonstrates the airport's brand and leadership in the field of aviation security training.

İstanbul Havalimanı "havacılık güvenliği eğitimi" merkezi oldu Haber

İstanbul Havalimanı "havacılık güvenliği eğitimi" merkezi oldu

İGA'dan yapılan açıklamaya göre, İGA ile United States Transportation Security Administration (TSA) arasındaki işbirliğiyle Orta Asya ve Orta Doğu'daki ülkelerin güvenlik personelinin eğitimleri İstanbul Havalimanı'nda gerçekleştirildi. Havaalanı böylece havacılık güvenliği alanında bölgesel bir merkez haline geldi. İGA Akademi bünyesinde yürütülen ve İGA Güvenlik Genel Müdürlüğü tarafından verilen eğitimlerden geçen yıl, TSA'nın programına dahil Azerbaycan, Özbekistan ve Kazakistan gibi ülkelerden 67 havalimanı güvenlik personeli faydalandı. Bu yıl ise Özbekistan, Kazakistan, Yemen, Ürdün, Fas ve Kuveyt uyruklu 400'den fazla güvenlik görevlisinin eğitim görmesi bekleniyor. Aynı zamanda 2024 nisan ayında Mısır, Irak, Umman gibi ülkeler de dahil olmak üzere TSA yetkisindeki ondan fazla havalimanında bu eğitimin verilmesi hedefleniyor. Güvenlik sistem-cihazlarının teknolojileri ve kullanılması, kontrol noktalarındaki diğer güvenlik uygulamaları ile bu noktalardaki yöneticilere yönelik uygulamalı içerikler gibi eğitimlerin koordinasyonu, İGA Akademi bünyesinde yürütülüyor. Eğitim içeriğinin tasarımı, aktarılması ve pratik uygulamalar ise İGA Güvenlik Genel Müdürlüğü'ndeki yetkin eğitmenler tarafından gerçekleştiriliyor. Liderlik eğitimlerinde de hem örnek liderler yer alıyor hem de ilgili olan etkileşimli eğitim yöntemleri kullanılıyor. Grup başına 5 gün süren eğitimler sonrası, Uluslararası Sivil Havacılık Teşkilatı (ICAO), Uluslararası Hava Taşımacıları Birliği (IATA) ve Uluslararası Havalimanları Konseyi (ACI) akredite kurum sertifikası veriliyor. Eğitim sadece güvenlik uygulamalarını değil, aynı zamanda güvenlik ekipleri içerisinde kadın liderliğini güçlendirme ve kişisel gelişim eğitimlerini de kapsıyor. Bu eğitimlerden bu yıl nisanda Özbekistan ve Kazakistan'dan kadın personelin faydalanması, personel sayısının artırılması hedefleniyor. "Sadece bölgesel değil, uluslararası bir etki" Açıklamada, görüşlerine yer verilen İGA Üst Yönetici Vekili (CEO) Selahattin Bilgen, İstanbul Havalimanı'nın havacılık eğitimindeki bu başarısının, sadece bölgesel değil, aynı zamanda uluslararası bir etki yaptığını belirtti. TSA ile işbirliklerinin bölge havalimanları için bir örnek teşkil ettiğine dikkati çeken Bilgen, "İstanbul Havalimanı'nı dünya çapında bir eğitim merkezi olarak konumlandırıyoruz. Amacımız, havacılık güvenliği alanında en yüksek standartları belirleyerek, yolcuların ve havalimanı çalışanlarının güvenliğini her zaman en üst düzeyde tutmak. Bu gelişme, havalimanımızın, havacılık güvenliği eğitimleri konusunda bir marka haline geldiğinin ve sektördeki liderliğinin bir göstergesidir." ifadelerini kullandı.

‘İGA’ en önemli etkinliğe ev sahipliği yapıyor Haber

‘İGA’ en önemli etkinliğe ev sahipliği yapıyor

İstanbul Havalimanı İşletmecisi İGA, Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansı (TGA) ile küresel havacılık sektörünün en önemli etkinliklerinden biri kabul edilen '28. Routes World'e İstanbul'da ev sahipliği yapıyor. Sektörün önde gelen havalimanları ve havayollarından 3 binden fazla üst düzey yöneticinin katıldığı Routes World'de havacılığın küresel bağlamdaki geleceği tartışılacak. Yeni rota fırsatlarını keşfetmek için 10 binin üzerinde görüşmenin planlandığı etkinlik, Turkish Airlines, Air France, easyJet, Delta Air Lines, Emirates, IndiGo, Japan Airlines, Qantas, ve Wizz Air’in de aralarında bulunduğu 250’den fazla havayolu şirketinin katılımıyla 15 - 17 Ekim tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi'nde düzenlenecek. Açılış töreninde Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu ve İGA İstanbul Havalimanı Yönetim Kurulu Üyesi Mehmet Kalyoncu açılış konuşmalarını yapacak. İGA CEO'su Selahattin Bilgen tarafından gerçekleştirilecek açılış konuşması sonrasında 'Istanbul is the New Cool' adlı panel düzenlenecek. Panele, TGA Genel Müdür Vekili Elif Balcı Fisunoğlu ve İGA İstanbul Havalimanı CEO'su Selahattin Bilgen katılacak. Etkinliğin ikinci günü kapsamında, 16 Ekim Pazartesi günü, İGA İstanbul Havalimanı Yönetim Kurulu Üyesi Mehmet Kalyoncu, BBC program sunucusu Aaron Heslehurst moderatörlüğündeki “Havalimanları ve Şehirler” başlıklı panele konuşmacı olarak katılacak. Aynı gün konuşma yapacak isimler arasında İGA İstanbul Havalimanı Planlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı İsmail Polat ise “Havalimanı Planlama ve Master Plan” konusunda düzenlenen panelde konuşma yapacak. İstanbul Havalimanı havacılık sektörünün geleceğini şekillendirecek İstanbul Havalimanı 28.Routes World’ün ev sahibi olarak, küresel taşıma sektöründeki konumunu daha da güçlendirmenin yanısıra, yeni havayollarını bünyesine çekmeyi ve İstanbul’a gelen yolcu trafiğini artırmayı hedefliyor. Havacılık sektörünün üst düzey yetkililerinin katılacağı ve iki gün sürecek etkinlik hakkında açıklamalarda bulunan İGA İstanbul Havalimanı CEO’su Selahattin Bilgen, “Dünyanın her köşesinden sektör profesyonelleriyle, havacılığın geleceğinin planlanacağı etkinlikler, paneller, toplantılar ve sunumlarla dolu, verimli bir üç gün olacak. Cumhuriyetimizin 100. yılında, İGA İstanbul Havalimanı olarak, dünya çapında havayolları, havalimanları ve havacılık paydaşlarını bir araya getiren bu etkinliğin ev sahibi olmaktan dolayı mutluyuz, gururluyuz.’’ diye konuştu.

Trendyol, Türkiye’nin üretim gücünü Körfez’e taşıyor Haber

Trendyol, Türkiye’nin üretim gücünü Körfez’e taşıyor

Türkiye’nin ve dünyanın önde gelen e-ticaret platformlarından Trendyol, Almanya pazarına girişinin birinci yılını kutluyor. Uluslararası büyüme planları doğrultusunda ilk yurt dışı ofisini Berlin’de açan e-ticaret platformu, bir yıl içerisinde, tamamı Türkiye’de üretilen ürünleriyle, Almanya’nın moda alanında en çok tercih edilen platformları arasında yer aldı. E-ticaret platformu, Almanya’da birinci yılını kutlarken, Körfez ülkelerinde de operasyonlarına başladığını duyurdu. 2023 CEV Avrupa Şampiyonası kapsamında, A Milli Kadın Voleybol Takımı’mızın Almanya ile karşılaşmasında Megastar Tarkan’ın da katılımıyla, Filenin Sultanları’nı tribünden desteklemek için Düsseldorf’ta basın mensupları ile bir araya gelen Trendyol Grubu Başkanı Çağlayan Çetin, “Hep olduğu gibi, gelecek planlarımızın odağında yine, yerli üreticilerimizle birlikte, yerel üretimi artırmak ve ülkemizin sahip olduğu bu potansiyeli dünyaya açmak var. Körfez ülkelerinde operasyonlarımızı başlatmak için çalışmalarımızı hızlandırdık. Bu bölgede Türk ürünlerine büyük bir ilgi var. Teknoloji ve pazarlama gücümüzü kullanarak, bu ülkelerdeki ilginin Türk üreticileri ve markalarımızla çok daha etkin bir şekilde buluşmasını sağlayacağız. Birleşik Arap Emirlikleri ve Suudi Arabistan ile başlayarak, bölgede e-ihracat operasyonlarımızı kurguladık. Bu iki ülkede geçtiğimiz hafta İngilizce web sitemizi ve uygulamalarımızı yayına aldık. Bu ay sonunda Arapça seçeneğini de ekleyerek bölgedeki müşteriler ile Türkiye'deki üretici ve satıcılarımızı buluşturmayı hedefliyoruz. Dubai’de bu kadar kısa sürede en popüler e-ticaret aplikasyonu sıralamasında birinci sıraya yerleştik. Arapçayı geliştirdikten sonra aynı başarıyı Suudi Arabistan’da da yakalayacağımızı düşünüyoruz” dedi. 4.5 milyon müşteriye ulaşmayı hedefliyor Dubai’de hiçbir pazarlama faaliyeti gerçekleştirmemiş olmalarına rağmen, siteyi aktif etmelerinin ardından 5 gün içerisinde 2 bin 500’e yakın sipariş geldiğini anlatan Çetin, “Hedefimiz; Türkiye'den ihracat ile başlayan operasyonumuzun, Dubai'deki operasyon merkezimiz üzerinden devam ederek müşterilerimize sunduğumuz deneyimi geliştirmek. Türk üretici ve satıcılarının Trendyol aracılığıyla bu ülkelerde satış yapmalarını sağlayacağız. Bu bölgede 2024 yılında müşteri sayımızın 4.5 milyona ulaşmasını hedefliyoruz. Dubai’de uluslararası operasyonlarımız için açtığımız bir depomuz var. Bu depomuzu Körfez bölgesinin iade operasyonları için de kullanmayı hedefliyoruz. Körfez operasyonunun, yeni bir coğrafya, farklı bir kültür ve deneyimlerle bizleri çok heyecanlandırdığını söyleyebilirim” ifadelerini kullandı. Almanya’da 36 milyon adet ürün satışı Çetin, “Şirket olarak gelecek planlarımızın en başında her zaman Türkiye’nin üretim gücünü e-ihracat ile yurtdışındaki müşterilerle buluşturmak var. Geçtiğimiz yıl bunun ilk adımını atarak Almanya’da ilk yurt dışı ofisimizin açılışını gerçekleştirdik. Bugün 1 milyonun üzerinde müşteri Almanya’da Trendyol aracılığıyla 200’den fazla Türk markasından alışveriş yapıyor. Platformumuz aracılığıyla 350 binden fazla ürüne ulaşabiliyorlar. Yurt dışında 2021 yılından bu yana toplamda 1 milyonu aşkın müşteri platformumuz üzerinden 36 milyon adet ürün satın aldı. Yakın zamanda da Almanya Online Perakendeciler Birliği (BVOH) tarafından Avrupa’nın bir numaralı moda pazaryeri seçildik. Son 12 ay içerisinde, Trendyol uygulaması Almanya’da en çok indirilen uygulamalar arasına girdi” dedi. Yeni kategoriler Almanya ile buluşacak Çağlayan Çetin sözlerine şu şekilde devam etti: “Almanya’da müşterilerin en çok tercih ettiği özel marka koleksiyonlarımız olan Trendyol, Trendyol Man, Trendyol Modest ve Trendyol Curve tamamı Türkiye’de yerleşik 400’den fazla üretici tarafından üretiliyor. Bu üreticilerimiz doğrudan 30 bin kişiye istihdam sağlıyor. Almanya’da bu kadar tercih edilmemiz ülkemize sağladığımız ekonomik katkıyı artırmak açısından da çok kıymetli. Almanya’da yakında modanın yanı sıra güzellik, ev eşyaları ve takı kategorilerini de devreye alacağız. Daha çok Türk markasını e-ihracatla buluşturmaya hazırlanıyoruz”. Türk mühendislerinin hızına yetişemediler Türkiye’de çalışanların tamamının Türklerden oluştuğunu kaydeden Çetin, “Almanya’da ise 45 farklı ülkeden çalışan var. Orta Doğu’da da benzer şekilde olacağını öngörüyoruz. Bugün Almanya’da 200 mühendisimiz var. Buradaki teknoloji kapasitesi ve gücü de Türkiye ile aynı düzeyde olabilsin diye Türkiye’den 100 mühendisimizi Almanya operasyonlarımızda görevlendirdik. Orta Doğu’da ve Azerbaycan'da da tüm operasyonlarımızı şu anda Türkiye’den arkadaşlar geliştiriyorlar. Yurtdışı operasyonlarımız için farklı ülkelerden de mühendis istihdam etmeye başladıktan sonra, Türk mühendislerinin dünyanın en iyileri arasında yer aldığını rahatlıkla söyleyebilirim” diye konuştu. Azerbaycan’ın yüzde 10’u Trendyol müşterisi Mayıs ayında Azerbaycan pazarına girdiklerini hatırlatan Çetin, “Biz henüz Azerbaycan pazarına girmeden aslında ciddi bir talebin olduğunu, Azerbaycan’daki 800 bine yakın müşterimizin Trendyol uygulamasını telefonlarına indirdiğini biliyorduk. Trendyol’dan alışveriş yapmaya çalışıyorlardı fakat alışverişin yöntemi farklıydı. Trendyol’dan verdikleri siparişleri Türkiye’de bir noktada toplatıp, aracılarla Azerbaycan’a götürüyorlardı. Azerbaycan pazarına girmemiz ile birlikte tüm lojistik operasyonu Azerbaycanlı lojistik iş ortaklarımızla üstlenerek, oradaki müşterilerimizin siparişlerini kapılarına kadar teslim ediyoruz. Henüz tam anlamıyla pazarlama faaliyetlerine başlamadan dahi müşteri sayımızın orada da 1 milyonun üzerine çıktığını görüyoruz. Azerbaycan nüfusunun yaklaşık 10 milyon olduğunu düşündüğümüzde nüfusun yüzde 10’unun müşterimiz olduğunu görüyoruz. Ülkede ciddi potansiyel görüyoruz. Türkiye’ye ve Türk ürünlerine karşı çok büyük ilgi var” dedi. Yurt dışı siparişleri 5 günden daha kısa bir sürede müşteriye teslim ediliyor E-ihracatı tüm KOBİ’ler için kolaylaştıracaklarını aktaran Çetin, “Ülkemizin ekonomik hedeflerinde gittikçe artan öneme sahip olan e-ihracata ilgiyi arttırmak için hem lojistik hem de teknik altyapı açısından önemli adımlar attık. İstanbul Havalimanı yanındaki e-ihracat merkezi yatırımımızı gerçekleştirerek Avrupa lojistik ağını kurma çalışmalarımızı başlattık. Tamamı Türk mühendisleri tarafından geliştirilen uygulamamızla, Türkiye’deki satıcılarımızın Ankara’ya satış yapar gibi Berlin’e e-ihracat yapmalarını mümkün kıldık. Ekibimizdeki mühendis arkadaşlarımız tarafından geliştirilen sistem, satıcılarımızın e-ticaret süreçlerini yönettiği satıcı panelinde “ihracat merkezi” sekmesi altında yer alıyor. Satıcılarımızın sisteme yurt dışından gelen talepleri ve canlı stok bilgilerini girdikten sonra ihraç edilecek ürünlerini ihracat için gerekli evraklarla beraber e-ticaret platformunun deposuna ulaştırması gerekiyor. Bundan sonraki tüm süreçleri şirket olarak biz devralıyoruz. Ürünlerin ihracından kargoya verilerek son tüketiciye ulaştırılmasına kadar tüm süreç bizim üzerimizden yürüyor. Siparişler depoya ulaştıktan sonra 5 günden daha kısa bir sürede müşteriye ulaşmış oluyor” dedi. 136 ülkeye e-ihracat gerçekleştiriyoruz E-ihracat ile ilgili çalışmalarının Almanya’ya sınırlı olmadığını vurgulayan Çetin, “trendyol.com/de’nin yanı sıra İngilizce konuşulan ülkelerdeki müşterilerimize özel açtığımız trendyol.com/en sitesi üzerinden Türk üreticileri Avrupa'nın 27 ülkesiyle buluşturuyoruz. Ayrıca 95’e yakın global e-ticaret platformu aracılığıyla da yerli üreticileri farklı coğrafyalardaki müşterilerle buluşturuyoruz. Bugün Türkiye’de üretilen ürünler, Orta Doğu'dan Afrika’ya, çok geniş bir coğrafyada kullanıcılar tarafından tercih ediliyor. 2022 yılında 136 ülkeye e-ihracat yaptık. Her gittiğimiz ülkede bizden alışveriş yapan bir kişi mutlaka birkaç kere daha alışveriş yapıyor. Şu an dünya çapında, platformumuz aracılığıyla yerli üreticilerimizin ürettiği ürünleri kullanan 4 milyon müşteri bulunuyor. Perakende sektörünü desteklemek amacıyla Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) ile işbirliği gerçekleştirdik. Bu işbirliği kapsamında, BMD üyesi olan Türk markalarını global pazarlara taşıyoruz” dedi. İGA’da 12 bin metrekarelik e-ihracat merkezi kuracak İhracatta müşterilere daha hızlı teslimat gerçekleştirebilmek için İstanbul Havalimanı yanındaki (IGA) e-ihracat merkezi yatırımlarını gerçekleştirdiklerini kaydeden Çetin, “Bu merkez ile Avrupa lojistik ağını kurma çalışmalarımızı başlattık. Bu yatırımımızı 36 milyon euroluk bedelle hayata geçireceğiz. Toplam 12 bin metrekarelik bir alan olacak. Merkezimiz günlük 150 bin adet ürün çıkış kapasitesine sahip. İGA projemizde temel atma aşamasındayız ve eş zamanlı tasarım çalışmalarını yapıyoruz. Bu operasyon merkezimizin uzun vadede e-ihracata büyük katkı sağlayacağına inanıyoruz. İstanbul Havalimanı’nda gümrüklü alandan direkt çıkış yapabilecek olmamız nedeniyle sipariş geldiği andan itibaren hazırlanma ve uçağa teslim arasındaki süreyi iyileştireceğiz. Müşterilerimize daha hızlı bir teslimat deneyimi yaşatacağız” şeklinde konuştu. Avrupa’nın en büyük e-ticaret operasyon merkezlerinden birisi Ankara’da açılacak Yakın bir zamanda Adana Aktarma Merkezi ve Trabzon Aktarma Merkezi yatırımlarını gerçekleştirdiklerini hatırlatan Çetin, sözlerine şöyle devam etti: “Her iki aktarma merkezi de bölgelerinin en büyüğü olma özelliğine sahipler. Bu sene açılışını yapacağımız Ankara’da bir de e-ticaret operasyon merkezi yatırımımız var. Sadece Türkiye’nin değil Avrupa’nın en büyük e-ticaret operasyon ve aktarma merkezlerinden birisi olacak. En modern teknolojilerle ile donatılacak tesiste 3.500 kişi istihdam edilecek. Filenin Sultanları’nın marşı Megastar Tarkan’dan Ana destekçilerinden biri oldukları Kadın A Milli Voleybol Takımı’nın da Avrupa Şampiyonası grup elemeleri için Almanya’da olduğunu belirten Çağlayan Çetin, Megastar Tarkan ile yaptıkları işbirliğine de değindi. Filenin Sultanları’na destek için Tarkan’ın “Öp” şarkısının sözlerini, milli takım marşı haline getirdiğini belirten Çetin, Tarkan ile uzun soluklu işbirliklerinden duydukları memnuniyeti de belirtti. Çetin spora şimdiye kadar verdikleri desteklerden de bahsederek “Türk sporunun gelişmesine ve sporcuların hayallerini gerçekleştirmelerine katkıda bulunmayı sorumluluğumuz olarak görüyoruz. Sporun gücünü ve birleştirici etkisini kullanarak ülkemizin spor kültürüne ve sporcularına destek olmak en büyük amaçlarımız arasında. Bu doğrultuda da Türk sporunu ve sporcularını bir bütün olarak görerek, sporun her branşına önem veriyoruz. Spora ilk desteğimizi 2021 yılında Futbol Milli Takımları'nın resmi sponsoru olarak verdik. A Milli Futbol Takımı'nın yanı sıra Kadın Milli Takımlar ve Erkek Milli Takımlarının da resmi sponsorluğunu üstlendik. Onu, Türkiye Milli Olimpiyat Komitesi'nin (TMOK) resmi sponsorluğu izledi. O dönemde Tokyo'da düzenlenen 32. Yaz Olimpiyatları'nda ülkemizi temsil eden, güreşte Taha Akgül ve Evin Demirhan, tekvandoda Nur Tatar, artistik cimnastikte Ferhat Arıcan ve boksta Busenaz Sürmeneli’nin bu önemli yolculuklarında yanlarında olduk” dedi. Geçtiğimiz yılda Voleybol Milli Takımları’mızın ana sponsorluğunu üstlendiklerini hatırlatan Çetin, desteklerinin Türkiye Voleybol Federasyonu tarafından kurulan ve Türkiye’de; 6-12 yaş arasındaki çocukları voleybol ile tanıştırmayı ve lisanslı sporcu sayısını artırmayı hedefleyen TVF Fabrika Voleybol Okulları’nı da kapsadığını ifade etti. Çetin şöyle devam etti “Bugün Türkiye’nin farklı yerlerindeki 30 okulumuzda 2 bin 411 öğrencimiz eğitim görüyor. Bu öğrencilerin 2.100’ü kız 311’i erkek. Bu oran bizce çok önemli. Türkiye her alanda büyük potansiyeller barındırıyor. Şirket olarak biz de bu gibi destekler ile bu potansiyelin ortaya çıkması için çalışıyoruz. Özellikle, genç yaşlardaki kız çocuklarının gelişimine de katkı sağlayarak, altyapılardan A takımlara ya da Milli takımlara kazandırılmasını hedefliyoruz. Bir gün Hakkari’deki kadın antrenörümüzün yetiştirdiği kız çocuklarımızın da bu şampiyonlarda yerini alması en büyük hayalimiz.” Anadolu kulüplerine de katkı sağlayacağız Yakın zamanda da hem Süper Lig'in hem de 1. Lig'in isim sponsoru olduklarını açıklayan Çağlayan Çetin sözlerini şöyle sonlandırdı: “TFF'nin de desteğiyle futbolumuzun ve Süper Lig’in marka değerini daha da yükselterek, kulüplerimizin ve ligimizin çok daha üst sıralara yükselmesini sağlamak. TFF ile imzaladığımız anlaşmanın 15 ilimizde 19 takımın mücadele edeceği 1. Lig’i de kapsaması bizleri ayrıca mutlu ediyor. 1. Lig’e sağlayacağımız destekle, özellikle Anadolu’daki kulüplerimiz için önemli bir katkı sağlayacağız. Trendyol Yemek olarak UNESCO Gastronomi şehri olan Gaziantep Futbol Kulübü’ne de destek vereceğiz. Bugün olduğu gibi bundan sonra da Türk sporunun gelişmesi için elimizden gelen her türlü çabayı göstereceğiz.”

Сайт аэропорта Стамбула и мобильное приложение обновлены Haber

Сайт аэропорта Стамбула и мобильное приложение обновлены

Оператор аэропорта Стамбула IGA обновил дизайн и инфраструктуру веб-сайта www.istairport.com и мобильного приложения «Аэропорт Стамбула». Согласно заявлению İGA, «www.istairport.com», который имеет простой и удобный дизайн с учетом новых правил, имеет удобный интерфейс. Веб-сайт аэропорта Стамбула, который предоставляет услуги на семи языках, стал уникальным благодаря своей новой линии и перспективе. Ниже перечислены меры, принятые на веб-сайте аэропорта, и услуги, предлагаемые пользователям: «Изучение информации о плотности входа в терминал, паспортных и внутренних линий, контролирующих зоны ожидания в режиме реального времени. Простота доступа к информации о доступности парковки, показывающей плотность парковок. Функция «Где моя машина» для тех, кто забыл местоположение своего автомобиля на стоянке.Подробная информация обо всех брендах в торговых и столовых зонах.Помимо системы фильтрации и категорий, можно легко получить доступ к информации о местонахождении ресторанов, кафе и магазинов с картами 360 и картами терминалов . В обновленном мобильном приложении «Аэропорт Стамбула» клиентам были представлены инновации нового цифрового мира с помощью экрана создания профиля. Индивидуальный дизайн главной страницы облегчил клиентам доступ ко всем функциям. На экране «Исследовать» были выделены области, которые клиент хотел бы испытать, и была введена практическая фильтрация. Он предназначен для отслеживания более чем одного рейса на экране «Полеты», предоставления более подробной информации о рейсе и руководства по этапам путешествия. Дизайн, создающий ощущение привилегии на экране «IGA Pass» На экране «Кампании» он был направлен на то, чтобы выделить соответствующие кампании в соответствии с привычками пользователей и направить посетителей к тому, чтобы они стали обладателями «IGA Pass». С новым дизайном, который создает ощущение привилегированности на экране «İGA Pass», он был направлен на то, чтобы отображать пакеты и услуги отдельно, отображать оставшиеся права и количества в деталях, а также отображать уведомления о рефералах, увеличивающих продажи. Вся структура категорий в путеводителе по аэропорту была сохранена и преобразована в версию, привлекательную для пользователя визуально, и подчеркнута простота использования. Интерактивная функция была создана для увеличения взаимодействия между людьми с помощью функции «Следуй за своей любовью». В последнее время началась работа по сближению пользователя и функции.

En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.