Hava Durumu

#İngiltere

TOURISMJOURNAL - İngiltere haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, İngiltere haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Vize kalktı: Antalya'ya en çok turist gönderen 5. ülke oldu Haber

Vize kalktı: Antalya'ya en çok turist gönderen 5. ülke oldu

Bu yıl 12 milyonun üzerinde turistin tatil yaptığı Antalya'ya en fazla turist gönderen ülkeler Rusya, Almanya, İngiltere ve Polonya oldu. Beşinci sırada ise 21 Mayıs'ta vize muafiyetinin sağlandığı Romanya yer aldı. Kente 2022'nin ağustos ayında 78 bin 553, 2023'ün ağustosunda 90 bin 211 Rumen turist gelirken, bu yılın aynı ayında Romanya'dan gelen misafir sayısı yüzde 27 artış göstererek 115 bin 141 oldu. Antalya'ya 2020'nin 1 Ocak-31 Ağustos döneminde Romanya'dan 19 bin 645, 2021'de 135 bin 495, 2022'de 234 bin 180, geçen sene ise 278 bin 491 kişi gelirken, bu sene aynı dönemde 341 bin 271 Rumen kenti tercih etti. "Pazar çeşitliliğimiz Türkiye'ye avantaj sağlıyor" Profesyonel Otel Yöneticileri Derneği Başkanı Hakan Saatçioğlu, bu yıl güzel bir sezon geçirdiklerini, Antalya'da yıl sonuna kadar 17 milyon turist hedefine ulaşacaklarını söyledi. Kente 8 aylık dönemde Rusya'dan 2 milyon 641 bin 849 turist geldiğini anlatan Saatçioğlu, aynı dönemde Almanya'dan ise 2 milyon 235 bin 311 tatilcinin Antalya'yı tercih ettiğini vurguladı. "İngiltere pazarında iki yıldır iki haneli büyüme yaşıyoruz" İngiltere pazarının da çok iyi gittiğini kaydeden Saatçioğlu, "İngiltere pazarında iki yıldır iki haneli büyüme yaşıyoruz. Bu yıl 1 milyon 109 bin 997 İngiliz turist geldi." dedi.Polonya'dan da 8 aylık dönemde 906 bin 108 turistin geldiğini ifade eden Saatçioğlu, şu değerlendirmeleri yaptı: "Yıl sonuna kadar Polonya'dan 1 milyonun üzerine çıkarız." Romanya turist sayısı yüzde 27 arttı Romanya pazarında ise vize muafiyetinden dolayı misafirlerin kimlikle girmeleri Türk turizmine çok büyük avantaj sağladı. Ağustosta yüzde 27'lik artış kaydedildi. Bu tür vize kolaylığına yönelik çalışmalar turizme çok pozitif yansıyor. Pazar çeşitliliğimiz olarak birçok rakip ülkeye göre Türkiye avantaj sağlıyor. İspanya, İtalya'da da pazar çeşitliliği var ama Türkiye'deki kadar pazar çeşitliliği yok oralarda."

Fethiye, İngiltere’den Gelen Turistlerle Parlıyor! Haber

Fethiye, İngiltere’den Gelen Turistlerle Parlıyor!

Başarıyla Sonuçlanan Ortaklık ve Artan Koltuk Kapasitesi İngiltere’nin Dalaman’a turist taşıyan en büyük havayolu ve tur operatörü olan Jet2.com’un 2024 turizm sezonunda Dalaman’a uçan koltuk kapasitesini artırması, bölgeye olan ilgiyi artırdı. 15 Mart’tan 22 Kasım’a kadar süren uçuşlarla, Fethiye’nin turizm sezonunun uzamasına önemli katkılar sağlandı. FTSO Yönetim Kurulu Başkanı Osman Çıralı ve Genel Sekreter Ezgi Tugay, Fethiye’ye gelen Jet2 Havalimanları ve Turizm Organizasyonları Genel Müdürü Jacob Bramley, YDA Dalaman Havalimanı Operasyonlar ve Gelirler Direktörü A. Orçun Songur, MTS Glob Türkiye Operasyonlar Müdürü Rahman Kale ve MTS Glob Ege Bölge Müdürü Tanju İçten ile 5 Eylül 2024 tarihinde FTSO’da bir araya geldi. Görüşmede, kampanyanın bir yıl sonundaki etkileri değerlendirildi. Kampanya Başarıyla Sonuçlandı Jet2 Havalimanları ve Turizm Organizasyonları Genel Müdürü Jacob Bramley, kampanyanın büyük bir başarıya imza attığını belirterek, “Kampanya sayesinde Jet2’nin bölgeye seyahat eden müşteri sayısında artış gözlemledik. 2025 turizm sezonu için daha fazla büyüme hedefliyoruz. İngiltere’nin en büyük havayolu ve Dalaman tur operatörü olarak, bu bölgeye daha fazla tatilci çekebilmek için ilişkilerimizi geliştirmeyi dört gözle bekliyoruz” dedi. FTSO Yönetim Kurulu Başkanı Osman Çıralı, kampanyanın etkilerini rakamlarla doğrulayarak, “Jet2.com ve Jet2holidays ile yürüttüğümüz tanıtım çalışmaları ve uçuş sayısındaki artış, Fethiye turizmine büyük katkı sağladı. Koltuk kapasitesindeki yüzde 13’lük artış ve 10 milyondan fazla kişiye ulaşan tanıtımlar, hedeflerimize ulaştığımızı gösteriyor. Turizm sezonunun uzaması konusundaki başarımız da bu çalışmaların bir sonucu” şeklinde konuştu. Turizmin 12 Aya Yayılması Hedefi Başkan Çıralı, Fethiye’de turizmin 12 aya yayılması hedefinin artık bir gerçeklik haline geldiğini belirtti. “Güçlenen turizm altyapımız bu hedefe ulaşmamızda önemli bir katkı sağlıyor. Jet2.com ve Jet2holidays ile yaptığımız iş birliği, bu hedefin gerçekçiliğini gözler önüne seriyor. Kampanyanın gerçekleşmesinde emeği geçenlere teşekkür ediyorum” diye ekledi. Fethiye’nin tanıtımını ve turizm sektöründeki gelişmeleri destekleyen bu başarılı kampanya, bölgenin uluslararası turizm pazarındaki görünürlüğünü artırmaya devam edecek.fe

MTO ve tur operatörü buluştu: “2025 uçuş hedefleri belirlendi” Haber

MTO ve tur operatörü buluştu: “2025 uçuş hedefleri belirlendi”

İngiltere'nin önemli havayolu firması ve tur operatörü özel bir firma ve Türkiye temsilcisi yetkilileri MTO Başkan S. Mutlu Ayhan ile bir araya geldi. Yetkililer Türkiye’deki en yoğun uçuş operasyonunun Dalaman’la olduğunu ve 2025 yılında uçuşları artırmayı planladıklarını söyledi. Marmaris’in en önemli turizm ortağı İngiltere ile bugüne kadar yapılan tüm görüşmeler Marmaris turizmi adına olumlu sonuçları beraberinde getirmeye devam ediyor. Marmaris Ticaret Odası (MTO), Marmaris Belediyesi ve YDA Dalaman Havalimanı iş birliğinde İngiltere'nin önemli tur operatörü ve havayolu şirketlerinden olan özel bir firma arasında birkaç yıldır yürütülen destinasyon tanıtım çalışmaları turizm rakamlarına olumlu yansımaya devam ediyor. Geçtiğimiz gün MTO Yönetim Kurulu Başkanı S. Mutlu Ayhan’ın ev sahipliğinde yapılan görüşmeye firmanın Genel Müdürü Jacob Bramley, Kıdemli Yönetici Matthew Millar, YDA Dalaman Havalimanı Operasyon ve Gelirler Direktörü A. Orçun Songur, Türkiye Temsilcisi Rahman Kale ve Ege Bölge Müdürü Tanju İçten katıldı. Görüşmede 2024 yılı turizm sezonu değerlendirilirken firma yetkilileri Marmaris’le olan turizm ilişkisinden memnuniyetlerini dile getirdi. Görüşme sırasında 2024 yılına ait turizm rakamlarını ileten tur operatörü firması Genel Müdürü Jacob Bramley, haftalık 89 uçuş gerçekleştirilen Dalaman’a gelen İngiliz yolcuların büyük bir kısmının tatil için Marmaris’i tercih ettiğini söyledi. İngiltere tatil rezervasyonlarının yüzde 30’unun kendi firmaları tarafından yürütüldüğünü belirten Bramley, Türkiye’ye yapılan uçuşlarının büyük kısmını Dalaman’a gerçekleştirdiklerini belirtti. Gerçekleşen turizm ilişkisinden oldukça memnun olduklarını ve 2025 yılı için planlamayı biraz daha öne çekerek 14 Mart tarihinde başlayarak Kasım ayı sonuna kadar uçuş gerçekleştirmeyi hedeflediklerini iletti. MTO Başkanı S. Mutlu Ayhan ise şunları söyledi: “İngiltere bizim en önemli turizm partnerimiz. Bu nedenle bu bölgeye her zaman ağırlık veriyoruz. Gerek Londra Turizm Fuarı’na katılarak gerekse dijital reklam çalışmalarımızla İngiltere ile turizm ilişkilerimizi son birkaç yılda daha da ilerlettik. Ekonomik dalgalanmanın en çok etkilediği sektörlerden biri olan turizm, maalesef son birkaç senede epey darbe aldı. Biz de hem ikili ilişkilerimizle hem de iş birliği partnerlerimizle turizm sektörümüzü büyütmek ve pazar payımızı artırmak için çalışmalar yürütüyoruz. Firma bu anlamda en önemli ortaklarımızdan biri. İngiltere’de yaptığımız görüşmeler sonucunda bu yıl direkt uçuşlar 22 Kasım tarihine kadar devam edecek. Biz de önümüzdeki yılın destinasyon tanıtım kampanyalarını ve fuar takvimimizi belirledik. Kış mevsimi boyunca çalışmalarımızı sürdüreceğiz."

İngiltere turizm pazarındaki tatil satışlarında son durum Haber

İngiltere turizm pazarındaki tatil satışlarında son durum

2025 rezervasyonları yüzde 25 artıda Temmuzdaki rekor satışların ardından, Ağustos sonu olmasına rağmen, talebin hala güçlü olduğunu belirten Travel Counsellors’ın global satış müdürü Jim Eastwood “Ağustos boyunca, son dakika rezervasyonlarında ve ileri dönük rezervasyonlarda önemli bir artış gördük. 2025 yaz rezervasyonları ise şimdiden yüzde 34 artıda.” dedi. "Sağlıklı rezervasyon akışı devam ediyor” The Travel Network Group ürün müdürü Gary Gillespie ise temmuz ayına kıyasla ağustos ayında bir miktar yavaşlamasına rağmen hala sağlıklı bir rezervasyon akışı olduğunu ifade etti. Ağustosta 2025 satışlarında haftadan haftaya artan bir büyüme süreci geçirdiklerini kaydeden Gillespie, “Bu ay, bazı mükemmel fiyat indirimleri nedeniyle, kruvaziyer satışlarında da önemli bir artış yaşandı.” şeklinde konuştu. “Her şey dahil inanılmaz derecede popüler” Advantage Travel Partnership ticaret müdürü John Sullivan “Kitle turizmi satışlarının geçen yıla göre yüzde 20, uzun mesafeli satışların yüzde 15 ve kruvaziyer satışlarının da yüzde 33 artmasıyla son birkaç haftadır talep güçlü olmaya devam etti. Her şey dahil tatil fiyatları her ne kadar yüksek olsa da, tüketicilerin harcamalarını kontrol edebilmelerini sağladığı için inanılmaz derece popüler.” dedi. Satışların yüzde 30’u ekim sonuna kadarki döneme Premier Travel genel müdürü Paul Waters ise son haftadaki yüzde 20’lik artışla birlikte ağustos ayının güçlü bir ay olarak geride kaldığını açıkladı. Satışların yüzde 30’unun ekim sonuna kadarki satışlardan oluştuğunu anlatan Waters “Kruvaziyer ve Avrupa turlarına ilgi yüksek, fiyatlar iyi durumda.” değerlendirmesini yaptı. “Ağustos ayında rekor satış yaptık” Dawson & Sanderson’un kurumsal ve ticaret müdürü Jusith Alderson “Geçtiğimiz hafta paket tur satışları yüzde 15, ciro ise yüzde 14 arttı.” derken, Idle Travel müdürü Tony Mann ağustos ayında rekor satış yaptıklarını açıkladı. Satışların çoğunlukla eylül, ekim ayları ile 2025 dönemine yönelik olduğunu kaydeden Mann, en çok satış yapılan destinasyonların ise Türkiye, Yunanistan, Tenerife ve Benidorm olduğunu söyledi. “Ağustostaki satışlarımızın yüzde 40’ı yaz satışlarıydı” Hays Travel Pazarlama Müdürü Lisa McAuley “Ailelerin son dakika tatil kaçamağı ve 2025 yaz rezervasyonları sayesinde yoğun satış yaptık.” derken, Blue Bay Travel’ın pazarlama müdürü Charlotte Wilson “Bu yıl yüzde 40 büyüdük. Ağustos ayında yaz satışları güçlüydü ve tüm satışlarımızının yüzde 35’ini oluşturdu. Geçen yıl bu oran yüzd2 25’ti.” diye konuştu.

Polonya, Hollanda ve İngiltere’den Antalya’ya özel ilgi Haber

Polonya, Hollanda ve İngiltere’den Antalya’ya özel ilgi

POYD Başkanı Hakan Saatçioğlu, Antalya'ya gelen turist sayısında geçtiğimiz yıllara göre artış yaşandığının altını çizerek; Polonya, Hollanda ve İngiltere’den gelen turist oranında artış olduğuna dikkat çekti. Saatçioğlu, "Geçen sene 15 milyon 600 bin turist ağırladık, bu seneki hedefimiz 17 milyon. Şu anda çok iyi gidiyoruz, geçen seneye göre bakarsanız yurt dışından giriş yapmış olan misafirde yüzde yirmilik bir artış var" dedi. Profesyonel Otel Yöneticileri Derneği (POYD) Başkanı Hakan Saatçioğlu, bir turistin 5 yıldızlı otele maliyetini, Antalya’da 2024 yılı için turizm sektörünün beklentilerini ve yeni pazar girişimlerini anlattı. Turizmcilerin gelirlerini euro bazında hesapladığını ve bütçelediğini, giderlerini ise TL bazında planladığını söyleyen Hakan Saatçioğlu, dövizin sabitlenmesinin kar marjının önüne geçtiğini kaydetti. "Mağdur durumdayız" POYD Başkanı Hakan Saatçioğlu, şöyle konuştu: "Bir turistin, beş yıldızlı otele maliyeti değişkenlik gösterebiliyor, 50 eurodan başlayıp kişi başı 120 eurolara kadar çıkabiliyor. Bu otellerin vermiş olduğu hizmet kalitesi ile alakalı bir konu ve ağırlıklı olarak 50 euroyla 60-70 euro civarında ama bu bölgede maliyeti 120 euroya çıkan tesislerimiz de var. Bu sene çok güzel bir turist akışı olmasına rağmen maliyetlerde çok ciddi bir şekilde mağdur durumdayız. Bir de takdir edersiniz ki, şu an euronun ve doların olması gereken yerde olmadığından dolayı çok ciddi şekilde bir mağduriyeti turizmciler olarak yaşamaktayız." Türkiye, artık ucuz ülke değil Türkiye’nin beş yıldızlı otellerde uygulanan her şey dahil sistemini dünyada en iyi uygulayan ülke olduğuna dikkat çeken Hakan Saatçioğlu, turistlere sistem içinde gün boyu animasyon, Wellness, mini club programları, özel şov ve parti hizmetlerinin sunulduğunu söyledi. Geçtiğimiz yıllarda Türkiye hakkında ucuz ülke olduğuna dair çizilen imajın artan maliyetlerde sona erdiğini açıklayan Saatçioğlu, sözlerini şu şekilde sürdürdü: "Daha önce Türkiye ucuz olarak gözüküyordu ama özellikle pandemiden sonra çok ciddi bir şekilde geceleme fiyatlarımız konusunda artış oldu. 67 dolar olan geceleme maliyetimiz şu an 100 dolara kadar çıkmış bulunmaktadır. Avrupa standartlarını neredeyse yakaladık diyebiliriz, özellikle bu yıl şu anda otel dışındaki fiyatlara baktığımızda gelen zamlar bu şekilde devam ederse Avrupa’da çok pahalı bir duruma düşme durumumuz var. Antalya’nın, bu yıl 17 milyon üzerinde turist ağırlamasını bekliyoruz ama bu gidişatta gelecek sene bu pahalılıkta bu turistleri yakalamamız çok zor olacak." Polonya, Hollanda ve İngiltere’den Antalya’ya özel ilgi Antalya’ya gelen turist sayısında geçtiğimiz yıllara göre artış yaşandığının altını çizen Hakan Saatçioğlu, Polonya, Hollanda ve İngiltere’den gelen turist oranında artış olduğuna dikkat çekti. Saatçioğlu, "Geçen sene 15 milyon 600 bin turist ağırladık, bu seneki hedefimiz 17 milyon. Şu anda çok iyi gidiyoruz, geçen seneye göre bakarsanız yurt dışından giriş yapmış olan misafirde yüzde yirmilik bir artış var. Bu çok güzel bir artış, bu şekilde giderse 17 milyon ve hatta üstüne çıkma ihtimalimiz çok yüksek diye düşünüyorum. Pazar olarak bakarsak, geçen sene Ruslar birinci sıradaydı, Antalya çok ciddi bir Rus misafiri ağırladı. İkinci sırada Almanlar, üçüncü sırada İngilizler, dördüncü sırada Polonya yer aldı. Özellikle İngiltere ve Polonya’da geçen sene ciddi bir artış yaşadık. Polonya'da yüzde 35'e kadar bir artış yaşandı, bu sene de Polonya, Hollanda ve İngiltere’den bu artış devam ediyor. Almanlardan da çok güzel bir rezervasyon alıyoruz. ITB fuarında da şahit olduk. Diğer rakip ülkelerimize göre bir tık öndeyiz diye düşünüyorum" dedi. TGA, yeni pazarlarla turizmcileri buluşturuyor Hakan Saatçioğlu, Kültür ve Turizm Bakanlığı’na bağlı Turizm Geliştirme Ajansı’nın (TGA) turizmde yeni pazarlar oluşması için çok ciddi yatırımlar yaptığını dile getirdi. Saatçioğlu, TGA’nın gelen turist sayısının artışına yönelik ülke sayısının artışına dair yaptığı çalışmaları şu şekilde aktardı: "TGA, pandemiden sonra çok ciddi yatırımlar yaptı. Kanada, Amerika, Çin, Orta Doğu, bu pazarlarda çok ciddi reklam faaliyetlerinde bulunuyorlar. Özellikle Orta Doğu’dan çok ciddi rezervasyon almaya başladı, hem İstanbul hem Trabzon hem Antalya olsun çok ciddi bir rezervasyon almaya başladık. Bu sene İsrail'le savaştan dolayı çok ciddi bir sıkıntımız var, Rusya’dan yavaş bir rezervasyon akışı oluyor ama Çin'den Antalya'ya gelmese bile İstanbul’a Kapadokya’ya çok ciddi şekilde bir akış olacağını düşünüyoruz. Bunun sebebi, TGA’nın yapmış olduğu akıllıca rasyonel reklam pazarlama faaliyetleridir."

Kemer’de turizm pazarı değişti: İlk üçe İngiltere ve Almanya girdi Haber

Kemer’de turizm pazarı değişti: İlk üçe İngiltere ve Almanya girdi

2024 yaz sezonuna iyi bir başlangıç yaptıklarını dile getiren Kemer Tanıtım Vakfı (KETAV) Başkanı Volkan Yorulmaz, her ne kadar doğru kriterler olmasa da rezervasyonların geçen senelerin çok üzerinde olduğunu belirtti. Genel itibari ile Kemer’de otellerin hemen hepsinin nisan ayı sonu mayıs ayı başı gibi kapılarını açtığını ifade eden Yolmaz, “Şu an için açık olmayan tesisimiz bulunmuyor. Doluluk oranları da gayet iyi gidiyor. Bizim otelimiz nezdinde yüzde 73 doluluk oranlarını yakaladığımızı dile getirebiliriz. Genel olarak Mayıs ortalamaları yüzde 50 ve üzerinde seyrediyor. Henüz mayıs ayının başındayız her gün rezervasyonlar da geliyor. Mayıs ayı sonuna gelindiğinde ortalamayı yüzde 70 ile 80 ortalaması ile mayıs ayını kapatacağımızı düşünüyorum” dedi. “İÇ PAZARLA BİRLİKTE CİDDİ BİR HAREKET SAĞLANIR” Kurban Bayramı’nın da yüksek sezona denk geldiğine dikkat çeken Yorulmaz, “Kurban Bayramı bu yıl haziran ayının 15’inden sonra olduğu için zaten yüksek sezona denk geliyor. Yalnızca iç pazarın değil diğer pazarların da en hareketli olduğu dönemlere denk geliyor. Bayramda da iç pazarla birlikte ciddi bir hareket sağlanır diye düşünüyorum” şeklinde konuştu. “EN İYİ YÜKSELİŞ GÖSTEREN PAZARLAR İNGİLTERE VE POLONYA” Kemer’de üç pazarın yükseliş gösterdiğini belirten Yorulmaz, “Ana üç pazar Rusya, Almanya ve İngiltere. Antalya’ya 3,5 milyon Rus turist gelmesini bekliyoruz. Ukrayna’dan savaş öncesi 1,5 milyon misafir gelirken bugün baktığımızda neredeyse hiç misafir gelmediğini de eklememiz lazım. Ancak burada oluşan boşluğu alternatif pazarlar olan İngiltere ve Polonya ile doldurmuş durumdayız. En iyi iki yükseliş gösteren pazar İngiltere ve Polonya. Zaten Almanlar her zaman var Kemer adına ciddi bir kaybımız vardı ancak Almanya pazarını da Kemer’in yeniden Kemer’in kazanmaya başladığını ifade edebiliriz” dedi.

Assan Panel İngiltere’de yeni üretim tesisi kuruyor Haber

Assan Panel İngiltere’de yeni üretim tesisi kuruyor

Sandviç panel sektörünün küresel ölçekteki üreticilerinden Assan Panel, globalleşme yolculuğuna ivme kazandırıyor. İlk yurtdışı yatırımını 2012’de Ürdün’de, ikinci stratejik yurtdışı hamlesini 2021 yılında Azerbaycan’da gerçekleştiren şirket, Avrupa’daki varlığını güçlendirmeye hazırlanıyor. Ortadoğu ve Kafkaslar’daki pazar payıyla her yıl ihracatta önemli başarılara imza atan şirket, İngiltere Suffolk bölgesindeki 'Freeport East' serbest ticaret bölgesinde 45 milyon sterlin yatırımla yeni bir üretim tesisi kurmak için çalışmalara başladı. Geçtiğimiz yıl İngiltere ve Macaristan'da ofislerini devreye alan şirket, 2025 sonbahar aylarında tamamlanması planlanan tesiste üreteceği yüksek teknolojili ürünlerini İngiltere başta olmak üzere Avrupa pazarına daha hızlı ve kolay şekilde ulaştıracak. “Globalleşme yolculuğumuzda emin adımlarla ilerliyoruz" Kibar Holding CEO'su Haluk Kayabaşı, yarım asrı aşkın süredir Türkiye sanayisinin öncü toplulukları arasında yer alan Kibar Holding'in bugün dünyanın beş kıtasında, 100'ü aşkın ülkeyle ticari ilişkileri bulunduğunu vurguladı. Kayabaşı, “Hızlı bir başlangıç yaptığımız 2024 yılını, Topluluk şirketlerimizden Assan Panel’in globalleşme yolculuğu kapsamında attığımız stratejik bir yatırımla devam ettiriyor, globalleşme yolculuğumuzu kararlılıkla sürdürüyoruz. Topluluk şirketlerimizden Assan Panel için devreye aldığımız yeni yatırım hamlesiyle, şirketimizin Avrupa pazarındaki varlığını daha da güçlendirmeyi amaçlıyoruz. 85 ülkeye gerçekleştirdiği ihracatla Grubumuzun ihracat başarısına önemli katkı sunan şirketimizin başta İngiltere olmak üzere Avrupa sandviç panel pazarında önemli konuma geleceğine inancım tam" diye konuştu. Kayabaşı, "Önümüzdeki dönemde derinleşmek istediğimiz pek çok pazar var. Yeni yatırımlarımızla bu hedefimize kısa zamanda ulaşarak ülkemizin adını yurtdışında daha fazla duyuracağız" dedi. "Geniş ürün gamımızla İngiltere pazarında hızla büyüyeceğiz" Assan Panel Genel Müdürü İhsan Tolga Akar da yeni yatırımlarına ilişkin yaptığı açıklamada, "Yurt dışı yatırımlarımıza bir yenisi daha eklemenin mutluluğu ve gururu içerisindeyiz. Ürdün tesislerimiz sektörde bugün Ortadoğu'nun en önemli üretim merkezi, her yıl Ürdün’ün ihracat lideri sanayi şirketleri arasında en üst sıralarda yer alıyor. 2021'de yatırım yaptığımız Azerbaycan tesisimizde planlarımızı birbiri ardına başarılı şekilde devreye aldık. Sandviç panel, sera polikarbonat ve kompozit panel ürünlerinde gerek lokal gerekse bölgesel ihracat pazarlarında öncelikli tercih edilen üretici konumuna geldik” diye konuştu. Akar, geçtiğimiz yıl ofis açtıkları İngiltere'de gerçekleştirecekleri yeni tesis yatırımıyla, 34 yıllık tecrübelerini İngiltere ve diğer Avrupa ülkelerine aktaracaklarını, inovatif, öncü, sürdürülebilir, enerji verimliliği yüksek ürünlerle Avrupa pazarında sektörde fark oluşturmayı amaçladıklarını kaydetti. Akar, "Şirketimizin kendi Ar-Ge laboratuvarlarında geliştirdiği SmartCore teknolojisi, sektöründe en iyi yalıtım oranını sunuyor, ayrıca Avrupa Birliği'nin başta sürdürülebilirlik ve geri dönüşüm süreçleri gibi başlıklarda 2025'te devreye girecek yönetmeliklerini şimdiden karşılıyor. Assan Panel olarak yangın dayanımı gibi önemli konularda mevcut tüm regülasyonlara uyumlu ürünler üretiyor ve bu konularda müşterilerimizi bilgilendiriyoruz. Ürünlerimizin sertifikalandırılmış kalitesi ve yüksek performansıyla Avrupa pazarından kısa zamanda güçlü bir pay alacağına inanıyorum" ifadelerini kullandı.

En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.