Hava Durumu

#Kaan Kaşif Kavaloğlu

TOURISMJOURNAL - Kaan Kaşif Kavaloğlu haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Kaan Kaşif Kavaloğlu haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Turizmcilerden yeşil pasaport "ilk hak eden sektör" açıklaması Haber

Turizmcilerden yeşil pasaport "ilk hak eden sektör" açıklaması

TBMM İçişleri Komisyonu'nda görüşülmesi, ileriki günlerde Meclis gündemine alınması beklenen 19 kanun teklifinde; tüm hakim ve savcılar, bekçiler, 20 yıldır ticaret yapan iş insanları, 10 yıldır uluslararası nakliye işi yapan TIR şoförleri, belediye başkanları, 15 yıl kıdemli eczacılar, gazeteciler, mühendis ve mimarlar, köy ve mahalle muhtarları, serbest muhasebeciler, engelli memurlar, infaz koruma memurları, özel sektördeki doktorlar, tiyatro sanatçıları, öğretim üyeleri, TBMM danışmanları ile sendika yöneticilerinin yanı sıra gaziler için yeşil pasaport verilmesi gündeme alınacak. 19 kanun teklifi arasında, turizm sektörü bulunmuyor. "YURT DIŞIYLA İLİŞKİSİ EN FAZLA OLAN SEKTÖRÜZ" Akdeniz Turistik Otelciler ve İşletmeciler Birliği (AKTOB) Başkanı Kaan Kaşif Kavaloğlu, dünyaya entegre olmuş en önemli sektörün turizm olduğunu belirterek, "Nasıl G7, G20 var, turizmde de T7 olsa Türkiye olarak burada yer alacaktık. Ülkemizde bunu ilk önce hak eden turizmciler. Ülkemizin dünyaya tanıtımı için büyük rol oynuyoruz. Vize sorunu çok ciddi, her şirkete bir kota verilebilir. Yurt dışı fuarlara giderken bile problem yaşanabiliyor. Her yıl Türkiye olarak 20'nin üzerinde katıldığımız fuar var, ortalama bir turizmci en az 5'ine katılıyor. Hele hele WTM Londra, ITB Berlin, Ultrecht Hollanda, MITT Moskova bizim için olmazsa olmaz fuarlar. Bu fuarlar dışında hem birçok ihtisas fuarı var hem de turistlere yönelik satış görüşmeleri ve benzeri birçok etkinlik var. Şu anda vizesi olan personelimiz gidebiliyor. Yeni vize alımlarında çok zorluk çekiliyor. Türkiye'de en fazla döviz girdisi sağlayan sektör, yurt dışıyla ilişkisi en fazla olan sektörüz." dedi. "19'UN İÇİNDE TURİZMCİ NEDEN YOK?" Batı Avrupa ülkelerinin uyguladığı Schengen prosedürünün Türkiye ve vatandaşları için, içinden çıkılmaz bir hal aldığını söyleyen Antalya Kent Konseyi Turizm Çalışma Grubu Başkanı Recep Yavuz, "Randevu almak, gerçekten çok zorlaştı. Randevu aldıktan sonra da vize almak ayları, yılları buldu. Hatta ilave maliyetler de getirdi. Bu özellikle turizm gibi plansız yurt dışı seyahati olan iş insanlarını çok zor durumda bıraktı. Bunu aşmak için herkes elinden geldiğince kendi yöntemlerini deniyor. Ama özellikle turizmciler yıllardır kanayan yaramız olan bu konuda yeşil pasaport talebimizi de dile getirmeye çalışıyoruz. Önümüzdeki günlerde Meclis'te tartışılacak olan kanun teklifi var. Hepsinin kendince haklı olduğu yanlar var, fakat bu 19'un içinde turizmci neden yok." diye konuştu. "TURİZMCİNİN SAHASI YURT DIŞIDIR" Yeşil pasaporta en çok ihtiyacı olan ve hak edenin turizmciler olduğunu dile getiren Yavuz, "Yurt dışına gitmek, bir turizmci için normal bir prosedür. Bu tarihler genellikle de belli olmaz. Kimi kez tur operatörleriyle görüşmelere, kimi kez fuarlara ve toplantılara katılmak zorundadır. Daha doğrusu turizmcinin sahası yurt dışıdır. Buraya gidemeyen turizmci de çaresizlik içinde yeşil pasaporta ümidini bağlamıştır. Yeşil pasaportun turizmci için gündeme alınması, en öncelikli konular arasında olmalıdır. Turizmcininki bir seyahatten öte bir iştir. Bu bağlamda önümüzdeki günlerde Meclis'te tartışılacak yeşil pasaport teklifleri içerisine turizmcilerin de dahil edilmesi gerekiyor." dedi. TURİST REHBERLERİ DE İSTİYOR Turist rehberliğinin Türkiye'nin tanıtımına büyük katkı sağlayan bir meslek olduğunu söyleyen Antalya Rehberler Odası Başkanı Mustafa Yalçın Yalçınkaya, "Profesyonel turist rehberlerinin Avrupa Birliği ülkelerine yönelik protokol ve kültür turlarında vize engeline takılmaları, mesleklerini icra etmekte büyük engel teşkil etmektedir. Görevlerini daha etkin yürütebilmeleri için hususi damgalı yeşil pasaport almaya hak kazanmaları çok önem arz etmektedir. Asıl mesleği yurt dışına sık sık gitmeyi gerektiren turist rehberleri olarak bu haktan yararlanmamız gerektiğini düşünmekteyiz. Bu bağlamda, yurt dışı çıkışlarını daha etkin ve hızlı bir yerine getirebilmeleri amacıyla hususi damgalı pasaport hakkının tanınması gerekmektedir." diye konuştu. "VİZE ALIM SÜRECİ GAYET SANCILI" Bir otel grubu satış müdürü Medine Resulzade, acente ve otellerin Türkiye turizmini tanıtmak için bütçelerinden büyük pay ayırdığını belirterek, "Tüm acente ve otellerin bünyesinde bu görevi üstlenen personel yer alıyor. Neredeyse dünyanın her yerindeki tüm fuar ve organizasyonlara katılıyorlar. Bunun için vize alım süreci gayet sancılı. Hatta bazı arkadaşlarımız vize alımı yüzünden çift pasaport kullanmak zorunda. Bir ülkede tanıtım yaparken, diğer ülkeye vize almak için pasaportlar konsolosluklarda oluyor. Bu nedenle tabii ki belirli kurallar çerçevesinde (kıdemli personele, belirli süreli gibi) turizm çalışanlarına yeşil pasaport verilmesi işimizi kolaylaştırır." dedi.

Akdeniz'de 4 ülkenin turizm yarışı: 100 milyar dolar... Haber

Akdeniz'de 4 ülkenin turizm yarışı: 100 milyar dolar...

Türkiye turizm alanında en üst lige çıktı. Bu kapsamda Türkiye’yi ziyaret eden yabancı turist sayısı temmuzda yüzde 2,6 artışla 7 milyon 333 bine ulaştı. İlk 7 ayda ise yüzde 8,27 artarak 28,9 milyon kişiye çıktı. AKTOB Başkanı Kaan Kaşif Kavaloğlu da, Türkiye'nin turizmde gelecek hedefleri ve rakipleriyle durumunu değerlendirdi. TÜRKİYE DÜNYADA DÖRDÜNCÜ Kavaloğlu, Türkiye'nin Avrupa'daki rakiplerinin Fransa, İspanya, İtalya ve Yunanistan olduğunu, AB'den ciddi destek alan Hırvatistan ve Arnavutluk'un gelişmekte olan iki yeni rakip olduğunu aktardı. 2023 yılında en iyi performansı gösteren bölgenin Akdeniz ülkeleri olduğunu belirten Kavaloğlu, Türkiye'nin 2023 yılında Fransa, İspanya, ABD ve İtalya'nın ardından dünyada beşinci, Avrupa'da ise en çok turist ağırlayan dördüncü ülke olduğunu kaydetti. 2028'DE 90 MİLYON TURİST, 100 MİLYAR DOLAR GELİR Turizmde dünyanın en çok turist ağırlayan 5 ülkesinden 4'ünün bulunduğu Akdeniz'de Fransa, İspanya ve İtalya gibi Türkiye'nin de hedefinin yakın zamanda 100 milyar dolar turizm geliri olduğuna dikkati çeken Kavaloğlu, "Bu tablo bile ülkemizin turizmde ne kadar başarılı olduğunun göstergesi. Türkiye'nin 2028 yılında hedefi 90 milyon turist, 100 milyar dolar gelir. Sayın Bakanımız Mehmet Nuri Ersoy'un liderliğinde bu hedefe ulaşacağımıza inanıyoruz, turizm sektörü olarak başarabiliriz." dedi. DÜNYANIN TURİZM MERKEZİ AKDENİZ Dünyada en çok turist ağırlayan ve gelir elde eden kıtanın Avrupa olduğunu belirten Kaan Kavaloğlu, "Kıtalar arası turizmin azaldığı dönemde Avrupa, pandemi öncesi dönemin ciddi anlamda üzerine çıktı. Avrupa 2023 yılında 660 milyar dolar gelirle pandemi öncesi seviyeleri yüzde 7 aştı. Dünyada en fazla ziyaretçi alan bölge ise Akdeniz bölgesi. Fransa, İspanya, İtalya, Türkiye, Yunanistan. Bu tablo bile ülkemizin turizmde ne kadar başarılı olduğunun göstergesi." diye konuştu. EN ÇOK TERCİH EDİLEN DESTİNASYON FRANSA Türkiye'nin turizmdeki rakip ülkeleri hakkında bilgiler veren AKTOB Başkanı Kavaloğlu, dünyanın en çok tercih edilen destinasyonunun Fransa olduğunu belirterek, "Seyahat ve turizmin toplam katkısı GSYH'nin yüzde 9,7'sini temsil etmekte ve ülkedeki 2,9 milyon işi (istihdamın yüzde 10,9'u) desteklemektedir. 2023 yılında 100 milyon yabancı turist ağırladılar. Bu yılda 101 milyona ulaşmaları bekleniyor. Turizm geliri 68,6 milyar dolar ve 30 yıldır böyle bir gelir elde ediyorlar. Bizse bu gelir kalemine daha yeni ulaşıyoruz. Fransa'daki refah seviyesine çok büyük katkısı var." dedi. İSPANYA'YA EN ÇOK İNGİLİZLER GİDİYOR İkinci sıradaki İspanya'nın, 2024 yılı ilk yarısında 42 milyondan fazla turist ağırladığını anlatan Kavaloğlu, "Her bir ziyaretçi, haziran ayında ortalama 1329 avro harcadı. İspanya'ya Birleşik Krallık'tan 17,3 milyon kişi gidiyor. Yaklaşık 11,8 milyon turistle Fransa ve 10,8 milyonun üzerinde ziyaretçiyle Almanya takip etmektedir. Hollanda ve İtalya, her biri yaklaşık 4,9 milyon ziyaretçi göndererek ilk beşi tamamlıyor. Uluslararası turistler 2021 yılında İspanya'da ortalama 7,3 gün kaldı. Bu ortalama, geceleme yapan uluslararası ziyaretçiler için biraz artarak 7,5 güne yükseldi. İspanyolların da hedefi bizim gibi 100 milyar dolara ulaşmak." diye konuştu. "İTALYA'DA İÇ TURİZMİN EKİSİ BÜYÜK" İtalya'nın hala pandemi öncesi rakamlara ulaşamadığına dikkati çeken Kavaloğlu, "İtalya'da turizm geliri 55,9 milyar dolar, ziyaretçi sayısı 57,2 milyon. İtalya'da ortalama konaklama süresi 3-4 gün ve yerli turist çok önemli bir kaynak oluşturuyor. Yaklaşık 220 milyon geceleme gerçekleştirmişler. Turizm harcamalarının da yüzde 56,4'ünü bunlar oluşturmuş. Dolayısıyla İtalya'nın kendi içerisinde çok ciddi geliri var." dedi. 'ABD'DEN ÇOK CİDDİ BİR PAZAR PAYI ALACAĞIZ' AKTOB Başkanı Kavaloğlu, Türkiye'de, Akdeniz'deki bir diğer rakip Yunanistan'ın çok ötesinde turizm hareketi olduğuna işaret etti. Yunanistan'ın güzel bir ülke olduğunu belirten Kavaloğlu, şunları söyledi: "Bizler kimin nereye, ne şekilde tatile gideceğine karar veremeyiz. Kendi pazarlarımız, faaliyetlerimiz ve kendi ülkemizin güzelliklerini anlatmakla mükellefiz. Ama elmayla elmayı, armutla armudu kıyaslamak lazım. Yunanistan'a gidenler aldıkları otellerin fotoğraflarını paylaşsın, bizim otellerimizle kıyaslama şansımız olur. Yunanistan da hala pandemi öncesi döneme dönmeye çalışıyor. Yunanistan'ı ziyaret eden turistlerin çoğunluğu, Birleşik Krallık'tan ve ABD'den artış var. ABD'den bize gelecek turist sayısının artırılması için sayın bakanımız önderliğinde çok ciddi bir çalışma yapıyoruz. ABD'den çok ciddi bir pazar payı alacağız."

Turkey's success in sustainable tourism will be presented at COP28 Haber

Turkey's success in sustainable tourism will be presented at COP28

Turkey, by entering into an agreement with the Global Sustainable Tourism Council (GSTC), has implemented the Sustainable Tourism Certification Program, marking the world's first pioneering initiative in this regard. Within this framework, the number of facilities that have completed the initial criteria nationwide has surpassed 7,000. Additionally, over a thousand hotels have received the sustainable tourism certification by meeting all the criteria. Turkey's efforts in the field of sustainable tourism under the certification program are being highlighted by the GSTC as an example worldwide. In this context, Prof. Dr. Hasan Ali Karasar, the Rector of Cappadocia University, Elif Balcı Fisünoğlu, Deputy General Manager of the Turkey Tourism Promotion and Development Agency (TGA), Kaan Kaşif Kavaloğlu, the Agency's Spokesperson, Erkan Yağcı, the President of the Turkey Hoteliers Federation, and Ram Kumar, the Deputy President of GSTC, will present Turkey's sustainable tourism initiatives at COP28. During the conference in the United Arab Emirates, a panel discussion on December 10th will address the success of Turkish tourism in the field of sustainability. It is anticipated that Turkey's efforts in implementing sustainable tourism as a precaution against global climate change will serve as a model for the world. "We will crown Turkey's honor" Kaan Kaşif Kavaloğlu, the President of the Mediterranean Touristic Hoteliers and Operators Association, also spoke to AA correspondent, stating that Turkey has taken measures in tourism against global climate change by signing the Sustainable Tourism Program agreement with the GSTC. Highlighting their leadership in environmental sensitivity and the sustainability of the system in tourism worldwide, Kavaloğlu stated: "Turkey became the first country in the world to reach an agreement with the GSTC for sustainable tourism. Over a thousand hotels have received certification by meeting all the criteria so far, and our country has achieved great success in this field. With the agreement signed by our Ministry of Culture and Tourism, Turkey became part of the Sustainable Tourism Program. Being the first country to do this in tourism was important. At COP28, we will have the opportunity to share the successful operation we conducted as TGA with our academics. We will crown Turkey's honor in this regard." Expressing the hope that all tourism stakeholders, not just accommodation facilities, will embrace this program, Kavaloğlu said, "Sustainability is a very important issue. We expect all agencies and restaurants serving tourism, and everyone involved in this field, to develop awareness. It will be the primary reason for tourists to choose our country. We believe that Turkey's success can be effectively used in marketing."

Sustainable tourism was discussed at the AKTOB May meeting Haber

Sustainable tourism was discussed at the AKTOB May meeting

Antalya Municipality Mayor Muhittin Böcek, Muratpaşa Mayor Ümit Uysal, TÜROFED President Erkan Yağcı, former TÜROFED Presidents, Sururi Çorabatır, Osman Ayık, Ahmet BARUT, ATSO President Ali Bahar, ATAV President Yeliz Gül, KETOB President Dinçer Sarıkaya, Antalya German Consul Martin Tscherner, Deputy Consuls and many tourism professionals attended the meeting. (AKTOB) President Kaan Kaşif Kavaloğlu thanked Akra Hotels Chairman Haydar Barut for the event hosted by Akra Hotel. In the traditional lunch program held on May 10, he made a presentation on the Sustainable Tourism Program, GSTC Conference and tourism data. In his speech, he stated that the effects of climate change have started to increase and tourism is also affected by this. “The tourism sector accounts for 5% and 8% of global greenhouse gases. This situation is expected to affect flights over 4 hours. We attach great importance to the green protocol signed by EU member states in this regard. In this framework, the Sustainable Tourism program Agreement with GSTC will become even more important.” He noted that within the scope of the Sustainable Tourism Program, not only the enterprises included in the program, but also the cooperation of municipalities, public will and the private sector are required. Stating that the Green Tourism Certificate Program was put into effect quickly due to the fact that the Minister of Culture and Tourism Mehmet Nuri Ersoy came from within the sector, Kavaloğlu stated that 1188 hotels received the first stage certificate and 197 hotels completed the third stage. Pointing out that the tourism activity in Antalya is higher this year compared to previous years, Kavaloğlu said, “The German market in Antalya has exceeded 2019 figures according to 4-month figures. Germany overtook Russia after a long time. The Russian market is a bit far from 2019 figures. Compared to last year, there is a significant increase. Behind it are the UK, Dutch and Polish markets. We care about Poland, after the UK market, Poland also shows a significant increase.” Stating that Russia and Ukraine are important markets, Kavaloğlu wished that the war between the two countries would end as soon as possible. Noting that there was a decrease in reservations due to the earthquake in Turkey, but reservations are increasing at the moment, Kavaloğlu said that our expectation is that the demand acceleration will increase in 2023. Antalya Metropolitan Municipality Mayor Muhittin Böcek also stated that tourism is important for Antalya and that they have made the necessary investments as a municipality.

Kaan Kavaloğlu: "The significative market for Antalya is the Russians" Haber

Kaan Kavaloğlu: "The significative market for Antalya is the Russians"

Kaan Kaşif Kavaloğlu emphasized that the number of tourists coming to Antalya in April exceeded 2 million and he stated that we had a record-breaking April and there was a 45 percent increase compared to the same period of the previous year. UKRAINE MARKET LOST 90 PERCENT Kavaloğlu: “If Russian tourists come this year, we will have a good season. Because there is no market that can make up a shortage of the Russian market. Our source markets Russia and Ukraine, are still fighting .From this point of view, the Ukrainian market has disappeared by 90 percent. Until April 30, 10 thousand Ukrainians came to Antalya. I think these are the ones who have settled down. Russia fell below the German market for the first time. If 3.5 million Russian tourists are brought to the city, we will catch  15 million. For Antalya, there is the UK market, which is more than 1 million and it is has a positive effect . There are 1.5 million people in this market.There are 55-60 million packages out of Germany and England to world tourism. We still have a long way to go in the UK market. Antalya and Türkiye are world tourism. Tourism professionals catch the 2019 revenue figure, but they cannot achieve profitability for a very long time," he said.  EUROPEAN TURKS AND DOMESTIC TOURISTS ARE INDISPENSABLE TO US Kaan Kaşif Kavaloğlu, noted that the costs have increased by more than one hundred percent due to the increasing inflation, and he added “The exchange rate is also below our expectations.Profitability will not reach 2019 profitability for a long time. Domestic tourism is indispensable to Antalya.There are two source markets that do not leave us. The second market is European Turks. It means a very good resource in times of crisis. But we care about the domestic market not only in time of crisis, but also throughout the season.”

Kaan Kavaloğlu: "Russia is the determinant market for Antalya" Haber

Kaan Kavaloğlu: "Russia is the determinant market for Antalya"

Emphasizing that the number of tourists who came to Antalya in April exceeded 2 million, Kaan Kaşif Kavaloğlu stated that the number of tourists visiting Antalya exceeded 2 million and that they experienced a record month in April with an increase of 45 percent compared to the same period of the previous year. UKRAINIAN MARKET HAS DISAPPEARED BY 90 PERCENT Kavaloğlu: “If Russian tourists come this year, we will have a good season. Because there is no market that can make up for the shortcomings of the Russian market. Our source markets, Russia and Ukraine, are still at war with each other. From this point of view, the Ukrainian market has disappeared by 90 percent. Until April 30, 10 thousand Ukrainians came to Antalya. I think these are the ones who have settled down. Russia fell below the German market for the first time. If 3.5 million Russian tourists are brought to the city, we will catch all 15 million. For Antalya, there is the UK market, which seems to be a plus, exceeding 1 million. There are 1.5 million people in this market. There are 55-60 million packages out to world tourism from Germany and England. We still have a long way to go in the UK market. Antalya and Turkey are world tourism. Tourism professionals can catch the 2019 revenue figure, but they cannot achieve profitability for a very long time." TURKISH EUROPE AND LOCAL TOURISTS ARE A MUST HAVE Kaan Kaşif Kavaloğlu, noting that the costs have increased by more than one hundred percent due to the increasing inflation, continued his words as follows: “The exchange rate is also below our expectations. Profitability will not reach the profitability of 2019 for a long time. Domestic tourism is a must for Antalya. There are two source markets that have not abandoned us. The next one after abroad is the European Turks. In times of crisis, it is a very good resource. But we care about the domestic market not only in times of crisis, but throughout the season.”

German market surpassed Russia in Antalya tourism Haber

German market surpassed Russia in Antalya tourism

In his speech at the traditional lunch program held at a hotel in Muratpaşa district, Kavaloğlu stated that the effects of climate change have begun to increase and tourism is also affected by this. Stating that they attach importance to sustainable tourism studies in this respect, Kavaloğlu noted that for this, the municipalities should take steps in cooperation with the public will and the private sector. Stating that the Green Tourism Certificate Program was put into effect quickly due to the fact that the Minister of Culture and Tourism Mehmet Nuri Ersoy came from within the sector, Kavaloğlu stated that 1188 hotels received the first stage certificate and 197 hotels completed the third stage. Pointing out that the tourism activity in Antalya is higher this year than in previous years, Kavaloğlu said, "The German market in Antalya has exceeded 2019 figures according to 4-month figures. Germany has outstripped Russia after a long time. The Russian market is a bit off compared to 2019 figures. There is a significant increase compared to last year. Behind it are the UK, Dutch and Polish markets. We care about Poland, after the UK market, Poland is also showing a serious increase." Stating that Russia and Ukraine are important markets, Kavaloğlu wished that the war between the two countries would end as soon as possible. Noting that there was a decrease in reservations due to the earthquake in Turkey, but they are increasing now, Kavaloğlu expressed that they are hopeful for this year. Antalya Metropolitan Municipality Mayor Muhittin Böcek also stated that tourism is important for Antalya and that they have made the necessary investments as a municipality.

Antalya turizminde Almanya pazarı Rusya'nın önüne geçti Haber

Antalya turizminde Almanya pazarı Rusya'nın önüne geçti

Kavaloğlu, Muratpaşa ilçesindeki bir otelde düzenlenen geleneksel öğle yemeği programında yaptığı konuşmada, iklim değişikliği etkilerinin artmaya başladığını ve bundan turizmin de etkilendiğini belirtti. Bu açıdan sürdürülebilir turizm çalışmalarını önemsediklerini dile getiren Kavaloğlu, bunun için belediyeler, kamusal irade ve özel sektör işbirliğinde adımların atılması gerektiğini kaydetti. Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy'un sektörün içinden gelmesi dolayısıyla Yeşil Turizm Sertifika Programının hızlı bir şekilde yürürlüğe konulduğunu söyleyen Kavaloğlu, 1188 otelin birinci aşama belgeyi aldığını, 197 otelin de üçüncü aşamayı tamamladığını bildirdi. Antalya'da bu yıl turizm hareketliliğin geçen yıllara göre daha fazla olduğuna işaret eden Kavaloğlu, "Antalya'da Almanya pazarı 4 aylık rakamlara göre 2019 rakamlarının üzerine çıktı. Almanya, uzun süreden sonra Rusya'nın önüne geçti. Rusya pazarı, 2019 rakamlarına bir parça uzakta. Geçen seneye göre ise çok ciddi artış var. Arkasında İngiltere, Hollanda ve Polonya pazarları var. Polonya'yı önemsiyoruz, İngiltere pazarından sonra Polonya da ciddi artış gösteriyor." diye konuştu. Rusya ve Ukrayna'nın önemli pazarlar olduğunu belirten Kavaloğlu, bir an önce iki ülke arasındaki savaşın bitmesi temennisinde bulundu. Türkiye'de yaşanan deprem nedeniyle de rezervasyonlarda bir düşme olduğunu ancak şu anda rezervasyonların arttığını kaydeden Kavaloğlu, bu yıldan umutlu olduklarını ifade etti. Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek de turizmin Antalya için önemli olduğunu ve belediye olarak gerekli yatırımları yaptıklarını bildirdi.

En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.