Hava Durumu

#Kâmil Koç

TOURISMJOURNAL - Kâmil Koç haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Kâmil Koç haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Kâmil Koç Milyonfest ve O'fest'in ulaşım sponsoru oldu Haber

Kâmil Koç Milyonfest ve O'fest'in ulaşım sponsoru oldu

Karayolu ulaşım sektörünün önde gelen şirketlerinden Kâmil Koç, 2024 yılında da kültür sanat etkinliklerine ve sosyal projelere destek sağlamayı sürdürüyor. Deprem bölgesindeki çocuklar için bir ilkokula kütüphane yapılmasına ulaşım desteği sağlayan firma, Türkiye'nin önemli müzik organizasyonları arasında yer alan Milyonfest ile O'fest'in ulaşım sponsoru oldu. “Kütüphanesiz Okul Kalmasın” projesinin ulaşım destekçisi oldu Sosyal fayda projelerine destek sağlayan şirket, bu kapsamda Hacettepe Ekonomi Topluluğu'nun (HEK) bu yılki “Kütüphanesiz Okul Kalmasın” projesinin ulaşım destekçisi oldu. Projeyle her yıl Türkiye'nin farklı bir şehrindeki bir okula kütüphane kuran gönüllü HEK üyeleri, bu yıl deprem bölgesi Kahramanmaraş'taki Çınarlı İlkokulu'nu seçti. Okulda önce kütüphane kuran, daha sonra da içerisine kitaplar yerleştiren HEK üyeleri, 3 Mayıs'ta ise Kâmil Koç'un sağladığı ulaşım desteğiyle Kahramanmaraş'a giderek, kütüphanenin açılışını gerçekleştirdi. Festival maratonu Milyonfest ile O'fest bu yıl toplamda 15 farklı bölgede on binlerce genci ağırlayacak. Kâmil Koç, Milyon Yapım Organizasyon tarafından düzenlenen Milyonfest ve Büyük İşler Organizasyon tarafından gerçekleştirilen O'fest'e sağladığı ulaşım desteği kapsamında, tüm müzikseverler için ulaşım bileti fiyatlarında yüzde 20'lik indirim uyguladığını duyurdu. Yapılan açıklamaya göre; gençler, indirimden faydalanmak için Kâmil Koç'un bilet satış merkezlerinde ya da çağrı merkezlerinden bilet alırken, gitmek istedikleri ildeki festivalin ismini söylemeleri yeterli olacak. Milyonfest ile O'fest, Nisan ayında Çanakkale ile başladığı festival maratonunu bu yıl 15 farklı noktada yapmayı planlıyor. Festivaller kapsamında Türkiye'nin dört bir yanında müzikseverler ve gençler, sahnelerinin sevilen isimlerini sahnede izleme fırsatı buluyor.

Kâmil Koç'a Brandverse Awards'tan ödül Haber

Kâmil Koç'a Brandverse Awards'tan ödül

Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle hayata geçirilen Brandverse Awards'ta, 2024 yılının kazanan markaları belli oldu. Deloitte Türkiye'nin uzmanlığı ile markaların sosyal medya performanslarının istatiksel olarak sosyal medya marka endeksine göre incelendiği SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri'nde şirketlerin 1 Nisan 2023 – 1 Nisan 2024 döneminde dijitalde yaptıkları tüm kampanya ve iletişim faaliyetleri ele alındı. Türkiye seyahat sektörünün önde gelen firmalarından Kâmil Koç da sosyal medya alanındaki önemli çalışmalarıyla SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri'nde geçen yılın ardından bu yılda da sosyal medyanın ‘En'leri arasında yer aldı. Şirket, önemli sosyal medya yönetimiyle Brandverse Awards Karayolları Ulaşım kategorisinde ‘Gümüş' ödülün sahibi oldu. 8 ayrı kategoride başarıya ulaşan markalar, 24 Haziran'da İstanbul'da düzenlenen özel bir törenle ödüllerini aldı. “Dijital uygulamalarımızla yolculuğu keyfe dönüştürüyoruz” Kâmil Koç Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Direktörü Jan Sarıgül Işık, dijitalde yenilikleriyle sektöre öncülük ettiklerini belirterek, şunları söyledi: “Değişen dünyayla birlikte seyahat sektöründe de tüketici davranışları önemli bir değişim gösteriyor. Bugün artık konfor kadar iletişim araçlarının kullanımı ve bu alanda sunulan imkanlar yolcular için önemli bir tercih sebebi oluyor. Şirket olarak biz de bir taraftan en son teknolojiye sahip çevre dostu otobüslerle yolcularımıza konforlu bir seyahat sunarken, diğer yandan da seyahatlerinin özel anlara dönüşmesine yönelik uygulamaları hayata geçiriyoruz. Özellikle dijital yeniliklerimizle seyahatlerini eşsiz bir deneyime dönüştürmek için çalışıyoruz. Son olarak geçen yıl Kâmil Koç Multimedya uygulamamızı yol arkadaşlarımızın hizmetine sunduk. Çok olumlu geri dönüşler aldığımız bu uygulamayla yol arkadaşlarımıza eğlenceyi kişiselleştirme fırsatı sağladık. Yolcularımız cep telefonlarına indirdikleri uygulama ile haberden belgesele, müzikten spora seyahatleri boyunca diledikleri yayını kendilerine göre özelleştirip, kesintisiz bir şekilde izleyebilme imkanına sahip oldular. Bunun yanında iletişim araçlarını da efektif şekilde kullanmaya devam ediyoruz. Özellikle sosyal medya araçlarını aktif bir şekilde kullanarak, yolcularımızla etkin bir iletişim sağlıyoruz. Markamızla ilgili haber ve duyuruların yanı sıra yeniliklerimizi, güzergahlarımızdaki güzellikleri de bu kanallar aracılığıyla yol arkadaşlarımızla paylaşıyor, onları da bu güzelliklerin parçası haline getirmeye çalışıyoruz. Aynı zamanda bu kanallar üzerinde bize ulaşan görüş, öneri ve istekleri hızlı bir şekilde çözüme kavuşturarak, yolcularımıza en iyiyi sunmaya gayret ediyoruz. Sağladığımız bu online iletişim sayesinde yol arkadaşlarımızla aramızda çok güçlü bir bağ oluşturmuş durumdayız. Yolcularımızın marka sadakatine de pozitif katkı yapan tüm bu çalışmalar sayesinde bugün ülkemizin en çok tercih edilen markası olmanın gururunu yaşıyoruz. Yol arkadaşlarımızı da ekosistemimizin içine kattığımız bu güçlü iletişim stratejimizin bugün ödülle taçlandırılmasından da çok mutluyuz.”

Kâmil Koç’un Avrupa’daki yeni durağı Kırcaali oldu Haber

Kâmil Koç’un Avrupa’daki yeni durağı Kırcaali oldu

Türkiye’nin önde gelen seyahat markalarından Kâmil Koç, Avrupa'daki seyahat ağını genişletmeye devam ediyor. 2024 yılında da seyahat ağına yeni şehirler eklemeyi sürdüren Kâmil Koç’un Avrupa’daki yeni durağı ise, Bulgaristan’ın Kırcaali şehri oldu. Kâmil Koç, Bulgaristan'da Türklerin yoğunlukta olduğu Kırcaali ile İzmir arasında 15 Nisan itibariyle karşılıklı seferlere başladı. Kırcaali ile haftanın 7 günü karşılıklı seferler yapacak olan firma, ayrıca artan talep nedeniyle devam eden Sofya seferlerinin sayısında günde 2’ye çıkardı. Türkiye'nin önde gelen seyahat markalarından Kâmil Koç, Avrupa'daki seyahat ağını genişletmeye devam ediyor. Seyahat sektöründe 98 yıldır hizmet sunan Kâmil Koç, 2024 yılına seyahat ağına yeni bir durağı daha katarak başladı. 2022 yılından bu yana Avrupa yollarında olan firmanın, kıtadaki yeni seyahat noktası ise, Bulgaristan’ın Kırcaali şehri oldu. Seyahat ağını Avrupa’da genişletmeyi hedefleyen Kâmil Koç, bu kapsamda Bulgaristan'da Türklerin yoğunlukta yaşadığı Kırcaali ile İzmir arasında karşılıklı seferlere başladı. Kırcaali seferleri İzmir’den 15 Nisan itibariyle başladı 15 Nisan itibariyle başlatılan seferler, haftanın 7 günü, tek sefer üzerinden gerçekleştiriliyor. İzmir’den hareket eden araç, Çanakkale’ye uğradıktan sonra sınır kapısından geçerek, önce Bulgaristan Hasköy şehrine, oradan da Kırcaali’ye ulaşıyor. Kırcaali seferlerini kendi otobüsleriyle gerçekleştiren firma, ayrıca 2022 yılında başlattığı Sofya seferlerini de artırma kararı aldı. Firma, günde 1 kez düzenlediği Sofya seferlerinin sayısını da 2’ye çıkarttı. “Avrupa’da hizmet verdiğimiz nokta sayısını 4’e çıkardık” Kâmil Koç Genel Müdürü Çağatay Kepek, Avrupa’daki seyahat ağlarını genişletmek adına önemli bir adım daha attıklarını belirterek, şunları söyledi: “Türkiye’nin en çok tercih edilen markası olarak, yurt içinde ve yurt dışında seyahat ağımıza genişletmeye dönük çalışmalarımız tüm hızıyla sürüyor. Kâmil Koç’un hizmet kalitesini Avrupa’da daha fazla noktaya ulaştırmak adına bu kez seyahat ağımıza Bulgaristan’ın önemli bir şehrini daha ekledik. İzmir- Kırcaali arasında başlattığımız yeni seferlerle birlikte Avrupa’da hizmet verdiğimiz nokta sayısı da 4’e yükselmiş oldu. Haftanın 7 günü karşılıklı seferler düzenleyeceğimiz Kırcaali ile hem tarihsel hem de turizm ve ticaret açısından çok uzun yıllara dayanan köklü bağlarımız var. Attığımız bu adımın, bu bağların daha da gelişip, güçlenmesine önemli bir katkı sağlayacağına inanıyoruz. Yeni seferlerimizle birlikte, aynı zamanda iki yıl önce başlattığımız Sofya seferlerimizin sayısını da gelen talep doğrultusunda artırma yoluna gittik. Yeni açılacak bu seferimiz ile Bulgaristan’ın 2 ve Romanya’nın 2 şehri olmak Avrupa’da toplamda 4 farklı noktaya sefer düzenlemiş olacağız. Turizm sezonu öncesi attığımız bu adımın hem markamıza ve yol arkadaşlarımıza hem de ülkemize hayırlı olmasını diliyorum.”

Kâmil Koç, otobüs filosuna Mercedes-Benz marka 33 adet araç ekledi Haber

Kâmil Koç, otobüs filosuna Mercedes-Benz marka 33 adet araç ekledi

1926 yılından bu yana faaliyetlerine devam eden Kâmil Koç Otobüsleri A.Ş., Mercedes-Benz Türk Koluman Bayisi aracılığıyla 33 adet Tourismo 16 2+1 araç yatırımı yaparak araç filosunu güçlendirdi. Ankara Koluman Gölbaşı Park Alanı’nda düzenlenen teslimat törenine Mercedes-Benz Türk Otobüs Pazarlama ve Satış Direktörü Osman Nuri Aksoy, Mercedes-Benz Türk Otobüs Filo Satış Grup Müdürü Burak Batumlu, Mercedes-Benz Türk Otobüs Satış Operasyonları Grup Müdürü Özgür Taşgın, Mercedes-Benz Türk Otobüs Filo Satış Koordinatörü Taylan Özyiğit, Kâmil Koç Otobüsleri A.Ş. Genel Müdürü Çağatay Kepek, Kâmil Koç Otobüsleri A.Ş. Operasyon Direktörü Mehmet Türkyılmaz, Kâmil Koç Otobüsleri A.Ş. Filo Yönetim ve Raporlama Grup Müdürü Tayfun Akgün, Kâmil Koç A.Ş. Kıdemli Filo Bakım Yöneticisi Fehmi Topçu, Kâmil Koç Otobüsleri A.Ş Kıdemli Filo Uzmanı Fatih Evren, Koluman Ticari Araç Pazarlama ve Satış Direktörü Ali Türkay Saltık, Koluman Otobüs Grup Satış Müdürü Fevzi Kaplan, Koluman Ankara Otobüs Satış Müdürü Hakan Öztekin, Koluman İstanbul Otobüs Satış Müdürü Şafak Şimşek ve Koluman İstanbul Otobüs Satış Danışmanı Uğur İşgören katıldı. Kuruldukları günden bu yana şehirlerarası yolcu taşımacılığı sektörüne değer katma hedefiyle çalıştıklarını belirten Kâmil Koç Otobüsleri A.Ş. Genel Müdürü Çağatay Kepek, törende şöyle konuştu: “98 yıllık yolculuğumuzda, sektörün gelişimine katkı sunmanın yanı sıra standartların yükseltilmesine de öncülük yapıyoruz. Yol arkadaşlarımıza daima en iyi hizmeti, en iyi araçlarla sunmaya gayret ediyoruz. Bu yüzden yolcu memnuniyetini ön planda tutarak, konforlu ve kaliteli seyahat deneyimine sürekli yatırım yapıyoruz. Bir taraftan hizmet kalitemizi geliştirirken, diğer yandan en yeni teknolojiye sahip araçlarla filomuzu büyütüyoruz. Yeni araç yatırımlarımızda ise, yolcularımıza kaliteli ve konforlu seyahat deneyimini bir arada sunabileceğimiz, doğa dostu ve son teknolojiye sahip araçları tercih ediyoruz. Mercedes-Benz bu anlamda başarısını kanıtlamış, küresel bir marka. Dolayısıyla filomuzu Mercedes-Benz marka otobüslerle güçlendirmekten memnunuz. Mercedes-Benz Türk ile uzun yıllara dayanan iş birliğimizin önümüzdeki dönemde güçlenerek devam etmesini temenni ediyor, yeni araçlarımızın markamıza ve tüm yol arkadaşlarımıza hayırlı olmasını diliyoruz.” Koluman Ticari Araç Pazarlama ve Satış Direktörü Ali Türkay Saltık yaptığı konuşmada, “Kâmil Koç ile uzun yıllara dayalı, güven temelinde şekillenen güçlü bir iş birliğimiz var. Bu süre zarfında, sektördeki gelişmeleri yakından takip ederek, müşterilerimize en iyi hizmeti sunmaya odaklandık. Bunun sonucunda da olumlu geribildirimler elde ettik. Bugün teslim ettiğimiz otobüslerle de Kâmil Koç’un vizyonunu ve öncü rolünü desteklemeye devam edeceğiz” dedi. Mercedes-Benz Türk Otobüs Pazarlama ve Satış Direktörü Osman Nuri Aksoy “Şirket olarak yolcu taşımacılığı sektörünün gelişimine katkı sunmayı çok önemsiyoruz. Bu doğrultuda, her zaman ileriye yönelik adımlar atarak, otobüslerimizi geliştiriyor, konforlu seyahat deneyimleri yaşatacak otobüslerimizi müşterilerimize sunuyoruz. Müşterilerimiz Mercedes-Benz yıldızına sahip otobüsleri tercih ederken, sahip oldukları teknik donanımlar kadar, onlara her koşulda verdiğimiz güveni de satın alıyorlar. Yolcuların ve kaptanların memnuniyeti bizim de memnuniyetimiz anlamına geliyor ve bizleri daha iyisini gerçekleştirmek için motive ediyor. Yolcu ve sürücü memnuniyetini her zaman önceliğine alan bir firma olarak, Kâmil Koç ile olan iş birliğimizi iki vizyoner markanın bir araya gelmesi olarak nitelendiriyor; sunulan tüm ürün ve hizmetlerde yüksek memnuniyet oluşturacağımıza inanıyoruz. Bu anlamda; uzun yıllara dayalı iş birliğimizin artarak devam edeceğine inanıyorum” diye konuştu. Mercedes-Benz Türk Otobüs Filo Satış Grup Müdürü Burak Batumlu ise şunları söyledi: “Bir işletmenin koyduğu hedeflere ulaşma doğrultusunda emin adımlarla ilerleyebilmesi için doğru zamanda doğru planlamalar yapabilmesi ve bu planları uygulayabilmesi çok önemli. Kâmil Koç firması ile Koluman bayimiz ve bizler 2024 yılı sezon öncesi yatırımı planlanan araçların satış görüşmelerine 2023 yılında başladık. Sunduğumuz ön ödemeli sistem dahilinde anlaşmalarımızı 2023 yılında yaptık. Şimdi geriye dönüp bakıldığında doğru zamanda doğru planlamalar yapılması durumunda sezon başında araç tedariğinin ne kadar mümkün olabileceğini de bizlere göstermiş oluyor. Başta markamızı tercih ettikleri için Kâmil Koç yönetimine ve Koluman yönetimi ve çalışanları olmak üzere karşılıklı güven ve anlayışa dayalı bu iş birlikteliği için emeği geçen herkese teşekkürlerimi iletiyorum” dedi.

Kâmil Koç'a The ONE Awards’tan ödül Haber

Kâmil Koç'a The ONE Awards’tan ödül

Türkiye seyahat sektörünün önde gelen firmalarından Kâmil Koç, yılın en itibarlı markalarını belirleyen The ONE Awards’ta ödül kazandı. Şirket, ‘The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde Karayolu Taşımacılığı kategorisinde ‘Yılın İtibarlısı’ ödülünü kazandı. Marketing Türkiye ile Akademetre Research and Strategic Planning iş birliğiyle gerçekleştirilen The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde yılın en itibarlı markaları belli oldu. Bu yıl 10’uncu kez düzenlenen The ONE Awards’da “Yılın İtibarlıları” halk jürisi tarafından belirlendi. “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırması kapsamında, 12 ilde toplam bin 200 kişiyle yüz yüze görüşmeler yapıldı. Görüşmelerin sonucunda, 70 kategoride yıl içinde itibarını en çok arttıran markalar ve bu başarının en büyük paydaşları olan reklam, medya planlama ve halkla ilişkiler ajansları ödüle layık görüldü. Kâmil Koç da The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde Karayolu Taşımacılığı kategorisinde ‘Yılın İtibarlısı’ seçildi. 2021 ve 2022’nin ardından 2023 yılında da halk jürisi tarafından sektörünün en itibarlı markası ödülünü alan Kâmil Koç, böylece üst üste üçüncü kez bu ödülü kazandı. “Bizzat yolcularımız tarafından ödüllendirilmek apayrı bir mutluluk” Kâmil Koç Genel Müdürü Çağatay Kepek, halkın oyları ile bir kez daha yolların en itibarlı markası seçildiklerini belirterek, şunları söyledi: “Kâmil Koç Ailesi, 1.000’e yakın araçtan oluşan dev filosu, yaklaşık 2.000 çalışanı ve her yıl taşıdığı milyonlarca yol arkadaşı ile çok büyük bir aile. Her sabah ülkemizin dört bir yanında bine yakın aracımız sefere çıkıyor. Çıktığımız her seferde tek bir şeyi amaçlıyoruz; o da bizi tercih eden yol arkadaşlarımızı markamızın hizmet kalitesine yaraşır bir şekilde güven içinde varacakları noktaya ulaştırmak. Türkiye’nin ilk karayolu seyahat markası olarak, kurulduğumuz günden bu yana yolcularımızın memnuniyeti bizim için her zaman odak noktası oldu ve bu temel yaklaşımdan hiçbir zaman taviz vermedik. Bugün ülkemizin en çok tercih edilen karayolu seyahat markası olmamızın ardında, bir asra yaklaşan köklü hizmet tecrübemizin yanı sıra, yolcu memnuniyetini her zaman en üst düzeyde tutmayı hedefleyen hizmet anlayışımızın da büyük payı var. Cumhuriyetimizin 100’üncü yılında da başarımızı böylesine prestijli bir ödülle taçlandırmak bizler için çok ayrı ve özel bir anlam taşıyor. Çünkü bu değerli ödül, bizzat araçlarımızı tercih eden yol arkadaşlarımızın oyları ile veriliyor. Dolayısıyla yol arkadaşlarımız tarafından böylesine bir ödüle layık görülmek bizler için apayrı bir mutluluk. Üstelik bu ödülü son üç yılda üst üste üçüncü kez kazanıyoruz. Bu istikrarlı başarı için tüm çalışma arkadaşlarımı kutluyorum. 2024 yılında da yine yolcu memnuniyeti odaklı bir yaklaşımla yol arkadaşlarımıza Kâmil Koç’un hizmet kalitesini yaşatmaya devam edeceğiz.”

Kâmil Koç, 2023’te 340 bin seferle 15,5 milyon yolcu taşıdı Haber

Kâmil Koç, 2023’te 340 bin seferle 15,5 milyon yolcu taşıdı

Türkiye seyahat sektörünün önde gelen firmalarından Kâmil Koç, 2023 yılına ilişkin verilerini açıkladı. 2023 itibariyle yaklaşık 340 bin sefer gerçekleştirip, toplamda 15,5 milyon yolcu taşıyan Kâmil Koç, yıl içinde en fazla yolcu ve sefer sayısını ise yaklaşık 1.500 sefer ve 81 bin 723 yolcu ile 23 Nisan’da gerçekleştirdi. Türkiye’nin önde gelen seyahat firmalarından Kâmil Koç, 2023 yılına ilişkin verilerini açıkladı. Yeni yatırım ve iş birlikleri ile filosunu büyüten, seyahat ağını genişleten, sefer ve yolcu sayısını arttıran Kamil Koç, 2023 performansını ve 2024 hedeflerini açıkladı. “Cumhuriyetimizin 100. yıl coşkusunu ülkemizin dört bir yanına taşıdık” 98 yıllık bir firma olarak 2023’te, Cumhuriyet’in 100’üncü yılına yaraşır bir performans sergilediklerini vurgulayan Kâmil Koç Genel Müdürü Çağatay Kepek, şu açıklamalarda bulundu: “Pandemi etkisinin hafiflediği ve umutla başladığımız 2023 yılının henüz başında, büyük deprem felaketi yaşadık. 11 ilimizin içinde bulunduğu geniş bir coğrafi alanda yıkıma yol açan 6 Şubat depreminin ilk saatleri itibariyle harekete geçerek, afet bölgesine yönelik seferlerimizi arttırdık. Ayni ve nakdi yardımların yanı sıra yine ilk saatler itibari ile yaklaşık 20 otobüsümüzü, başta arama kurtarma ve sağlık ekiplerinin havalimanı, şehir içi ve şehirlerarası transferleri olmak üzere Afet Koordinasyon Merkezi’nin emrine sunarak, gece gündüz arama kurtarma çalışmalarına katkı sunduk. Ülkemiz için zorlu başlayan bu yılda, yine tarihimizin en önemli günü olan Cumhuriyetimizin 100. yılını kutladık. Kâmil Koç olarak, Cumhuriyetimizin ilk yıllarında yola çıkmış ve kendisi ile yol arkadaşlığı yapmaktan her zaman gurur duymuş bir marka olarak, bu özel yılın anısına 100 aracımızı, özel olarak hazırlanan 100. Yıl tasarımı ile giydirerek, Cumhuriyet coşkusunu ülkemizin dört bir yanına taşımaya çalıştık." "Türkiye’de ve Avrupa’da yeni duraklarla seyahat ağımızı daha da genişlettik" Araç yatırımları kapsamında 2023 yılında filolarına 10 adet sıfır araç kattıklarının altını çizen Kepek, "Halihazırda 2 bin personelimiz dahil Kâmil Koç çatısı altında 6-7 bine ulaşan çalışanımız ve günde gerçekleştirdiğimiz 1.000’den fazla sefer ile ülkemizin bu alandaki öncü markası olmaya devam ediyoruz. Filomuzda 250’ye yakın kendi özmal aracımız dahil markamız altında hizmet veren yaklaşık 1.000 araçlık filomuzla, ülkemizin 72 ilindeki 357 seyahat noktasında yolcularımıza hizmet verdik. Yurt içinde son olarak, ülkemizin medeniyetler beşiği şehri Mardin ile karşılıklı seferlerimizi başlattık. Yine yıl içinde Avrupa'nın en büyük şehirlerarası otobüs ağı ve pazar liderliğine sahip iş ortağımız FlixBus ile birlikte bu kıtadaki seyahat ağımıza Bulgaristan’ın Rusçuk ve Romanya’nın Köstence şehirlerini ekledik. Bu iki şehrin ile birlikte halihazırda Avrupa’da 6 noktada hizmet veriyoruz" ifadelerini kullandı. "Hem sefer hem de yolcu sayısında 2022 yılını geride bıraktık" Kepek, "Tüm bu yatırım ve iş birliklerimiz sayesinde ise, zorlu başlayan 2023 yılını beklentilerimiz doğrultusunda tamamladık. 2022 yılında toplamda 294 bin olan sefer sayımızı, 2023’te 340 bine çıkardık. Bu süreçte taşıdığımız toplam yolcu sayısı da 15.5 milyona ulaştı. 2023 yılında yaklaşık 300 milyon kilometre yol katetti. Diğer bir deyişle Kâmil Koç araçları, dünyanın etrafını yaklaşık 7 bin 500 kez dolaşmış ya da Venüs’e 4 kez veya Mars’a yaklaşık 3 kez gidip-gelmiş oldular. Ulaştığımız bu rakamlar da, Kâmil Koç’un organizasyon büyüklüğünü net bir şekilde ortaya koyuyor" dedi. "Bursa-İstanbul hattı en fazla yolcu taşıdığımız güzergâh oldu" Yıl içinde en fazla yolcu ve sefer sayısının yaklaşık bin 500 sefer ve 80 binin üzerinde yolcu ile 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nda gerçekleştirdiklerini dile getiren Kepek, "Bayramlarda yoğunluğumuzun üst seviyeye çıkarken, yıl içinde en fazla yolcu yoğunluğumuz ise büyükşehirlerimiz arasında gerçekleşti. 2023’te en fazla yolcu taşıdığımız hat 285 bin 883 yolcu ile Bursa-İstanbul oldu. Bu hattımızı sırasıyla 279 bin 324 yolcu sayısıyla Ankara-İstanbul, 133 bin 337 yolcuyla İstanbul-İzmir, 129 bin 931 Ankara-Kayseri ve 114 bin 793 yolcuyla da Ankara-Bursa güzergahları izledi" diye konuştu. "2024 yılında 500 milyon TL’lik yatırım ile yüzde 10’luk büyüme hedefliyoruz" Kepek, sözlerine şöyle devam etti: "Firma olarak, kurulduğumuz günden bu yana her zaman yol arkadaşlarımıza en iyiyi sunma gayreti ile çalıştık. Bu doğrultuda Kâmil Koç’un hizmet kalitesini, ülkemizin her noktasına taşımak, daha fazla insanımız için ulaşabilir kılmak adına yeni yatırım ve iş birlikleri ile seyahat ağımızı genişletmeye gayret ettik. Genç, modern ve daha konforlu araçlarla filomuzu sürekli güçlendirerek, yol arkadaşlarımız için seyahati daha da keyifli, konforlu hale getirmeyi hedefledik. Bu kapsamda, 2023 yılında mevcut özmal araç filomuzu 10 adet yeni otobüs yatırımı ile güçlendirdik. Önümüzdeki yılda ise, bu yatırımları daha da büyüterek, araç filomuzu daha da gençleştirmeyi ve yüzde 10’luk bir büyümeyi hedefliyoruz. Bu kapsamda, 2023 yılında yaptığımız yaklaşık 500 milyon TL’yi aşan bir yatırımla, 2024 yılında filomuza 53 adet yeni araç katmayı planlıyoruz. 2024 yılının ilk aylarında birbiri ardına teslim alacağımız bu son model otobüslerimizle birlikte filomuzun yaş ortalamasını da 4,02’den 1,83’e düşüreceğiz. 2024’te yolcu sayımızdaki hedefimiz ise 16-17 milyon kişiye ulaşmak." "Kâmil Koç Multimedya uygulaması sektöre kattığımız ilklerden biri" Kepek, "Yol arkadaşlarımızın seyahat konfor ve keyfini arttırmak üzere özel olarak geliştirdiğimiz Kâmil Koç Multimedya uygulaması ile kesintisiz kişiselleştirilmiş eğlence imkânı sunmaya başladık. 2023 yılında geliştirdiğimiz Kâmil Koç Multimedya uygulaması, özgün altyapısı ile TV ve radyo yayınlarının yanı sıra sunduğu internet erişimi ile sektörde gerçekleştirdiğimiz ilkler arasında yer alıyor. Böylece yeni yılda yolcularımıza en yeni teknolojilere sahip, güvenli ve konforlu araçlarımızla eşsiz bir seyahat deneyimi yaşatmayı amaçlıyoruz" açıklamalarında bulundu. "Van’dan Londra’ya tek sistem üzerinden 4 aktarmayla gitmek mümkün" Kâmil Koç'un bir aile şirketi olduğu dönemde Ankara’nın batısında daha bölgesel bir firma olarak hizmet verdiğini kaydeden Kepek, "Bugün, ülke çapına yayılmış ulusal bir firma konumunda. Şimdi ise, uluslararası bağlantıları olan firma yapmaya çalışıyoruz. Yurt içinde seyahat ağımıza yeni noktalar eklemek için çalışmalarımızı yoğun bir şekilde sürdürüyoruz. Bunun yanında yurt dışı ağımıza ise Gürcistan’ı katmak için çalışıyoruz. Sonrasında Almanya, Avusturya ve Ukrayna hatlarımızı da açmayı planlıyoruz. Artık yurtdışına seyahatte çok güzel aktarma biletleri satabiliyoruz. Bugün geldiğimiz noktada yol arkadaşlarımız Flixbus ile Van’dan Londra’ya, tek sistem üzerinde 4 aktarmayla gitme imkana sunabiliyoruz. 2024’te uluslararası bağı daha da genişletmek adına çalışmalarımız tüm hızıyla sürecek" ifadelerini kullandı. "Personel eğitimlerimizi, geliştirerek kesintisiz bir şekilde sürdürüyoruz" Kepek, "98 yıldır ülkemizin yollarında kesintisiz bir şekilde hizmet veren bir firma olarak, personel eğitimi bizim için her zaman temel odak noktamızı oluşturdu. Bugün ülkemizin en çok tercih edilen markası isek, bunda kuşkusuz neredeyse Cumhuriyetimizle yaşıt, bir asra yaklaşan sektör tecrübemizin yanı sıra zamanın ve teknolojinin gelişimine göre kendimizi sürekli güncellememizin de önemli bir yeri var. Bunun başında ise, yolcu güvenliğini ve hizmet kalitesini en üst seviyeye çıkarmak adına verdiğimiz personel eğitimleri geliyor. Değişen yolcu talepleri doğrultusunda yolcu memnuniyetimizi daha da yükseltmek amacıyla personelimizin gelişimine katkı sunuyoruz. Kaptanlarımıza gelişen teknoloji ve değişen kurallar çerçevesinde ileri seviyede araç ve güvenli sürüş eğitimleri, yine hostlarımıza da daha iyi hizmet ve iletişim eğitimleri veriyoruz. Ayrıca FlixBus’un iş birliğinde gerçekleştirdiğimiz FlixUni uygulaması üzerinden gelişmiş meslek eğitimleri de sunuyoruz. Yeni yılda da yine günün ve şartların gelişimi doğrultusunda bu eğitimlerimizi, geliştirerek kesintisiz bir şekilde sürdüreceğiz" diye konuştu. "Kadın şoförleri sektöre kazandırmak adına pozitif ayrımcılık yapıyoruz" Firma olarak, kadınların yeteneklerine, zekalarına ve her işi başarabileceklerine inandıklarının altını çizen Kepek, "Bu doğrultuda gerek şirket bünyemizde ofislerimizde, bilet satışlarımızda çok sayıda kadın çalışma arkadaşlarımız mevcut. Ayrıca kadın şoförlerimiz de kurallara daha fazla uyuyor ve daha temkinliler. Bu nedenle onların sektörde kaptan olarak da daha fazla yer almaları gerektiğini savunuyoruz. Firma olarak da bunun için kendi adımıza özellikle kadın şoförlere yönelik bir pozitif ayrımcılık yapıyoruz. Halihazırda 3 kadın kaptanımız başarıyla işlerine devam ediyorlar. Kapımız onlara sonuna kadar açık. Bu biraz da Kâmil Koç şirketinin kurucularından kaynaklanıyor. Aile şirketi dönemimizde 6 Yönetim Kurulu Üyesinin 5’i kadındı. Diğer bir deyişle şirketimizin DNA’sında kadın var ve bu özelliğimizi hiç bırakmadık" dedi. "Yol arkadaşlarımız için yolların itibarlısı olmaya devam edeceğiz" Marka olarak bugüne kadar hizmet verdikleri her noktada, yolculara en iyiyi sunma hedefiyle çalıştıklarını aktaran Kepek, sözlerini şöyle tamamladı: "Onların memnuniyeti bizim de mutluluğumuz oldu. Yol arkadaşlarımız son olarak, Kâmil Koç markasını, Türkiye’de yıl içinde itibarını en çok arttıran markaları ödüllendiren ilk ve tek etkinlik olan ‘The ONE Awards - Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde, Karayolu Taşımacılığı kategorisinde ‘Yılın İtibarlısı’ olarak seçtiler. Müşteri memnuniyetinin en önemli göstergelerinden biri olan ‘Yılın İtibarlı’ markası ödülüne bizi, üst üste layık gören tüm yol arkadaşlarımıza bir kez daha teşekkür ediyoruz. Yeni yılda da yol arkadaşlarımız için seyahati konforlu, güvenli ve keyifli hale getirmeye devam edeceğiz. Kâmil Koç Ailesi olarak, yeni yılda da tüm yol arkadaşlarımıza sevdikleri ile güzel bir yıl diliyoruz.”

Kâmil Koç, Kurban Bayramı’nda 711 bin 378 yolcu taşıdı Haber

Kâmil Koç, Kurban Bayramı’nda 711 bin 378 yolcu taşıdı

Karayolu seyahat firması Kâmil Koç, Kurban Bayramı’nda toplamda 711 bin 378 yolcu taşıdı. Öte yandan, İstanbulluların tatilde terk ettiği megakent, 104 bin 210 yolcu sayısı ile en çok seyahat edilen şehir oldu. Kâmil Koç, Kurban Bayramı verilerini açıkladı. Firma, Kurban bayramı boyunca toplamda 15 bin 235 sefer gerçekleştirerek, bu sürede günde ortalama 59 bin 282, toplamda ise, 711 bin 378 yolcuyu taşıdı. Bayramda 8 bin 257 sefer ile İstanbul-Ankara arası en çok sefer yapılan hat olurken, İstanbulluların tatilde terk ettiği megakent, 104 bin 210 yolcu sayısı ile en çok seyahat edilen şehir oldu. “Bir önceki bayrama göre yolcu sayısında yüzde 30’luk bir artış yaşadık” Bayram tatili boyunca yolcularına kesintisiz bir hizmet sunduklarını vurgulayan Kâmil Koç Genel Müdürü Çağatay Kepek, “Türkiye’nin ilk karayolu seyahat şirketi olarak, bu bayramda da karayoluyla seyahat eden insanlarımız tarafından en fazla tercih edilen marka olduk. Profesyonel ekip arkadaşlarımız birlikte yolcularımızın güven ve konfor içinde sevdiklerine ulaştırmak adına yoğun bir mesai harcadık. Bu bayram, bir öncekine göre yolcu yoğunluğumuzun yaklaşık olarak, yüzde 30 oranında arttığı bir bayram oldu. Bunun biraz da bayramın, yaz tatilinin en yoğun günlerine denk gelmesinden kaynaklandığını söyleyebiliriz. Bayramda eşsiz bir seyahat deneyimi sunduk. Firma olarak 950 otobüsümüz ile yollarda, görevimizin başındaydık. Otobüslerimiz bu süreçte; günde ortalama 986 bin 486 kilometre, toplamda da 11 milyon 837 bin 834 kilometre yol yaptı. Tatilin son günü olan 2 Temmuz; 1 bin 437 sefer ve 74 bin 910 yolcu sayısı ile en fazla sefer ve yolcu sayısına ulaştığımız gün oldu” şeklinde konuştu. “Otobüslerimiz günde ortalama 986 bin 486 kilometre yol yaptı” Kâmil Koç Genel Müdürü Çağatay Kepek, tatil süresince büyük bir organizasyon yürüttüklerini belirterek, “Rakamlar, Kâmil Koç’un devasa organizasyon yapısını ve hizmet ağının büyüklüğünü açıkça ortaya koyuyor. Tatilde 950 otobüsümüz ile yolcularımızı sevdiklerine kavuşturmak için yollardaydık. Otobüslerimiz günde ortalama 986 bin 486 kilometre, toplamda da 11 milyon 837 bin 834 kilometre yol yaptı. Bu bayramda, yaz tatilinin de etkisiyle yolcu sayımızda bir önceki bayrama göre, yaklaşık yüzde 30’luk bir artış yaşadık” ifadelerini kullandı. İstanbullular tatil bölgelerine, Anadolu’dakiler İstanbul’a akın etti Geçtiğimiz Ramazan Bayramı’nda Karadeniz en büyük ilgiyi toplarken, Kurban Bayramı’nda seyahat edenlerin tercihi daha çok Marmara Bölgesi oldu. Özellikle şehirde yaşayanların tatil bölgelerine akın ettiği megakent İstanbul, bu bayramda yolcuların en fazla seyahat ettiği şehir oldu. İstanbul, 104 bin 210 yolcunun varış noktası olarak en çok seyahattin gerçekleştiği iller listesinde ilk sırada yer alırken; megakenti sırasıyla 76 bin 729 yolcuyla başkent Ankara, 46 bin 957 yolcuyla Bursa, 45 bin 422 yolcuyla İzmir ve 26 bin 327 yolcuyla da turizm kenti Antalya izledi. İstanbul-Ankara arasındaki hat en çok yolcu taşınan güzergâh oldu Kurban Bayramı’nda Türkiye’nin dört bir yanındaki karayolları en yoğun günlerini yaşarken, en fazla yoğunluk ise, İstanbul-Ankara hattında gerçekleşti. Tatil boyunca 8 bin 257 seferin gerçekleştiği İstanbul-Ankara hattı, en fazla yolcu taşınan güzergâh oldu. Bu hattı sırasıyla 6 bin 492 seferle İstanbul- Bursa, 3 bin 559 seferle İzmir- Ankara, 3 bin 472 seferle Bursa-İstanbul, 3 bin 378 seferle Ankara- Antalya, 3 bin 191 seferle İstanbul- İzmir ve 3 bin 169 seferle de Ankara- Kayseri hattı izledi.

En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.