Hava Durumu

#Karaköy

TOURISMJOURNAL - Karaköy haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Karaköy haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

JW Marriott Istanbul Bosphorus: Haber

JW Marriott Istanbul Bosphorus: "Türkiye’nin Birer Gönüllü Tanıtım Elçisiyiz"

JW Marriott Istanbul Bosphorus Genel Müdürü C. Ediz Tuncer, Türkiye'nin turizm potansiyelini tanıtma misyonuyla hareket ederken, yalnızca lüks konaklama deneyimi sunmakla kalmayıp aynı zamanda Karaköy'ün tarihi dokusunu da koruduklarını belirtti. Sürdürülebilir turizm anlayışı ile 200 yıllık tarihi bir binada hizmet veren otel, Karaköy'ün ekonomik ve sosyal kalkınmasına katkıda bulunmaya devam ediyor. Tuncer, otelcilik sektörüne olan ilgisinin 1972 yılında Ankara'da doğmasıyla başladığını, ardından Marmara Üniversitesi Turizm ve Otel İşletmeciliği bölümünde eğitim aldığını ifade ediyor. İstanbul’a taşındıktan sonra sektörde önemli isimlerle tanışma fırsatı bulduğunu ve bu sayede hem mesleki hem de kişisel anlamda geniş bir çevre edindiğini vurguluyor.  KARAKÖY'ÜN KÜLTÜREL DOKUSUNU YAŞATMAK JW Marriott Istanbul Bosphorus’un bulunduğu Karaköy bölgesinin turizm potansiyeline dikkat çeken Tuncer, otel çalışanlarının Türkiye’nin gönüllü tanıtım elçileri gibi görev yaptığını belirtti. Misafir memnuniyeti, gastronomi yenilikleri ve teknolojik gelişmelerin önemine vurgu yapan Tuncer, Türk turizminin dünya çapında değerli bir konumda olduğunu ve bu katkının sürdürülebilir olması için her alanda mükemmelliği hedeflemek gerektiğini dile getirdi. Karaköy’ün tarihi dokusuna uygun, modern ve lüks bir deneyim sunduklarını söyleyen Tuncer, otelin tarihi binasının kültürel bir değer taşıdığını ve bölgeye uluslararası standart getirdiğini ifade etti. Nitelikli turizmin ekonomik, sosyal ve kültürel açıdan önemli katkılar sağladığını belirten Tuncer, JW Marriott Istanbul Bosphorus’un bu alandaki rolünü üstlendiğini vurguladı. SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK VE SOSYAL SORUMLULUK Sürdürülebilirlik, JW Marriott Istanbul Bosphorus için büyük bir öneme sahip. Tuncer, Marriott International’ın temel ilkelerinden biri olan sürdürülebilirlik anlayışı doğrultusunda, çevreyi koruma adına plastik kullanımını azaltma, enerji verimliliğini artırma ve atık yönetiminde ileri düzey uygulamalar geliştirme gibi adımlar attıklarını aktardı. Ayrıca, menülerinde sürdürülebilir ürünler kullanarak çevreye ve topluma olan sorumluluklarını yerine getirdiklerini sözlerine ekledi. KÜLTÜREL ZENGİNLİK VE DİJİTAL PAZARLAMA Otelin lobisinde sergilenen Şeyh Faisal Bin Qassim Al-Thani Halı Müzesi’nden armağan aldıkları eserlerin de değerini vurgulayan Tuncer, 18. yüzyıla ait parçaların otelin prestijine katkı sağladığını ve misafirlere tarih ve sanatla iç içe bir deneyim sunduğunu ifade etti.  Dijital pazarlamanın turizm ve otelcilik sektöründeki rolüne de değinen Tuncer, sosyal medya ajansları ile otelin her detayını en iyi şekilde yansıttıklarını, misafirlerin kolayca rezervasyon yapabildiğini belirtti. Lüks konaklama anlayışlarının, misafirlerin her anını özel kılmak üzerine kurulu olduğunu vurguladı. Rezervasyondan itibaren tüm süreç boyunca kişiselleştirilmiş çözümler sunarak, konforlu ve unutulmaz bir deneyim yaratmayı hedeflediklerini sözlerine ekledi.

Galataport'un, 2023 hedefi 25 milyon ziyaretçi Haber

Galataport'un, 2023 hedefi 25 milyon ziyaretçi

Galataport İstanbul, ziyaretçi sayısında hedef yükseltti. İstanbul Karaköy'de, 2021 yılında açılan açık hava AVM'si ilk yılında 12 milyon turisti ağırlarken, 2023 yılı için 25 milyon turist hedefi koydu. Galataport İstanbul Varlık Yönetimi ve Kiralama Genel Müdür Yardımcısı İrem Yücel Kaymak, pandemi gibi zor bir dönemde açılmalarına karşın 12 milyon ziyaretçi çektiklerini belirterek, "Hedefimiz üçüncü yılımızda 25 milyon ziyaretçiyi ağırlamak. Bu ziyaretçilerin 7 milyonunun turist olmasını bekliyoruz. 52 bin metrekarelik alanda 230 mağaza ile alışveriş, yeme içme alanında hizmet veriyoruz. Kiralamaların yüzde 90'ı tamamlandı. Şimdi de 43 bin metrekarelik ofis alanında kiralamalar başladı" dedi. 400 KRUVAZİYER GEMİSİ AĞIRLAYACAK 1.5 milyon kruvaziyer yolcusu beklediklerini de dile getiren Kaymak, "2021 yılı Ocak ayı itibariyle kruvaziyer turizmi başladı. Devasa gemiler limana yaklaşıyor. Bu yıl kruvaziyerden daha fazla yolcu bekliyoruz. İrem Yücel Kaymak 400 gemiyi ağırlamak istiyoruz. Gelecek yılın rezervasyonları başladı. Şimdiden 200 gemi rezervasyon yaptı. Kruvaziyer avantaj turistleri çeşitlendiriyor. İçerde daha çok Ortadoğu, Rusya'dan gelen turist var. Kruvaziyerden Amerikalı ve Avrupalı turist de çekiyoruz" bilgisini verdi. İrem Yücel Kaymak, AVM tarafında kiralamaların yüzde 90'ını tamamladıklarını, bu kez de ofis kısmında kiralamanın başladığını da aktardı. Kaymak, 43 bin metrekarelik ofis alanı olduğunu, orada da kiralamanın başladığını kaydetti.

En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.