Hava Durumu

#Karavan

TOURISMJOURNAL - Karavan haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Karavan haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Karatay Karavan Parkı tatilcilerin gözdesi Haber

Karatay Karavan Parkı tatilcilerin gözdesi

Konya'nın ilk ve tek karavan parkı olan Karatay Belediyesi Karavan Parkı, turistik geziye karavanlarıyla çıkan yerli ve yabancı turistlerin vazgeçilmez uğrak yeri olmaya devam ediyor. Karavanlarıyla seyahat eden ve şehrin tarihi, kültürel ile doğal güzelliklerini ziyaret etmek amacıyla Konya'ya gelen yerli ve yabancı turistler, Adana Çevre Yolu ve Ereğli Çevre Yolu'nun kesiştiği alandaki 2 bin metrekarelik Karatay Karavan Park Alanı'nda konaklamadan Konya'dan ayrılmıyor. Karatay Karavan Parkı'nda konaklayan ziyaretçiler için her şey düşünüldü. Karavan aracı için 50 metrekarelik park ve 15 metrekarelik çadır alanı dışında doğayla iç içe olma fırsatı sunan Karatay Karavan Parkı'nda ziyaretçilerin daha rahat vakit geçirebilmeleri için tuvalet, lavabo ve banyo imkanının yanı sıra elektrik ile su imkanı da bulunuyor. Ziyaretçiler ayrıca, Karatay Karavan Parkı'nın hemen bitişiğinde bulunan Karatay Şehir Parkı ve Karatay Belediyesi Hayvanat Bahçesi'ni de geziyor. Turistler Karatay Karavan Parkından memnun Karatay Karavan Parkı'nda konaklayan yerli ve yabancı ziyaretçiler, Karatay Belediyesi'nin bu hizmetinden dolayı çok memnun kaldıklarını söyledi. Karatay Karavan Parkı'nda her türlü ihtiyaçlarını karşılayabildiklerini, bu tür projelerin Türkiye'nin tüm belediyelerine de örnek olmasını istediklerini belirten karavan tutkunları, “Karatay Karavan Parkı'na ikinci gelişimiz, daha önce Kapadokya'ya giderken kalmıştık. İlk konaklamamızda memnun olduğumuz için yine buraya geldik. Hizmetler güzel, personel bizimle çok güzel ilgileniyor. Parkın temizliği ve düzeni gayet iyi. Karavan turizmiyle ilgili sosyal medya hesaplarımızdan da burayı bütün arkadaşlarımıza tavsiye ettik. Burada konaklayan birçok yabancı turist var. Onlarla da muhabbet ediyoruz. Yabancı karavancılar da çok memnun olduklarını bizlere söylüyorlar. Bölge lokasyon olarak tam geçiş güzergahında olduğu için bir karavancının şehir merkezine girmeden hem dinlenebileceği, hem günlük rutin işlerini halledeceği karavanını temizleyip yola devam edebileceği bir yer. Emeği geçen herkese teşekkür ediyoruz. Konya'dayız ve çok güzel bir şehir. Şu anda da karavan parkı alanına geldik. Burada piknik yapabileceğiniz alanlar var, tuvaleti, lavabosu, suyu ve duş imkanı bulunuyor. Bunların yanında en önemlisi güvenli, bakımlı ve her şey çok güzel. Diğer konakladığımız yerlerde uygun park alanları olmadığı için bizlere sıkıntı oluyor ama Karatay Karavan Park'ta bir karavancı için her şey düşünülmüş. Karatay Belediye Başkanımıza ve emeği geçen herkese yürekten teşekkür ediyorum” dedi. “Parkımız, şehrimize gelen karavan tutkunları için güzel bir hizmet” Karatay Belediye Başkanı Hasan Kılca da yerli ve yabancı turistlerin en çok ziyaret ettiği iller arasında yer alan Konya'nın, karavan turizminden de yararlanması için gayretlerinin süreceğini belirterek tüm misafirleri Karatay Karavan Parkı'na davet etti. Başkan Hasan Kılca, Konya'ya gelen turistlerin bir günlüğüne de olsa şehirde konaklamasını sağlamanın hem tanıtım açısından hem de ekonomik getiri bakımından önemli olduğunu ifade ederek şunları ifade etti; “Karavan tatilcilerinin Karatay Karavan Parkı'nda güvenli ve konforlu bir alanda konaklayabilmesi ve karavanlarını güvenli ellere emanet etmeleri için her türlü imkanı sunuyoruz. Buradan faydalanan misafirlerimizin parkımızdan memnun ayrılmaları bizleri de mutlu ediyor.”

“Karavan turizmiyle de binlerce ziyaretçimizi şehrimizde ağırlıyoruz” Haber

“Karavan turizmiyle de binlerce ziyaretçimizi şehrimizde ağırlıyoruz”

Samsun Büyükşehir Belediyesi, doğal güzellikleri ve coğrafi konumu ile turizm için önemli bir güzergah olan Samsun'da var olan potansiyeli artırmak adına çalışmalarını sürdürüyor. Sağlık, tarih, kültür, spor ve doğa turizminde her geçen yıl ilginin arttığı Samsun, karavan turizminin de parlayan şehri oldu. Yerli ve yabancı turistler için popüler bir destinasyon haline gelen Büyükşehir Belediyesi'ne ait 4 karavan park, 2024'ün yaz döneminde şu ana kadar 79 şehir, 43 ülkeden binlerce tatilciyi ağırladı ve misafirlerini kabul etmeye devam ediyor. Samsun Büyükşehir Belediyesi; Canik, Atakum, Terme ve 19 Mayıs ilçelerinde yer alan 4 karavan park ile karavan tatilcilerinin rotasını Samsun'a çevirmeyi başarıyor. Samsun Büyükşehir Belediyesi'ne ait karavan parklarda tatilcilere sınırsız hizmet sunuluyor. Sıcak duş, tuvalet, çamaşırhane gibi hizmetlerin yer aldığı Büyükşehir Belediyesi'nin karavan parklarını tercih eden misafirlere ise sadece tatilin, denizin ve doğanın tadını çıkarmak kalıyor. Samsun'un tarihi ve doğal güzelliklerine vurgu yapan Büyükşehir Belediye Başkanı Halit Doğan, “Samsun'umuz kamp ve karavan turizmi için özel bir öneme sahip. Konumu, sahili, doğal güzellikleriyle tatilcileri cezbeden bir şehir. Türkiye'nin karavan turizmine katkı sağlayacak önemli bir şehir. Biz de şehrimizin öneminin farkında olarak çalışmaya devam ediyoruz Karavan turizminde düzenli parklanma da en önem verdiğimiz konuların başında geliyor. Sahillerimizin en güzel şekilde kullanılması, her turizme hem şehrimize hizmet etmeye devam etmesi önemli. Bizler odağımız Samsun diyerek; şehrimizi daha ileri taşımak için çalışmaya devam edeceğiz” diye konuştu.

Karavan ve çadır tatilini 40 bin kişi tercih etti Haber

Karavan ve çadır tatilini 40 bin kişi tercih etti

Türkiye'nin turizm noktalarından Mersin Erdemli'de hem doğa ile iç içe hem de ekonomik olması nedeniyle karavan ve çadır tatilini 40 binden fazla kişi tercih etti. Kurban Bayramı tatiliyle birlikte özellikle sahil şehirlerinde turizm sezonu açıldı. Tüm otel, pansiyon gibi tatil mekanlarının yüzde 100'e yakın dolulukla hizmet verdiği Mersin Erdemli'de binlerce vatandaş da alternatif olarak çadır, karavanı tercih etti. 3 ayrı noktada bulunan çadır ve karavan tatil noktalarında bayram tatili süresince 40 binden fazla kişi konakladı. Yakın şehirler başta olmak üzere Türkiye'nin dört bir yanından gelenlerin olduğu bölgede vatandaşlar denizin de keyfini çıkardı. Doğa ile iç içe olmanın yanı sıra ekonomik olması nedeniyle de tercih edilen çadır ve karavan tatilinin tüm sezon boyunca ilgi görmesinin beklendiği belirtildi. "Talepler devam ediyor" Mersin'in Akdeniz'de 321 kilometrelik sahili olduğuna dikkat çeken Erdemli Belediye Başkanı Mustafa Kara," Cennetten bir köşe Erdemlimizde 3 farklı doğa ile iç içe tesisimiz var. 9 günlük bayram tatili süresince yaklaşık 40 bin vatandaşımızı ağırladık. Tesislerimizde günü birlikte bin 200 çadır ve karavan hizmeti verdik. Vatandaşlarımızda yoğun bir teveccüh gösterdi. Yoğun bir turizm sezonu geçireceğiz, talepler devam ediyor. Nüfusumuz yaz döneminde ciddi bir şekilde artıyor. Mavi ile yeşilin buluştuğu Erdemlimize herkesi bekliyoruz" dedi. "Doğayla bütünleşmek için ya çadır yada karavan" Adana'dan geldiklerini ve karavan tatili yaptıklarını belirten Ali Avcıoğlu da, "Doğayı sevmek özümüzde var. Doğayı çok seviyoruz. Doğayla bütünleşmek içinde ya çadır yada karavan. Önce çadırda başladık. Yıllarca çadır kampımız oldu. Daha sonra karavana yöneldik. Yani bir kademe işin lüksüne geçtik diyebilirim. Erdemlinin konumu ve havası bize çok iyi geliyor. 20 kilometre sonra kar yağan bir yüksekliğe çıkıyorsunuz, 20 kilometre sonra denize giriyorsunuz. O bakımdan Erdemli'yi seviyoruz, bu kampı da çok seviyoruz" diye konuştu. Denizin ve insanların harika olduğunu belirten Ukraynalı gelin İrina Avcıoğlu ise karavan tatilini çok sevdiğini ve rahat olduğunu söyledi. Tatilcilerden Tamer Yiğit'de, "Deniz karşımızda, anlatmaya gerek yok, mis gibi bir hava var. Denize giriyoruz, mangalımızı yakıyoruz mis gibi günümüz geçiyor. Bir hafta otele bin TL veriyorsun. Burada bin TL veriyorsun. Sıcak soğuk suyun var, elektriğin var. Doğayla iç içesiniz" ifadelerini kullandı.

En çok beğenilen yer Kapadokya oldu Haber

En çok beğenilen yer Kapadokya oldu

Almanya, İsviçre'den karavanla Türkiye’ye gelen 26 turist, 45 günlük gezi çerçevesinde Türkiye’nin turistik bölgelerini ziyaret ediyor. Kapadokya’da da konaklayan bu gezginler, en çok beğendikleri yerleri saydılar. Kapadokya 1. sırada geliyor. “HARİKA VE SÜRPRİZLERİ BOL OLAN BİR TURDAYIM” İsviçre'den gelen Jörg Bünter, Türkiye’yi çok beğendiğini kaydederek, “İsviçreliyim. Harika ve sürprizleri bol olan bir turdayım. Hayatımdan çok memnunum. Türkiye’yi o kadar çok gezdik ki nereleri gezdiğimizi henüz hatırlayamıyorum. Bunun üzerine çalışmam gerekiyor. Ama inanılmaz gözlemlerimiz oldu. Kastamonu’nun sadece içinden geçtik ama yoldan geçerken inanılmaz manzaralar gördük. Ne diyeceğimi bilemiyorum, bayıldım” dedi “EN ÇOK KAPADOKYA’YI BEĞENDİK” Eşi ile birlikte çok güzel vakit geçirdiğini belirten Suzanna Mafli de, “Çok güzel şeyler gördük. Hayvanları, güzel manzaraları, gezilmesi gereken yerleri, antik şehirleri gördük. Daha önce bir kez gelmiştim, o da kısa bir İstanbul turuydu. O zaman otelde kalmıştık. Şimdi karavanımızla geldik ve Türkiye’yi daha yoğun gezme fırsatımız oldu. En çok beğendiğim yer, Kapadokya oldu” diye konuştu. “EYLÜL AYINDA TEKRAR GELECEĞİZ” Karavan turu için ikinci gez Almanya’dan Türkiye’ye gelen Tomas Hering de, “Grubun sorumlusuyum. Geçen yıl 10 karavanla gelmiştik. Şimdi 13 araç ile yeniden geldik. O kadar çok hoşumuza gitti ki bu turu yeniden yapma gereği duyduk. Eylül ayında tekrar geleceğiz, o zaman daha kalabalık bir grup olacağız. Kastamonu’dan sadece geçtik, gezme fırsatımız olmadı ama gözlemlelerimiz mükemmel. Gelirken yol kenarındaki çeltik tarlaları, manzaralar, harikaydı” şeklinde konuştu. “GÖZLEMLERİME GÖRE HERKES ÇOK MUTLU” Kafileye Türkiye turlarında rehberlik yapan Levent Bilgiç de, “Turumuzun 40’ıncı günündeyiz. Buradan sonra Amasra ziyaretimiz var, daha sonra Safranbolu’yu gezeceğiz. Son iki günümüzü de İstanbul’da değerlendireceğiz. Daha sonra misafirlerimizi yolcu etmeyi düşünüyoruz. Türkiyemizi beğenmemek mümkün mü? Böyle bir şey olamaz. Biz de elimizden geldiğince, bu memleketin tanıtımına katkı sunabiliyorsak ne mutlu bize. Misafirlerimiz çok mutlular. Sadece klasik turlardaki gibi otobüslerle gezilen bir tur değil. Herkes kendi karavanları ile gelmiş. Dolayısıyla rahat rahat geziyoruz. Anlaşma yapıp, belirlenen saatlerde buluşuyoruz. Gezip herkes akşam kampına dönüyor. Şu ana kadarki gözlemlerime göre herkes çok mutlu. Truva’dan başladık, Bergama’yı, Efes’,i gezdik. Bunlar zaten dünya genelinde duyulmuş alanlar. Daha sonra Pamukkale’yi gezdik. Dalyan’a gidip kaplumbağaları gördük, bot turları yaptık. Oradan devam edip Çıralı’da kaldık. Antalya’yı gezdik, Konya’yı gezdik ve Mevlana’yı tanıdık. Daha sonra Kapadokya’yı gezdik, Güneydoğu Anadolu Bölgesi’nden sonra buraya geldik” ifadelerini kullandı.

Beldibi sakinlerinden karavan kampı açıklaması Haber

Beldibi sakinlerinden karavan kampı açıklaması

Antalya'nın Kemer ilçesi Beldibi bölgesinde bulunan Atatürk Parkı’nın karavan parkına dönüştürülmesine bölge sakinleri ve çevreciler tepki gösterdi. Alana gelen Kemer Belediye Başkanı Necati Topaloğlu, bölge sakinlerine projenin iptal edilmesi için bakanlık ile görüşeceğini söyledi. Antalya’nın Kemer ilçesi Beldibi bölgesinde bulunan Atatürk Parkı’nın karavan kampına dönüştürülmesi için Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından ihale edilerek çalışmalara başlanmasına bölge halkı ve çevreciler tepki gösterdi. Atatürk Parkı’nda toplanan çok sayıda bölge halkı ve çevreciler projenin iptal edilmesi için basın açıklaması yaptı. "Alan imarsız, çalışmaların durması gerekir" Grup adına açıklama yapan karavan kampına karşı olmadıklarını belirten Gündüz, "Parkın çevresindeki çitler kaldırılmalı ve halk parkı daha rahat kullanması sağlanmalıdır. Bizler Karavan kamplarına karşı değiliz. Karavan kampı için daha uygun başka bir alan bulunmalı ve onların da bütün altyapı ihtiyaçları karşılanmalıdır. Beldibi’de de halkın karavancılarla karşı karşıya getirilmesinden vazgeçilmelidir” şeklinde konuştu. Bölge halkı ile birlikte alanda bulunan Kemer Belediye Başkanı Necati Topaloğlu’da, pazartesi günü bakanlık ile gerekli yazışmalara başlayacaklarını ayrıca Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy ile bizzat görüşerek konuyu detaylı anlatacağı ve projenin iptal edilmesi için elinden geleni yapacağını söyledi.

70 yaşındaki çift karavanla Türkiye turunda Haber

70 yaşındaki çift karavanla Türkiye turunda

Kırıkkale’den karavanla Doğu ve Güneydoğu Anadolu turuna çıkan emekli Hatice-Fazlı Yazan çiftinin durakları, Malatya, Kayseri, Sivas ve Elazığ'ın ardından Diyarbakır oldu. 2018 yılından beri aralıklarla karavanla seyahat eden 70 yaşındaki çift, Türkiye’nin büyük bölümünü gezdiklerini dile getirdi. Hatice (69) ve emekli Astsubay Fazlı Yazan (72) çifti, 2018 yılından beri aralıklarla karavanlarıyla seyahat ediyor. Ege, Marmara, Karadeniz’den sonra rotalarını Doğu ve Güneydoğu Anadolu'ya çeviren Yazan çifti, geçtiğimiz hafta perşembe günü Kırıkkale’den yola çıkarak, Kayseri, Sivas, Malatya ve Elazığ'ın ardından dün Diyarbakır’a geldi. Yazan çifti, geceyi tarihi Sur ilçesinde yapılan restorasyon çalışmalarıyla inanç ve kültür turizmine kazandırılan İçkale Müze Kompleksi’nde Hz. Süleyman Camii ve 27 Sahabe Türbesi'nin yanında geçirdi. Hatice Yazan, İhlas Haber Ajansı (İHA) muhabirine 2018’den beri senede en az iki kere geziye çıktıklarını, hemen hemen Türkiye’nin her yerini gezdiklerini söyledi. Bir tek Doğu Anadolu'nun kaldığını belirten Yazan, bu sene de doğuyu gezip, doğu ile devam ettirmeyi düşündüklerini ifade etti. Geçen perşembe günü Kırıkkale’den yola çıktıklarını, Kayseri, Malatya, Kayseri’de Pınarbaşı'nı gezdiklerini, Malatya’da Gürün’e gittiklerini anlatan Yazan, Gürün’ün görülecek her yerini gördüklerini söyledi. Hatice Yazan, “Malatya’nın içinde kaldık. Bir gece Elazığ Hazar’da kaldık. Dün de buraya geldik, biraz gezdik. Eğil’e peygamberler kabrine gittik. Gece kalacak yer burayı söylediler. Geldik, burada kaldık. Diyarbakır’da surların içindeyiz, Hz. Süleyman Camii’nde sahabelerin yanındayız. İki oğlumuz var. Biri Almanya’da, biri Kırıkkale’de. Almanya’da 4 torunumuz var. Kırıkkale’de de üçüzlerim var” dedi. Bugün Mardin’e gitmeyi düşündüklerini aktaran Yazan, “Oradan Midyat, Batman, Siirt, Bitlis, Van Gölü’nü komple gezmeyi düşünüyoruz. Oradan dönmeye başlayacağız. Sivas üzerinden Kırıkkale’ye gideceğiz. Karavan hayatını seven bir insanım. Karavanda yaşamak için bayanın istemesi lazım. Çünkü erkek ancak şoförlüğünü yapar. Kadın karavanın içini düzenler. Karavan hayatı 20 metrelik bir yerde yaşamaktır. Ben sevdiğim için bize güzel geliyor. Seviyoruz, beğendiğimiz yerde kalıyoruz” dedi. Bu zamana kadar Marmara, Ege, Karadeniz, Güneydoğu Anadolu'yu gezdiklerini dile getiren Yazan, “Diyarbakır, en çok sevdiğim şehirlerden birisidir. Daha önce de iki kere geldim, bu üçüncü gelişim. Diyarbakır şehir merkezi de çok güzel, surlar çok güzel. Özelikle manevi açıdan burası çok güzel” diye konuştu. Diyarbakır’a daha önceki gelişlerinde iki güzel olay yaşadıklarını anlatan Fazlı Yazan ise, “İlk geldiğimizde karpuz dönemiydi. Yolda karpuzcunun birinde durduk. Karpuz alacağız, kardeşim dedi ki, ‘Ağabey, karpuzlarım biraz bayat.’ Ki, bu adam karpuz satıyor. Bizim için çok değişik oldu. Bayat diye karpuzunu vermedi, 'Git şuradan al' denildi. İkincisi, arabanın o zaman tekeri çizilmişti. Tekeri değiştirmek için lastikçiye gittik. Lastikçinin söylediği şey, ‘Ağabey, bununla çok gidersin. Çünkü hiçbir şeye değmemiş, sadece kenarı çizilmiş.’ Halbuki istese değiştirebilir, parasını alabilir. Bir de öyle bir güzellik yaşadık. Diyarbakır’a ithaf ediyorum; Allah razı olsun, dönüş yok, aldığın nefesin tekrarı yok. Meşru ölçüler içerisinde en güzelini değerlendirsinler. Bu mesajımız bütün insanlara” şeklinde konuştu.

Karavan turizminin kalbi Antalya'da, bu fuarda atıyor Haber

Karavan turizminin kalbi Antalya'da, bu fuarda atıyor

Karavan, tiny house kamp ve outdoor sektörünü bir araya getiren JOJO Caravanport Antalya ve ANFAŞ Outdoor Expo" ANFAŞ Fuar Merkezi'nde açıldı. Fuarın en pahalı ve ucuz fiyatlı iki karavanı yoğun ilgi gördü. Antalya’da ilk kez düzenlenen fuara, 100’den fazla firma 150’den fazla markayla Antalya’da ilk kez sektör liderleri ve doğaseverleri bir araya getiriliyor. 3 Mart 2024 tarihine kadar, 10.30 ile 19.30 arası ziyaret edilebilecek fuarda; karavan çeşitleri, karavan yan sanayi, tiny house; outdoor ürünleri, doğa ve su sporları, motosiklet çeşitleri ve kamp donanımlarından arazi araçlarına, kadar sektöre dair tüm yenilikler bulunabilecek. Antalyalıların büyük ilgi gösterdiği fuarda özellikle en uygun ve en yüksek fiyatlı karavanlar ziyaretçilerin beğenisini topladı. Her karavanı içine girip inceleyen ziyaretçiler yetkililerden bilgiler aldı. "Antalya'da ilk kez düzenliyoruz" JOJO Fuarcılık Genel Müdürü Hakan Görkem Işım, fuarı ‘Turizmin başkenti, doğanın kalbindeyiz’ temasıyla Antalya’da düzenlediklerini ifade ederek, “JOJO Caravanport Antalya fuarının birincisini düzenliyoruz. Şu anda 20 ilden, 100’ün üzerinde katılımcı, 150’den farklı marka var. Yurt dışından katılımcılarımız da fuardaki yerini aldı” dedi. "Karavan turizmi bir numara" Türkiye’de pandemi ve depremden sonra karavana bir yöneliş ve deneyimlemenin arttığına dikkati çeken Işım, “Aslında deneyimleyen insanlar ve buna merakı olan insanların sayısı da artıyor. Bu sayılar arttıkça hem turizm olaraktan yüksek meblağlara çıkacağız. Türkiye, Avrupa'ya göre karavancılıkta 20-30 sene geride bulunuyor. Ama burada hem çok büyük kaynak var hem de çok güzel üreticilerimiz var. Hepsini desteklemek gerekiyor diye düşünüyorum. Alternatif açısından şu an karavan turizmi bir numara. Otel fiyatlarının tabii ki birazcık daha yüksekliğinden de kaynaklı iç piyasa için söylüyorum. İnsanlar direkt doğa ve toprak üzerine kurulmuş karavan ya da tiny house sektörüne yöneliyor” diye konuştu. "Devamlılığı olsun" Işım, fuarda yapım şekline göre 110 bin TL’den 10 milyona kadar uzanan karavan fiyatlarının olduğunu kaydetti. Fuar hedeflerini açıklayan Işım, “En büyük hedefimiz Antalya'ya bu sektördeki fuarı kazandırmak ve devamlılığını sağlamak. Buradaki hem tüketicide hem kullanıcı buranın deneyimi olarak daha fazla, tecrübesi daha fazla. İlgi çok yoğun hafta sonu daha fazla ziyaretçimiz olacaktır” dedi. “175 bin TL’ye karavan” İzmit’ten gelen Dream House Karavan Yetkilisi Yusuf Turan, fuara en uygun fiyatlı karavanı getirdiklerini belirterek, “175 bin TL’ye mal edilen karavanımız, fuarın en iddialı karavanlarından. Bu karavanımız 2,5 metre, 2 kişilik, mobilya grubu, banyo, mutfak, buzdolabımız var. ATV ile bu karavanımızı istediğiniz yere götürebilirsiniz. Gösterilen ilgiden çok memnunuz” dedi. "En geniş karavan" Fuarın en büyük karavanına sahip olan 5K Karavan Dış Ticaret Sorumlusu Ömer Faruk Avcı, satışlarının yüzde 97’sinin ihracat ağırlıklı olduğunu kaydetti. Pandemi ve depremin ardından karavan sektörümün ülke genelinde yayılma gösterdiğini dile getiren Avcı, “Bolu’da 4 bin metre kare alanda üretim yapıyoruz. 12 ülkeye ihracat yapıyoruz. Halkın ilgisi oldukça yüksek. Fuarın en büyük en geniş ve en ferah aracıdır. Aracımızda yarım ton temiz su tankı ve 6 kişi konaklayabilir. 6 güneş paneli, 6 akü, 3 KW invertör, kombi, poliüretan köpükle yalıtım, dış ve iç mutfak tuvalet banyo ayrı ayrı eksiksiz bir karavan. Sıfır aracıyla birlikte maddi, değer, 4,5 milyon. Ev konforunda karavan” dedi. "Doğaseverler bir arada" ANFAŞ Fuarcılık Yönetim Kurulu Başkanı Ali Bıdı ise Antalya’nın iklim ve ulaşım açısından fuarcılık sektörünün cazibe merkezi olduğunu belirterek, “Fuar doğaseverler ve üreticileri bir araya getirdi. Doğal yaşamın içerisinde bir sporcu olarak bu önemli fuara ev sahipliği yapmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Bu fuar herkese uygun, doğaseverleri bir araya getiriyoruz. Gelecek yıl fuarımızı daha da geniş kapsamlı yapacağız. Antalya'da ilk kez yapıyoruz ama inşallah devamı gelecek" açıklamasını yaptı.

Antalya’da kamp, karavan, outdoor sektör liderleri bir araya geliyor Haber

Antalya’da kamp, karavan, outdoor sektör liderleri bir araya geliyor

Antalya’da İlk kez Jojo Expo ve ANFAŞ’ın ortak düzenleyeceği Jojo Caravanport Antalya & Anfaş Outdoor Expo, 28 Şubat Çarşamba günü Antalya Anfaş Uluslararası Fuar ve Kongre Merkezi’nde kapılarını ziyaretçilerine açıyor. Jojo Expo ve ANFAŞ, 90'dan fazla firma 120'den fazla markayla Antalya’da ilk kez sektör liderleri ve doğaseverleri bir araya getirmenin heyecanını yaşıyor. 28 Şubat-3 Mart 2024 tarihleri arasında, 5 gün boyunca saat 10.30 ile 19.30 arası açık olacak fuarda; karavan çeşitleri, karavan yan sanayi, tiny house; outdoor ürünleri, doğa ve su sporları, motosiklet çeşitleri ve kamp donanımlarından arazi araçlarına, kadar sektöre dair tüm yenilikler tek çatı altında buluşuyor. JOJO Fuarcılık Genel Müdürü Hakan Görkem Işım, özellikle son dönemde kalabalığı giderek artan şehirlerin ve alternatif tatil anlayışlarının ön plana çıkmasıyla karavan, kamp, outdoor ve tiny house yapılara olan ilginin her geçen gün arttığına dikkat çekerek, “Doğa ile iç içe olmayı tercih eden binlerce doğaseverin bir araya geldiği turizmin incisi Antalya’da sektörün en prestijli yerli ve yabancı firmalarına karlı iş anlaşmalarının yanı sıra yeni pazarlar oluşturma imkanı sağlayacak. Antalya’nın bugüne kadar dünya genelinde yapılan tanıtımlarına farklı bir sektörden yeni bir kol oluşturacak bu fuar pandemi sonrası tüm dünyada popülerliği artan ve tanınan kamp, karavan, tiny house ve outdoor sektörünü ve Antalya turizmini ileri bir boyuta taşıyacaktır. Antalya’da fuarımız ile firmalar iş hacmini arttırmak, yeni bağlantılar kurmak, sektördeki gelişime ayak uydurmak ve kamp karavan sektörünü bir üst seviyeye taşımak için sektörün devlerini tek çatı altında buluşturmayı hedefliyoruz. Büyüyen ve gelişen kamp, karavan, outdoor, tiny house, off road araçlar sektöründe anadolu bölgesi ve güneyde açılması planlanan sektörün en büyük fuarında bölgemize, ülkemize, katılımcılarımıza, ziyaretçilerimize ve tüm paydaşlarımıza bol kazançlı işler getirmesini temenni ediyoruz” dedi. ANFAŞ Fuarcılık Yönetim Kurulu Başkanı Ali Bıdı ise Antalya’nın iklim ve ulaşım açısından fuarcılık sektörünün cazibe merkezi olduğunu belirterek, “Antalya’nın bacasız fabrika olarak görülen turizme kattığı katma değeri, tüm dünya büyük bir hayranlıkla izliyor. Deniz, kum, güneş, tarihle bütünleşen kentimizde böyle bir fuar düzenlemek önemli bir açığı kapatmak anlamına geliyor. Bu konuda emeği geçen herkesi kutluyorum” diye konuştu.

En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.