Hava Durumu

#Lc Waikiki

TOURISMJOURNAL - Lc Waikiki haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Lc Waikiki haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

LC Waikiki’den Teknoloji Atağı: LCW Digital Haber

LC Waikiki’den Teknoloji Atağı: LCW Digital

İSTANBUL (İHA) - Türkiye’nin önde gelen moda perakende markalarından LC Waikiki, dijital dönüşüm yolculuğunda yeni bir adım atarak LCW Digital’i kurdu. Şirketin yüzde 100 iştiraki olan LCW Digital, moda ile teknolojiyi buluşturarak sektörde yenilikçi bir fark yaratmayı hedefliyor. 5 kıtada, 60 ülkede 1.300’den fazla mağazası ve 25 lojistik merkeziyle faaliyet gösteren LC Waikiki, 800 kişilik BT ekibiyle yapay zeka, üretken yapay zeka, iş zekası, bulut bilişim ve e-ticaret gibi alanlarda projeler geliştiriyor. Şirket, e-ticaret, lojistik, mağazacılık, tedarik zinciri ve planlama gibi birçok alanda teknoloji çözümleri sunuyor. Bu çözümleri, Türkiye’deki iki veri merkezi ve iki büyük bulut hizmet sağlayıcı üzerinden gerçekleştiriyor. LCW Digital, bu stratejiyi bir üst seviyeye taşımayı ve teknoloji dünyasında öncü bir oyuncu olmayı hedefliyor. LCW Digital yalnızca LC Waikiki’nin ihtiyaçlarını karşılamakla kalmayacak, aynı zamanda Türkiye’nin teknoloji ekosistemine de katkıda bulunacak. Üniversite-sanayi iş birliklerini güçlendirme, inovasyon kültürünü destekleme ve Ar-Ge projeleriyle sektöre değer kazandırma gibi misyonlarla yola çıkan LCW Digital, ulusal ve uluslararası pazarlarda LC Waikiki’nin konumunu daha da ileriye taşımayı planlıyor. LC Waikiki Dijital Dönüşüm ve Bilgi Teknolojileri Genel Müdürü Şerafettin Özer, şirketin teknolojide global trendleri yakından takip ettiğini belirterek, "LC Waikiki olarak perakende sektöründe ve moda dünyasında öncü bir marka olarak konumlanıyoruz. Şimdi LCW Digital ile bu liderliği teknoloji alanına da taşıyoruz. Halihazırda güçlü teknoloji ekibimizle pek çok yenilikçi projeye imza attık. Ancak artık bunu bir adım ileriye taşıyarak, dijitalleşme ve Ar-Ge odaklı bir yapıya kavuşuyoruz. LCW Digital ile sadece kendi iş süreçlerimizi daha da güçlendirmekle kalmayacak, aynı zamanda ülkemizin teknoloji geliştirme kapasitesine katkı sağlayacağız. Bu hamle, moda ve teknolojinin kesişim noktasında nasıl bir fark oluşturabileceğimizi gösteren güçlü bir örnek olacak" dedi. Yeni girişimle birlikte LCW Digital, yapay zeka ve üretken yapay zeka ekseninde veri odaklı karar alma süreçlerini optimize eden, e-ticaret ekosistemine yenilikçi çözümler sunan ve müşteri deneyimini geliştiren projelere imza atmayı hedefliyor. LC Waikiki, bu hamlesiyle moda ve teknoloji sektörlerinde liderlik konumunu güçlendirmeyi amaçlıyor.

LC Waikiki, Afrika’da 150 mağazaya ulaştı Haber

LC Waikiki, Afrika’da 150 mağazaya ulaştı

Türkiye’nin global moda perakende markalarından LC Waikiki, dünya çapındaki mağaza sayısını artırmaya devam ediyor. Afrika kıtasında istikrarlı büyümesini sürdüren marka, Fildişi Sahili’nde ilk mağazasını açtı. Ülkenin en büyük şehri olan Abidjan’da Tour Ivoire Mall’da açılan 1200 metrekareye sahip 2 katlı mağazada, her yaşa ve her zevke uygun giyim ürünleri yeni müşterilerini bekliyor. ‘Ulaşılabilir moda’yı Fildişi Sahili’ndeki tüketicilerle buluşturan marrka, bu açılışla birlikte Afrika kıtasında 150 mağazaya ulaştı. Yapılan açıklamaya göre, şu an globalde Türkiye dahil 60 ülkede fiziki mağazaları bulunan LC Waikiki, ilerleyen günlerde Kuzey Afrika ve Sahra Altı Afrika bölgelerinde açılışlarına devam etmeyi planlarken, Sudan ve Senegal’e de bu yıl içinde giriş yaparak Afrika kıtasında 15 ülkeye ulaşmayı hedefliyor. 2024 yılı sonuna kadar 50 mağaza açılması hedefleniyor 5 kıtada yaklaşık 1300 mağaza ile ürünlerini müşterileriyle buluşturan marka, 2023 yılında 112 milyar TL ciroya ulaşırken, 2024 yılında 185 milyar TL ciro hedefiyle çalışmalarına devam ediyor. Türkiye dahil olmak üzere 23 ülkede pazar liderlerinden biri konumunda olan marka, 2024 yılı sonuna kadar 50 yeni mağaza açmayı hedefliyor. LC Waikiki Mağazacılık Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu Üyesi Berna Akyüz Öğüt konuyla ilgili olarak, “Şirket olarak Afrika ve Latin Amerika gibi pazarlarda büyüme fırsatlarını değerlendiriyoruz. Globaldeki büyümemizi sürdürürken sürdürülebilir karlılığa ve istikrarlı büyümeye inanıyoruz. Açtığımız mağazaların yanında işimizi verimli kılmaya önem veriyor, müşteri memnuniyetine odaklanarak teknoloji, yapay zeka alanlarında da öncü çalışmalara imza atıyoruz” şeklinde konuştu.

LC Waikiki 'Benim İçin Al' projesini duyurdu Haber

LC Waikiki 'Benim İçin Al' projesini duyurdu

LC Waikiki, alışverişi daha sosyal ve etkileşimli bir hale getirmeyi amaçlayan “Benim İçin Al” projesini duyurdu. Proje, kullanıcılara almak istedikleri ürünleri, onların adına satın alabileceğini düşündüğü yakın çevresi ile paylaşma fırsatı sunuyor. LCWaikiki.com, alışveriş deneyimini geliştirerek kullanıcılarına yenilikçi çözümler sunmaya devam ediyor. “Benim İçin Al” projesi, online alışverişin sadece bireysel bir deneyim olmaktan çıkıp sosyal ve paylaşılabilir bir hale gelmesini sağlıyor. Özel günlerde hediye alımlarını kolaylaştırarak, kullanıcılarına daha anlamlı bir alışveriş deneyimi sunmayı hedefleyen proje, müşterilerine istedikleri ürünleri çok basit bir şekilde sepet oluşturarak, satın almalarını istedikleri kişilerle paylaşma imkânı tanıyor. Verilen bilgiye göre; "Benim İçin Al" özelliği, müşterilere sepetlerine ekledikleri ürünleri sevdikleriyle paylaşma ve bu ürünleri başkalarının adına satın alma imkânı tanıyor. Böylece, kullanıcılar sepetlerini arkadaşları, aile üyeleri veya diğer kişilerle, ürünlerin gönderilmesini istediği adres bilgilerini de tanımlayarak paylaşabiliyor. Paylaşılan kişi veya kişiler ise sadece ödemesini yapıyor. "Benim İçin Al" projesi ile özellikle özel günlerde yapılan toplu hediye alımlarının kolaylaştırılması hedefleniyor. Kullanıcılar, özel günler için özel bir alışveriş sepeti oluşturup bu sepeti birden fazla arkadaşıyla paylaşarak istedikleri ürünlerin farklı kişiler tarafından satın alınmasını sağlayabiliyorlar. Yeni doğan bebeklerden evliliklere doğum günlerinden yılbaşına tüm özel günler için çözüm sunan bu özellik, kullanıcılara daha pratik ve keyifli bir hediye alışverişi deneyimi sunuyor. Proje, Şubat itibarıyla LCWaikiki mobil uygulamasında yayına girecek.

LC Waikiki, müşteri memnuniyeti anketleri sonuçlarını açıkladı Haber

LC Waikiki, müşteri memnuniyeti anketleri sonuçlarını açıkladı

Moda perakende markası LC Waikiki, Eylül ayındaki okula dönüş döneminde gerçekleştirdiği müşteri memnuniyeti anketleri sonuçlarını paylaştı. LC Waikiki, hem mağaza hem de e-ticaret müşterileriyle yaptığı anketin sonuçlarını paylaştı. Müşteri memnuniyetinde elde ettiği başarılarıyla ile dikkat çeken marka, ‘Okula Dönüş’ alışverişine odaklanarak müşteri deneyimini değerlendirdi. Okula dönüş döneminde yaklaşık 30 bin kişi ile yapılan anketlerin sonucu, müşterilerin LC Waikiki'den aldığı ürünlerle ilgili genel memnuniyetini ortaya koydu. Okul alışverişlerinde ilk tercih Anket sonuçlarına göre, müşterilerin yüzde 90'a yakını, okula dönüş döneminde aldığı markanın ürünlerini kaliteli bulduğunu belirtiyor. Aynı şekilde, müşterilerin yüzde 86'sı ürün çeşitliliğini yeterli bulurken, yaklaşık yüzde 92'si bir sonraki okul alışverişinde ilk tercihinin söz konusu markanın olacağını ifade ediyor. Araştırmada öne çıkan başlıklardan biri ise müşterilerin ürünleri uygun fiyatlı bulması. Anket sonuçları, müşterilerin çoğunluğunun söz konusu markadan aldıkları okul ürünlerini bütçe dostu bulduğunu gösteriyor. Okul alışverişindeki alışveriş deneyimini değerlendiren müşteriler, özellikle uygun fiyat, geniş ürün çeşitliliği ve online alışverişte hızlı teslimat konularını vurguluyor. Yanı sıra müşteriler, Okula Dönüş Koleksiyonu’ndaki ürünlerin istenilen kalıp ve bedende olduğunu belirtti. Marka, müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarma çabalarını sürdürerek, kaliteli ürünleri uygun fiyatlarla sunma ve müşterilere keyifli bir alışveriş deneyimi yaşatma konusundaki taahhüdünü sürdürüyor.

En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.