Hava Durumu

#Nihal Duruk

TOURISMJOURNAL - Nihal Duruk haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Nihal Duruk haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Nihal Duruk: Haber

Nihal Duruk: "İnsanlar Artık Dingin Tatil Tercih Ediyor"

Nihal Duruk, "Juju markası 2024 yılında yarattığımız yeni doğmuş bir marka ve bize sonsuz iyi gelen bir marka oldu" diyerek markanın çıkış noktası olan Juju kelimesinin asıl anlamının "şifalanmak, Batı Afrika kökenli bir inanç sistemi" demek olduğunu belirtti. "Juju ismini otelimize seçerken aslında bunun içini bir konseptle doldurarak seçtik. Juju Premier Palace'ın birçok tesisten kendini ayrıştırdığı yeni özellikleri var" açıklamasında bulundu. Özellikle pandemiden sonra tüm dünya insanlarında bazı ayrışmalar, farklılaşmalar gözlemlediklerini, tatil yapan insanların da bu anlamda yeni beklentilere girdiğini gördüklerini söyledi.  Zengin yiyecek-içeçek konseptleri ve eğlence konseptlerinde tüm otellerinin birbirine benzediğini belirten Duruk, “Biz de artık dedik ki, insanlar mutluluğu başka yerlerde de arıyorlar. Ben duygusunda arıyorlar, merkeze dönüyorlar. Bunun için de bir takım Doğu sporlarıyla yakından ilgilenmeye başladılar. Yoga, meditasyon, nefes terapileri, Sound Healing dediğimiz etkinlikleri otelimize getirdik” sözleriyle Juju’yu rakiplerinden ayıran noktaları anlattı. Profesyonel ekiplerce kurulan diğer markaları Desha Yoga Studio’dan da bahseden Duruk, stüdyonun Juju ile birleştirilmesi ile otelde konaklayan tüm misafirlerin konsept dahilinde bu etkinliklerden faydalanmalarını sağladıklarını belirtti. "Resort otelciliğe Antalya'da yeni bir bakış açısı kazandırmaya çalıştık. Juju’nun anlamı da şifalanmak olunca, bu hikayeyle karşılığını buldu" diyerek keyifli bir sene geçirdiklerini ifade etti. 2024 yılının beklentilerin üzerinde geçtiğini belirten Nihal Duruk, birçok kriz sonrası toparlanmaya çalışan bir endüstride yeni bir marka kurmanın heyecanı ve endişesini taşıdıklarını söyledi. "Kolay bir iş olmadı ama beklediğimizin ötesinde, çok hızlı karşılık buldu. Bütün partnerlerimizin desteğiyle çok kısa bir sürede Juju, ismini tüm dünyaya duyurdu. Tabii ki, Türkiye'deki enflasyonist ortamlarda fiyat artışlarında beklenen kararlılıklar olmadı ama biz yeni markamızla hedeflerimizin üstüne çıktık. Türkiye bugünkü şartlarını korumayı başarırsa daha iyi bir 2025 yılının geleceğini hayal ediyorum. Çünkü artık Türkiye'nin nereye oturması gerektiğini tüm operatörlerimiz, partnerlerimiz, misafirlerimiz algılama noktasındalar” diyerek 2025 yılının daha konforlu geçeceğini beklediklerini vurguladı.  

En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.