Hava Durumu

#Nirvana Hotels

TOURISMJOURNAL - Nirvana Hotels haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Nirvana Hotels haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Antalya’da Uluslararası Bisiklet Yarışı Heyecanı Başlıyor Haber

Antalya’da Uluslararası Bisiklet Yarışı Heyecanı Başlıyor

İSTANBUL (İHA) - Bu yıl dördüncüsü düzenlenecek olan UCI Nirvana Gran Fondo World Series, 35 farklı ülkeden 880 amatör bisikletçiyi Antalya’da bir araya getiriyor. 14-17 Kasım tarihleri arasında düzenlenecek olan yarış, Antalya’nın eşsiz doğası ve tarihi zenginlikleri arasında 3 farklı parkurda gerçekleşecek. 3 PARKURDA NEFES KESEN MÜCADELE Uluslararası Bisiklet Birliği (UCI) Gran Fondo Dünya Serisi kapsamında bu yıl 4. kez düzenlenen etkinlikte, bisikletçiler 15 Kasım’da 20 km zamana karşı parkurunda, 17 Kasım’da ise 98 km’lik uzun ve 66 km’lik kısa parkurda yarışacaklar. Ayrıca 66 km’lik kısa parkura Paracycling sporcuları da katılacak. Yarış, Nirvana Hotels ana sponsorluğunda, UCI, T.C. Kültür ve Spor Bakanlığı, Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansı ve Türkiye Bisiklet Federasyonu’nun desteğiyle Mooves Event organizasyonuyla gerçekleştiriliyor. Sponsorlar arasında Antalya'nın markaları Fraport TAV Antalya Airport, Corendon Airlines, AG Tohum, Arso İnşaat ile Bisan da bulunuyor. ANTALYA’DAN DÜNYA ŞAMPİYONASI’NA GEÇİŞ UCI Nirvana Gran Fondo World Series Antalya, UCI Gran Fondo Dünya Şampiyonası’na katılmak isteyen bisikletçiler için zorunlu bir ön etap olma özelliğini taşıyor. 98 km’lik uzun parkurda, yaş kategorilerinde ilk yüzde 25’lik dilime giren yarışmacılar, Dünya Şampiyonası’na katılma hakkı elde edecekler. Kısa parkurda ise 50 yaş üzeri kadınlar ve 60 yaş üzeri erkekler, yine yüzde 25’lik dilime girerek bu hakkı kazanabilecek. Başarılı sporcular, 2025 yılında Avustralya’da düzenlenecek olan UCI Gran Fondo Dünya Şampiyonası’nda ülkesini temsil etme fırsatına sahip olacak.

Kilit Hospıtalıty Group, Itb Berlin Fuarı 2024'te Yeni Konseptlerini Tanıttı Haber

Kilit Hospıtalıty Group, Itb Berlin Fuarı 2024'te Yeni Konseptlerini Tanıttı

Kilit Hospitality Group (KHG), Türkiye çapındaki konaklama ve turizm endüstrisinin önde gelen oyuncularından biri olarak, ITB Berlin Fuarı 2024'te Crystal Hotels ve Nirvana Hotels markalarındaki yeni konseptleri tanıttı. Bu yıl Avrupa'nın önde gelen turizm profesyonellerinin bir araya geldiği ITB Berlin, “Seyahat ve Turizmde Değişimi Birlikte Şekillendirmek” temasıyla 5-7 Mart tarihleri arasında düzenlendi. Dört farklı salon ve on yedi farklı tematik başlık altında yoğun bir program sunan fuar, yaklaşık 24 bin katılımcıyı bir araya getirdi. Kilit Hospitality Group, ITB Berlin Fuarı'nda Crystal Hotels markasının, yenilenen tesisleri ve hizmetleriyle misafirlerine daha geniş ve konforlu bir deneyim sunmaya devam edeceğini duyurdu. Crystal Flora tesisi başta olmak üzere tüm gruba ‘pet friendly’ konseptinin entegre edileceği yanı sıra Crystal Centro, Crystal Palace, Crystal Prestige ve Crystal Tat Beach otellerinin premium segmente yükseltileceği açıklanan yenilikler arasında yer aldı. Sürdürülebilirlik temasıyla bütünleşen Nirvana Hotels markasının ise Chi For Life Vegan Restoran, Luxy Pet Hotel, Me Spa by L’Occitane, Nirvana Wellbeing, Cosmos Clinic, Emilio, Cosmos Sports Center, Cosmo Fit ve Cosmo Bike markalarıyla misafirlerine çok yönlü bir tatil imkânı sunmaya devam edeceği fuar katılımcılarına aktarıldı.   Kilit Hospitality Group'un ITB Berlin Fuarı'na katılımı, sektördeki yenilikçi yaklaşımlarını ve sürekli gelişen konseptlerini tanıtması açısından büyük bir adım olarak değerlendirildi. Şirket, misafir memnuniyetini ve benzersiz deneyimi ön planda tutarak, konaklama ve turizm endüstrisinde öncü rol oynamaya devam edecek.   Kilit Hospitality Group Hakkında: Kilit Hospitality Group (KHG), Antalya’nın köklü girişimcisi Kilit Şirketler Grubu’nun turizm ve otelcilik alanındaki yatırımıdır. 2005 yılında başlayan turizmde başarı yolculuğu bugün KHG’yi, Türkiye turizmine yön veren öncü konumuna taşımıştır. KHG, Kaymaklı ve Antalya’da bulunan otelleriyle Türkiye turizm endüstrisinin en büyük yerli sermayeli gruplarından biridir. KHG, Nirvana Hotels ve Crystal Hotels markaları ile farklı pazarlara hitap etmekte ve hem üst hem orta üst gelir gruplarının beklentilerini karşılayan ürün ve hizmetler ile misafirlerine eşsiz bir tatil deneyimi sunmaktadır.

A new era is beginning in hotels Haber

A new era is beginning in hotels

Industry representatives, particularly focusing on gastronomy, sports, and cultural tourism activities, are aiming to reconsider the widely popular yet equally debated all-inclusive system. THEY MAY RETURN TO HALF-BOARD Speaking to Hürriyet about the industry's plans for 2024, Korhan Alşan, the CEO of Nirvana Hotels, noted an increasing need to reconsider the all-inclusive system due to rising costs and changing customer expectations. Alşan stated, "Some of the hotels implementing the all-inclusive system may shift to half-board. Of course, the all-inclusive system will never disappear because it is a very comfortable model, especially during the summer season. Turkey implements this very well. PRICE BASED ON THE PRODUCT Alşan, noting that completely abandoning the all-inclusive system is not rational, explained it as follows: "We need to diversify the content of this system because there is confusion in some aspects. For example, consumers have started questioning why they are paying for products they did not purchase. We are also contemplating the question, 'Why should a tourist who does not consume alcohol pay for it throughout their vacation?' We plan to offer a model where consumers can choose the products they will use." CAN CREATE A PRICE ADVANTAGE Kaan Kavaloğlu, the President of the Mediterranean Hoteliers and Operators Association (AKTOB), commented on the 'pay as you use' model expected to be integrated into the all-inclusive system. Kavaloğlu stated, "Frankly, due to competitive conditions, we have filled the all-inclusive system with a lot. Therefore, the new model can create a price advantage. Those who want to effectively use this model in marketing are gradually changing their systems. In the new era, tourists can benefit from a non-alcoholic all-inclusive option."

En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.