Hava Durumu

#Online Alışveriş

TOURISMJOURNAL - Online Alışveriş haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Online Alışveriş haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

MediaMarkt Kadınların En Çok Tercih Ettiği Marka Oldu Haber

MediaMarkt Kadınların En Çok Tercih Ettiği Marka Oldu

İSTANBUL (İHA) - Türkiye genelinde yapılan araştırmaya göre, MediaMarkt kadınların elektronik perakende sektöründeki bir numaralı tercihi oldu. KADIN MARKA TERCİH ENDEKSİ’NDE LİDER Türkiye İtibar Akademisi’nin Bursa Teknik Üniversitesi ve İstanbul Kent Üniversitesi iş birliğiyle 26 bölgede gerçekleştirdiği, 18-55 yaş arası 6 bin 468 kadının katıldığı Kadın Marka Tercih Endeksi’ne göre, MediaMarkt elektronik perakende kategorisinde kadınların en çok tercih ettiği marka olarak öne çıktı. Araştırma, kadınların güven ve itibar algısını da analiz etti. KADINLARIN DESTEĞİ BAŞARIYI PERÇİNLEDİ MediaMarkt Türkiye Pazarlama Direktörü Tolga Ünvan, "Araştırma; dijitalleşmeye önem veren, gerek sosyal sorumluluk projeleri gerekse hayata geçirdiği kampanyalarla kadınlara dokunan markaların kadınlar arasında daha çok güven algısı oluşturduğunu ve tercih edildiğini gösteriyor. MediaMarkt Türkiye olarak sektörümüzde kadınların bir numaralı marka tercihi olmak bizim için gurur verici. Müşterilerimizin beklentilerini karşılamak ve onlara unutulmaz bir alışveriş deneyimi sunmak için gösterdiğimiz çabanın özellikle kadınlar tarafından takdir edilmesi, doğru yolda olduğumuzun en büyük göstergesi. Kadınların tercih ettiği ilk marka olmak, sektörümüze getirdiğimiz yenilikçi yaklaşımın ve dijitalleşmeye yaptığımız yatırımların da karşılıksız kalmadığını gösteriyor ve bizi mutlu ediyor" sözleriyle mutluluğu dile getirdi. KADIN İSTİHDAMINA ÖZEL ÖNEM Kadınların teknolojik ürünlere olan ilgisini yakından takip ettiklerini vurgulayan Ünvan, "MediaMarkt olarak kadınların hayatı kolaylaştıran, son teknolojiye sahip, inovatif ürünlere gösterdiği ilgiyi yakından gözlemliyoruz. Onların bu ilgisi bize de gerek fiziksel gerek online alışveriş platformumuz için ilham veriyor. Kadınların teknoloji alanında daha fazla temsil edilmesini önemsiyoruz. Mağazalarımızda en az yüzde 50 kadın çalışan istihdam etmeye devam ediyoruz" ifadelerini kullandı.

Kapıda Nakit Ödemede Patlama: 1,6 Milyon Siparişte Kullanıldı Haber

Kapıda Nakit Ödemede Patlama: 1,6 Milyon Siparişte Kullanıldı

İSTANBUL (İHA) – Türkiye’de e-ticaretin yükselen trendi "Kapıda Nakit Ödeme" oldu. 2023 Temmuz ayından bu yana 500'e yakın e-ticaret ve perakende platformundan verilen siparişlerde bu ödeme yöntemi kullanılarak 1,6 milyondan fazla işlem gerçekleştirildi. Özellikle İstanbul, İzmir, Ankara, Antalya ve Bursa'da yoğun ilgi gören bu hizmet, müşterilere daha esnek bir alışveriş deneyimi sunuyor. HEPSİJET'İN "KAPIDA NAKİT ÖDEME" HİZMETİNE YOĞUN İLGİ 81 ilde hizmet veren HepsiJET, e-ticaret deneyimini kolaylaştırmak için devreye aldığı "Kapıda Nakit Ödeme" seçeneğiyle büyük ilgi topladı. Bu hizmet sayesinde müşteriler, online alışverişlerinde teslimat sırasında ödeme yapabiliyor. HepsiJET, 500'e yakın e-ticaret ve perakende firmasıyla yaptığı iş birliği sayesinde bu seçeneği daha geniş kitlelere sunmayı başarıyor. Müşteriler, popüler alışveriş platformlarından verdikleri siparişlerin ödemesini, ürün teslim edildiğinde nakit olarak yapabiliyor. Bu yöntem, ödeme sürecini esnekleştirirken, tüketicilere siparişi kontrol etme fırsatı da tanıyor. HEPSİJET GENEL MÜDÜRÜ: "YENİLİKÇİ ÇÖZÜMLER ÜRETİYORUZ" HepsiJET Genel Müdürü Atilla Alver, "Kapıda Nakit Ödeme" hizmetine ilişkin yaptığı açıklamada, "HepsiJET olarak, müşterilerimize ve iş ortaklarımıza yenilikçi çözümler sunmak için varız. ‘Kapıda Nakit Ödeme' hizmeti, alışveriş deneyimini daha esnek ve zengin hale getirerek hem müşterilerimize hem de iş ortaklarımıza önemli avantajlar sunuyor" dedi. Alver, müşterilerin teslimat sırasında ürünü kontrol etme fırsatı bulduklarını, herhangi bir sorun olmadığında ise ödemelerini hızlıca nakit olarak yapabildiklerini belirtti. Bu yenilikle müşteri memnuniyetini artırdıklarını dile getiren Alver, tahsilatlı kargo operasyonunu geliştirme ve büyütme hedefiyle hareket ettiklerini söyledi. EN FAZLA KAPIDA NAKİT ÖDEME İSTANBUL'DA YAPILDI "Kapıda Nakit Ödeme" hizmetine Türkiye genelinde ilgi büyük olurken, İstanbul bu yöntemi en çok kullanan il oldu. 81 ilin tamamında kullanılabilen bu ödeme yöntemi, büyükşehirlerdeki kullanıcılar tarafından daha çok tercih edildi. İstanbul’un ardından İzmir, Ankara, Antalya ve Bursa, kapıda ödeme yöntemini en çok kullanan iller olarak öne çıktı. 1,6 MİLYON TESLİMATTA NAKİT ÖDEME TERCİH EDİLDİ HepsiJET'in verilerine göre, "Kapıda Nakit Ödeme" yöntemiyle 1,6 milyondan fazla teslimatta ödeme yapıldı. Kullanıcıların artan ilgisi, e-ticaret sektöründe ödeme seçeneklerinin ne kadar önemli olduğunu bir kez daha gözler önüne serdi. HepsiJET, bu yöntemle hem müşterilere hem de e-ticaret firmalarına avantaj sunduklarını belirterek, hizmetin daha da genişleyeceğinin sinyalini verdi. Müşterilerin alışveriş esnasında daha fazla esneklik ve güven aradığı günümüzde, kapıda nakit ödeme yöntemi, e-ticaretin vazgeçilmez bir parçası olmaya aday görünüyor.

Kasım Ayında E-Ticaret Alışverişleri Yüzde 101 Arttı Haber

Kasım Ayında E-Ticaret Alışverişleri Yüzde 101 Arttı

İSTANBUL (İHA) - Garanti BBVA Ödeme Sistemleri (GÖSAŞ), Kasım ayı alışveriş verilerine dair bir rapor yayımladı. Garanti BBVA’nın Kasım ayına ait kredi kartı harcama verilerine ve POS kullanımlarına göre, e-ticaret alışverişleri geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 101 artış gösterdi. E-ticaret harcamalarının toplam kart harcamaları içindeki payı ise yüzde 34’e yükseldi. Kasım ayında yapılan indirimli kampanyalar, online alışverişlerin zirve yapmasını sağladı. MOBİLYA-DEKORASYON SEKTÖRÜ EN FAZLA ARTIŞI SAĞLADI "Efsane Kasım", "Muhteşem Cuma", "Siber Pazartesi" gibi sloganlarla duyurulan yılın büyük indirim dönemi Kasım ayında online alışverişlerde en fazla harcama yapılan kategori, yüzde 110 artışla Mobilya-Dekorasyon sektörü oldu. Bunu, yüzde 99 artışla Kozmetik ve yüzde 93 artışla Giyim ve Aksesuar sektörleri izledi. TAKSİTLİ ALIŞVERİŞLERDE ARTIŞ Kasım ayında yapılan e-ticaret alışverişlerinin yüzde 47’si taksitli olarak gerçekleştirildi. Taksitli alışverişler, bir önceki yıla göre yüzde 107 artarken, peşin alışverişlerdeki artış ise yüzde 97 oldu. KADIN VE ERKEK TÜKETİCİLERDE BENZER ARTIŞ Kadın tüketiciler, alışverişlerini geçen yıla göre yüzde 99 oranında artırdı. Erkek tüketicilerin harcamaları ise yüzde 101 artış gösterdi. Kadınlar en fazla Mobilya-Dekorasyon, Kozmetik ve Elektronik kategorilerinde alışveriş yaparken, erkekler Mobilya-Dekorasyon, Giyim & Aksesuar ve Konaklama sektörlerini tercih etti. BURSA VE KOCAELİ EN FAZLA ARTIŞ GÖSTEREN ŞEHİRLER OLDU E-ticaret harcamalarının en fazla arttığı iller sırasıyla Bursa (yüzde 127) ve Kocaeli (yüzde 122) oldu. İzmir, Ankara ve İstanbul ise diğer öne çıkan şehirler arasında yer aldı.

En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.