Hava Durumu

#Otel Deneyimi

TOURISMJOURNAL - Otel Deneyimi haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Otel Deneyimi haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Bodrium Hotel, 70 Farklı Ülkeden Misafir Ağırladı Haber

Bodrium Hotel, 70 Farklı Ülkeden Misafir Ağırladı

Butik hizmet anlayışıyla sektörde 16. yılını kutlayan Bodrium Hotel & SPA, başarılı bir yaz sezonunu daha geride bıraktı. 2024 yaz sezonunda yüksek doluluklara ulaştıklarını belirten Bodrium Hotel & SPA Satış Müdürü Ebru Tunca, “Sezon boyunca 70 farklı ülkeden misafirimizi ağırladık” dedi. Yıl geneline bakıldığında misafirlerin %75'inin iç pazar, %25'inin ise dış pazarın oluşturduğuna dikkat çeken Tunca, yüksek sezon olarak nitelenen Haziran - Ekim aralığında yerli ve yabancı turist oranının birbirine çok yakın olduğunu söyledi. 12 ay hizmet verdiklerini hatırlatan Bodrium Hotel & SPA Satış Müdürü Ebru Tunca, Eylül ayıyla başlayan 'Sarı Yaz' döneminde özellikle yabancı turistleri ağırladıklarını dile getirdi. Bodrium Hotel & SPA olarak başta İngiltere, Almanya, Amerika, İtalya ve Fransa pazarında güçlü olduklarını belirten Tunca, “Yurt dışı pazarında uluslararası misafirlere yönelik hizmetlerimizi geliştiriyoruz. Her bölgeye uygun deneyimler sunarak farklı dillerde misafir hizmetleri, rezervasyon imkânları sağlayabiliyoruz. Misafir deneyimlerini alışkanlıklarını takip ederek sunabileceğimiz hizmetleri geliştiriyor ve sunduğumuz hizmetleri geniş bir yelpazeye yayarak sunuyoruz” dedi. Global İşbirliklerine İmza Atıyoruz Her misafirin taleplerinin farklı olduğunu, dönemsel olarak dinamik fiyatlandırma stratejileriyle çalıştıklarını anlatan Ebru Tunca şöyle devam etti: “Otelcilikte eski tip sabit fiyatlama dönemi geride kaldı. Günümüzde tüketiciler her an bilgiye erişebiliyor ve fiyatlar arasında karşılaştırma yapabiliyorlar. Bu nedenle, talep, arz ve rekabet koşullarına göre anlık fiyatlandırma yaparak hem rekabetçi kalmayı hem de misafirlerimize en iyi değeri sunmayı amaçlıyoruz. Dinamik fiyatlandırma sayesinde, misafirlerimize her dönem cazip fırsatlar sunarken, otelimiz için de gelir yönetimini daha verimli hale getiriyoruz. Bu sistem, aynı zamanda farklı pazarların ve müşteri gruplarının beklentilerine daha esnek yanıt verebilmemizi sağlıyor. Global pazarlarda stratejik iş birlikleri sağlıyoruz. Yapay zeka, teknolojiyi yakından takip ediyor ve kullanıyoruz. Dijital platformlarda tanıtım ve kampanyalar yaparak hedeflerimize doğrudan erişim sağlıyoruz. Otelimizin tanıtımını yurt içi ve yurt dışı fuarlarda aktif olarak yapıyoruz. Bu sayede geniş bir misafir kitlesine hitap ediyor ve farklı pazarlarda varlığımızı güçlü bir şekilde gösteriyoruz.” Uluslararası Pazarlarla Büyümeyi Hedefliyoruz Bodrium'u her yıl tercih eden misafirlere özel kampanyalar ve programlar sunduklarını kaydeden Ebru Tunca, şunları söyledi: “Kış sezonu yaklaştığı bu günlerde kurumsal konaklamalar, toplantı grupları, sporcu konaklamaları, inside - outside catering ve destinasyon tanıtımına katkı sağlayan organizasyonlarda, spor ve sanat alanlarında sponsorluklarda aktif olarak çalışıyoruz. 2025 yılında uluslararası pazarlardaki büyümemizi sürdürmeyi, farklı milletlerden daha fazla misafiri otelimizde ağırlamayı ve mevcut tekrar eden misafir oranımızı artırmayı hedefliyoruz. Bu doğrultuda, sadık misafirlerimize yönelik kişiselleştirilmiş hizmetler ve fırsatlar sunarak onları her yıl yeniden ağırlamayı planlıyoruz. Ayrıca, dijitalleşme alanındaki yatırımlarımızı artırarak, yapay zeka ve ileri teknoloji çözümleriyle misafir deneyimini daha da üst seviyeye çıkarmayı planlıyoruz. Dijital platformlarda yürüttüğümüz tanıtım ve kampanyalar sayesinde global erişimimizi genişletmeye devam edeceğiz.” Fiyatlamalarda Hızlı Aksiyon Alıyoruz Global anlamda tanıtıma önem verdiklerini belirten Tunca, “Orta Doğu, İspanya ve Fransa'dan gelen misafir sayısını daha çok artırmak istiyoruz. Orta Doğu ve Hint pazarı son yıllarda butik oteller yerine daha lüks segmentleri tercih ediyorlar. Dijital alanda Google ve diğer mecralarda aktifiz. Sosyal medyada hedef pazarlar gözeterek sponsorlu reklamlar çıkıyoruz. Yerli turist Eylül ayında okulların açılmasıyla birlikte azaldı. Ekimde kış sezonuna geçeceğiz. Birçok büyük otel kapılarını kış döneminde kapatacak. Ekimle birlikte yoğunluk azalacak; şirket misafirleri ve etkinlikler hızlanacaktır. Sezonda bazı zorluklar yaşadık. Pahalı fiyat algısı yaratılmaya çalışılması nedeniyle Yunanistan ve Mısır'a kayma yaşandı. Rekabeti göz önünde tutuyoruz. Fiyatlamalarda hızlı aksiyon alıyoruz, web ve online satışlarla birlikte günceli takip ediyoruz. Bu da bizi avantajlı hale getiriyor” ifadesini kullandı. Çevre dostu uygulamalar ve sürdürülebilirlik alanında daha fazla adım atacaklarını belirten Ebru Tunca, Bodrium'u doğayla uyumlu hale getirmeyi ve yeşil otel olma yolunda ilerlemeyi planladıklarını ekleyerek, 2025'te bu stratejilerle misafir memnuniyetini artırarak hedef pazarlardaki yerlerini güçlendireceklerini de sözlerine ekledi.

En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.