Hava Durumu

#Pazarlama

TOURISMJOURNAL - Pazarlama haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Pazarlama haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Pazarlama Dünyasının Yıldızları Global Marketing Summit'te Buluştu Haber

Pazarlama Dünyasının Yıldızları Global Marketing Summit'te Buluştu

İSTANBUL (İHA) - Dünyanın önde gelen pazarlama uzmanları ve iş dünyasının düşünce liderleri, 23-24 Ekim tarihlerinde İstanbul'da gerçekleşen Global Marketing Summit 2024 için bir araya geldi. Bu yılki zirve, pazarlama sektörünün yıldızlarını buluştururken, Türkiye ve dünya genelinden birçok iş insanını ağırladı.  Zirvenin ana teması "Sürdürülebilir Büyüme" olarak belirlendi. Pazarlama guruları, liderler ve ünlü yazarlar, iki gün boyunca katılımcılarla çeşitli içerikler paylaştı. "Modern Pazarlamanın Babası" olarak kabul edilen Dr. Philip Kotler, zirvenin onur konuğuydu. Kotler, İstanbul'da olmaktan mutluluk duyduğunu "Bir çoğunuzla İstanbul'da ve Türkiye'de tanışmanın keyfini yaşıyorum ve sizinle en son fikirleri paylaşmaktan her zaman mutluluk duyuyorum” diyerek ifade etti. Zirve Başkanı, KREA M.I.C.E. Kurucusu ve CEO’su, KREA Digital Kurucu Ortağı Seda Mızraklı Ferik, Türkiye’nin TUSAŞ’a yönelik saldırısıyla ilgili duyduğu üzüntüyü dile getirerek, bu tür saldırılara karşı ülkenin bir araya gelmesi gerektiğini vurguladı. Ferik, tüm reklam verenleri şiddet içeren dizilere reklam vermemeye davet eden #siddetvarsareklamyok kampanyasını başlattıklarını da duyurdu. “SÜRDÜRÜLEBİLİR BÜYÜME” BİZİM İÇİN ÇOK BÜYÜK BİR DEĞER Mızraklı Ferik, 'Sürdürülebilir Büyüme' konusunun büyük bir değer taşıdığını ve bu konunun zirve boyunca önemli bir yer kapladığını belirtti. Sağlığın ve iş-özel hayat dengesinin önemine değinen Ferik, zirvede birçok well being oturumu gerçekleştirdiklerini açıkladı. Gelecek yıl 'İnsan Kaynakları' dünyasını 4 gün sürecek bir etkinlikte bir araya getireceklerini duyurdu. Pazarlama gurusu Dr. Philip Kotler, zirvede "50 yılın perspektifinde Pazarlamanın Geleceği" hakkında öngörülerini paylaştı.  Zirvenin ilk gününde konuşma yapan Peter Fisk, markaların sürdürülebilir büyüme stratejilerini ve verimliliklerini artırmalarına yönelik bilgiler sundu. Markaların etkili kampanya hikayeleri oluşturmasının önemine değindi. Epica Awards’ın Editoryal Direktörü Mark Tungate, Avrupa’dan sürdürülebilirlik alanında ödüller kazanmış kampanyaları örnekleriyle analiz etti. Zirvede Mike Brewer ve Marc Elvis Priestley, "Bir TV Programının DNA'sı Olarak Sürdürülebilirlik" konulu panel oturumunu gerçekleştirdi. Ayrıca, Elizabeth Solaru, lüks markaların kapsayıcı pazarlama stratejileriyle büyümelerini anlattı. Modern medyanın önde gelen isimlerinden Amani Al-Khatahtbeh, İstanbul'a büyük bir heyecanla geldiğini belirtti. Global Marketing Summit 2024, Garanti BBVA Ödeme Sistemleri ana iş ortaklığı ve Borusan Otomotiv'in resmi araç sponsorluğunda düzenlendi. Etkinlik, pazarlama ve iş dünyasıyla ilgili zengin içerikler ve konuşmacı oturumları sunarak 100’den fazla oturum ve 150’den fazla konuşmacıyı ağırladı.  Bu yılki teması "Sürdürülebilir Büyüme" olan zirve, CEO’ların ve üst düzey pazarlama liderlerinin katılımıyla "CMO Circle Özel Öğle Yemeği" de düzenledi. Fiziki oturumlara katılanların içeriklere ömür boyu ulaşım imkânı sunulacak.

Pazarlama dünyasının yıldızları Global Summit 2023'te buluşacak Haber

Pazarlama dünyasının yıldızları Global Summit 2023'te buluşacak

Dünyanın en önemli pazarlama guruları, iş dünyasının en etkin liderleri ve ilham veren ünlü isimler 18-19 Ekim'de düzenlenecek Global Marketing Summit 2023'te bir araya gelecek. KREA'dan yapılan açıklamaya göre, bu yıl üçüncüsü gerçekleştirilecek etkinlik; Inspark, Turkcell ve Unilever'in ana; Türk Hava Yolları'nın altın; BSH'nin ise resmi sponsorluğunda Mandarin Oriental Bosphorus İstanbul'da düzenlenecek. Pazarlama ve iş dünyasını bir araya getirecek zirve, 90 oturumda 200'ün üzerinde konuşmacıyı ağırlayacak. Türkiye'de pazarlama sektöründe yapılmış toplamda ve 'C Level' düzeyinde en fazla konuşmacılı global etkinlik olan Global Marketing Summit'i geçen yıl 143 ülkeden 55 bin katılımcı izlemişti. 'Sürdürülebilir İş, Sürdürülebilir Dünya' temasıyla gerçekleşecek zirve kapsamında 18 Ekim'de üst düzey yöneticilerin (CEO) ve pazarlama liderlerinin katılımıyla yüz yüze Liderler Çemberi Özel Buluşması da düzenlenecek. Etkinliğin diğer günlerinde ise fiziki oturumlara 'kayıt yaptıran' katılımcılara özel online içerikler paylaşılacak. Bu özel içerikler ömür boyu ulaşabilme olanağıyla katılımcılar için muhteşem bir arşiv değeri taşıyacak. Cumhuriyetin 100. yılına bir saygı duruşu niteliği de taşıyacak olan Global Marketing Summit 2023'te pazarlama sektörünün dünyadaki en etkili ismi olarak kabul edilen pazarlama gurusu Philip Kotler, üçüncü kez onur konuşmacısı olarak yer alacak. - 'Pazarlamanın 4 P'si konseptini hayata geçiriyoruz' Açıklamada görüşlerine yer verilen KREA M.I.C.E. Kurucusu ve CEO'su, KREA Digital Kurucu Ortağı Seda Mızraklı Ferik, 2023 zirvesinin teknolojinin de desteğiyle hayal edilenin ötesinde unutulmayacak bir etkinlik olacağını kaydetti. Ferik, “Global Marketing Summit 2023'te Philip Kotler'in altını uzun yıllardır çizdiği 'Pazarlamanın 4 P'si konseptini bu sene muhteşem içerik, muhteşem mekan, muhteşem ağırlama ve muhteşem fiyat olarak hayata geçiriyoruz.' ifadelerini kullandı. Dünyada toplantı endüstrisindeki trendleri 20 yılı aşkın süredir takip eden değil belirleyen bir marka olduklarını kaydeden Ferik, her yıl gerçekleştirdikleri içerik ve konseptlerin özgün bir kimliğe sahip olabilmesi için büyük bir ekiple aylarca süren çalışmalar gerçekleştirdiklerini vurguladı. Ferik, 2023 zirvesinde yer alan kadın konuşmacıların, erkek konuşmacılara oranının yarı yarıya olması hedeflerine ulaştıklarını, toplumsal cinsiyet eşitliği konusunda da örnek etkinlik olma hedeflerinin bulunduğunu kaydederek, şu açıklamalarda bulundu: 'Gerek konuşmacı gerekse katılımcı profili açısından dünyanın en çeşitli, en kapsayıcı ve en eşit zirvelerinden biri olma yolunda ilerliyoruz. Etkinliğimizin dünyada ve Türkiye'de yapılan tüm diğer konferanslara da başarılı bir örnek olması için elimizden geleni yapıyoruz. 21 yıldır sektörde faaliyet gösteren lider bir marka olarak düzenlediğimiz geniş kapsamlı zirvelerle hedefimiz, liderlerden liderlere süzülmüş bilgiyi, global olarak etki alanı geniş olan, daha fazla lider ile paylaşmak. Bilgi paylaşınca büyür. Umarım izleyenler Global Marketing Summit'te edindikleri bilgi ve tecrübeyi şirketlerindeki çalışma arkadaşları ile de paylaşır, bilgi ve tecrübe dalga dalga tüm dünyaya yayılır.'

En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.