Hava Durumu

#Premium

TOURISMJOURNAL - Premium haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Premium haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Wyndham, Türkiye'de Hedef Büyüttü: 2025'te 150 Otel Haber

Wyndham, Türkiye'de Hedef Büyüttü: 2025'te 150 Otel

Wyndham Hotels & Resorts, Türkiye'deki mevcut 125 oteline yenilerini ekleyerek 2025 yılı sonuna kadar 150 otele ulaşmayı hedefliyor. İlçelerde de yatırımlarını artıran şirket, ikinci ve üçüncü bölgelere uluslararası standartlarda hizmet sunmayı amaçlıyor. TÜRKİYE, WYNDHAM’IN BEŞİNCİ BÜYÜK PAZARI Dünya genelinde 95’ten fazla ülkede 9.200 oteli bulunan Wyndham Hotels & Resorts, Türkiye’yi en büyük beşinci pazarı olarak konumlandırıyor. Şirket, Türkiye’de 43 şehirdeki otelleriyle ekonomiden lüks segmente kadar geniş bir yelpazede hizmet sunuyor. Wyndham, şehir merkezleri kadar küçük ilçelerde de büyümeye odaklanarak, konaklama sektörünün yalnızca büyük şehirlerle sınırlı olmadığını vurguluyor. 2024’TE HEDEFLER TUTTU, 2025 İÇİN BÜYÜK PLANLAR VAR 2024’te tüm hedeflerini gerçekleştiren Wyndham, 2025 yılı sonuna kadar Türkiye’deki otel sayısını 150’ye çıkarmayı planlıyor. Şirketin EMEA Başkanı Dimitris Manikis, Türkiye'nin Wyndham Rewards üyeleri için bir ana destinasyon haline gelmesini hedeflediklerini belirtti. İKİNCİL VE ÜÇÜNCÜL BÖLGELER ODAKTA Wyndham, İstanbul, Ankara, İzmir gibi büyük şehirlerin yanı sıra daha küçük destinasyonlarda da yatırımlarını artırıyor. Şirket, bu bölgeleri uluslararası seyahat severlere tanıtmayı hedefliyor. Türkiye'de 43 şehirde faaliyet gösteren marka, özellikle daha az bilinen bölgelerde en fazla otele sahip uluslararası grup olduğunu ifade ediyor. YENİ MARKALAR YOLDA 2024’te Dolce by Wyndham markasını Türkiye pazarına sunan şirket, 2025’te Vienna House gibi lifestyle segmentindeki markalarla büyümeyi sürdürecek. Şu anda Türkiye’de 11 farklı markayla faaliyet gösteren Wyndham, ihtiyaç doğrultusunda yeni markalar da getirebileceğini açıkladı. TURİZMDE GELECEĞİN TRENDİ: DENEYİM VE SPİRİTÜEL TURLAR Manikis, 2025 yılı için turizmde markalı rezidanslar, premium ekonomi segmentleri ve gençler için hostellerin popüler olacağını öngörüyor. Ayrıca Göbeklitepe, Karahantepe gibi tarihi alanlar ile Mevlânâ odaklı spiritüel turların turistler tarafından yoğun ilgi görmeye devam edeceğini belirtti. KRİZLERE DAYANIKLI SEKTÖR: SEYAHAT Küresel resesyon beklentileri hakkında da konuşan Manikis, seyahatin krizlere dayanıklı bir sektör olduğunu söyledi. Pandemi gibi zorlu dönemlerde bile seyahatin öncelikli bir ihtiyaç olarak görüldüğünü vurgulayan Manikis, gelecekte de bu eğilimin devam edeceğini ifade etti. BÜYÜYEN HİNDİSTAN VE ÇİN PAZARLARI Dünya turizmini domine etmesi beklenen ülkeler arasında Hindistan ve Çin öne çıkıyor. Hindistan'da 150 milyon kişinin orta sınıfa katılarak seyahat etmesi beklenirken, Çin’in pandemi öncesi turizm seviyelerine dönmesinin zaman alacağı, ancak kaçınılmaz olduğu belirtiliyor.

Mercedes-Benz, 2024 Ocak–Ekim Döneminde Satışlarını Yüzde 22 Artırdı Haber

Mercedes-Benz, 2024 Ocak–Ekim Döneminde Satışlarını Yüzde 22 Artırdı

İstanbul (İHA) – Mercedes-Benz, 2024 yılı Ocak-Ekim dönemi itibarıyla otomobil satışlarını bir önceki yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 22 oranında artırarak 22 bin 715 adetlik satış gerçekleştirdi. Şirket, böylece premium segmentteki liderliğini sürdürdü. En çok tercih edilen model olarak C-Serisi öne çıktı. Şirket, hafif ticari araç segmentinde de yüzde 13'lük bir büyüme elde ederek 7 bin 607 adetlik satış yaptı. Mercedes-Benz'in 2024’ün ilk 10 ayında Sprinter ve Vito modelleriyle tarihindeki en yüksek satış rakamlarına ulaşıldı. BEKDİKHAN: "2025 YILI, OTOMOBİL SATIŞLARI ADINA DAHA ZORLU GEÇECEK" Mercedes-Benz Otomotiv İcra Kurulu ve Otomobil Grubu Başkanı Şükrü Bekdikhan, 2024 yılındaki performanslarını değerlendirirken, satışların 2023 yılı düzeyine paralel gerçekleştiğini belirtti. Yıl sonuna kadar, belirlenen öngörülerin ötesinde bir satış rakamı hedeflediklerini ifade etti. 2025 yılı için ise küresel daralma etkisiyle daha zorlu bir dönem öngördü. Bekdikhan, elektrikli modellerin artan satışlarının 2025’te otomotiv sektöründeki dönüşümü hızlandıracağını da sözlerine ekledi. BEKDİKHAN: "AMBITION 2039 İLE HEDEFİMİZ NET KARBON NÖTR BİR FİLO OLUŞTURMAK" Mercedes-Benz, elektrikli araç segmentinde büyümeyi sürdürdüklerini ve 2024'te Türkiye’de yenilenen modelleriyle sektördeki liderliğini pekiştirdiğini duyurdu. Bekdikhan, "Ambition 2039 ile hedefimiz net karbon nötr bir otomobil filosu oluşturmak ve bunun için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Bu yıl Türkiye'de yenilenen EQA ve EQB, güncellenmiş EQS ve EQE 280'i satışa sunduk. Son olarak elektrikli G-Serisi'ni de ürün portföyümüze ekledik. 45 yıldan bu yana sahip olduğu ikonik köşeli tasarımını koruyarak kendi DNA'sına sadık kalmaya devam eden G-Serisi, şimdi tamamen elektriklendi. Yeni elektrikli G-Serisi, sahip olduğu 116 kWsa kapasiteli batarya ile 450 kilometreye ulaşan menzil sunuyor” dedi. Ayrıca, Türkiye’de her 6 araçtan 1’inin elektrikli olduğu belirtildi. EQB modeli, Türkiye'deki en çok satan elektrikli araç olarak öne çıkıyor. AKDENİZ: "HAFİF TİCARİ ARAÇLAR TARİHİMİZİN EN YÜKSEK ADETLERİNE ULAŞTIK" Mercedes-Benz, hafif ticari araç segmentinde de büyümesini sürdürüyor. Ticari Araçlar İcra Kurulu Üyesi Tufak Akdeniz, "Geçtiğimiz yılın aynı döneminin yaklaşık yüzde 13 üstüne çıkarak 7 bin 607 adet araç sattık. Yılın ilk 10 ayında Sprinter ve Vito satışlarımızda hafif ticari araçlar tarihimizin en yüksek adetlerine ulaştık" açıklamasını yaptı. Bunun yanında şirket, elektrikli hafif ticari araçlara olan talebin hızla artacağını öngörüyor. Elektrikli Sprinter ve EQV'nin Türkiye’ye sunulmasıyla birlikte, çevre dostu taşımacılık çözümleri konusunda önemli bir adım daha atılacak.

En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.