Hava Durumu

#Radisson

TOURISMJOURNAL - Radisson haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Radisson haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Radisson Otel Grubu, dijital dönüşümün bir sonraki aşamasında Haber

Radisson Otel Grubu, dijital dönüşümün bir sonraki aşamasında

Radisson Otel Grubu, kapsamlı dijital dönüşümünde bir sonraki aşamaya geçerek etkileşimli ve yerelleştirilmiş deneyimlere dayanan başarılı bir müşteri odaklı ve yenilikçi dijital stratejiyi hayata geçiriyor. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Radisson Otel Grubu, son 3 yılda yeni teknoloji inovasyonlarını ve etkileşimli deneyimleri kullanarak misafirlerine yerelleştirilmiş ve kişiye özel dijital deneyim sunmak için hayata geçirdiği dijital dönüşüm stratejisiyle dijital bir lider ve öncü olarak sektördeki konumu pekiştirdi. Grup, otellerini yeni bir şekilde sergileyerek misafirlerin mekânları sanal olarak hissetmesini ve yaşamasını sağlayan etkileşimli dijital deneyimler oluşturan ilk otel şirketlerinden biri oldu. Grup, etkileşimli deneyimleri hayata geçirerek dijital ve fiziksel dünyaları bir araya getirdi. Misafirler artık akıllı telefonlarını, bilgisayarlarını veya VR cihazlarını kullanarak yaptıkları 3 boyutlu sanal mekân turları sayesinde otel mekânlarını dolaşarak keşfedebiliyor, odalarının manzarasını görebiliyor ve hatta etraftaki objelerle etkileşime geçebiliyor. Misafirler ayrıca basit ve sorunsuz bir rezervasyon süreci ile ekranlarında gördükleri yer için rezervasyon yaptırabiliyor. Radisson Otel Grubu, müşterilere otelleri deneyimlemeleri için yeni yollar sunarak müşteri odaklı yaklaşımını geliştirmeyi amaçlayan ilk etkileşimli deneyimlerinin pilot çalışmasını 2020’de gerçekleştirdi. Proje, Grubun otel portföyünün çevrimiçi deneyimini hayata geçirmekten sorumlu, çok kültürlü bir şirket içi dijital uzman ekibinin yer aldığı Dijital Deneyim Mükemmellik Merkezi liderliğinde gerçekleşti. Bugüne kadar, 86 otel sanal turları otelin web sayfalarına ekledi ve tıklama sayısında yüzde 279, sayfada geçirilen ortalama süre yüzde 3,85 ve 2022'de bu sayfalarda sadece sabit resimlerin yer aldığı 2021 yılına göre etkileşim oranında yüzde 20,91 artış sağladı. Grubun hedefi 2023 sonuna kadar 100 otelde etkileşimli deneyimleri hayata geçirmek. Etkileşimli içerikler Grubun Toplantı ve Etkinlik faaliyetleri için de güçlü bir dönüşüm etkisi yarattı. Grup, 2022'de toplantı organizatörlerinin ideal etkinlik mekânına kolayca bakmasını, toplantı salonlarını ve farklı düzenleri keşfetmesini, doğrudan rezervasyon yaptırmasını veya ilgili mekân için bir teklif talebi göndermesini sağlayan etkileşimli deneyimlerin entegre edildiği ilk toplantı ve etkinlik arama motorunu hayata geçirdi. Etkileşimli sanal turlarda kat planları, üç boyutlu görünümler ve otelin gerçeğe uygun bir dijital replikası yer alıyor. Organizatörler sadece birkaç tıklamayla mekânların gereksinimlere uygun olup olmadığını değerlendirerek rezervasyonlarını gerçekleştirebiliyorlar. Bu teknolojiden şirket içi etkinlik ekipleri de yararlanıyor. 'Bu projelerle elde ettiğimiz sonuçlardan büyük gurur duyuyoruz' Açıklamada görüşlerine yer verilen Radisson Otel Grubu Global Dijital Deneyim Başkan Yardımcısı Raul Alvarez Barrera, 2020'de faaliyetlerinin odak noktasını uluslararası ölçekten yerele kaydırmaya ve dijital deneyimlerini daha interaktif ve yerel olacak şekilde uyumlu hale getirmeye karar verdiklerini, web sitesi ve uygulamalarının tüm rezervasyon yönlendirme akışının kilit stratejik dillere çevrilmesini sağladıklarını belirtti. Bir sonraki aşamada etkileşimli deneyimlerini uygulamaya koyduklarını aktaran Barrera, şunları kaydetti: 'Bu sanal ve interaktif turlar sayesinde, müşterilerimiz dünyanın her yerinden otellerimizi keşfedebiliyor. Bu teknoloji özellikle Toplantı ve Etkinlik faaliyetlerimiz açısından çok kıymetli olup yoğun toplantı organizatörlerine portföyümüzde sunduğumuz farklı, esnek ve özelleştirilebilir seçenekleri göstermemizi sağlıyor. Yerelleştirme ve etkileşimli deneyimler mevcut müşterilerimizle kurduğumuz güven ve ilişki bağını güçlendirmemize yardımcı oldu ve müşteri memnuniyetini ve dönüşüm oranlarını artırmaya katkıda bulunarak harika uzun vadeli yatırımlar olarak öne çıktılar. İnovasyon tutkumuzu ve dijital deneyimi müşterilerimize yakınlaştırma amacımızı vurgulayan bu projelerle elde ettiğimiz sonuçlardan büyük gurur duyuyoruz.' Verilen bilgiye göre, Radisson Otel Grubu 29 farklı dil seçeneğiyle dünya çapında rezervasyon sisteminde bu kadar geniş bir dil seçkisi sunarak dünyadaki insanların neredeyse yüzde 70’ine ana dillerinde ulaşan ilk otel şirketi. Grup, bu hizmeti daha da ileriye taşıyarak 2023 sonuna kadar 31 dile ulaşmayı hedefliyor. Veriler yerel dilde dönüşüm oranının İngilizcenin ana dil olmadığı pazarlarda ortalama üç kat daha fazla olduğunu gösteriyor. Ziyaretçiler artık her türlü dil engelini aşarak Grubun web sitesi ve uygulamasıyla kendi ana dillerinde etkileşime geçebiliyorlar. Yerel dillerdeki bazı sayfaların İngilizce web sitelerine göre otel başına daha fazla rezervasyon alması gelirler üzerinde olumlu bir etki yarattı. Grup ayrıca, müşterilere ulaşmak için çevirinin yanı sıra müşterilerin yerel geleneklerini, renklerini, toplumsal kurallarını ve değerlerini kullanarak güçlü bir kişiselleştirme yol haritası geliştirdi. Kullanıcılara bulundukları konuma göre varış noktaları ve otellerle ilgili yerel ve faydalı içerikleri görebiliyorlar. Kişiselleştirilmiş özellikler hâlihazırda 60’tan fazla pazarda kullanıcılara sunulurken web sitesi dönüşüm oranları yüzde 33 arttı ve geri çevrilme oranları yüzde 24 azaldı. Ayrıca Radisson Otel Grubu kısa bir süre önce dijital inovasyon ve teknolojik gelişim çalışmaları kapsamında Müşteri bağlılığını ve rezervasyon dönüşüm oranlarını artırmaya yönelik Etkileşimli deneyim ve Dijital deneyimimizin merkezinde yerelleştirme projeleriyle CXA 23 Ödülleri’nde 'Teknolojinin En İyi Kullanımı' ve 'Her Şeyin Merkezinde Müşteri – Strateji' kategorilerinde ödül aldı. Grup, web sitesi ve mobil uygulama için geliştirme aşamasında olan yeni yenilikçi özellikleri ve devam eden dijital yatırım ve çevrimiçi dönüşüm stratejisi kapsamındaki daha geniş çaplı teknoloji planlarını duyurmaya hazırlanıyor.

К концу года Radisson увеличит количество отелей в Турции до более чем 50. Haber

К концу года Radisson увеличит количество отелей в Турции до более чем 50.

Старший президент Radisson Hotel Group Global по устойчивому развитию, безопасности и корпоративным коммуникациям Инге Хейбрехтс заявила, что их портфолио в Турции достигло 45 со строящимися отелями, и сказала: «К концу этого года наше присутствие в стране увеличится до более чем 50. гостиницы. Как компания, мы четко привержены одному из наших ключевых рынков, Турции. Важным рынком для нас является пункт назначения». Делая заявление корреспонденту AA относительно устойчивого развития и инвестиций группы в Турции, Хейбрехтс сказал, что как Radisson Hotel Group они работают над устойчивыми отелями с 1989 года, и что в условиях эпидемии люди больше заботятся о благополучии самих себя, окружающих их сообществ и планету. Хейбрехтс заявил, что осведомленность об устойчивом развитии возросла, и это подтверждается цифрами, добавив: «Ежегодно Expedia и booking.com проводят отраслевые опросы. Все больше и больше людей говорят, что хотят бронировать варианты ответственного туризма. Это число уже превышает 70 процентов». сказал. Отметив, что в индустрии гостеприимства, как и во многих других секторах, не существует единого стандарта устойчивого развития, Хейбрехтс сказал: «Когда все большее внимание уделяется устойчивому развитию, все пытаются определить, что это значит. В Radisson мы являемся частью различных отраслевых платформ, чтобы помочь согласовать это. Мы являемся частью Всемирного совета по путешествиям и туризму, важной платформы для индустрии туризма и путешествий, а также Договора об устойчивом гостеприимстве, и наши конкуренты пытаются найти общие определения. Мы также являемся членом GSTC, Глобального совета по устойчивому туризму, и Турция подписала соглашение о продвижении сертификатов устойчивости для отелей». он сказал. Инге Хейбрехтс отметила, что очень важно уменьшить наш углеродный след, и сказала: «Нам всегда удавалось сокращать выбросы энергии, воды и отходов. С 2010 по 2019 год Radisson Hotel Group сократила средний показатель потребления энергии и воды на 30 процентов. Как компания, мы стремимся к нулю к 2050 году». - «Мы стремимся стать углеродно-нейтральными к 2050 году». Заявив, что к 2050 году они стремятся стать углеродно-нейтральными, Хейбрехтс сказал: «Достичь нуля — большая цель для любой компании. Способ, которым мы определяем путь к этому пути, заключается в механизме, который мы называем научно обоснованными целями. В настоящее время существует агентство, которое сообщает компаниям, как рассчитать путь к нулевому результату. Таким образом, у нас есть обязательство по чистому нулевому уровню выбросов, основанное на утвержденных, опубликованных, научно обоснованных целях, а это означает, что нам необходимо сократить наши выбросы вдвое примерно к 2030 году. Судя по научно обоснованным целям, у вас должна быть цель для областей 1, 2 и 3. Объем управления 1 и 2 охватывает все, что сделано нами в наших отелях. Объем 3 включает наши франчайзинговые отели и выбросы в цепочке поставок. В нашем портфеле также есть франчайзинговые отели по всему миру и в нашем портфеле в Турции. Мы также тесно сотрудничаем с франчайзинговыми партнерами, чтобы уменьшить наш углеродный след». Отметив, что они работают в Турции уже много лет, Huijbrechts заявил, что Radisson Blu Bosphorus Hotel является их третьим отелем, открытым в Турции, позже они увеличили свое портфолио в стране до 45 вместе со строящимися отелями, и у них будет более 50 отелей к концу года. - «Турция является для нас важным направлением» Подчеркнув, что Турция является для них важным рынком сбыта, Хейбрехтс продолжил свои слова следующим образом: «Как компания, мы четко привержены одному из наших ключевых рынков, Турции. Для нас это важный рынок, важное направление. В прошлом году мы также расширили наш региональный офис, чтобы лучше обслуживать наши отели. То, что мы видим, это то, что я думаю, что есть большой потенциал и много улучшений. В Radisson мы широко известны бизнес-отелями. В настоящее время мы представляем вам 5 брендов в Турции. Radisson Collection, Radisson Blu, Radisson, Park Inn by Radisson и Radisson Individuals. В конце этого года мы приобретаем еще один бренд, Radisson RED, в Измире. Сейчас мы развиваемся в курортных, приморских и горных направлениях, а также во второстепенных городах Ялова и Эскишехир. Также скоро мы откроем отель в Анталии Каш. У нас есть прекрасный отель Radisson Collection в Бодруме. Так что с точки зрения перспективы мы увеличиваем количество брендов, расширяем наше портфолио и местоположения, а также расширяем наши партнерские отношения с инвесторами».

Radisson will increase the number of hotels in Turkey over 50 Haber

Radisson will increase the number of hotels in Turkey over 50

Inge Huijbrechts, Radisson Hotel Group's Global Senior President for Sustainability, Security and Corporate Communications, stated that their portfolio in Turkey has reached 45 with hotels under construction and said, "By the end of this year, our presence in the country will increase to more than 50 hotels. As a company, we are clearly committed to one of our key markets, Turkey. It is an important market and destination for us." Making a statement to the AA correspondent regarding the sustainability and investments of the group in Turkey, Huijbrechts said that as the Radisson Hotel Group, they have been working on sustainable hotels since 1989, and that with the epidemic, people care more about the welfare of themselves, the communities around them and the planet. Huijbrechts stated that the awareness of sustainability has increased and this is proven by the numbers, adding, “There are industry surveys conducted by Expedia and booking.com every year. More and more people say they want to book responsible tourism options. Even now, that number is over 70 percent." Expressing that there is no single standard for sustainability in the hospitality industry, as in many other sectors, Huijbrechts said, “When there is an increasing focus on sustainability, everyone is trying to define what it means. At Radisson we are part of a different industry platform to help harmonize this. We are part of the World Travel and Tourism Council, an important platform for the tourism and travel industry, and the Treaty on Sustainable Hospitality, with our competitors trying to find common definitions. We are also a member of the Global Sustainable Tourism Council, GSTC, and Turkey has signed an agreement to promote sustainability certifications for hotels." Inge Huijbrechts pointed out that it is very important to reduce our carbon footprint and said, 'We have always been successful in reducing our energy, water and waste footprint. From 2010 to 2019, the Radisson Hotel Group reduced its average footprint of energy and water consumption by 30 percent. As a company, we are committed to seeing zero by 2050." "We aim to be carbon neutral by 2050" Stating that they aim to be carbon neutral by 2050, Huijbrechts said: "Seeing net zero is a big goal for any company. The way we define the path to this path is in a mechanism we call science-based goals. There is now an agency that tells companies how to calculate the path to net zero. So we have a net zero emissions commitment based on approved, published, science-based targets, and that means we need to cut our emissions in half by about 2030. Judging by science-based goals, you need to have a goal for scopes 1, 2, and 3. Scope 1 and 2 management covers everything in our hotels made by us. Scope 3 includes our franchise hotels and emissions in the supply chain. We also have franchise hotels in our portfolio globally and in our portfolio in Turkey. We also work closely with franchising partners to reduce our carbon footprint." Noting that they have been operating in Turkey for many years, Huijbrechts stated that Radisson Blu Bosphorus Hotel is their third hotel to open in Turkey, later they increased their portfolio in the country to 45 together with the hotels under construction and they will have more than 50 hotels by the end of the year. "Turkey is an important destination for us" Emphasizing that Turkey is an important market for them, Huijbrechts continued his words as follows: “As a company, we are clearly committed to one of our key markets, Turkey. It is an important market for us, an important destination. We also expanded our regional office last year to better serve our hotels. What we're seeing is that there's a lot of potential and a lot of improvement. At Radisson, we are generally known for business hotels. We are presently in front of you with 5 brands in Turkey. Radisson Collection, Radisson Blu, Radisson, Park Inn by Radisson and Radisson Individuals. At the end of this year, we are acquiring another brand, Radisson RED, in Izmir. Now we are developing in holiday, seaside and mountain destinations as well as secondary cities of Yalova and Eskişehir. Also, we will open a hotel in Antalya Kas soon. We have a beautiful Radisson Collection hotel in Bodrum. So from a perspective, we're increasing the number of brands, expanding our portfolio and locations, and expanding where we partner with investors."

Radisson Türkiye'deki otel sayısını 50'nin üzerine çıkaracak Haber

Radisson Türkiye'deki otel sayısını 50'nin üzerine çıkaracak

Radisson Otel Grubu Sürdürülebilirlik, Güvenlik ve Kurumsal İletişimden Sorumlu Global Kıdemli Başkanı Inge Huijbrechts, Türkiye’deki portföylerinin yapım aşamasındaki oteller ile birlikte 45’e ulaştığını belirterek, 'Bu yıl sonuna kadar ülkedeki mevcudiyetimiz 50'den fazla otele çıkacak. Şirket olarak kilit pazarlarımızdan biri olan Türkiye'ye açıkça bağlıyız. Bizim için önemli bir pazar, destinasyon.' dedi. Grubun sürdürülebilirlik ve Türkiye yatırımlarına ilişkin AA muhabirine açıklamada bulunan Huijbrechts, Radisson Otel Grubu olarak 1989'da bu yana sürdürülebilir oteller konusunda çalıştıklarını, salgınla beraber insanların kendileri, çevrelerindeki toplulukların ve gezegenin refahını daha çok önemsediklerini söyledi. Huijbrechts, sürdürülebilirlik bilincinin arttığını ve bunun rakamlarla da kanıtlandığını belirterek, 'Her yıl Expedia ve booking.com tarafından yapılan sektör anketleri var. Sorumlu turizm seçenekleri için rezervasyon yaptırmak istediğini söyleyen insanların sayısı artıyor. Şimdiden bu sayı yüzde 70'in üzerinde.' dedi. Sürdürülülebilirliğin birçok sektörde olduğu gibi konaklama sektöründe de tek bir standardının olmadığını dile getiren Huijbrechts, 'Sürdürülebilirliğe artan bir odaklanma olduğunda, herkes bunun ne anlama geldiğini tanımlamaya çalışıyor. Radisson'da bunu uyumlaştırmaya yardımcı olmak amacıyla farklı endüstri platformlarının parçasıyız. Turizm ve seyahat endüstrisi için önemli bir platform olan Dünya Seyahat ve Turizm Konseyi'nin ve ortak tanımlar bulmaya çalışan rakiplerimizle birlikte Sürdürülebilir Otelcilik Antlaşması'nın bir parçasıyız. Ayrıca Küresel Sürdürülebilir Turizm Konseyi olan GSTC'nin bir üyesiyiz ve Türkiye, oteller için sürdürülebilirlik sertifikalarını teşvik etmek için bir anlaşma imzaladı.' şeklinde konuştu. Inge Huijbrechts, karbon ayak izini azaltmanın çok önemli olduğuna dikkati çekerek, 'Enerji, su ve atık ayak izimizi azaltmada her zaman başarılı olduk. 2010'dan 2019'a kadar Radisson Otel Grubu, enerji ve su tüketiminin ortalama ayak izini 30 oranında azalttı. Biz de şirket olarak 2050 yılına kadar net sıfırı taahhüt ediyoruz.' ifadelerini kullandı. - '2050’ye kadar karbon nötr olmayı hedefliyoruz' 2050’ye kadar karbon nötr olmayı hedeflediklerini belirten Huijbrechts, şunları kaydetti: 'Net sıfır olmak her şirket için büyük bir hedef. Bu yola giden yolu tanımlama şeklimiz ise bilime dayalı hedefler dediğimiz bir mekanizma içinde. Artık şirketlerin net sıfıra giden yolu nasıl hesaplamaları gerektiğini söyleyen bir kurum var. Dolayısıyla, onaylanmış, yayınlanmış, bilime dayalı hedeflere dayalı net sıfır emisyon taahhüdümüz var ve yaklaşık 2030 yılına kadar emisyonlarımızı yarıya indirmemiz gerektiği anlamına geliyor. Bilime dayalı hedeflere göre değerlendirdiğimizde, 1., 2. ve 3. kapsam için bir hedefiniz olması gerekiyor. Kapsam 1 ve 2 yönetimi bizim tarafımızdan yapılan otellerimizdeki her şeyi kapsar. Kapsam 3 ise franchising otellerimiz ve tedarik zincirindeki emisyonları içerir. Küresel olarak da portföyümüzde ve Türkiye’deki portföyüzümüzde aynı zamanda franchise oteller bulunuyor. Karbon ayak izini azaltmak için franchising ortaklarıyla da yakın iş birliği içerisinde çalışmaktayız.' Huijbrechts, Türkiye’de uzun yıllardır faaliyet gösterdiklerini aktararak, Radisson Blu Bosphorus Hotel’in Türkiye’de açılan üçüncü otelleri olduğunu, daha sonra ülkedeki portföylerini yapım aşamasında olan oteller ile birlikte 45’e çıkardıklarını ve yıl sonuna kadar 50'den fazla otellerinin olacağını ifade etti. - 'Türkiye bizim için önemli bir destinasyon' Türkiye’nin kendileri için önemli bir pazar olduğunu vurgulayan Huijbrechts, sözlerini şöyle sürdürdü: 'Şirket olarak kilit pazarlarımızdan biri olan Türkiye'ye açıkça bağlıyız. Bizim için önemli bir pazar, önemli bir destinasyon. Ayrıca geçtiğimiz yıl otellerimize daha iyi hizmet verebilmek için bölge ofisimizi genişlettik. Gördüğümüz şey, bence çok büyük bir potansiyel ve çok fazla gelişme olduğu. Radisson olarak genellikle iş otelleriyle tanınıyoruz. Türkiye’de halihazırda 5 marka ile karşınızdayız. Radisson Collection, Radisson Blu, Radisson, Park Inn by Radisson ve Radisson Individuals. Bu yılın sonunda İzmir'de bir markamızı daha, Radisson RED'i bünyemize katıyoruz. Şimdi ise tatil, sahil ve dağ destinasyonlarında ve ayrıca ikincil şehirler olan Yalova ve Eskişehir'de gelişiyoruz. Ayrıca, yakında Antalya Kaş'ta otel açacağız. Bodrum'da güzel bir Radisson Collection otelimiz var. Bu yüzden perspektif açısından, marka sayısını arttırıyoruz, portföyümüzü ve gittiğimiz yerleri genişletiyoruz ve yatırımcılarla ortaklık yaptığımız yerleri genişletiyoruz.'

Prizeotel, 2023 yılında Avrupa'daki büyümesini hızlandırıyor Haber

Prizeotel, 2023 yılında Avrupa'daki büyümesini hızlandırıyor

Radisson Otel Grubu’nun orta ölçekli yaşam tarzı markası prizeotel, yaklaşık 1.000 odalık 3 yeni otelin açılışıyla 2022 yılı boyunca büyürken, 2023'te Avrupa'daki büyümesini hızlandırıyor. Radisson Otel Grubu'ndan yapılan açıklamaya göre, grup, 2023'te Dortmund ve Dresden dahil olmak üzere yeni açılışlar için gün sayarken, gelecek 5 yıl boyunca özellikle İngiltere ve İrlanda olmak üzere seçkin Avrupa ülkelerinde 45 yeni anlaşma ile prizeoteli genişletme planlıyor. prizeotel, ekonomik bir yatırım maliyeti ile birlikte seçkin bir karaktere sahip orta ölçekli bir yaşam tarzı deneyimi sunuyor. Markanın 'büyüleyici' tasarım özellikleri; brüt işletme kar marjının (+yüzde 50) yüksek olduğu ve yalın işletme modelinin uygulanabildiği yeni otellere ve dönüşüm projelerine imkan sağlıyor. Her otel, daha modern yaşam alanları arayan gezginler için 'benzersiz' bir alan, 'tanışıp kaynaşmaya uygun' ortak çalışma alanları, dijital seyahatseverler için geçici evler, uluslararası topluluklar için buluşma yerleri ve çalışmak, yeni insanlarla tanışmak ve hayattan zevk almak için mekanlar sunuyor. Tüm odalar, şehir tarzı ile rahat bir ortamı bir araya getirme üzerine tasarlandı. İlk olarak, 2009 yılında Bremen, Almanya’da açılan prizeotel, yeni nesil uygun bütçeli tasarım otellerine yeni bir konsept getirdi. Akıllı yaşam tarzını uygun konaklama fiyatlarıyla bir araya getirebilme başarısını gösteren prizeotel, Bonn, Viyana ve Münster'de açılan yeni otellerle 2022 yılında Almanya ve Avusturya'da büyümesini sürdürüyor. Avrupa’nın heyecan verici destinasyonlarındaki diğer açılışlar ve yapılan anlaşmalar ise yakında açıklanacak. Marka şu anda Almanya, Avusturya, İsviçre ve Belçika'da faaliyet göstermekte olup 3 bin 200'den fazla odası olan 16 otele sahip bulunuyor. - 'prizeotel, otel yatırımcıları için tartışmasız ve benzersiz bir değer sunuyor' Açıklamada görüşlerine yer verilen Radisson Otel Grubu Global Geliştirme Başkanı Elie Younes, “prizeotel’i 2023 yılında Almanya ve Birleşik Krallık’a odaklanarak genişletmeyi sabırsızlıkla bekliyoruz. Markamız; optimum yatırım modeli, sunduğu yaşam tarzı ve sürdürülebilirlik programları sayesinde yatırımcıların yoğun ilgisini çekti. Önümüzdeki 5 yılda mevcut portföyümüzü 2 katından daha fazla büyütmeyi hedefliyoruz.” ifadelerini kullandı. prizeotel Genel Direktörü Connor Ryterski ise şunları kaydetti: “prizeotel, kiralama, yönetim ve franchise olmak üzere esnek sözleşme çözümleri ile orta ölçekli otel segmentinde yatırımcılara geleneksel otel markalarının yanında oldukça cazip bir alternatif sunuyor. Optimum tasarım konsepti, hem mevcut otellerin dönüştürülmesine hem de yeni otellerin inşasına imkan sağlıyor. Yalın işletme konsepti ile pazara bağlı olmak üzere yüzde 50’nin üzerinde brüt işletme karı marjına ulaşmak mümkün. Sonuç olarak, orta ölçekli bir yaşam tarzı otelinin gelir seviyesi ile ekonomi segmentinin verimliliğini bir araya getiren prizeotel, bu özelliği ile otel yatırımcıları için tartışmasız ve benzersiz bir değer sunuyor.” Verilen bilgiye göre, prizeotel Bonn-City Ren Nehri kıyısında ve Beethoven'ın eski evine 600 metrelik kısa bir yürüme mesafesinde bulunuyor. Yeni yapılan otel, teraslı 214 oda ve Ren Nehri manzaralı sky bar ile altın DGNB Sertifikasına sahip. prizeotel Vienna-City, tarihi şehir merkezinin güneyindeki Favoriten bölgesinde, Viyana merkez istasyonunun hemen yanında yer alıyor. 293 odalı otel, Viyana'daki en önemli altyapı geliştirme projesi olan, yeni inşa edilen tren istasyonu bölgesindeki büyük bir dönüşüm alanı olan Quartier Belvedere'nin bir parçasını oluşturuyor. 195 odalı prizeotel Münster-City’nin, Münster merkez istasyonuna doğrudan bağlantısı bulunuyor. Şehrin Orta Çağ'a uzanan zengin kültürel mirası ve bugünün genç, canlı öğrenci hayatı, Münster’i iş ve tatil amaçlı seyahatler için önemli bir destinasyon haline getiriyor. - prizeotel’de 2023 itibarıyla tüm misafirler sıfır karbon ayak iziyle konaklayacak Teknoloji ve sürdürülebilirlik, prizeotel’in misafirlerine sunduğu deneyimlerde kilit rol oynuyor. Dijital check-in imkanının yanı sıra teknolojinin en iyi şekilde kullanıldığı odalarda yatağın kenarında doğrudan kablosuz şarj, tüm cihazları şarj etmek için çok sayıda priz ve otelin her yerinde ücretsiz, hızlı Wi-Fi bağlantısı gibi olanaklar, sorunsuz bir konaklama için gereken çok sayıda gelişmiş teknoloji özelliklerine sahip bulunuyor. Basılı evrak ve nakit para kullanılmayan tüm prizeotel tesislerinde, çevre dostu kat hizmetlerini tercih eden misafirlere ücretsiz içecek jetonu veriliyor ve artan yiyecekler yerel hayır kurumlarına bağışlanıyor. Her otelinde yüzde 100 karbonsuz konaklama imkanı sunan ilk şehir oteli olan prizeotel'de 2023 itibarıyla tüm misafirler sıfır karbon ayak iziyle konaklayacak. Sürdürülebilir otel işletmeciliğinin temel ilkelerinin uygulandığı ve bu ilkelerin 2050 yılında net sıfır karbon hedefine ulaşılmasına yönelik Radisson Otel Grubu’nun sürdürülebilirlik stratejisi ile bir araya getirildiği tüm prizeotel tesisleri, prizePromise kapsamındaki taahhütlerini yerine getirmeye devam ediyor. Bu amaçla özellikle kiralık olanlar olmak üzere yeni inşa edilen tüm prizeotel tesisleri, çevre dostu bina sertifikasına sahip olacak ve dönüştürülen her otelde, binanın çevre performansını artırmaya yönelik özel bir plan uygulanacak.

En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.