Hava Durumu

#Satış

TOURISMJOURNAL - Satış haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Satış haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Otomotivde üretim ve satış ilk 2 ayda yükseldi Haber

Otomotivde üretim ve satış ilk 2 ayda yükseldi

Otomotiv Sanayii Derneği (OSD), 2024 yılının ilk iki ayına ait üretim ve ihracat adetleri ile pazar verilerini açıkladı. Buna göre, yılın ilk iki aylık döneminde traktör dışında toplam otomotiv üretimi bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 8 artışla 241 bin 861 adede yükseldi. Otomobil üretimi ise yüzde 12'lik artışla 151 bin 14 adet oldu. Traktör üretimiyle birlikte toplam üretim ise 250 bin 886 adedi buldu. Yılın ilk iki ayında ticari araç üretimi bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 2, ağır ticari araç grubunda ise üretim yüzde 27 yükselirken, hafif ticari araç grubunda üretim yüzde 1 geriledi. Bu dönemde, otomotiv sanayisinin kapasite kullanım oranı yüzde 74 olarak gerçekleşti. Araç grubu bazında kapasite kullanım oranları ise hafif araçlarda (otomobil+hafif ticari araç) yüzde 74, kamyon grubunda yüzde 94, otobüs-midibüs grubunda yüzde 61 ve traktörde yüzde 72 seviyesinde kaydedildi. İhracat yüzde 9 artışla 6 milyar dolar oldu Yılın ilk iki ayında otomotiv ihracatı geçen yılın aynı dönemine göre adet bazında yüzde 4 artarak 164 bin 560 adet olarak gerçekleşti. Bu dönemde otomobil ihracatı da bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 3, ticari araç ihracatı da yüzde 6 arttı. Traktör ihracatı ise 2023'ün aynı dönemine göre yüzde 8 gerileyerek 3 bin 147 adet olarak gerçekleşti. Türkiye İhracatçılar Meclisi verilerine göre, toplam otomotiv sanayi ihracatı, 2024'ün ilk iki aylık döneminde yüzde 14 pay ile sektörel ihracat sıralamasında zirvedeki yerini korudu. Uludağ İhracatçı Birlikleri (UİB) verilerine göre, ilk iki ayda toplam otomotiv ihracatı, 2023'ün aynı dönemine göre yüzde 9 artarak 6 milyar dolar oldu. Avro bazında ise yüzde 8 artarak 5,5 milyar avro olarak gerçekleşti. Bu dönemde, dolar bazında ana sanayi ihracatı yüzde 10, tedarik sanayi ihracatı da yüzde 8 arttı. İç pazar ilk iki ayda 193 bin adedi aştı Bu yılın ilk iki ayında toplam pazar, bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 40 artarak 193 bin 297 adet düzeyinde gerçekleşti. Bu dönemde, otomobil pazarı da yüzde 52'lik artışla 146 bin 318 adede ulaştı. Ticari araç pazarına bakıldığında ise yılın ilk iki ayında, bir önceki yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 11, ağır ticari araç pazarında yüzde 20, hafif ticari araç pazarında ise yüzde 10 büyüme sağlandı. 2024'ün ilk iki ayında, geçen yılın aynı dönemine göre otomobil satışlarındaki ve hafif ticari araç pazarındaki yerli araç payı yüzde 33 olarak gerçekleşti.

Otomotiv satışlarında yeni rekor Haber

Otomotiv satışlarında yeni rekor

Otomotiv Distribütörleri ve Mobilite Derneğinin (ODMD) şubat ayı verilerine göre, geçen ay ülke genelinde 105 bin 990 otomobil ve hafif ticari araç satışı gerçekleşti. Şubatta otomobil satışları yüzde 39,67 artarak 82 bin 277 adede, hafif ticari araç pazarı ise yüzde 6,6 yükselişle 23 bin 713'e ulaştı. Otomobil ve hafif ticari araç pazarı, 10 yıllık şubat ayı ortalama satışlarına göre ise yüzde 112,6 artış gösterdi. Otomotiv pazarı ocak-şubat döneminde yıllık bazda yüzde 40,6 artarak 185 bin 691 adet olarak gerçekleşti. İlk 2 ayda C segmenti ve SUV otomobiller öne çıktı Yılın ilk 2 ayında segmentlere göre incelendiğinde pazarın yüzde 88,9'unu vergi oranları düşük olan A, B ve C segmentlerindeki araçlar oluşturdu. C segmenti otomobiller 85 bin 263 adetle yüzde 58,3, B segmentiler ise 44 bin 198 adetle yüzde 30,2 pay aldı. Gövde tiplerine göre değerlendirildiğinde ise en çok tercih edilen gövde tipi yüzde 50,7 pay ve 74 bib 143 adetle SUV otomobiller oldu. Onu yüzde 29,7 pay ve 43 bin 509 ile sedan, yüzde 17,8 pay ve 26 bin 51 satışla H/B otomobiller takip etti. Otomatik otomobiller tercih edildi Ocak-şubat döneminde satılan otomobillerin yüzde 66,9'unu benzinli, yüzde 14,8'ini hibrit, yüzde 10,9'unu dizel, yüzde 6,7'sini elektrikli, yüzde 0,8'ini ise otogazlı otomobiller oluşturdu. Otomobil satışlarının yüzde 77,8'i 1600cc altındaki araçlardan oluştu. Otomatik şanzımanlı otomobiller satışlardan yüzde 89,1, manuel şanzımanlı otomobiller ise yüzde 10,9 pay aldı. Hafif ticaride van gövde birinci oldu Ocak-şubat döneminde hafif ticari araç pazarı gövde tipine göre değerlendirildiğinde van gövde tipi araçlar yüzde 73,1 payla birinci olurken, kamyonet gövde tipi yüzde 12,7'lik payla ikinci sırada yer aldı.

AB'de elektrikli otomobilin pazar payı dizeli geçti... Satışlarda öne çıkan 3 marka Haber

AB'de elektrikli otomobilin pazar payı dizeli geçti... Satışlarda öne çıkan 3 marka

Avrupa Otomobil Üreticileri Birliği (ACEA) verilerine göre, AB otomobil pazarı, 2022 yılına kıyasla geçen yıl yüzde 13,9'luk büyüme kaydederek yılı 10,5 milyon satışla tamamladı. Geçen yıl Macaristan hariç tüm AB pazarları genişlerken birçok ülkede çift haneli büyüme rakamları kaydedildi. AA muhabirinin ACEA'dan derlediği bilgilere göre, AB'de benzinli otomobiller 2023 yılında yüzde 35,3'lük pazar payıyla liderliğini korumasına rağmen 2022'deki yüzde 36,4'lük pazar payına kıyasla hafif bir düşüş yaşadı. 2023 yılında dizel otomobil satışları ise 1,4 milyon adede ulaştı ve pazar payı 2022'deki yüzde 16,4'ten yüzde 13,6'ya geriledi. AB'de hibrit otomobil satışları ise 2022'ye kıyasla yüzde 29,5 artışla 2,7 milyon adede ulaştı. Böylece hibrit otomobiller toplam otomobil pazarının dörtte birini oluşturdu. Elektrikli otomobiller üçüncü en popüler seçenek oldu Tam elektrikli otomobil satışlarına bakıldığında ise elektrikli otomobiller, 2023'te üçüncü en popüler seçenek haline geldi. Elektrikli otomobil satışları 2022'ye kıyasla yüzde 37 artarak, 1,5 milyon satışa ulaştı. Tam elektrikli otomobillerin payı da yüzde 14,6 ile yüzde 13,6 seviyesinde sabit kalan dizeli geride bıraktı. Benzinli otomobiller yüzde 35,3 ile liderliğini korurken, hibrit otomobiller yüzde 25,8 pazar payı ile ikinci sırayı aldı. AB'de 2024 yılında otomobil satışlarının yüzde 2,5 artışla, 10,7 milyon adede ulaşacağı ön görülüyor. Toplam satışların yaklaşık yüzde 20'sinin, yani iki milyondan fazlasının, elektrikli olması bekleniyor. En çok satılan markalar AB ülkelerinde 2023 yılındaki otomobil satışlarında Volkswagen Grubu 3 milyon 324 bin 705 adetle ilk sırayı aldı. Şirketin piyasadaki toplam payı yüzde 25,9'u buldu. Onu en yakın 2 milyon 128 bin 625 adetle Stellantis Grubu izledi. Bu grubun pazar payı yüzde 18,2 seviyesinde kaydedildi. Renault Grubu ise 1 milyon 242 bin 293 adet otomobil satışıyla yüzde 9,7 paya ulaştı. Marka bazlı ele alındığında geçen yıl AB'de satış lideri marka 1 milyon 357 bin 139 adetle Alman otomobil üreticisi Volkswagen oldu. Toyota, 828 bin 484 satışla ikinci, 733 bin 176 satışla Audi üçüncü oldu. Ardından 728 bin 991 satışla BMW ve 682 bin 498 adetle de Mercedes sıralandı. Geçen yıl Tesla'nın AB'deki satışları ise 366 bin 326 seviyesinde kayıtlara geçti. Elektrikli otomobil satışlarında Tesla, Volkswagen ve Renault markaları en önemli markalar olarak öne çıkıyor. AB'den küresel rekabet konusunda adımlarını güçlendirmesi bekleniyor AB'de elektrikli otomobillerin geleceği konusuna tartışmalar yaşanıyor. ACEA tarafından paylaşılan rapor, Çin ve ABD'den farklı olarak AB'nin elektrikli araç üretimini destekleyecek sağlam bir endüstriyel stratejiye sahip olmadığına işaret ediyor. ACEA'nın raporuna göre, Çin'in elektrikli araç tedarik zincirindeki hakimiyeti ve ABD hükümetinin yerli otomobil üreticilerine yönelik teşvikleri, AB'nin Avrupa elektrikli araç üretimini destekleme çabalarını gölgede bırakıyor. Raporda, Çin'in elektrikli araç yaşam döngüsünün tamamı boyunca madencilik, rafinaj, üretim, şarj ağları, ucuz enerji, satın alma teşvikleri ve geri dönüşümü kapsayan stratejik ve bütünsel politikasının, rekabet gücünü önemli ölçüde artırdığı belirtiliyor. AB ise değer zincirinin belirli adımlarını düzenleyen sanayi politikasına yönelik parça parça düzenleyici bir yaklaşım benimsiyor. Rapor aynı zamanda ABD'de elektrikli otomobil değer zinciri için bir üretim merkezi kurma yönündeki artan ivmeye de işaret ediyor.

Akfen Yenilenebilir Enerji 8,6 milyon dolarlık karbon kredisi sattı Haber

Akfen Yenilenebilir Enerji 8,6 milyon dolarlık karbon kredisi sattı

Akfen Yenilenebilir Enerji, İngiltere merkezli EOS Climate&Energy şirketine tek seferde 8,6 milyon dolarlık karbon kredisi satışı yaptığını bildirdi. Şirketten yapılan açıklamaya göre, yerli ve yenilenebilir kaynaklardan üretim yapan ve 700 megavat kurulu güce sahip Akfen Yenilenebilir Enerji, sürdürülebilir enerji üretimi ve çevresel etkilerin azaltılmasına yönelik çalışmalarını sürdürüyor. Akfen Yenilenebilir Enerji, Çanakkale'de bulunan Üçpınar Rüzgar Enerjisi Santrali (RES), Hasanoba RES ve Kocalar RES ile Denizli RES projelerinin 2021-2026 yıllarına ait karbon emisyon azaltım kredilerini EOS Climate&Energy şirketine sattı. Söz konusu satış ile 8,6 milyon dolar gelir elde edecek şirketin toplam karbon kredisi satışları 11,8 milyon dolara ulaşacak. Karbon kredisi satış işlemlerinden elde edilen gelir, işletmede olan çevresel sürdürülebilirlik odaklı enerji projelerinin devam eden faaliyetleri kapsamında değerlendirilecek ve şirketin yenilenebilir enerji alanındaki faaliyetlerinin büyütülmesine kaynak sağlayacak. Açıklamada görüşlerine yer verilen Akfen Yenilenebilir Enerji Genel Müdürü Mustafa Kemal Güngör, karbon kredisi satışından elde edilen gelirlerin Türkiye'nin yenilenebilir enerji kaynaklarını genişletme çabalarına önemli destek sağlayacağını belirterek, şu ifadeleri kullandı: 'Bu başarı, sadece şirketimizin finansal sağlamlığını ve büyüme potansiyelini göstermekle kalmıyor, Türkiye'nin yenilenebilir enerji alanında küresel bir lider olma yolunda konumunu güçlendirirken, ekonomimize de önemli bir değer katıyor. Bu da hem ekonomik büyümemizi hem de çevresel hedeflerimizi destekleyecek bir yatırım olacaktır. Bu başarı, Akfen Yenilenebilir Enerji'nin Türkiye'nin enerji sektöründeki dönüşümünde öncü bir rol oynamasının yanı sıra ulusal ekonomimize ve çevre politikalarımıza katkıda bulunmamızı sağlıyor.'

Toyota C-HR Hybrid'in yeni nesli Türkiye'de satışa sunuldu Haber

Toyota C-HR Hybrid'in yeni nesli Türkiye'de satışa sunuldu

Toyota, SUV segmentine farklı bir bakış açısı getirerek bir ikon haline gelen Toyota C-HR modelinin ikinci neslini Türkiye’de satışa sundu. Toyota açıklamasına göre, premium tasarımıyla ilk bakışta farklılığını hissettiren ve 1,8 litrelik tam hibrit motora sahip olan ikinci nesil Toyota C-HR, 1 milyon 550 bin TL’den başlayan tanıtıma özel fiyatlarla Toyota Plazalarda yerini aldı. Yeni Toyota C-HR Hybrid, Türkiye’de Passion, Passion X-Sport ve Passion X-Style olmak üzere üç farklı premium donanım seçeneğiyle tercih edilebiliyor. Toyota’nın Türkiye’deki fabrikasında üretilen ve tamamen yenilenen C-SUV modeli yeni Toyota C-HR Hybrid, tarzını yeni nesilde daha da ileriye taşıdı. Yeni model, daha keskin ve çarpıcı tasarımı, kullanıcı odaklı dijital kokpiti, zengin donanımları, yeni teknolojileri ve gelişmiş güvenlik özellikleriyle dikkatleri üzerine çekiyor. Premium tasarım detayları, yüksek malzeme kalitesi ve ileri teknolojiye sahip donanım özellikleriyle sunulan yeni Toyota C-HR Hybrid birçok fark yaratan özellikle geldi. Yeni modelde, otonom sürüşün kapılarını açan 'Gelişmiş Otomatik Park Sistemi' ve 'Akıllı Şerit Değiştirme Asistanı', 12,3 inç multimedya ekranı, perdesiz termal yalıtımlı panoramik cam tavan, JBL 'premium ses sistemi', 'shift by wire' elektronik vites, günün her saatine göre değişebilen gelişmiş ambiyans aydınlatması, 'Ön Cama Yansıtmalı Renkli Göstergeler' ve 'Dijital İç Dikiz Aynası' gibi birçok özellik sunuluyor. - Yeni Toyota C-HR Hybrid ile 'konsept araç' tasarımı yollara çıktı Toyota, yeni Toyota C-HR Hybrid modeliyle bir konsept aracı müşterilere sunmayı başardı. Süper coupe profilini yeni nesilde daha da keskinleştiren Toyota C-HR, premium algısını da daha ileriye taşıdı. Yeni Toyota C-HR Hybrid önden bakıldığında markanın tam elektrikli model ailesinin yeni tasarım dilini taşıdığını ortaya koyuyor. Toyota C-HR Prologue konseptinin tasarım temasına bağlı kalınarak üretime aktarılan ikinci nesil Toyota C-HR, dinamik tasarım çizgileriyle her an harekete hazır hissi uyandırıyor. Parabola tasarımlı Premium LED ön farlar aracın agresif görünümünü daha ileriye taşırken, yandan bakıldığında keskin hatları ve gövdeye gizlenmiş kapı kolları hem aerodinamiyi iyileştiriyor hem de aracın yalın tasarımına katkı sağlıyor. Ayrıca arka sütunu da kapsayan çift renk gövde tasarımı da ilk defa yeni Toyota C-HR’da sunuluyor. 19 inç alüminyum alaşımlı jantlar ise aracın dinamik görünümünü tamamlıyor. Aracın arka bölümünde ise dinamik hatlar devam ettiriliyor ve şerit tasarımlı ve Toyota C-HR imzalı LED arka stop lambaları dikkat çekiyor. Bununla birlikte yeni Toyota C-HR Hybrid 4362 milimetre (mm) uzunluğa, 2640 mm aks aralığına, 1558 mm yüksekliğe ve 1832 mm genişliğe sahip olarak tasarlandı. Önceki nesle göre genişlikte 37 mm'lik artış, tasarıma, genişliğe ve sürüş dinamiklerine katkı sağlıyor. Aracın bagaj hacmi ise 388 litre oldu ve önceki nesle göre 11 litrelik artış elde edildi. -5'inci nesil hibrit sistem ile güç, performans ve verimlilikte zirve Yeni Toyota C-HR, Toyota'nın kendini kanıtlamış tam hibrit teknolojisiyle donatıldı. Beşinci nesil 1,8 litre hibrit teknolojisiyle sunulan Toyota C-HR 140 HP güce sahip ve 0-100 km/s hızlanmasını 9,9 saniyede gerçekleştirebiliyor. WLTP ölçümlerine göre 4,8 lt/100 km ortalama tüketimiyle dikkati çeken Toyota C-HR, 108 g/km’lik düşük karbondioksit (CO2) emisyon değerlerine sahip. Yeni hibrit ünite önceki Toyota C-HR modeline göre daha güçlü olmasının yanı sıra mevcut emisyon ve tüketim değerlerini koruyor.

DFSK modelleri Türkiye’de rekabetçi fiyatlarla satışa sunuldu Haber

DFSK modelleri Türkiye’de rekabetçi fiyatlarla satışa sunuldu

Çin’in büyük otomotiv üreticilerinden DFSK Motor, 2 benzinli SUV, 2 benzinli ticari ve 2 elektrikli ticari araçtan oluşan ürün gamının satışına başladı. SHSFilo distribütörlüğünde Türkiye pazarına yeniden giriş yapan DFSK Motor’un Türkiye’de satışa sunduğu modellerin basın tanıtım toplantısı İstanbul’da gerçekleştirildi. Hakan Şahsuvaroğlu ve Yunus Şahsuvaroğlu yönetimindeki SHSFilo, DFSK Motor’un, 2 benzinli SUV, 2 benzinli ticari ve 2 elektrikli ticari araçtan oluşan ürün gamının satışına start verdi. Toplantıda binek ve ticari modellerin lansmana özel kampanyalı fiyatları da açıklandı. DFSK’nın binek modelleri Fengon 500 1,5 Premium SUV 1 milyon 175 bin TL’den, DFSK Fengon 5 1.5T Premium SUV ise 1 milyon 590 bin TL’den başlayan fiyatlarla showwromlardaki yerini aldı. DFSK’nın hafif ticari araç ürün yelpazesinde yer alan Türkiye’nin ilk ve tek elektrikli kamyoneti EC31 PRO tek kabin 1 milyon 140 bin TL’den sunulurken, diğer elektrikli van model EC35 PRO 1 milyon 150 bin TL’den satışa çıktı. C31 1.5 M/T PRO tek kabin pick-up 675 bin TL’lik fiyatıyla dikkati çekerken, bir diğer pick-up modeli C32 1.5 M/T PRO çift kabin de 720 bin TL’lik fiyat etiketiyle Türkiye pazarındaki rekabete katıldı. -DFSK, yenilikçi SUV modelleriyle dikkati çekiyor Toplantıda aktarılan bilgilere göre, DFSK Motor, iki benzinli SUV modelini Türk kullanıcılarıyla buluşturarak iddiasını ortaya koymaya hazırlanıyor. DFSK’nın binek araçlardaki ilk modeli ise C SUV segmentinde konumlanan Fengon 500 oldu. Rekabetin yoğun olduğu segmentte DFSK Fengon 500, panoramik açılabilir cam tavan, nappa deri döşemeler gibi yüksek donanımı, şık tasarımı, kullanışlı yaşam alanı, geniş iç hacmi ve verimli motoruyla öne çıkıyor. 4385 milimetre (mm) uzunluğa, 1850 mm genişliğe, 1645 mm yüksekliğe ve 2655 mm aks aralığına sahip Fengon 500, 1,5 litrelik benzinli motoru, CVT otomatik şanzımanla eşleştiriyor. 114 HP güce ve 147 Nm tork üreten Fengon 500, her koşulda yüksek verimlilik ve performansı birleştirmeyi başarıyor. -Binek araçlarında 7 yıl 150 bin kilometre garanti sunuyor DFSK’nın Türkiye’de sunduğu ikinci SUV modeli Fengon 5 ise sportif tasarımıyla ilk bakışta farklılığını ortaya koyuyor. Doğadan ilham alan ve estetik anlayışını yüksek sürüş deneyimiyle buluşturan yeni nesil Coupe SUV Fengon 5, Full-Led aydınlatmaları, 18 inç jantları, panoramik açılabilir cam tavanı, napa deri kaplamaları gibi özelliklerle öne çıkıyor. 148 HP güç ve 220 Nm tork üreten 1,5 litrelik benzinli motorla donatılan Fengon 5, CVT otomatik şanzımanla eşleştirildi. Binek araçlarında 7 yıl 150 bin kilometre garanti sunan DFSK, bu garanti hizmetiyle araçlarının kalitesinin ve güvenilirliğinin de altını çiziyor. -DFSK ticari araçlarıyla segmentinde liderlik hedefliyor Binek otomobillerinin yanı sıra Türkiye pazarına elektrikli ve benzinli motora sahip ticari araçlarıyla da güçlü bir giriş yapan DFSK, en baştan itibaren dört farklı model ile geniş bir ticari ürün yelpazesi sunuyor. Ticari araç segmentinde Türkiye’de en önemli oyunculardan biri olmayı hedefleyen DFSK, bu kapsamda iki elektrikli ticariyi de müşterileriyle buluşturuyor. DFSK EC31 Türkiye’nin ilk ve tek elektrikli kamyoneti olarak öne çıkıyor. Tek şarjla 290 kilometreye varan menziller sunan EC31 pick-up, minimalist tasarımı, pratiklik ve kolay kullanım ile birleştiriyor. DC şarj ile 2 saatte tamamen şarj olabilen EC31, 38.7 kWh batarya kapasitesine sahip. Bununla birlikte DFSK, yeni nesil taşıma aracı olarak ise 300 kilometre civarında menzil sunan EC35 elektrikli van modelini de lansmanla birlikte satışa sunmaya başladı. EC35 de 300 kilometre kadar menzil sunarken 4,9 metreküplük taşıma alanıyla ideal bir lojistik aracı olarak dikkat çekiyor. 60 kW güç, 200 Nm tork değerlerine sahip EC35 geri görüş kamerası gibi donanımlarıyla da dar alanlarda şehir içerisindeki manevraları kolaylaştırıyor. DFSK markası, elektrikli modellerde 5 yıl 120 bin kilometre garantinin yanı sıra 5 yıl 120 bin kilometre de batarya garantisi sağlıyor. DFSK elektrikli ticari araçlarına ek olarak 1,5 litrelik benzinli motora sahip tek kabin C31 ve çift kabin C32 pick-up modellerini de satışa sundu. 114 HP ve 147 Nm torka sahip benzinli ticari araçlar, düşük yakıt tüketimi, yüksek performansı, verimli taşıma kapasitesi ve kolay kullanımıyla öne çıkıyor. DFSK, benzinli ticarilerinde ise, 4 yıl/100 bin kilometre garanti sunuyor. Bununla birlikte DFSK Motor ürün gamına 2024 yılı içerisinde mild-hibrit SUV, plug-in hibrit SUV ve sedan modellerinin de katılmasıyla ürün yelpazesinin daha da genişlemesi bekleniyor.

Corendon, kış uçuşlarını satışa açtı Haber

Corendon, kış uçuşlarını satışa açtı

Corendon Airlines, kış tatilini erkenden planlamak isteyenler için kış uçuşlarını satışa açtı. 1 Kasım'da başlayacak 2023-2024 kış sezonu programıyla Almanya, Avusturya ve Polonya'dan; Türkiye, Mısır ve İspanya'nın Kanarya Adaları'na direkt uçuşların düzenleneceği duyuruldu. Her yıl milyonlarca Avrupalı turisti başta Türkiye olmak üzere en popüler tatil destinasyonlarına taşıyan havayolu şirketi, kış tatilini erkenden planlamak isteyenler için kış uçuşlarını satışa açtı. 1 Kasım'da başlayacak 2023-2024 kış sezonu programıyla Almanya, Avusturya ve Polonya'dan; Türkiye, Mısır ve İspanya'nın Kanarya Adaları'na direkt uçuşlar düzenlenecek. "700 binin üzerinde koltuk satışa çıkıyor" Kış mevsiminde güneşin tadını çıkarmak isteyenlere yönelik güzel seçenekler sunan şirket, 2023-2024 sezonuna da iddialı girmeye hazırlanıyor. 2023 yılında yaz sezonunun önceki senelere kıyasla daha geç başlaması ve otel fiyatlarının kışa doğru revize olması beklentisiyle, tatil talebinin bu sene sonbahara hatta kışa sarkması ve kış sezonunun geçmiş sezonlardan daha iyi geçmesi bekleniyor. Firma kış sezonuna iddialı bir programla girerek 700 binin üzerinde koltuğu satışa çıkarıyor. "Yolcularımıza kaliteli ve konforlu direkt uçuş deneyimi sunuyoruz" Türkiye'nin en büyük 500 özel şirketinin yer aldığı Capital500 araştırmasında 131. sırada bulunan hava yolu, başarı grafiğini yükseltmeye devam ediyor. Corendon Airlines'ın her yıl büyüyen markasıyla turizm sektöründe söz sahibi olduğunu belirten şirketin Ticaret Direktörü Mine Aslan, şunları söyledi: "Düzenlediğimiz direkt uçuşlarla her kış olduğu gibi bu kış sezonunda da yolcularımızı Avrupa'nın ve dünyanın en popüler tatil noktalarına uçuruyoruz. Bu kış, Antalya'nın yanı sıra Düsseldorf, Köln, Hannover, Nürnberg ve Hurghada'daki base operasyonlarımızı koruyarak, Avrupalı turistlere yine ürün çeşitliliği sunacağız. Başarılı geçen bir yaz sezonunun ardından tatil talebinin uzun süreceğini öngörerek güçlü bir program hazırladık. Filomuzu düzenli olarak yenileyerek ve gençleştirerek yolcularımıza güvenli ve konforlu uçuş deneyimi sunmaya devam edeceğiz."

En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.