Hava Durumu

#Şirket Haberleri

TOURISMJOURNAL - Şirket Haberleri haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Şirket Haberleri haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Hepsiburada, 'Büyük Premium İndirimleri'ni başlattığını duyurdu Haber

Hepsiburada, 'Büyük Premium İndirimleri'ni başlattığını duyurdu

E-ticaret platformu Hepsiburada'nın üyelik bazlı sadakat programı Hepsiburada Premium, ikinci yılını doldururken kullanıcılarına sunduğu imkanlarla dikkat çekiyor. Bu süre zarfında Premium'lulara toplamda 9,9 milyar TL'lik fayda sağlayan program, kullanıcılarının alışveriş deneyimini daha kazançlı ve keyifli hale getirmeye devam ediyor. Programın ikinci yaşına özel Büyük Premium İndirimleri, 16-22 Temmuz arasında gerçekleşecek. Yapılan açıklamaya göre programın üyeleri, iki yıl içinde üyelere yapılan özel kampanya ve indirimlerle 6 milyar TL fayda elde ederken, alışverişleriyle toplamda 649 milyon TL Hepsipara kazandı. 38 milyon siparişte ücretsiz kargodan yararlanan Premium'lulara bu avantajla da 1,3 milyar TL'lik bir tasarruf sağlandı. Programın sunduğu hediye BluTV üyeliğiyle kullanıcılar 2 yılda toplamda 100 milyon saat BluTV içeriklerini izledi. İki yıl içinde Premium üyeleri, Petrol Ofisi'nden 113,9 milyon puan kazandı. Bu puanlar, akaryakıt alımlarında indirim ve avantajlar sağladı. Program üyeleri üyelikleri boyunca ücretsiz randevulu teslimat hizmetinden yararlandı. Bu hizmet, kullanıcıların siparişlerini istedikleri zaman aralığında teslim alabilmelerini sağlayarak kolaylık sundu. “Alışveriş deneyimini daha ayrıcalıklı ve keyifli hale getiriyoruz” Konuyla ilgili düzenlenen toplantıda basınla bir araya gelen Hepsiburada Pazarlama Grup Direktörü Görkem Dereli, Hepsiburada Premium'un ikinci yılında ulaştığı başarıdan çok memnun olduklarını söyleyerek sözlerine şöyle devam etti: “Hepsiburada Premi, Türkiye'de geliştirilen ilk e-ticaret üyelik bazlı sadakat programı, bu programla Premium'lulara iki yılda 9,9 milyar TL'lik fayda sağlayarak, müşterilerimizin alışveriş deneyimlerini bir üst seviyeye taşıma hedefimizi gerçekleştirdik. İki yıl gibi kısa bir sürede 2,6 milyon kullanıcıya ulaşmak, Premium'un sağladığı faydanın müşterilerimiz nezdinde de kabul gördüğünün önemli bir göstergesi. Üyelerimizin alışveriş deneyimini daha ayrıcalıklı ve keyifli hale getirmek için sunduğumuz avantajlar ve özel indirimler onların günlük yaşamlarına değer katıyor.” “Kullanıcılarımızın bütçesine doğrudan katkı sağladık” Ücretsiz kargo hizmetinden hediye BluTV üyeliğine, akaryakıt puanlarından randevulu teslimat hizmetine kadar, e-ticaret platformunun geniş bir yelpazede sunduğu ayrıcalıkların, kullanıcı memnuniyeti ve sadakatini artırmada önemli rol oynadığını ifade eden Dereli, “Özellikle, yüz milyonlarca Hepsipara kazandırarak alışverişlerde ek indirimler sağlamak, kullanıcılarımızın bütçelerine doğrudan katkı sağladı. Platform olarak, kullanıcılarımızın ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılamak ve onlara her alışverişte daha fazla değer katmak için durmaksızın çalışıyoruz” dedi. En çok tercih edilen kategoriler ve ürünler Program üyeleri, en fazla süpermarket, züccaciye, sağlık-güzellik, ev tekstili ve kırtasiye kategorilerinden alışveriş yaptı. Süpermarket kategorisinde en çok satılan ürünler sırasıyla yüzey temizleme mendili, fındık kreması, soda ve tuvalet kağıdı oldu. İki yıl içinde 147 ton, yani 1,4 milyon adet soda tüketen Premium üyeleri, 681 ton fındık kreması, 1 milyon yüzey temizleme mendili satın aldı. Dünyayı 8 kez dolaşacak uzunlukta, 36 milyon adet tuvalet kağıdı sipariş edildi. Züccaciye kategorisinde en fazla döküm tava seti, sağlık-güzellik kategorisinde saç bakım toniği ve bitkisel bakım kompleksi tercih edilirken, ev tekstili kategorisinde otel yastığı satın alındı.

CW Enerji 2023 Yılı Olağan Genel Kurulu’nu gerçekleştirdi Haber

CW Enerji 2023 Yılı Olağan Genel Kurulu’nu gerçekleştirdi

CW Enerji, 2023 Yılı Olağan Genel Kurul Toplantısı gerçekleştirildi. Antalya Organize Sanayi Bölgesi’ndeki fabrika binasında düzenlenen genel kurula hem yüz yüze hem de online olarak katılım sağlandı. Toplantıda katılımcılarla CW Enerji’nin 2023 yılına dair finansal sonuçları görüşüldü. Genel kurulda bir konuşma yapan CW Enerji Yönetim Kurulu Başkanı Tarık Sarvan, katılımcılara firmanın 2023 yılı değerlendirmesini yaptı. Yatırımları hakkında da paylaşımlarda bulunan Sarvan, “2023 yılını başarıyla geçirdik. 2025 yılı itibariyle akıllı şehirler daha da yaygınlaşacak. 2050 yılına kalmadan tüm dünya ülkeleri yenilenebilir enerjiyi kullanabilecektir” dedi. “CW Enerji’yi geleceğe taşıyacağız” Yıllık 1,8 GW güneş paneli üretim kapasitesiyle çalışmalarına devam ettiklerini ifade eden Sarvan, çevreci projeler, özgün tasarımlar ve Ar-Ge faaliyetleri ile sürekli yeni ürünler üreterek, enerji sektöründeki yerli kaynak payını artırmayı hedeflediklerini kaydetti. Yerli ve milli üretimleri ile Türkiye’nin güneş enerjisi hedeflerine ulaşmasına katkıda bulunmayı her zaman sürdüreceklerini dile getiren Sarvan, “Katma değerli ürünlerimiz ile sektör adına kazanımlar sağlamaya devam edeceğiz. CW Enerji ailesi olarak daha fazla çalışarak, sektörümüzün ihtiyaç duyduğu çözümleri sunmayı sürdürecek ve emin adımlarla ilerleyerek, CW Enerji’yi geleceğe taşıyacağız” diye konuştu. Sarvan, konuşmasında Olağan Genel Kurula katılan ve elektronik ortamda kendilerine eşlik eden yatırımcılarına da teşekkür etti.

İhlas Holding espor ile gençlere dokunuyor Haber

İhlas Holding espor ile gençlere dokunuyor

İhlas Holding, oyun dünyasının hızla büyüyen sektöründe önemli bir adım atmaya hazırlanıyor. Şirket, PUBG Mobile espor takımı satın alarak rekabetçi oyun arenasında güçlü bir varlık oluşturmayı amaçlıyor. Bu heyecan verici gelişme hem Holding’in genişleyen vizyonunu hem de espor dünyasının hızla değişen manzarasını yansıtıyor. Volkan Ormanlı, ''İhlas’ın çok köklü bir marka olduğunu biliyorsunuz. Son iki yıldan beri ciddi anlamda dijitalleşme yatırımları gerçekleştiren Holding, söz konusu yatırımları İhlas Dijital Varlıklar şirketi altında yapıyordu. Tabii markanın gençleşmeye ihtiyacı var. Bu yüzden esporun, ileride satın alma kararını verecek olan gençler için şimdiden yatırım yapılacak en iyi alan olduğunu düşündük. Espor alanındaki PUBG Mobile oyununun en üst mücadelesi olan Süper League’ten önemli bir takımı satın alıp, bu yıl itibarıyla espor da bir takımı olan ve bununla ilgili de dijital yayıncılık yaparak gençlere dokunan bir marka olmak istediğimiz için böyle bir yatırım içerisine girdik'' dedi. Volkan Ormanlı, sözlerine şöyle devam etti: ''PUBG Mobile Super Leauge ile ilgili YouTube, twitch, tiktok gibi önemli sosyal medya platformlarında ana yayıncı olacak şekilde bir yatırım içerisine girdik. Benim 9 yaşında bir çocuğum var. Bugün artık geleneksel mecrayla çocuklara ulaşmak imkânsız. Ebeveynlerin telefonundaki oyunla çocuklara ulaşabiliyorsunuz. Böyle olunca bizim de oyun dünyasına adım atmamız önemli bir gelişim.'' Espor yatırımlarının sağlayacağı faydalardan bahseden Kadri Yeltekin ise ''Öncelikle ilk amacımız, İhlas Holding olarak gençlere dokunmak. Önceliğimizi buna adadık. Tabii dünyada hiçbir köklü şirket yoktur ki gelişime ayak uydurmamış olsun. Dolayısıyla bizler de, Türkiye’nin en büyük şirketlerinden biri olarak gençlere daha fazla dokunmak istediğimiz için markalarımızı ve ileride oluşturacağımız yeni markaların şimdiden gençlerin hafızalarında güçlü bir şekilde yer almasını istiyoruz. Yani bu yatırımın bizim için en önemli faydası şimdiki gençlerin hafızalarında yer etmek olacak'' şeklinde konuştu. “Yeni kuşağa kulak vermek lazım” Kadri Yeltekin, sözlerine şöyle devam etti: ''PUBG Mobile dışında birçok oyun var. Örneğin, Tencent Games’in kendi oyunu olan Honor of Kings var, burada olabiliriz. Bunun dışında Leauge of Legends, yine herkesin bildiği Fortnite, Valorant, Counter Strike gibi birçok oyunda espor takımlarımızla boy gösteriyor olacağız. Tabii bu söylediklerim bugün için geçerli. Çünkü günümüz dünyasında sürekli yeni oyunlar çıkıyor ve girişi söylediğim oyunlarla yapacak olsak da yeni çıkacak oyunlarda, yeni espor takımlarıyla devam edeceğiz. Günümüzde teknolojinin ileriye gitmesiyle birlikte çocukların cep telefonu ve tablet kullanımlarında ebeveynlerin izin vermemesi gibi durumları göz önünde bulundurduk ve dedik ki artık bundan 10 yıl önce influencer'lık diye bir meslek yokken bugün çok ciddi sayıda influencer var. Eskiden anneler ve babalar ‘topçu ya da popçu ol’ dedikleri meslek gruplarından artık influencer'lığa yöneltmeye başladılar çocuklarını. Bu noktada baktığımızda, ilk hedef olarak; anne ve babaların çocuklarını hafta sonu basketbol kursuna, voleybol kursuna, piyano kursuna ya da baleye götürdüğü noktada onların telefonlarını ve tabletlerini bilinçli kullanacak şekilde, çocukların da severek gideceği bir akademi kurmaktı. Yani kısaca belirtecek olursam gençlere, ailelerinin de onay vereceği şekilde düzgün bir akademik eğitim vermeyi birinci öncelik olarak hedefliyoruz.'' Volkan Ormanlı konuya ilişkin şu bilgileri verdi: ''Ben de bununla ilgili bir örnek vereyim. Bundan yıllar önce futbolcu olmak isteyen kişilere, “Topçu mu olacaksın?” diye aileleri tarafından bastırılırdı. Sonra influencer'lık konusuyla ilgili de “Şaklaban mı olacaksın, oraya çıkıp kendini göstereceksin” denirdi. Şu an ise gelindiği noktada aslında bu meslekler saygı duyulan ve ciddi anlamda para kazanılan meslekler haline geldi. Şu an gençlere baktığınızda herkesin ilk önceliği influencer ya da Youtuber olmak. Espor için de aynı şey geçerli. Bugün evet kabul edilmiyor belki ama yeni kuşağa biraz kulak vermek lazım. Şu an biz de çocukların, gençlerin ne istediklerine kulak vermek istiyoruz. Zaten buna kulak vermezsek Türkiye’de birçok büyük şirket gelecekte onların beklentilerini karşılayamaz duruma gelir. Bu yüzden de espor en önemli alanlardan bir tanesi. Teknolojinin gelişmesiyle birlikte tabletler, telefonlar çok gelişti. Hepimiz bu araçlarda çok fazla vakit geçiriyoruz. Bu durum çocuklarımız için de geçerli. Ama ebeveynler istiyor ki bu onların kontrolünde olsun. Dolayısıyla turnuvaları olan, federasyonları kurulmuş, dünya çapında çok ciddi anlamda fanları olan ve şirketlerin geleceklerinde daha parlak noktalara çıkabilecekleri alanları keşfetmek çok önemliydi. Bunlardan bir tanesi de espor alanıydı. Biz o yüzden İhlas Holding’in Dijital Varlıklar şirketi olarak öncelikle Tencent Games’in yöneticileriyle görüşerek, şu an Türkiye’de de dünyada da en çok oynanan oyunlardan bir tanesi olan ve mobilden oynanabilen PUBG Mobile oyunuyla start vermeye karar verdik. Bunun içinde Türkiye’de PUBG Mobile turnuvasının en üst noktası olan Super Leauge’ten bir takım satın alarak hem burada kendi takımı olan hem de geleneksel medya sahipli olduğu gibi dijital dünyada da yayıncılık yapan bir marka haline gelmek istiyoruz. Hedeflerimizden en önemlisi gençlere şimdiden dokunabilmek, markalarımızı onlara anlatabilmek. Çünkü bizim derdimiz bu markaların yıllar boyunca yaşaması. Bu da ancak geleceğin gençlerinin beklentisine yönelik değişimle ve gelişimle olabilir.'' “Hedefimiz dünyada şampiyonluk kazanmak” PUBG Mobile Super Leauge’te şampiyonluk hedefiyle ilgili konuşan Kadri Yeltekin: ''Her kulvarda, her online oyunda, tüm espor takımlarımızın öncelikli hedefi sadece Türkiye’de değil, dünyada şampiyonluklar kazanmak. İhlas Holding'in her alanda olduğu gibi bu alanda da büyük işlere ve başarılara imza atacağına inanıyoruz'' ifadelerini kullandı. Volkan Ormanlı, ''Tabii ki şampiyonluk hedefimiz var. Bu mecraya giriyorsak ilk etapta şampiyonluk hedefimiz yok diyemeyiz. Her takım gibi bizim de hedefimiz dünyada şampiyonluklar kazanmak. Bunun için de elimizden gelen bütün çabayı göstereceğiz. İhlas Holding bugüne kadar yaptığı işlerde ne kadar ciddiyse, bu alanda da o kadar ciddi olmaya devam edecek'' dedi.

İş Bankası İklim Değişikliği Programı Raporlaması ile 'A' skoru aldı Haber

İş Bankası İklim Değişikliği Programı Raporlaması ile 'A' skoru aldı

Türkiye İş Bankası, Karbon Saydamlık Projesi (CDP) çerçevesinde yaptığı 2023 yılı İklim Değişikliği Programı Raporlaması ile “A” skoru aldı. İklim değişikliği ile mücadelenin yanı sıra düşük karbonlu ekonomiye geçişi hızlandırmak üzere sürdürülebilirliği en üst düzeyde ve stratejik öncelikler arasında ele alarak bu yaklaşımını somut çıktılara dönüştüren İş Bankası, Karbon Saydamlık Projesi’nin (Carbon Disclosure Project - CDP) 2023 yılı İklim Değişikliği Programı’nda global seviyede A listesinde yerini aldı. İş Bankası Genel Müdür Yardımcısı ve Sürdürülebilirlik Lideri İzlem Erdem, konuya ilişkin değerlendirmesinde “İklim değişikliği ile mücadele konusundaki yaklaşımımızı ve faaliyetlerimizi ortaya koyan global liderlik statüsünü bu alanda uzun süredir yapmakta olduğumuz çalışmaların bir yansıması olarak değerlendiriyoruz” dedi. 2019’dan bu yana CDP İklim Değişikliği programına dahil olan İş Bankası’nın 2021 yılından itibaren su kaynaklarının sürdürülebilir kullanımı konusunda şeffaf bir şekilde bilgi verilmesini sağlayan CDP Su Güvenliği Programına da katıldığını belirten İzlem Erdem, sözlerini şöyle sürdürdü: “İklim Programı kapsamındaki skorumuzu en üst seviye olan ve Global Liderlik olarak ifade edilen “A”, Su Güvenliği Programı kapsamında ise “A-” Liderlik seviyesine taşımış olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. İklim değişikliği ile mücadele konusundaki çalışmalarımız, Net Sıfır Bankacılık Birliği taahhütlerimiz paralelinde enerji üretimi, çimento ve demir çelik sektörlerinde 2023 yılında belirlediğimiz emisyon azaltım hedeflerimiz ile daha da ivmelendi. CDP İklim Değişikliği ve Su Güvenliği Programlarında lider olmamız, sürdürülebilirlik konusundaki kararlılığımızı ve attığımız adımları teyit eder nitelikte. Kuruluşumuzun 100. yıl dönümünü kutladığımız bu yıl içerisinde kuruluş ilkelerimizden aldığımız ilhamla yeni aksiyonlar almaya ve her zaman çıtayı yükseltmek için çalışmaya devam edeceğiz.”

En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.