Hava Durumu

#Superfresh

TOURISMJOURNAL - Superfresh haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Superfresh haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Kerevitaş 2024’te Büyümesini Sürdürdü Haber

Kerevitaş 2024’te Büyümesini Sürdürdü

İSTANBUL (İHA) - Kerevitaş, 2024 yılında yüzde 6,8 artışla 5,9 milyar TL brüt kâr elde ederek büyümesini sürdürdü. Sektör lideri şirket, dondurulmuş gıdada SuperFresh markasıyla yüzde 41, margarinde ise Ülker Bizim Yağ ve Ülker Teremyağ ile yüzde 66,9 pazar payına ulaştı. Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) bildirilen finansal sonuçlara göre şirket, geçen yıl 3,2 milyar TL FAVÖK elde ederken, ihracat geliri 2,5 milyar TL olarak gerçekleşti. Türkiye’nin margarin ihracat gelirinin yüzde 37’si Kerevitaş markalarından oluştu. Ülker Bizim Yağ’ın ciro payı yüzde 35,2’ye, Teremyağ’ın kase margarin pazarındaki payı ise yüzde 58,2’ye yükseldi. Kerevitaş, 2024’te toplam 74,6 milyon TL’lik Ar-Ge yatırımı yaparak 90 projeyi tamamladı. SuperFresh, yenilikçi ürünleriyle perakende cirosunun yüzde 20’sini inovasyonla sağladı. Dünyanın en büyük gıda ve içecek fuarlarından SIAL Paris 2024’te "yenilikçi ürün" seçilen SuperFresh Kumpir Topları, pazarda fark yarattı. Bunun yanı sıra sürülebilir peynir, peynirli çikolata ve peynirli ballı gibi ürün çeşitleriyle pazarda rekabetten ayrışma sinyalleri verdi. SuperFresh markası "Türkiye'nin Lovemark'ları" listesine dondurulmuş gıda kategorisinde ilk kez girmeyi başardı. Bizim Yağ markasının YouTube kanalı "Hamur Bizim İşimiz", FMCG sıralamasında 1 milyondan fazla abonesiyle altın plaket alan ilk markalı kanal oldu.   CEO Mert Altınkılınç, "Kerevitaş olarak sürdürülebilirlik, inovasyon ve dijitalleşme odağındaki faaliyetlerimizle başarılı bir yılı geride bıraktık. Markalarımıza yatırımlarımızı sürdürürken ürünlerimizi her noktada erişilebilir fiyatla tüketicilerimizle buluşturma misyonumuzu önceliklendirdik. Faaliyet gösterdiğimiz dondurulmuş gıda ve yağ sektörlerinin büyümesine katkı gösteren Pazar lideri markalarımız, geniş ürün portföyümüz ve büyüyen ihracat kapasitemiz, başarılı iş sonuçları ve finansal performansımızı güçlendirdi. Başarılı bir yılı geride bırakırken, sürdürülebilir yarınların güvenilir gıda şirketi olma hedefiyle, etki ettiğimiz geniş ekosistemde, tüm paydaşlarımızı kapsayan uzun vadeli değer oluşturmak için kararlılıkla çalışmaya devam edeceğiz" dedi.

Kerevitaş, ANFAŞ’ta SuperFresh markasıyla yer aldı Haber

Kerevitaş, ANFAŞ’ta SuperFresh markasıyla yer aldı

Dondurulmuş gıda ve margarin sektörünün önde gelen şirketlerinden Kerevitaş; tarladan başlayan ve sofralara ulaşan yolculuğunu, üretim süreçlerine ilişkin çalışmalarını ve yeni ürünlerini ANFAŞ’ta ev dışı tüketimin profesyonellerine aktardı. Türkiye’nin dondurulmuş gıda ve margarin pazarının önde gelen şirketlerinden Kerevitaş, Ev Dışı Tüketim (EDT) sektörünün önemli uluslararası organizasyonlarından ANFAŞ 30. Uluslararası Gıda ve İçecek İhtisas Fuarı’na katıldı. 70’in üzerinde ülkeden 50 binden fazla gastronomi profesyonelini buluşturan fuar, 6-9 Şubat tarihleri arasında Antalya’da gerçekleşiyor. Kerevitaş, ANFAŞ’ta SuperFresh markasıyla yer aldı. “Topraktan Tabağa Sıfır Gıda Kaybı” iş modeliyle sürdürülebilirlik odağında önemli sonuçlara imza attığı belirtilen SuperFresh, fuar ziyaretçilerine dondurulmuş gıda konusundaki farkındalık çalışmalarını anlattı ve ziyaretçileri yeni ürünleriyle buluşturdu. “Hasat” “Teknoloji” “Güven” “Çeşitlilik” ve “Lezzet” başlıklarının ön plana çıkarıldığı özel reçeteler ile yapılan yiyecekler, Ev Dışı Tüketimin Ünlü Şeflerinden tam not aldı. Mert Altınkılınç: “İnovasyon odağımızla sürdürülebilir büyümemize devam edeceğiz” Ülkemizde ve bölgemizde EDT pazarının her geçen gün daha da büyüdüğünü ve çeşitlendiğini belirten Kerevitaş CEO’su Mert Altınkılınç, şunları ifade etti: “Pazarın hareketliliğini çok yakından takip ediyor ve inovasyonu odağımıza alarak sürdürülebilir büyümeyi hedefliyoruz. Faaliyet gösterdiğimiz tüm alanlarda stratejik kanal-kategori bakış açımız doğrultusunda farklı ihtiyaçlara cevap veren ürün portföyümüzü her geçen gün geliştiriyor, inovatif ürünlerimizi müşterilerimiz ile buluşturuyoruz. EDT kanalında 2023’te dondurulmuş unlu mamuller alanında lider Donuk Fırıncılık şirketini bünyemize katarak bu kanaldaki gücümüzü daha da perçinledik. Bu yıl SuperFresh markamızla katıldığımız fuarı, sektör paydaşlarımızla ortak bir sinerji oluşturmak adına önemli bir fırsat olarak görüyoruz." Gülizar Öcal Doğan: “Gıda üretiminde doğru tohumdan, hasada, teknoloji kullanımına her aşama çok değerli” Dondurulmuş gıdanın, lezzetli ürünleri tüketiciyle buluşturmanın yanı sıra gıda israfının önlenmesi ve sürdürebilir tarım için önemli olduğunu belirten Kerevitaş CMO’su Gülizar Öcal Doğan sözlerine şöyle devam etti: “Ürünlerimizin tarladan başlayan ve sıfır gıda kaybı ile sofralara ulaşan yolculuğuna dair tüm ayrıntıları bu defa da ünlü şeflerimize anlattık. Hasat süreci, sözleşmeli tarım modeli, üretimde teknoloji kullanımı her aşama çok değerli. Marka olarak yaptığımız öncü çalışmalar, ev dışı tüketim noktaları ile katma değerli iş birliklerimiz ve yeni lezzetlerimiz ünlü şeflerden tam not aldı. Sürdürülebilir tarım adına Tarım ve Orman Bakanlığı ile başlattığımız Tarımın Kadın Yıldızları projemiz ile bu alanda kadın istihdamının önemine de vurgu yapmaktan mutluluk duyduk” dedi.

Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
TOURISMJOURNAL En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.