Hava Durumu

#Teknosa

TOURISMJOURNAL - Teknosa haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Teknosa haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Teknosa, 2023 yılının teknoloji alışveriş tercihlerini açıkladı Haber

Teknosa, 2023 yılının teknoloji alışveriş tercihlerini açıkladı

Türkiye teknoloji perakendeciliğinin ve e-ticaretin önde gelen markalarından Teknosa, 2023 yılının teknoloji alışveriş tercihlerini açıkladı. 2023 yılında akıllı telefonlar ve bluetooth kulaklıklar en çok satın alınan ürünler listesinde başı çekerken, tabletlerin yanı sıra pratikliğiyle öne çıkan şarjlı süpürgeler ve fritözler de ilgi odağı olmayı sürdürdü. Sabancı Holding iştiraklerinden Teknosa, 2023 yılında en çok tercih edilen teknoloji ürünlerini açıkladı. Şirketin verilerine göre akıllı telefonlar ve bluetooth kulaklıklar en çok satın alınan ürünler listesinin üst sıralarında yer alırken, eğitim ve eğlence aktivitelerinin odağı olan tabletler popülerliğini korudu. Kullanım kolaylığı ile evin vazgeçilmezlerinden olan şarjlı süpürgeler ile fritözlere olan talep artarken, yüksek çözünürlüklü ve büyük ekranlı televizyonlara olan ilgi devam etti. Performanslarıyla dikkat çeken ve her yerde oyun oynama imkânı sağlayan gaming notebook satışları da bir önceki yıla göre ivme kazandı. 2023 yılında en çok hangi teknoloji ürünleri tercih edildi? 2023 yılının en çok tercih edilen ürünleri arasında akıllı telefon, LCD TV, notebook, gaming notebook, tablet, Teknogaranti, şarjlı süpürge, akıllı saat, bluetooth kulaklık, robot süpürge ve fritöz yer aldı. Yüksek hafızalı telefonlara olan ilgi 2023 yılında da devam etti. Akıllı telefonlarda 128 GB ve ardından 256 GB hafıza tercihi öne çıktı. En çok siyah renk ilgi gördü. Siyah rengi beyaz, mavi ve gece renkleri takip etti. 2023 yılında sırasıyla 55, 65 ve 50 inç ekranlar müşterilerin en çok tercih ettikleri televizyon ekran boyutları oldu. Aynı zamanda Ultra HD (4K) televizyonlara olan yoğun ilgi artarak devam etti. Bir önceki yıla göre ciro payı en fazla artan ürünler gaming notebook, şarjlı süpürge, tablet ve tam otomatik espresso makinesi oldu. Tüm Teknosa satışları içinde ise gaming notebook, şarjlı süpürge ve fritöz payını en çok artıran ürünler oldu. Akıllı telefonlar adet bazında yüzde 34’lük oranla en büyük artışı gösterdi. Bu artış, tamamlayıcı ürünler olan telefon şarj aleti ve kablolara da yansıdı. Bluetooth kulaklık ve erkek bakım kitleri de adet bazında en çok artış gösteren ürünler arasına girdi. Bir önceki yıla göre elektrikli bisiklet, IPL-Lazer Epilasyon ve ütü öne çıktı. Akıllı telefonlar ve LCD TV’lere olan ilgi yaş fark etmeksizin yüksek oldu. 30-40 yaş arası müşteriler daha çok tablet, fritöz, akıllı saat ve notebook satın aldı. Bluetooth kulaklıklar ise 20-30 yaş arası müşterilerin daha çok ilgisini çekti.

Teknosa ile Huawei'den teknoloji tutkunlarına yönelik iş birliği Haber

Teknosa ile Huawei'den teknoloji tutkunlarına yönelik iş birliği

Teknosa, Türkiye'de satışa sunulan Huawei WATCH GT 4 Serisi akıllı saatleri avantajlı fırsatlarla tüketicilerle buluşturuyor. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Teknosa ile Huawei Türkiye Tüketici Elektroniği Grubu, teknoloji tutkunlarının en son teknoloji ürünlerine ulaşabilmesi için iş birliği yaptı. İki teknoloji şirketi, yakın zamanda Türkiye'de satışa sunulan Huawei WATCH GT 4 Serisi akıllı saatleri için Teknosa'nın İstinyepark mağazasında bir etkinlik düzenledi. Teknosa Genel Müdürü Sitare Sezgin, Huawei Türkiye Tüketici Elektroniği Grubu Ülke Müdürü Allen Yao, Teknosa ve Huawei pazarlama ve kategori ekiplerinin katıldığı etkinlikte hem Huawei WATCH GT 4 Serisi akıllı saatler detaylı olarak tanıtıldı hem de tüketicilere sunulan avantajlar hakkında bilgi verildi. Teknosa’nın, 'Herkes için Teknoloji' misyonuyla hayata geçirdiği sadakat programına dahil olan TeknoClub üyeleri, 16 Ekim'e kadar yaptıkları Huawei WATCH GT 4 alışverişlerinde, seçili Huawei ürünlerinde sepette 500 TL indirim ve hediye kayış avantajlarından da faydalanabiliyor. - 'En çok ihtiyaç duyulan teknoloji ürünlerini en iyi deneyimle sunuyoruz' Açıklamada görüşlerine yer verilen Teknosa Genel Müdürü Sezgin, teknoloji ürünlerinin tüketicilerin ihtiyaç ve tercihlerinde ilk sıralarda yer aldığını belirterek, “En çok ihtiyaç duyulan teknoloji ürünlerini en iyi deneyimle tüketicilerimize ulaştırmak için çalışıyoruz. Aynı zamanda avantajlı fiyatlar, katma değerli hizmetler, kişiselleştirilmiş ürünler sunuyoruz. Özellikle sağlığa dokunan teknoloji ürünleri çok değerli. Huawei WATCH GT 4 serisi akıllı saatler sağlık ve spor özellikleriyle tüketiciler için cazip bir seçenek oluşturuyor. Bu cazip seçeneği Huawei Türkiye ile yarattığımız sinerji ile tüketicilerimize avantajlı fırsatlarla sunmaktan mutluluk duyuyoruz. Önümüzdeki dönemde Huawei ile iş birliklerimizi artırarak sürdürmeyi hedefliyoruz.' ifadelerini kullandı. Huawei Türkiye Tüketici Elektroniği Grubu Ülke Müdürü Teknosa'nın Türkiye'deki teknolojiyi yakından takip eden herkese en güncel teknoloji ürünlerine ulaşma fırsatı sunan önemli bir teknoloji perakendecisi olduğunu aktardı. Yao, 'Huawei WATCH GT 4 ve Huawei WATCH Ultimate Design akıllı saatlerin Teknosa'da satışa sunulacak olması, Türkiye'deki kullanıcıların tasarım, moda, sağlık ve spor odaklı bu yüksek kaliteli ürünleri daha yakından deneyimlemelerini sağlayacak. Teknosa'nın 'Herkes için Teknoloji' misyonuna paralel olarak, bu iş birliğiyle Türkiye’de daha fazla kullanıcıya ulaşmayı ve yaşamlarında bu önemli ürünlerle değer katmayı hedefliyoruz. ' açıklamasında bulundu. - Güçlü sağlık ve fitness işlevleri ile yükseltilmiş tasarım sunuyor Güçlü sağlık ve fitness işlevleri ile yenilikçi tasarım özelliklerine sahip olan Huawei WATCH GT 4, bu serinin en yeni ürünü olarak satışa sunuluyor. Akıllı saat aynı zamanda, Huawei'nin giyilebilir teknolojik ürünleri özelinde hayata geçirdiği yeni 'Fashion Forward' konseptinin bir parçası olarak, teknoloji ve moda entegrasyonunu da bir üst seviyeye taşıyor. Bu konsepte ile Huawei, kullanıcıların stillerinden ödün vermeden sağlık ve spor yolculuklarını kişiselleştirmelerini sağlıyor. Huawei WATCH GT 4, sekizgen çerçeve ve zarif kolye tasarım seçenekleriyle Teknosa mağazalarındaki yerini aldı.

Teknosa ilk 6 ayda yaklaşık 14,5 milyar TL ciroya ulaştı Haber

Teknosa ilk 6 ayda yaklaşık 14,5 milyar TL ciroya ulaştı

Türkiye teknoloji perakendeciliğinin ve e-ticaretin önde gelen markalarından Teknosa, çoklu kanalda gerçekleştirdiği yatırım hamleleriyle 2023 yılının ilk 6 ayında geçen yıla göre yüzde 131 büyüme ile yaklaşık 14,5 milyar TL ciroya ulaştı. Sabancı Holding iştiraklerinden Teknosa, istikrarlı bir şekilde büyümeye devam ediyor. Mağazaları olan dijital bir platforma dönüşüm yolculuğunda sektörde pek çok yeniliğe imza atan marka, yılın ilk 6 ayında geçen yıla göre yüzde 131 büyüyerek, yaklaşık 14,5 milyar TL ciroya ve 299 milyon TL net kara ulaştı. Türkiye’de sektörünün ilk teknoloji odaklı pazaryeri iş modellerinden birini hayata geçiren marka, e-ticarette de brüt işlem hacmini (GMV) 3 katından fazla artırarak, 2,8 milyar TL’nin üzerine taşıdı. 2023 yılının ilk 6 ayında FAVÖK (Faiz, Amortisman ve Vergi Öncesi Kar) tutarını da cirodaki büyümenin yanı sıra maliyet optimizasyonu ve kontrollü gider yönetimi sayesinde bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 113 oranında artıran marka, 1,2 milyar TL’ye ulaştırdı ve yılın ikinci çeyreğinde de ilk çeyrekteki başarılı performansını artırarak sürdürdü. “Hem dijital kanallarda hem mağazalarda yatırımlarımızı sürdürüyoruz” 2023 yılı ilk 6 ay sonuçlarını değerlendiren Teknosa Genel Müdürü Sitare Sezgin, müşterilerin teknolojiye dair tüm ihtiyaçlarını en iyi deneyimle karşılamak için hem dijital kanallarda hem mağazalarda pek çok yatırımı hayata geçirdiklerini belirterek, şunları söyledi: “Çoklu kanalda ve benzersiz müşteri deneyimi konusunda hayata geçirdiğimiz uygulamalarla yılın ilk 6 ayında yüzde 131 büyüyerek, yaklaşık 14,5 milyar TL ciroya ulaştık. İstikrarlı bilanço yönetimimiz ile güçlü finansal yapımızı koruduk. Bu başarıda emeği geçen tüm Teknosa ekiplerini yürekten kutluyorum. Sürdürülebilir güçlü büyüme hedefimiz doğrultusunda dijital kanallarımızla birlikte mağaza yatırımlarımızda da hız kesmedik. İlk 6 ayda 5 yeni mağaza açtık, 6 mağazamızı da yeniledik. Müşterilerimizle 2 yıl önce buluşturduğumuz sadakat programımız TeknoClub 2,3 milyon üyeyi aşarken, Teknosacell abone sayımız 440 bine ulaştı. Yeni teknolojilere erişilebilir fiyatlarla ulaşmak isteyen teknolojiseverlere zengin bir yelpazede kaliteli ürün çeşitliliği ile sunduğumuz ve 2015 yılında kurulan özel markamız Preo’da 10 milyon ürünü müşterilerimizle buluşturmanın mutluluğunu yaşadık. Ürün gamımızı akıllı çocuk saati, büyük inç TV gibi yeni ürünlerle zenginleştirmeye devam ettik. Türkiye’nin elektronik ürünlerdeki en büyük servis ekosistemini oluşturma yolunda hayata geçirdiğimiz Tekno Hizmet kapsamında katma değerli yeni paketlerin satışına başladık. İklimlendirme sektöründeki öncü markamız İklimsa ile Güneş Enerjisi Sistemleri (GES) alanında yürüttüğümüz faaliyetlerde güçlü iş birlikleri geliştirerek önemli proje anlaşmalarına imza attık. 16 yıldır sürdürdüğümüz Kadın için Teknoloji projemizde yeni dönem eğitimlerine ilk günkü heyecanla başladık. Yıl boyunca 4 bin kadına eğitim vermeyi planladığımız projemizi, deprem bölgesinde yüz yüze eğitimleri de kapsayacak şekilde genişlettik. Şirketimizdeki fijital dönüşümü, benzersiz müşteri deneyimi uygulamalarımızı, satış sonrası hizmetlerimizi ve işinin ehli uzman ekiplerimizi yeni imaj kampanyamızda anlatarak, ‘Teknoloji Teknosa’da Güzel’ dedik. ‘Yılın Teknoloji Perakende Şirketi’ ödülünden ‘Sektörünün En İtibarlı Markası’ ödülü de dahil 15’i aşkın ödül kazandık. Ödüllerle taçlanan yeniliklerimizi sürdürmeye ve tüm paydaşlarımız için değer oluşturmaya devam edeceğiz.”

En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.