Hava Durumu

#The One Awards

TOURISMJOURNAL - The One Awards haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, The One Awards haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Kâmil Koç, 2024 Seyahat Verilerini Açıkladı Haber

Kâmil Koç, 2024 Seyahat Verilerini Açıkladı

Kâmil Koç, 2024 yılında da karayolu seyahat sektöründe en çok tercih edilen marka olmayı sürdürdü. Şirketin açıkladığı verilere göre, geçen yılın en popüler rotası Bursa-İstanbul olurken, Ankara-İstanbul ve İstanbul-Ankara güzergâhları da yoğun ilgi gördü. Özellikle Ramazan ve Kurban Bayramları'nda Bursa-İstanbul rotası en çok tercih edilen güzergâh olarak öne çıktı. Sömestr tatilinde ise Ankara-İstanbul en popüler rota oldu. En çok seyahat edilen şehirler ise sırasıyla İstanbul, Ankara, Bursa, İzmir ve Eskişehir oldu. POPÜLER GÜZERGÂHLAR VE SEYAHAT TRENDLERİ 2024 yılı boyunca Bursa-İstanbul hattı, Kâmil Koç’un en fazla tercih edilen rotası oldu. Bu güzergâhı Ankara-İstanbul, İstanbul-Ankara ve İstanbul-Bursa rotaları izledi. Diğer dikkat çeken rotalar arasında Bursa-Ankara, İstanbul-İzmir, İzmir-İstanbul, Ankara-Bursa ve Kayseri-Ankara yer aldı. İstanbul, en çok tercih edilen üç güzergâhın ortak noktası olarak dikkat çekti. BAYRAM VE TATİL DÖNEMLERİNDE YOLCU HAREKETLİLİĞİ Ramazan ve Kurban Bayramlarında Bursa-İstanbul rotası yine ön plandaydı. 9-12 Nisan Ramazan Bayramı döneminde İstanbul-Ankara, Ankara-İstanbul ve İstanbul-Bursa hatları yoğun ilgi gördü. Kurban Bayramı'nda ise İstanbul-Bursa, İstanbul-Ankara ve Ankara-İstanbul en sık kullanılan güzergâhlar arasında yer aldı. Sömestr tatilinde Ankara ile İstanbul arasında yoğun bir yolcu trafiği yaşanarak, bu hat en popüler rota oldu. 2024 PERFORMANSI VE GELECEK VİZYONU Kâmil Koç Genel Müdürü Çağatay Kepek, şirketin 2024 performansını değerlendirerek, hedeflerine ulaştıklarını ve araç filolarını genişlettiklerini belirtti. Marka, yıl içinde "The ONE Awards", "Brandverse Awards" ve "Outdoor Awards 2024" gibi prestijli ödüller kazandı. Kepek, Kâmil Koç’un Türkiye'nin ilk seyahat markası olarak 100. yıl vizyonuyla büyümeye devam ettiğini ve Flixbus iş birliği sayesinde Avrupa’daki etkisini artırdığını ifade etti. Ayrıca 2025 yılında dijitalleşme ve inovasyon odaklı projelerle sektördeki liderliklerini daha da güçlendirmeyi planladıklarını dile getirdi.

Kâmil Koç'a The ONE Awards’tan ödül Haber

Kâmil Koç'a The ONE Awards’tan ödül

Türkiye seyahat sektörünün önde gelen firmalarından Kâmil Koç, yılın en itibarlı markalarını belirleyen The ONE Awards’ta ödül kazandı. Şirket, ‘The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde Karayolu Taşımacılığı kategorisinde ‘Yılın İtibarlısı’ ödülünü kazandı. Marketing Türkiye ile Akademetre Research and Strategic Planning iş birliğiyle gerçekleştirilen The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde yılın en itibarlı markaları belli oldu. Bu yıl 10’uncu kez düzenlenen The ONE Awards’da “Yılın İtibarlıları” halk jürisi tarafından belirlendi. “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırması kapsamında, 12 ilde toplam bin 200 kişiyle yüz yüze görüşmeler yapıldı. Görüşmelerin sonucunda, 70 kategoride yıl içinde itibarını en çok arttıran markalar ve bu başarının en büyük paydaşları olan reklam, medya planlama ve halkla ilişkiler ajansları ödüle layık görüldü. Kâmil Koç da The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde Karayolu Taşımacılığı kategorisinde ‘Yılın İtibarlısı’ seçildi. 2021 ve 2022’nin ardından 2023 yılında da halk jürisi tarafından sektörünün en itibarlı markası ödülünü alan Kâmil Koç, böylece üst üste üçüncü kez bu ödülü kazandı. “Bizzat yolcularımız tarafından ödüllendirilmek apayrı bir mutluluk” Kâmil Koç Genel Müdürü Çağatay Kepek, halkın oyları ile bir kez daha yolların en itibarlı markası seçildiklerini belirterek, şunları söyledi: “Kâmil Koç Ailesi, 1.000’e yakın araçtan oluşan dev filosu, yaklaşık 2.000 çalışanı ve her yıl taşıdığı milyonlarca yol arkadaşı ile çok büyük bir aile. Her sabah ülkemizin dört bir yanında bine yakın aracımız sefere çıkıyor. Çıktığımız her seferde tek bir şeyi amaçlıyoruz; o da bizi tercih eden yol arkadaşlarımızı markamızın hizmet kalitesine yaraşır bir şekilde güven içinde varacakları noktaya ulaştırmak. Türkiye’nin ilk karayolu seyahat markası olarak, kurulduğumuz günden bu yana yolcularımızın memnuniyeti bizim için her zaman odak noktası oldu ve bu temel yaklaşımdan hiçbir zaman taviz vermedik. Bugün ülkemizin en çok tercih edilen karayolu seyahat markası olmamızın ardında, bir asra yaklaşan köklü hizmet tecrübemizin yanı sıra, yolcu memnuniyetini her zaman en üst düzeyde tutmayı hedefleyen hizmet anlayışımızın da büyük payı var. Cumhuriyetimizin 100’üncü yılında da başarımızı böylesine prestijli bir ödülle taçlandırmak bizler için çok ayrı ve özel bir anlam taşıyor. Çünkü bu değerli ödül, bizzat araçlarımızı tercih eden yol arkadaşlarımızın oyları ile veriliyor. Dolayısıyla yol arkadaşlarımız tarafından böylesine bir ödüle layık görülmek bizler için apayrı bir mutluluk. Üstelik bu ödülü son üç yılda üst üste üçüncü kez kazanıyoruz. Bu istikrarlı başarı için tüm çalışma arkadaşlarımı kutluyorum. 2024 yılında da yine yolcu memnuniyeti odaklı bir yaklaşımla yol arkadaşlarımıza Kâmil Koç’un hizmet kalitesini yaşatmaya devam edeceğiz.”

Türkiye Hayat ve Emeklilik Haber

Türkiye Hayat ve Emeklilik "Yılın İtibarlısı" oldu

Türkiye Hayat ve Emeklilik, Marketing Türkiye’nin düzenlediği The ONE Awards Ödülleri’nde, Bireysel Emeklilik ve Hayat Sigortaları kategorisinde “Yılın İtibarlısı” ödülüne layık görüldü. Türkiye Sigorta'dan yapılan açıklamaya göre, bu yıl 8.'si düzenlenen One Awards ödüllerinin kazananları 12 ilde toplam bin 200 kişiyle yüz yüze gerçekleştirilen görüşmelerin sonucunda belirlendi. Araştırma sonuçlarına göre yıl içinde itibarını en çok artıran markalar 72 kategoride değerlendirildi. Ödüle layık görülenler 19 Ocak’ta Hilton İstanbul Bomonti’de gerçekleştirilen görkemli bir törenle ödüllerini aldılar. The ONE Awards’ta Türkiye Hayat ve Emeklilik adına Yılın İtibarlısı ödülünü Türkiye Sigorta Kurumsal İletişim ve Marka Yönetimi Direktörü Selda Çamlıbel Özkoyuncu aldı. Açıklamada görüşlerine yer verilen Türkiye Sigorta Kurumsal İletişim ve Marka Yönetimi Direktörü Selda Çamlıbel Özkoyuncu, katılımcıların yarınlarına güvence sunarken, daha yaşanılabilir bir gelecek için Türkiye Hayat Emeklilik katılımcılarının 7/24 yanında yer aldıklarını, hayatlarının her anında destek sunduklarını belirtti. Özkoyuncu, şunları kaydetti: 'Bireysel emeklilik ve hayat sigortaları müşterilerimizin yaşamlarını kolaylaştırmak ve geleceklerine güvence sunmak amacıyla sürdürdüğümüz iletişim çalışmalarımızın ve atmış olduğumuz adımlarımızın ödüllerle taçlandırılması hepimizi çok gururlandırıyor. Bu vesileyle bizi The ONE Awards ödüle layık gören müşterilerimize, bu ödülü almamızın mimarları olan tüm Türkiye Hayat ve Emeklilik çalışma arkadaşlarıma ve paydaşlarımıza teşekkürlerimi sunuyorum.'

En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.