Hava Durumu

#Toyota

TOURISMJOURNAL - Toyota haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Toyota haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Toyota, WEC ve WRC'de yarışacak araçlarını sergiledi Haber

Toyota, WEC ve WRC'de yarışacak araçlarını sergiledi

 Toyota, Dünya Dayanıklılık Şampiyonası (WEC) ve Dünya Ralli Şampiyonası'nda (WRC) yarışacak araçlarını tanıttı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Toyota, 2024'te pistlerde ve parkurlarda yarışacak yeni modellerini gösterdi. 2023'te WEC ve WRC'nin kazananı Toyota, son yıllarda elde ettiği başarıyı gelecek yıla da taşımayı hedefliyor. Yeni tasarım temasına sahip modeller, tamamen siyah mat bir renge boyandı. GR Yaris Rally1 Hybrid WRC'de yarışacakken, GR010 Hybrid ismi verilen araç ise dayanıklılık yarışlarında piste çıkacak. Yaris ralli aracında, markanın 'Kaybetmekten Nefret Etmek' ruhunu temsil eden 'Hız' konseptine yer verildi. 'Prototip' konseptinde ise motorsporlarından ilham alan ve sürekli gelişen daha iyi otomobiller yapma vizyonu yansıtılıyor. Yeni tasarım temaları, WRC ve WEC serilerinin yanı sıra Toyota Gazoo Racing'in katıldığı diğer şampiyonalarda da yer alacak. - Yeni sezonda da hedef şampiyonlukları korumak Toyota Gazoo Racing, 2024'te de Markalar ve Pilotlar Şampiyonluğu'nu almak için yarışacak. 2024'te Toyota'nın WRC kadrosu korundu. Buna göre marka adına son şampiyon Kalle Rovanpera/Jonne Halttunen, Sebastien Ogier/ Vincent Landais, Elfyn Evans/ Scott Martin ve Takamoto Katsuta/Aaron Johnston ikilisi WRC'de mücadele edecek. Toyota, 2024'te de WEC'in en üst sınıfı olan Hypercar kategorisinde (LMH sınıfı) iki araçlı bir ekiple yarışmaya devam ediyor ve takım bir kez daha şampiyon olmayı hedefliyor. Toyota'nın WEC yarışları sırasında sürekli olarak geliştirilen GR010 Hybrid yarış aracında, 7 numara olarak Mike Conway, Kamui Kobayashi ile Nyck de Vries yer alırken, 8 numara olarak Sebastien Buemi, Brendon Hartley ve Ryo Hirakawa yarışacak.

Toyota bir kez daha Haber

Toyota bir kez daha "Dünyanın En Değerli Otomotiv Markası" seçildi

Toyota, Interbrand tarafından her yıl gerçekleştirilen 'Dünyanın En Değerli Markaları (Best Global Brands)' araştırmasının 2023 sonuçlarına göre bir kez daha dünyanın en değerli otomotiv markası oldu. Toyota açıklamasına göre, elektrifikasyon, sürdürülebilirlik ve herkes için mobilite gibi yenilikçi ve kapsayıcı çalışmalarıyla öne çıkan Marka, araştırmada geçen yıl olduğu gibi 2023’te de sektöre liderlik etmeye devam ediyor. Tüm sektörleri içeren listede 100 marka arasında 6’ncı sırada yer alan Toyota, geçen yılki sıralamasını korumayı başarırken yüzde 8 artışla marka değerini geçen yılın da üzerine taşıdı. Interbrand’in değerlendirmesine göre Toyota’nın marka değeri, 59 milyar 757 milyon dolardan 64 milyar 504 milyon dolara yükseldi. Toyota, aynı zamanda ilk 10’a giren üç otomotiv markasından biri olarak endüstri liderliğini devam ettirdi. Interbrand, markanın değerini belirlerken, ürün veya hizmetlerin finansal performansı, markanın satın alma kararlarında oynadığı rol, markanın rekabet gücü, sadakati teşvik etme ve böylece gelecekte sürdürülebilir talep sağlama yeteneği de dahil olmak üzere üç temel analizi kullandı. -Toyota 'herkes için mobilite' hedefiyle öne çıkıyor Marka değeriyle öne çıkan Toyota, global olarak dünyanın farklı ülke ve bölgelerindeki müşteri ihtiyaçlarına, pazar koşullarına ve yerel altyapıya uygun olarak farklı güç üniteleriyle karbon nötre giden yolda çok yollu bir yaklaşım sunmaya devam ediyor. Bu yaklaşım hibrit, plug-in hibrit, tam elektrikli ve hidrojen yakıt hücreli araçları kapsıyor. Bununla birlikte Toyota, 2026 yılına kadar binek otomobillerden hafif ticari araçlara kadar yaklaşık 15 farklı sıfır emisyonlu araç sunacak. Bu araçlardan 6 adedi ise özel olarak geliştirilen elektrikli araç platformu üzerine yapılacak. Bununla birlikte bu dönemde Toyota’nın Avrupa’da yıllık satış oranının yüzde 20’sinin tam elektrikli olması, yıllık 250 binden fazla tam elektrikli satışının gerçekleşmesi bekleniyor. Bununla birlikte Toyota’nın 2026 sonrası için geliştirmekte olduğu yeni nesil teknolojiler, araçların geliştirilme, üretilme ve kullanılma şeklini değiştirecek. 'Herkes için mobilite' hedefiyle sıfır emisyonlu mobilitenin erişilebilir olması sağlanacak.

Toyota bir kez daha Haber

Toyota bir kez daha "Dünyanın En Değerli Otomotiv Markası" seçildi

Toyota, Interbrand tarafından her yıl gerçekleştirilen 'Dünyanın En Değerli Markaları (Best Global Brands)' araştırmasının 2023 sonuçlarına göre bir kez daha dünyanın en değerli otomotiv markası oldu. Toyota açıklamasına göre, elektrifikasyon, sürdürülebilirlik ve herkes için mobilite gibi yenilikçi ve kapsayıcı çalışmalarıyla öne çıkan Marka, araştırmada geçen yıl olduğu gibi 2023’te de sektöre liderlik etmeye devam ediyor. Tüm sektörleri içeren listede 100 marka arasında 6’ncı sırada yer alan Toyota, geçen yılki sıralamasını korumayı başarırken yüzde 8 artışla marka değerini geçen yılın da üzerine taşıdı. Interbrand’in değerlendirmesine göre Toyota’nın marka değeri, 59 milyar 757 milyon dolardan 64 milyar 504 milyon dolara yükseldi. Toyota, aynı zamanda ilk 10’a giren üç otomotiv markasından biri olarak endüstri liderliğini devam ettirdi. Interbrand, markanın değerini belirlerken, ürün veya hizmetlerin finansal performansı, markanın satın alma kararlarında oynadığı rol, markanın rekabet gücü, sadakati teşvik etme ve böylece gelecekte sürdürülebilir talep sağlama yeteneği de dahil olmak üzere üç temel analizi kullandı. -Toyota 'herkes için mobilite' hedefiyle öne çıkıyor Marka değeriyle öne çıkan Toyota, global olarak dünyanın farklı ülke ve bölgelerindeki müşteri ihtiyaçlarına, pazar koşullarına ve yerel altyapıya uygun olarak farklı güç üniteleriyle karbon nötre giden yolda çok yollu bir yaklaşım sunmaya devam ediyor. Bu yaklaşım hibrit, plug-in hibrit, tam elektrikli ve hidrojen yakıt hücreli araçları kapsıyor. Bununla birlikte Toyota, 2026 yılına kadar binek otomobillerden hafif ticari araçlara kadar yaklaşık 15 farklı sıfır emisyonlu araç sunacak. Bu araçlardan 6 adedi ise özel olarak geliştirilen elektrikli araç platformu üzerine yapılacak. Bununla birlikte bu dönemde Toyota’nın Avrupa’da yıllık satış oranının yüzde 20’sinin tam elektrikli olması, yıllık 250 binden fazla tam elektrikli satışının gerçekleşmesi bekleniyor. Bununla birlikte Toyota’nın 2026 sonrası için geliştirmekte olduğu yeni nesil teknolojiler, araçların geliştirilme, üretilme ve kullanılma şeklini değiştirecek. 'Herkes için mobilite' hedefiyle sıfır emisyonlu mobilitenin erişilebilir olması sağlanacak.

En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.