Hava Durumu

#Turizm Fuarı

TOURISMJOURNAL - Turizm Fuarı haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Turizm Fuarı haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Mersin Turizm Fuarı ile şehrin turizm potansiyeli tanıtılıyor Haber

Mersin Turizm Fuarı ile şehrin turizm potansiyeli tanıtılıyor

Fuar kapsamında, Mersin'in turizm potansiyelini keşfetmek isteyen ziyaretçiler için yaklaşık 50'den fazla işletme stant kurdu. Mersin Turizm Fuarı’nın açılışında konuşan Mersin Üniversitesi (MEÜ) Rektörü Prof. Dr. Erol Yaşar, Mersin’in doğal güzellikleri, tarihi ve kültürel mirası ile geniş bir turizm potansiyeline sahip olduğunu söyledi. Yaşar, “Kadim kültürlerin kavşağındaki şehrimiz tarih ve kültür meraklılarını cezbetmektedir. Mersin, kıyı turizmi için ideal bir destinasyondur. Mersin'in verimli arazileri tarım turizminde cazip bir zemin oluşturmaktadır. Zengin yöresel yiyecek ve içecek çeşitliliğini mutfak kültüründe barındıran Mersin yöresi, geçmişten günümüze kadar bölge ve ülke mutfak kültürüne değerli katkılar vermektedir. Tüm bu özellikler Mersin'in turizm açısından önemli bir cazibe merkezi olmasını sağlamaktadır” dedi. “Mersin’e yatırım kazandırmayı hedefliyoruz”  Turizm Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ahmet Atasoy da düzenlenen Mersin Turizm Fuarı’nın otel ve seyahat acenteleri için kariyer fırsatları oluşturduğunu kaydetti. Fuar aracılığıyla Mersin’in turizm potansiyel planlarını duyurarak Mersin’e daha fazla yatırımın gelmesine aracılık edeceklerini belirten Atasoy, “Mersin, havayollarının erişimiyle daha geniş bir dünyaya açılacaktır. Bu amaçla, kapsamlı araştırmalar yürütülmüş ve çeşitli turizm planları yapılmıştır. Mersin, yüksek turizm potansiyeline sahip olmasına rağmen bu potansiyeli değerlendirmek için planlama ve tanıtım çalışmalarına ihtiyaç duymaktadır. Ancak bu şekilde, Mersin, rekabetçi bir turizm merkezi haline gelebilir ve kendisine özgü güzelliklerini daha geniş bir kitleye ulaştırma şansı bulabilir” dedi.

Turizm Fuarı’na 25 bin katılımcı hedefleniyor Haber

Turizm Fuarı’na 25 bin katılımcı hedefleniyor

Bu yıl 26-27 Ekim tarihlerinde Antalya Expo Center’da 25 bin metrekarelik alanda gerçekleştirilecek olan Antalya Turizm Fuarı’nda 25 bin katılımcı hedefleniyor. Fuarda 300’e yakın katılımcı stantları ile birlikte 600 üzerinde turizm paydaşı olan markanın katılacağı bildirildi. Turizm endüstrisinin tüm dinamiklerini beşinci kez bir araya getiren Antalya Turizm Fuarı (ATF23) 35 ülkeden 25 binin üzerinde turizm profesyoneli ve paydaşına tekrardan ev sahipliği yapıyor. Bu yıl 26-27 Ekim tarihlerinde Antalya Expo Center’da 25 bin metrekarelik alanda gerçekleştirilecek olan Antalya Turizm Fuarı’nda iki gün boyunca yüzde 100 turizm konuşulacak. Yıllık B2B turizm ticaret fuarı ve kongresinde Türkiye’nin, Avrupa, CIS, GCC ve iç pazar operatörleri, acenteleri ve sağlık kuruluşları, Türkiye’nin önde gelen otelleri, hizmet, teknoloji üreticileri ve Hosted Buyer katılımı ile kurumsal seyahati de kapsayan 500’ün üzerinde katılımcı marka yer alacak. ATF23 destinasyonlar, havayolları ve havalimanları, oteller ve tatil köyleri, tema parkları ve turistik yerler, tur operatörleri, DMC'ler, kruvaziyer hatları, spalar, mekanlar, diğer toplantı tesisleri ve seyahat teknolojisi şirketleri dahil olmak üzere turizm endüstrisinin her sektöründen katılımcıları ağırlıyor. Antalya Turizm Fuarı’nda seyahat ticareti endüstrisinin yeni ortaklıklar kurması ve bölgedeki en önemli oyuncularla mevcut iş ilişkilerini güçlendirmesi hedefleniyor. Bu sene ATF23 logomuza ay ve yıldızı da ekledik" Fuarın açılışı dolayısı ile gazetecilerle bir araya gelen Antalya Turizm Fuarı Kurucusu Selçuk Meral, "300’e yakın katılımcı stantları ile birlikte 600 üzerinde turizm paydaşı olan marka katılıyor. 25 bin metrekarede 25 bin katılımcı hedefliyoruz. İç pazarı çok önemsiyoruz, biz kendi adımıza üzerimize düşeni yapıyoruz. Türkiye’nin urun kalitesi yurt dışından daha iyidir. Sadece ekonomik şartlar değil insanımız dünyayı da gezmek istiyor. Ucuz hayat dönemi bitti, hayat ucuzlamadığı surece tatil de ucuzlamayacaktır. Hem nicelik hem de nitelik olarak büyüdüğümüz bir sezon olacak” ifadelerini kullandı.

Antalya Turizm Fuarı başlıyor! Haber

Antalya Turizm Fuarı başlıyor!

ANTALYA Turizm Fuarı (ATF) 26-27 Ekim 2023 tarihlerinde, Türkiye’nin ve Akdeniz’in en verimli turizm fuarı olarak beşinci kez turizm sektörünün dinamiklerini bir araya getirmeye hazırlanıyor. Fuardan önce 24 Ekim Salı günü saat 10.00’da basın toplantısı düzenleyecek olan ATF yönetimi, gazetecilerin sorularını yanıtlayacak. 2024 İÇİN HAZIRLIK YAPILACAK Türk turizminin kalbi ATF bu yıl, 35 ülkeden 25 binin üzerinde turizm profesyonelini Antalya Expo Center’da ağırlamaya hazırlanıyor. Antalya Turizm Fuarı, sektörün birbirinden farklı pazar ve dinamiklerini güçlendirmeye, ilişkileri pekiştirmeye ve kurulacak yeni bağlantılarla kişi, kurum, kuruluş ve destinasyonların gelişimlerine destek olmayı hedefliyor. Turizm sektörü seçkin markalarının 2024 planlarını oluşturmalarına zemin oluşturacak. ATF23’de konaklama sektörü ile Avrupa, İngiltere, BDT, Balkan, Benelüx, Baltık, Ortadoğu pazarları ile İç pazarımızın en önemli operatörleri kendilerini temsil etme ve ilişkilerini geliştirme fırsatı bulacak. BAKANLIK DESTEKLİ ETKİNLİK Bu sene beşinci kez kapılarını açacak olan Antalya Turizm Fuarı’nda Ticaret Bakanlığı tarafından Sağlık ve Spor Turizmi için ‘Desteklenen Yurt İçi Etkinlikler’ listesine alındı. ATF23’e yüzde 60 bakanlık desteği ile katılacak sağlık ve spor turizmi firmaları da bu yıl ayrıcalıklı olarak fuardaki yerlerini alacaklar.

EMITT 12–15 Nisan 2023 tarihlerinde TÜYAP'ta gerçekleşecek Haber

EMITT 12–15 Nisan 2023 tarihlerinde TÜYAP'ta gerçekleşecek

ICA Events tarafından TÜROFED ve TTYD iş ortaklığında düzenlenen 26. Doğu Akdeniz Uluslararası Turizm ve Seyahat Fuarı – EMITT, tüm katılımcılar için değer yaratan, birbirinden faydalı içerik ve iş birlikleriyle sektöre yön vermeyi sürdürüyor. Geçtiğimiz yıl 110 ülkeden 33.595 ziyaretçiyi ağırlayarak büyük bir başarıya imza atan EMITT, turizm sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olarak bu yıl rekor seviyede yabancı ziyaretçiyi ve turizm profesyonelini ağırlamaya hazırlanıyor. T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı, T.C. İstanbul Valiliği, İstanbul Büyükşehir Belediyesi ve Türk Hava Yolları’nın kurumsal sponsorluğunda ve KOSGEB tarafından desteklenen fuar; ülke tanıtımına, turizm sektörünün gelişmesine ve ivme kazanmasına fayda sağlarken ülkemizde tatil anlayışının, erken rezervasyon avantajlarının benimsenmesinde de büyük rol oynuyor. ICA Events’in geçmişe dayanan tecrübesi ve deneyimli personeli ile birlikte, turizme yön veren; Türkiye’nin tanıtımına doğrudan katkı sağlayan EMITT’in önemine vurgu yapan EMITT Fuar Direktörü Hacer Aydın, “EMITT hem katılımcılar hem de tüketiciler için sektörel bir okul niteliği taşıyor, bu sebeple sektörü 26. kez EMITT’te buluşturmanın gururunu yaşıyoruz. Her sene olduğu gibi bu sene de tüm katılımcılar için değer yaratacak, birbirinden faydalı içerik ve iş birlikleri ile sektöre öncülük edeceğiz. Geçen yıl fuarımız, zemin hazırladığı iş birlikleri ve satış anlaşmaları ile fuar alanında katılımcı ve ziyaretçilere 400 milyon Euro’nun üzerinde bir iş hacmi sağladı. Bu yıl iş hacmini bir önceki yıla göre artırarak 500 milyon Euro’ya taşımayı hedefliyoruz” dedi. EMITT Turizme Katkı Sağlamaya Devam Ediyor Doğal güzelliklerin, tarihi ve kültürel değerlerin, yöresel lezzetlerin yerli ve yabancı binlerce katılımcı ile buluşacağı EMITT Fuarı’nın yıldızları, Anadolu’nun markalaşan destinasyonları olacak. Ülkemizden Balıkesir, Edirne, Antalya, Konya, Diyarbakır, Mardin ve Şanlıurfa gibi pek çok büyükşehir ve Kuşadası, Didim, Edremit, Urla ve Bodrum gibi turizm markası olan belediyeler EMITT’te temsil edilecekler. Belediyelerin yanı sıra Gezinomi, Elite World Hotels, Odamax, Hotelrunner, Jolly Tur gibi önemli firmalar fuarda yer alacak. Latin Amerika’dan Uzak Doğu’ya 30’a yakın ülkeden 600’e yakın katılımcı turizm potansiyelini sergilemek için İstanbul’a gelecek. Ülkeler, kuracakları stantlarda, coğrafi özelliklerini, tarihsel ve kültürel ögelerini ve yemeklerini tanıtarak İstanbullulara renkli bir fuar deneyimi yaşatacak. Diğer taraftan EMITT’teki etkinlikler, pek çok iş birliği fırsatı yaratmasının yanında, sektöre gerçekçi bir gelecek vizyonu sunarak, sürdürülebilir turizm yatırımları ve projeler için yol gösterici rol oynayacak. EMITT 2023 Etkinlik Programı kapsamında; 2023 Turizm Öngörüleri, Sürdürülebilir ve Sorumlu Turizm, İhracat Stratejisinde Sağlık Turizmi Planı, Sektörün Yükselen Güçleri EkoAgro-Gastro Turizm, Destinasyonları Klişelerin Ötesine Geçiren Influencer Stratejileri, Hedef Kitlenizle İlişki Kurmanın İpuçları, Metaverse: Turizm Kaynaklarını Genişleten Deneyim, Tatil Tasarlayanlar ve Planlayanlar için Seyahat Teknolojileri, Farklı Destinasyon Keşifleri: İtalya, KKTC, Brezilya, Rusya ve Maldivler, Gezginlerin Seyahat Teknoloji Haritası, Seyahat Teknolojilerinde Girişimci Ekosistemi, Travel Tech Turizm Sektörü Paydaşlarının İş Yapış Şekillerini Nasıl Kolaylaştırır? gibi konu başlıkları ile turizmin nabzını tutacak.

En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.