Hava Durumu

#Türkiye Pazarı

TOURISMJOURNAL - Türkiye Pazarı haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Türkiye Pazarı haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Wyndham Hotels 2025 sonunda Türkiye’de 150 otele ulaşacak Haber

Wyndham Hotels 2025 sonunda Türkiye’de 150 otele ulaşacak

Dünya genelinde 95’ten fazla ülkede yaklaşık 9 bin 200 oteliyle dünyanın franchise veren en büyük otel şirketi olan Wyndham Hotels & Resorts’un ülkemizde 43 kentte yaklaşık 111 oteli bulunuyor. Türkiye, otel sayısı bazında Wyndham’ın en büyük beşinci pazarı konumunda yer alıyor. Wyndham Hotels & Resorts EMEA Başkanı Dimitris Manikis, Türkiye’de 43 şehirde 111 otellerinin bulunduğunu, büyümeye planları çerçevesinde 2024’ü 130 otelle kapatıp, 2025 sonunda 150 otele ulaşma hedeflerinin bulunduğunu söylüyor.  Türkiye’de devletin ikincil, üçüncül şehirlerin gelişmesine önem verdiğini, oralar geliştikçe otel yatırımlarının da artacağına dikkat çeken Manikis, “Dünya genelinde 9 bin 150 civarı otelimiz var bunun yüzde 95’i franchise. 24 markamızın 10’u Türkiye’de var. Türkiye pazarına baktığımızda pazara uyum sağlayabileceğini düşündüğümüz life style Vienna House ve üst segment toplantı oteli ya da resort konseptli Dolce markalarını 2024’te Türkiye’ye getirmeyi planlıyoruz. Konaklama sektörü sadece yabancı ziyaretçilerden oluşmuyor, yerel ekonomiye de bakmak lazım. Batman, Diyarbakır da odağımızda” diye konuştu. DEPREM BÖLGESİNDE DE OLACAĞIZ…. Kahramanmaraş merkezli büyük deprem felaketinde otellerin o bölgelerin toplanma yeri olduğuna dikkat çeken Manikis, “O nedenle oralarda olmaya devam edeceğiz. Deprem bölgesinin imarı için 50 milyar dolar harcanacak ve orada konaklamaya da ihtiyaç olacak” yorumunu yaptı. Türkiye’nin Avrupa’daki tüm ülkelerden çok krizin üstesinden gelmiş bir ülke olduğunu, tutkuyla çalışan bir millet olduğunu belirten Manikis, THY’nin Türkiye’de turizmin gelişiminde ve tanıtımında önemli rol oynadığını ve 2024’te yeni rekorlara imza atılabileceğini vurguluyor. BU YIL SON 5 YILIN EN İYİ DOLULUKLARINA ULAŞILABİLİR  Avrupa’daki en büyük low cost 3 havayolu şirketinin 2024 yılının çok iyi geçmesini planladıklarını da hatırlatan Manikis, şunları söylüyor: “2024 yılındaki dolulukların son 5 yılında en iyi dolulukları olabileceğini düşünüyorum ama dünyanın her yerinde gerçekleşen jeopolitik riskler ve iklim değişikliği bunları engelleyebilir. Çünkü geçen yıl dereceler 45’i gösterdi, orman yangınları ile birlikte insanlar kuzey ülkelerine gittiler.” HİNDİSTAN VE ÇİN ÖNÜMÜZDEKİ 5 YILIN YILDIZI OLACAK “Önümüzdeki 5 yılda Hindistan’dan 300 milyon kişi seyahat edecek, Çin’den 120 milyon kişi pandemi sonrası seyahat edecekler. Bu kaynak pazarlardan yarım milyon insan seyahat edecek ve bunlar plaja gitmiyorlar, yeni deneyimler arıyorlar” diyen Manikis, doğal güzellikleri ile öne çıkan yerlerin geleceğin Antalya’sı Bodrum’u olabileceğine vurgu yapıyor. Manikis, “İnsanlar dağları görmek istiyorlar Karadeniz, Kapadokya muhteşem yerler. Her şey dahil segmentinin daha hızlı büyümesini bekliyoruz. Her şey dahil denilince 15 yıl önceki tabağı tepeleme doldurmuş turist akla geliyor belki ama burada hizmet kalitesi arttı. Rixos bu konuda kaliteyi yükselten Türk markası oldu. Yunanistan’da İkos diye bir marka çıktı Avrupa’ya da yayıldı ve lüks segment, kendine özgü bir her şey dahil sistem sunuyor” diye konuştu. HEMEN HER KENTTE OLACAĞIZ…. Türkiye’de bu yıl hemen her kentte bir otel açacaklarını belirten Wyndham Hotels & Resorts Türkiye Ülke Direktörü Murat Özel, “Ankara’da bir ay içinde açılış planlıyoruz. Eskişehir’de de açılışımız olacak” diyor. Çok tartışılan her şey dahil sistemine de değinen Özel, her şey dahilin eskiden ekonomisine dikkat eden kesimin tercih ettiği bir sistemken günümüzde deluxe kategorisinde de her şey dahil konsept bulunduğunu ama farklı uygulandığını söylüyor.

Club Med, Türkiye pazarında yüzde 120 büyüdü Haber

Club Med, Türkiye pazarında yüzde 120 büyüdü

32 ülkedeki yaklaşık 70’e yakın tesisi bulunan Club Med'in Avrupa ve Afrika CEO’su Anne Browaeys, 13 Eylül’de gerçekleştirdiği İstanbul ziyaretinde markanın yeni dönem stratejisini, hedeflerini ve Türkiye pazarındaki çalışmalarını paylaştı. Markanın 2023 sezonunda uygulamaya koyduğu büyüme stratejisi hem global ölçekte hem de Türkiye pazarında sonuçlar vermeye başladı. 2024 ikinci yarı erken rezervasyon oranları ise 2023 ikinci yarıya kıyasla %225 arttı. Karayipler’den Fransız Alpleri’ne, Avrupa’dan Hint Okyanusu’na ve Kuzey-Güney Amerika’dan Asya’ya kadar 70’ten fazla destinasyonda izi bulunan Club Med’in Türkiye’de Antalya Palmiye ve Bodrum Palmiye olmak üzere iki tesisi bulunuyor.  Club Med Türkiye pazarının 2023 yılı ilk 8 aylık sonuçlarında hedef rakamlarının üzerine çıkarak 0’lik bir iş hacmi artışı gerçekleşti. Türk pazarının tercih ettiği destinasyonlar arasında Fransız Alplerinde kayak tatil köylerinde önceki yıla göre %276, Antalya ve Bodrum tesislerinde %60, Maldivler, Seyşeller, Mauritius gibi uzun mesafe destinasyonlarda ise 0’lük artış gerçekleşti.   HER YIL 3 İLA 5 TESİS AÇMA PLANI Club Med Avrupa ve Afrika CEO’su Browaeys, her yıl 3 ila 5 yeni tesis açmak ve mevcutları yenileme yoluyla portföylerini büyütmeyi amaçladıklarını açıkladı. Club Med’in 1950'den bu yana olduğu gibi yeni dönemde de lüks Exclusive olarak hizmet vermeye devam edeceğini belirten Browaeys, şu bilgileri verdi: “Yıllar içinde tesislerimizi, hizmetlerimizi daha premium ve mükemmel hale getirmek için sürekli yenilendik. Dijitalleşme, temassız hizmetler ve tatil deneyiminin tamamen kişiselleştirilmesi gibi çalışmalarımız ve her zaman inandığımız sosyal sorumluluk duygumuz var. İlk Exclusive Collection dağ tatili beldemiz Club Med Val d’Isère ve Tignes geçen yıl yenilenerek açıldı. Aynı zamanda lüks beklentisini de karşılayacak olan dört farklı ürün altında toplanan ve 19 lüks konaklama biriminden oluşan Exclusive Collection serisini yarattık. Tamamen lüks üst kategori tesisler, lüks özel alan ve hizmete sahip özel tesisler, villa ve dağ evleri ve 5 direkli özel yelkenli ile gezi programları, birbirinden farklı özel ruhu yansıtmaya devam ediyor. Yeni marka konumlandırmamız ve yeni kampanyamız L’Esprit Libre de her anın tadını çıkarabilen, içimizdeki özgür ruhu destekleyen anlara bizi daha da yaklaştırırken, sıra dışı yaşam stili ve anılar yaratma düşüncemizi destekliyor. Biz duygu yüklü, özgür, zarif ve eğlenceli unutulmaz tatillerin simyacısıyız.” Club Med ve Türkiye arasında yıllar geçtikçe daha da güçlenen uzun bir ilişki olduğunu belirten Browaeys; “Dünya genelinde çok seyahat ettim ve Türk müşterilerinin Club Med'in ruhunu en iyi şekilde benimsediğine inanıyorum. Club Med tatil köylerinde Türk müşterilerinin memnuniyet oranı en yüksek seviyede ve %98’e ulaşıyor” dedi. SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ÇALIŞMALARI Club Med, sürdürülebilirlik için bir dizi yeniliğe daha imza atıyor. Genç seyahat severlerin ve ailelerin özellikle sürdürülebilir turizme saygılı ve her bir bireyin kendi farklı beklentilerine cevap verecek, zengin deneyim yelpazesi sunan ve yaşatabilen bir tatil istediğini vurgulayan Browaeys, sözlerine şöyle devam etti: “Club Med her şey dahil açılımı altında bu arayışı yıllardır karşılıyor. Örneğin, sürdürülebilirliğin temel bir ilkesi olarak bulunduğumuz her ülkede yerel üreticileri destekliyoruz. Ancak şimdiye dek yaptıklarımızla yetinmiyoruz. Yeni dönemde ‘Happy to Care’ programını hayata geçiriyoruz. Program kapsamında tek kullanımlık plastik sınırlamasından, enerji tüketimini daha iyi yönetmeye, kültürel korumayı daha da güçlendirmeye, gıda israfını önlemeye kadar iddialı olduğumuz alanlarda birçok yeniliğe daha imza atıyoruz.”

En çok satan Çinli BYD de Türkiye pazarına girdi Haber

En çok satan Çinli BYD de Türkiye pazarına girdi

Bünyesinde Toyota ve lexus gibi markaları barındıran ALJ Grubun Yönetim Kurulu Başkanı Ali Haydar Bozkurt, Çinli BYD markasına çok güvendiklerini ve heyecanlandıklarını ifade ederken, yurtdışından Türkiye’ye katılan BYD Avrupa Genel Müdür Yardımcısı Brian Yang da Türkiye’nin marka açısından çok büyük ve önemli bir pazar olduğuna dikkat çekti. Şu ana kadar 5 milyondan fazla elektrikli otomobil satış adediyle lider olan BYD, kasım ayından itibaren C Segmenti SUV Atto 3 ile pazarda yer alacak. Çin vergisi olsa da fiyatları düşük tutmayı planlayan marka, 2024 yılının ilk çeyreğinde de tasarım ödüllü BYD Seal ve BYD Han ardından da 2024’de BYD Seal U, BYD Tang ve BYD Dolphin gibi markanın diğer modellerini sunacak. Aslında bir batarya üreticisi olarak 1995’te kurulan marka, şu anda 600 binden fazla çalışan 90 bine yakın mühendis çalışıyor. Bozkurt, “dünyayı soğutmayı hedefleyen” markadan emin  ALJ Türkiye Başkanı ve CEO’su Ali Haydar Bozkurt, ALJ Türkiye olarak bir lider markayı daha Türkiye’ye kazandırmaktan mutlu olduklarını belirterek, “25 yıldır Türkiye otomotiv sektörüne önemli yatırımlar yapan ALJ Türkiye, BYD distribütörlüğü ile yeni bir yatırım daha gerçekleştirdi. Genç ve dinamik bir yapıya sahip Türk halkı teknolojik yeniliklere her sektörde olduğu gibi otomotiv sektöründe de çok açık. Bu bağlamda; dünyanın lider elektrikli araç ve batarya üreticisi BYD’nin son teknolojiye sahip elektrikli modellerini Türkiye pazarına ilk kez sunacak olmanın heyecanını yaşıyoruz. Otomotiv sektöründeki deneyimlerimiz ve itibarımız, BYD markasının da Türkiye pazarında önemli bir konuma sahip olmasına büyük katkı sağlayacak. BYD’nin geniş ürün gamıyla farklı müşteri kitlesine hitap eden elektrikli modellerinin, Türkiye’deki otomobil kullanıcıları tarafından büyük beğeni toplayacağından eminiz. Dünyayı 1 santigrat derece soğutma hedefiyle yola çıkan marka, 2022 yılında yaptığı atakla elektrikli araç sektöründeki 1 milyon 860 milyon adet satışla global pazar lideri olmayı başardı. 2023’ün ilk 8 ayında da gerçekleşen 1 milyon 780 bin adetlik satışı ile liderliğini koruyor. Bu rakamlara ulaşmamıza katkı sağlayan ilk global modelimiz BYD Atto 3, 18 ayda sadece 500 bin adet üretildi ve Avrupa’nın önde gelen pazarlarında en çok tercih edilen modellerden biri haline geldi” dedi. BYD Türkiye Genel Müdürü İsmail Ergun, 8 yıl / 200 bin km garanti sunan tek marka olarak öne çıkacaklarını söyleyerek, dijital bayilik sistemini oluşturduklarını, temsilciyle müşterinin dijital ortamda konuştuğu platformla müşterinin sadece teslimat için bayiye geldiği bir sistem kurduklarını ifade etti. Atto 3 ile pazara sıkı giriş yapmayı planladıklarını dile getiren Ergun, teknolojik özellikler, güvenlik ve tasarımla müşteriyi şaşırtmayı hedefle diklerinin de altını çizdi. Euro NCAP testinden 5 yıldız alan BYD Atto 3, 150 kW gücü ve 310 Nm tork değeriyle birlikte 0-100 km/s hızlanmasını sadece 7,3 saniyede tamamlıyor. BYD Atto 3, WLTP ölçümlerine göre karma kullanımda 420 km, şehir içinde ise 565 km menzil sunuyor. BYD Atto 3, yüksek verimliliğiyle birlikte 15,6 kWh/100 km enerji tüketimiyle de dikkat çekiyor. BYD Atto 3, 150 kW DC şarj ile yüzde 30’dan yüzde 80’e yalnızca 29 dakikada şarj edilebiliyor.

BYD, "Bugün, Yarın, Daima" mottosuyla Türkiye'de Haber

BYD, "Bugün, Yarın, Daima" mottosuyla Türkiye'de

Dünyanın lider elektrikli araç ve batarya üreticisi BYD (Build Your Dreams) geniş ürün gamı ve 'Bugün, Yarın, Daima' mottosuyla Türkiye'ye giriş yaptı. Çinli elektrikli araç üreticisi BYD'nin ALJ Türkiye distribütörlüğünde Türk otomotiv pazarındaki yerini almasına ilişkin İstanbul'da basın toplantısı düzenlendi. Kasım ayından itibaren C segmentindeki SUV modeli BYD ATTO 3 ile satışlarına başlayacak olan BYD Türkiye, 2024 yılının ilk çeyreğinde de tasarım ödüllü BYD SEAL ve BYD HAN modellerini Türk kullanıcısıyla buluşturacak. Bununla birlikte BYD SEAL U, BYD TANG ve BYD DOLPHIN gibi markanın diğer modellerinin de gelecek yıl sunulması planlanıyor. -'Türkiye'deki otomobil kullanıcıları tarafından büyük beğeni toplayacağından eminiz' ALJ Türkiye Başkanı ve Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, toplantıda yaptığı konuşmada, bir lider markayı daha Türkiye’ye kazandırmaktan mutlu olduklarını dile getirdi. 25 yıldır Türkiye otomotiv sektörüne önemli yatırımlar yapan ALJ Türkiye’nin, BYD distribütörlüğü ile yeni bir yatırım daha gerçekleştirdiğini belirten Bozkurt, şunları kaydetti: 'Genç ve dinamik bir yapıya sahip Türk halkı teknolojik yeniliklere her sektörde olduğu gibi otomotiv sektöründe de çok açık. Bu bağlamda, dünyanın lider elektrikli araç ve batarya üreticisi BYD’nin son teknolojiye sahip elektrikli modellerini Türkiye pazarına ilk kez sunacak olmanın heyecanını yaşıyoruz. Otomotiv sektöründeki deneyimlerimiz ve itibarımız, BYD markasının da Türkiye pazarında önemli bir konuma sahip olmasına büyük katkı sağlayacak. BYD’nin geniş ürün gamıyla farklı müşteri kitlesine hitap eden elektrikli modellerinin, Türkiye’deki otomobil kullanıcıları tarafından büyük beğeni toplayacağından eminiz.' -'BYD markası kısa zamanda global bir şirket oldu' BYD Avrupa Genel Müdür Yardımcısı Brian Yang ise çok uluslu bir teknoloji şirketi olan BYD’nin, kısa sayılabilecek bir zamanda önemli atılımlar yaparak global bir marka haline geldiğini söyledi. 1995 yılında batarya üreticisi olarak kurulan BYD'nin, şu anda 600 binden fazla çalışanı ile 70’in üzerinde ülkede elektrikli otomobilleri tüketicilerle buluşturduğunu aktaran Brian Yang, şu değerlendirmelerde bulundu: 'Bugüne kadar otomotiv ürünleri ile birlikte, raylı taşıma sistemleri, ev kullanımı için aküler, elektrikli otobüsler ve diğer endüstriyel çözümleri de sunuyor. Dünyayı 1 santigrat derece soğutma hedefiyle yola çıkan marka, son dönemde yaptığı ataklarla elektrikli araç sektöründe 2022 yılında 1 milyon 860 milyon adet satarak global pazar lideri olarak öne çıktı. 2023’ün ilk 8 ayında gerçekleşen 1 milyon 780 bin adetlik satışı ile liderliğini koruyor. Bu rakamlara ulaşmamıza katkı sağlayan ilk global modelimiz BYD ATTO 3 ise sadece 18 ayda 500 bin adet üretildi ve birçok önde gelen Avrupa pazarında en çok tercih edilen modellerden biri haline geldi.' - 'Türkiye'de de elektrikli araç pazarının çok hızlı gelişim gösterdi' BYD Türkiye Genel Müdürü İsmail Ergun da dünyada her geçen gün hızla büyüyen markanın gelişimine ve büyümesine paralel olarak BYD’yi Türkiye’de temsil ederek önemli bir adım attıklarını kaydetti. Ergun, Türkiye'de de elektrikli araç pazarının çok hızlı gelişim gösterdiğini belirterek, 'Yılın ilk 8 ayında geçen seneye göre pazarda yüzde 83’lük bir artış meydana geldi ve toplam otomotiv pazarında elektrikli araçların payı yüzde 8’e yaklaştı. Türkiye’de 20’den fazla marka, 40’tan fazla model ile elektrikli araç pazarı her ay daha da genişliyor. BYD modelleri üstün teknolojiye ve premium kaliteye sahip elektrikli ürün gamı ile benzerlerinden ayrışırken, bu modelleri tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de ulaşabilir fiyatlarda sunacağız.' diye konuştu. - '2024 yılında 20’nin üzerinde bayi adedine ulaşmayı planladık” BYD Türkiye'nin orta ve uzun vadeli yapılanmasının tüm hızıyla sürdüğünü, bu yıl için başta büyük şehirlerde olmak üzere bayi yapılanmasını da yoğun bir şekilde başlatarak 2024 yılında 20’nin üzerinde bayi adedine ulaşmayı planladıklarını aktaran Ergun, sözlerini şöyle sürdürdü: 'BYD Türkiye olarak operasyonlarımızı çok yönlü olarak değerlendiriyoruz. 2024 yılında bayi ağımızı Türkiye pazarının yüzde 82’sini kapsayacak şekilde yapılandıracağız. Kasım ayında satışların başlamasıyla birlikte 'BYD Dijital Bayi' sistemini de devreye alacağız. Bu sayede 81 ilimizdeki müşterilerimize ulaşacağız. BYD modellerini tercih edenler 'BYD Dijital Bayi' üzerinden satın alma işlemini başlatmış olacaklar. Müşterilerimize en kaliteli ve eksiksiz hizmeti sunmak adına her ihtiyaca cevap verecek yatırımlar gerçekleştiriyoruz. Bütün bayilerimizde markadan bağımsız olarak elektrikli araçlar hakkında en temel ve çok yönlü bilgileri müşterilere sunacak olan bir 'Elektrikli Araç Danışmanı' olacak. Bu kapsamda tüm bayilerimiz elektrikli otomobiller hakkındaki bütün soru işaretlerini ortadan kaldıracak şekilde yapılanıyor. BYD, tüm modellerinde 8 yıl/200 bin kilometre garanti sunan tek marka olarak öne çıkacak. Ayrıca BYD modelleri için, satış, servis ve yedek parça gibi 360 derece hizmetleri en mükemmel şekilde ilk günden itibaren sunacağız.' -'Yüzde 10 ÖTV dilimine giren ATTO 3 ile satışlar başlıyor' Ergun, BYD Türkiye’nin yıl sonu ve gelecek yıl planlamasına da değindi. İlk etapta yüzde 10 ÖTV dilimine giren en iddialı C SUV modelleri BYD ATTO 3 ile pazara güçlü bir giriş yaptıklarını dile getiren Ergun, 'BYD Türkiye müşteri deneyimini tasarlarken hem fiziksel hem de dijital bir deneyim elde etmeye odaklandık. Lansmanla birlikte BYD ATTO 3 için online olarak talepleri almaya başlayacağız ve hem fiziksel hem de dijital kanallarımızı müşterilerin hayatını kolaylaştıracak şekilde kullanacağız. 2024 yılında ürün gamına katılacak yeni modeller ile hiç durmadan yelpazemizi genişleteceğiz. Farklı segmentlerde sunacağımız modellerle her türlü beklentiye cevap vermek, birinci derecede önemli konumuz olacak.' ifadelerini kullandı. - BYD, bugüne kadar 5 milyonun üzerinde satış gerçekleştirdi Verilen bilgiye göre, 2003 yılından başlayarak bugüne kadar gerçekleştirdiği 5 milyonun üzerinde satış adediyle elektrikli araç segmentinde lider konumda bulunan BYD, premium tasarımı ve yüksek kalite anlayışı, yüksek menzil, performans ve güvenliği bir arada sunan 'Blade Batarya' teknolojisiyle de öne çıkıyor. Markanın yeni e-platform 3.0 ve Blade Batarya teknolojisiyle donatılan BYD ATTO 3, şık tasarımı, yüksek kaliteyi, yüksek verimliliği ve performansı bir araya getiriyor. Euro NCAP güvenlik testinden 5 yıldız alan BYD ATTO 3, dinamik tasarımıyla BYD’nin keyifli elektrikli araç performansından ipuçları veriyor. 150 kW gücü ve 310 Nm tork değeriyle birlikte 0-100 km/s hızlanmasını 7,3 saniyede tamamlayan BYD ATTO 3, WLTP ölçümlerine göre karma kullanımda 420 km, şehir içinde ise 565 km menzil sunuyor. BYD ATTO 3, yüksek verimliliğiyle birlikte 15.6 kWh/100 km enerji tüketimiyle de dikkati çekiyor. BYD ATTO 3, 150 kW DC şarj ile yüzde 30’dan yüzde 80’e 29 dakikada şarj edilebiliyor. E segmentinde konumlanan BYD HAN da sportif ve aerodinamik tasarımı ultra lüks kabiniyle birleştiriyor. 0-100 km/s hızlanmasını 3,9 saniyede tamamlayan BYD HAN, WLTP ölçümlerine göre karma kullanımda 521 kilometre, şehir içi kullanımda ise 662 km menzil sunuyor. C segmenti hatchback modeli BYD DOLPHIN ise 70-150 kW gücünde elektrik motoru seçeneklerine ve 44,9 ile 60,4 kWh batarya seçeneklerine sahip. Yaklaşık 427 kilometre menzil sunan BYD DOLPHIN, 0-100 km/s hızlanmasını 7 saniyede tamamlayabiliyor. 88 kW şarj ile yüzde 30’dan yüzde 80’e 29 dakikada şarj edilebiliyor. BYD'nin D segmenti temsilcileri BYD SEAL sedan ve BYD SEAL U SUV da gelecek dönemde Türkiye pazarına sunulacak önemli modeller olacak. BYD SEAL U ve BYD SEAL, etkileyici görünümleriyle de dikkati çekiyor. Sportif tasarıma sahip BYD SEAL, 82.5 kWh BYD Blade Batarya ile sunulacak. BYD SEAL ayrıca 230 kW arkadan itişli (313 HP) ve 390 kW (530 HP) dört çeker sürüşlü versiyonlarla tercih edilebilecek. BYD SEAL versiyona göre 570 km’ye kadar menzil sunacak. BYD SEAL U, 420 km menzil sunan 71.8 kWh ve 500 km menzil sunan 87 kWh BYD Blade Batarya seçeneklerine sahip olacak. BYD SEAL U modelinde 160 kW gücünde bir elektrik motoru yer alıyor. BYD SEAL U, beş kişi için konforlu ve geniş bir iç hacim ile geniş bagaj alanı sunan SUV olarak öne çıkıyor. BYD DOLPHIN ve BYD SEAL gibi okyanus tasarım temasından ilham alan model, 2024’in ilk yarısında Avrupa’da satışa sunulacak. BYD, aynı zamanda 7 koltuklu BYD TANG modelini de gelecek dönemde Türk kullanıcılarıyla buluşturmayı hedefliyor. Geniş ailelerin tüm ihtiyaçlarını karşılayabilecek şekilde yaşam alanları sunan BYD TANG, konfor ve lüks odaklı kabiniyle dikkat çekiyor. WLTP ölçümlerine göre ortalama 400 kilometre menzil sunan BYD TANG, 380 kW gücüyle 0-100 km/s hızlanmasını 4.6 saniyede tamamlıyor. 110 kW DC şarj ile 30 dakikada yüzde 30 kapasiteden yüzde 80 kapasiteye kadar şarj edilebiliyor. - BYD tüm komponentleri kendi üretiyor BYD, 1995 yılında batarya şirketi olarak kuruldu ve günümüzde bataryalar, elektrikli araçların en önemli bileşeni olarak dikkati çekiyor. 2003 yılında ise BYD otomobil üretmeye başlayarak yenilikçi yaklaşımını otomotiv sektörüne taşıdı. BYD teknoloji tabanlı ve inovasyon odaklı bir şirket olarak, batarya, elektrik motoru ve diğer komponentler olmak üzere elektrikli araçlar için tüm bileşenlerini kendisini üretiyor. Geçen yıl 1,86 milyon adet yeni enerji aracı satarak 2021’e göre 3 katı fazla araç satışı gerçekleştiren BYD, kısa zamanda dünyanın 1 numaralı yeni enerji araç üreticisi oldu. Aynı zamanda geçen günlerde 5 milyon adetlik yeni enerji araç satış rakamına ulaşan BYD, bunu dünyada gerçekleştiren ilk üretici unvanını elde etti.

"Türkiye pazarında yatırımlarımızı artıracağız" Haber

"Türkiye pazarında yatırımlarımızı artıracağız"

 West Global Investment Genel Müdürü Vanderson Andrade Türkiye pazarında yatırımlarını artıracaklarını söyledi. Finansal piyasalardan gayrimenkul yatırımlarına, yazılım şirketlerinden ithalat-ihracat işine kadar çeşitli iş kollarında faaliyet gösteren West Global Investment, Türkiye'de yatırımlarını artıracaklarını açıkladı. West Global Investment'in, Türkiye'ye yapacağı yatırımlar ve geniş iş portföyü ile müşteri odaklı yaklaşımını sürdürmeyi Türkiye'de de ilerleyeceğini belirten Genel Müdür Vanderson Andrade; "Küresel iş dünyasında, yatırım ve ticaretin yanı sıra müşteri ilişkilerinin sıkı tutulması da başarının ayrılmaz bir parçasıdır. Türkiye pazarındaki artan inşaat talepleri ve bundan doğan şirketlerin sağlamış oldukları finansman ayrıcalıkları hem yerli yatırımcılar açısından hem de yabancı yatırımcılar arasında ilk 10 gözde pazar haline gelmiş bulunmaktadır. Bizler de finansal piyasalardan gayrimenkul yatırımlarına, yazılım şirketlerinden ithalat-ihracat işine kadar çeşitli iş kollarında faaliyet gösteren bir yatırım şirketiyiz" dedi. Andrade, "Türkiye'yi diğer dünya ülkelerinden ayıran özelliklerden veya temel prensiplerinden biri, müşteri ile olan bağın asla koparılmaması gerektiğidir. Çünkü ülkemizde satın alma yapan kişiler tamamen temas etmeden, bir yeri görmeden satın almayı neredeyse hiç düşünmüyor. Bu yüzden Türkiye'de şirketler, yatırımcıları ile sıkı ve uzun vadeli ilişkiler kurarak, finansal hedeflerine ulaşmalarını sağladığının farkındayız. Bu müşteri odaklı yaklaşım, şirketin geniş iş yelpazesi içinde de güvenilirliği sağlamaktadır. İş portföyü, sadece finansal riski azaltmakla kalmaz, aynı zamanda farklı sektörlerdeki fırsatları ve büyüme potansiyelini değerlendirmenin bir yolunu sunar. Örneğin, finansal piyasalardaki uzmanlık ve gayrimenkul yatırımları gibi stabil alanlar, yatırımcılara güvenli bir getiri sağlarken, yazılım şirketleri ve ithalat-ihracat işi gibi alanlar büyüme fırsatlarını temsil etmektedir" şeklinde konuştu. “Yapacağımız yatırımlar, Türk ekonomisinin dinamiklerine ve büyüme potansiyeline dayanmaktadır” "Türkiye'ye yapacağımız yatırımlar, Türk ekonomisinin dinamiklerine ve büyüme potansiyeline dayanmaktadır" diyen Vanderson Andrade, "Şirketimizin geniş iş portföyü, Türkiye'nin farklı sektörlerindeki fırsatları değerlendirmesine yardımcı olabilir. Bu sırada, müşteri odaklı yaklaşımın korunması, yatırımcılar ile olan güçlü bağın devam etmesini sağlayacağımızı da belirtmek isteriz. Şirketimizin küresel iş dünyasındaki etkisini, kültürünü ve çeşitliliğini ülke pazarıyla birleştirip, müşteri ilişkilerini koruma misyonu, yatırımcılarla olan güvene dayalı bağları desteklemek her şirket gibi bizim içinde çok önemli bir misyon yer edinmektedir, aynı zamanda uzun vadeli başarıyı hedeflemektedir. West Global Investment'ın Türkiye'deki adımları, hem ekonomik büyümeye hem de işbirliği imkanlarına katkıda bulunacaktır" diye konuştu.

En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.