Hava Durumu

#Umusic Hotels

TOURISMJOURNAL - Umusic Hotels haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Umusic Hotels haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Universal, Umusic Otelleri ile Turizmde Ezber Bozuyor Haber

Universal, Umusic Otelleri ile Turizmde Ezber Bozuyor

Universal Music Group (UMG), "Bir müzik plak şirketi iyi bir otel markası yaratabilir mi?" sorusundan yola çıkarak yeni Umusic Otelleri’nde bir gecelik konaklama için 400 dolar ödemeye razı olacağınıza inanıyor. Bu oteller, otel konaklamasını, eğlenceyi ve yerel müzik mirasını bir araya getiren "kültürel merkezler" olma iddiasında. Umusic Otelleri zinciri, ilk tesisini Madrid’de açtığından bu yana bir yıldan fazla zaman geçti. Bu nedenle, markanın stratejisini öğrenmek için markanın başkanı Jordi Solé ile görüşüldü. Universal Music Group (UMG) ve yatırımcı Dakia Entertainment Hospitality Group tarafından oluşturulan Umusic Otelleri'nin, Avrupa, ABD ve Latin Amerika’da yeni oteller planladığını söyleyen Solé, dünya çapında 200 otel açma potansiyeli gördüklerini belirtti. MADRID’DEKİ OTELLER Miami’deki otel markası merkezinden konuşan Solé, Avrupa, ABD’nin doğu ve batı kıyıları ve Latin Amerika’yı kapsayan bir aylık iş seyahatinden yeni döndüğünü belirterek, Umusic Otelleri’nin şu anda Madrid’de, Eylül 2023’te açılan Umusic Hotels Teatro Albéniz adlı bir otelinin bulunduğunu hatırlattı. Solé'ye göre, Madrid’deki ikinci tesis ise yenilenme aşamasında olup 2027’de açılacak. Her iki Madrid otelinde de restore edilmiş tarihi tiyatrolar yer alıyor. Solé, gelecekteki projelerin de arenalar, stadyumlar, tiyatrolar veya gece kulüpleri gibi canlı müzik ve eğlence alanlarını içereceğini söyledi. CANLI TURİZM TRENDİNE YÖNELİK ADIM Umusic markası, 2025’in önemli trendlerinden biri olan "canlı turizm" dalgasından faydalanıyor. Umusic Hotel Madrid’in misafir odalarında tavanlara yerleştirilmiş küçük Bluetooth Marshall amfi hoparlörler bulunuyor. Otelde bir plak kütüphanesi, çatı katı barı ve bir müzik mekanı yer alıyor. Otel, ünlü sanatçılar için konserlere, albüm tanıtımlarına ve partilere ev sahipliği yaptı. Toplumla etkileşim ve yeni yetenekleri desteklemek de otelin önemli hedefleri arasında. Ayrıca, yerel okullarla da ortaklıklar yapılıyor. OTEL YATIRIMCILARININ İLGİSİ Otel yatırımcıları için Solé, "Sadece oda ve yeme-içme gelirleri değil, aynı zamanda eğlence gelirleri de sunan farklı bir teklif sunuyoruz" dedi. Umusic Hotels Teatro Albéniz, İspanyol gayrimenkul yatırım ortaklığı Silicius’a ait olup 2024’ün ilk yarısında yüzde 4,7 kira geliri artışı bildirdi. Yeni bir markanın farkındalığını yaratmak zaman alsa da Solé, otelin başlıca rezervasyon kaynaklarını; kurumsal toplantılar ve etkinlikler, online seyahat acenteleri ve Universal’ın kendi ağı olarak sıraladı. Solé, "UMG’nin dünya çapında 7.000 sanatçısı ve 70 plak şirketi var. Sadık hayranlardan oluşan muazzam bir veri tabanı bulunuyor. Doğrudan tüketiciye yönelik rezervasyonların çok etkili olduğunu kanıtladık" dedi. TURİSTLER İÇİN NAKİT AVI ELEŞTİRİLERİ Müzik hayranları, genellikle "anti-kurumsal" görüşte oldukları için, yeni otel markasının 400 €’luk gece başı fiyatı bazıları tarafından "turistler için nakit avı" olarak görülebiliyor. Umusic, her tesisin topluluk etkileşimi ve yeni yeteneklerin desteklenmesi vaadini gerçekten yerine getirmesini sağlamak için marka yönetimine önem vermek zorunda. Bir sonraki Taylor Swift, Drake veya başka bir Universal sanatçısı Madrid’de konser verdiğinde, Solé, bu hayranların otelde kalmalarını umuyor.

En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.