Alanya’nın Tanıtım Hamlesi Londra'da Büyüyor
ANTALYA (İHA) - WTM Londra Turizm Fuarı’nda, Alanya Belediye Başkanı ve Alanya Turizm Tanıtma Vakfı (ALTAV) Başkanı Osman Tarık Özçelik’in öncülüğünde, Jet2 Holidays ile stratejik bir tanıtım ortaklığı projesi başlatıldı. Bu proje ile Alanya’nın dijital ve geleneksel medya kanallarıyla tanıtılması hedefleniyor.
İNGİLTERE’DE DÖRT AYLIK TANITIM KAMPANYASI
2024 Aralık ile 2025 Ocak, Şubat ve Mart aylarını kapsayan dört aylık süreçte, Jet2 Holidays çeşitli dijital platformlarda ve İngiltere genelindeki 12 şehirde bulunan ofislerinde Alanya’nın tanıtımını yapacak. Bu kampanya sayesinde, şehrin turizm potansiyelinin yükseltmesi ve özellikle 2025’te daha fazla turist çekmesi bekleniyor.
HEDEF: 26 MİLYON KİŞİLİK MİSAFİR KİTLESİ
Jet2 Holidays, bu proje ile portföyünde yer alan 26 milyonluk misafir kitlesini Alanya’ya çekmeyi amaçlıyor. Firma, 2025 yılında Alanya’ya olan turist talebinde yüzde 4'lük bir artış öngörüyor. Bu büyümeyi desteklemek için, Bournemouth Havalimanı’ndan Alanya’ya yeni bir direkt uçak seferi başlatılacak. Jet2 Holidays CEO’su Steve Heapy, Alanya’nın stratejik bir destinasyon olduğunu belirterek, şehrin potansiyelinin oldukça büyük olduğunu vurguladı.
ÖZÇELİK: "ATTIĞIMIZ TOHUMLAR YEŞERMEYE BAŞLADI"
Alanya Belediye Başkanı ve ALTAV Başkanı Osman Tarık Özçelik, Jet2 Holidays ile başlatılan bu projenin şehrin uluslararası pazarlardaki gücünü artıracağını ifade etti. Özçelik, "Attığımız tanıtım tohumları yeşermeye başladı. Alanya, önümüzdeki günlerde çok daha iyi yerlere gelerek tur operatörleriyle iş birliğini sürdürecektir. Bu proje, şehrimizin uluslararası pazarlardaki gücünü artıracak önemli adımlardan biri oldu" dedi. Bu açıklama, projenin gelecekte daha fazla yatırım ve iş birliği getireceğine işaret ediyor.