Hava Durumu

#Zafer Alkaya

TOURISMJOURNAL - Zafer Alkaya haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Zafer Alkaya haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Lüks oteller kan kaybetti, turist ekonomiye geldi Haber

Lüks oteller kan kaybetti, turist ekonomiye geldi

Deprem ve Rusya-Ukrayna savaşının etkileri ile sezonu ikinci yarıda açabilen turizm sektörü yılı hedeflerine uygun bitirirken, üst segment oteller daraldı, ekonomik oteller ise yükselişe geçti. Turist sayısı açısından 2023’ün iyi bir sezon olduğunu ancak turistlerin ekonomik segmentlerde faaliyet gösteren otellere ilgi gösterdiğini aktaran Cornelia Diamond Golf Resort &Spa Genel Müdürü Zafer Alkaya, özellikle golf bölgesi olan Belek başta olmak üzere tatil bölgelerinde beklenen doluluğun yakalanmadığını aktardı. İVMEYİ YAKALAYAMADI “Turist geliyor ama üst segment ürünlere ilgi göstermeyen turist geliyor. Turizm bir bütün. İdeal turizm gelirine ulaşmak için her segmentin işlevini yerine getirmesi gerekiyor” diye konuşan Alkaya, gelirlerin yükseldiğini ancak ortalama yüzde 60 olan lüks otellerdeki doluluk oranının yüzde 50’li seviyelere düştüğünü belirtti.Ağustosa kadar sıkıntılı dönem yaşandığını, sonrasında ise sektörün toparlandığını belirten Alkaya, yaşanan durumu “Alanya, Side Kemer’de doluluk sorunu olmadı. Sebebi ise Belek’te nitelikli ürünler, üst segment villalar var. Geçmişte bölgede bariz bir sıkıntı yoktu. Bizi de şaşırttı, beklemediğimiz bir durumdu” ifadeleri ile özetledi. Rusya-Ukrayna savaşının sektörü etkilediğini ve Ukrayna’nın neredeyse kaybedildiğini aktaran Alkaya, “7-8 milyon Rus hedefimiz vardı ama 5-6 milyona geriledi. Ruble’nin değer kaybı ile beklediğimiz ivmeyi yakalamıyoruz. Deprem etkisi var. Deprem beklenmedik bir travma yarattı hem bizde hem de turist aldığımız ülkelerde” dedi. Türkiye'ye bu yıl gelen turistlerin ağırlıklı bölümünün üst segment ürünlere ilgi göstermediği ifade edildi. ‘İşletmeler ayakta kalamaz’ - Bu yıl Belek’te yerli turistin öne çıktığını 2024’te de yine büyüme beklendiğini belirten Alkaya, Belek’in 16 golf sahası ile önemli bir bölge olduğunu, buna karşılık 180 golf sahası olan Portekiz ve 400 sahası olan İspanya ile Türkiye’nin mücadele etmeye çalıştığını belirtti. Türkiye’nin İspanya gibi rakiplerinden daha makul fiyatlarda olduğunu kaydeden Alkaya, bu bölgelerin üst segmenti tercih eden turistleri çektiğini söyledi. Enflasyon sürdükçe fiyat artışlarının da olacağını aktaran Alkaya, “Maliyetler yansıtılmasa işletmeler ayakta kalamaz” dedi.

Turizmde strateji: “Her pazar ana pazar" Haber

Turizmde strateji: “Her pazar ana pazar"

Turizm sektörü, Cumhuriyetin 100 yıllık döneminde birçok krizle boğuştu. Pandemi sonrası "Her pazar ana pazar" stratejisini benimseyen sektör, krizlere bu stratejiyle bağışıklık kazanacak. 2023 hedefi 60 milyon turist ve 56 milyar dolar gelir olarak belirlendi.  Cumhuriyetin 100'üncü yılına girerken, Türkiye'nin bacasız sanayii olarak anılan turizm sektörü en parlak yıllarını yaşıyor. 1990'lı yıllarda atağa kalkan sektör, bugün Türkiye'yi Akdeniz Çanağı'nın en önemli turizm ülkelerinden biri haline getirdi. Sektör; savaşlar, kuş gribi vakaları, bölgedeki siyasi gerginlikler, koronavirüs pandemisi gibi sebeplerle zorlu yıllar yaşadı. Pandemi sonrası insanların tatil isteğinin ve rekabetin arttığı dünyada farklı bir strateji geliştirilip çoklu pazarlamayla pazar çeşitlemesine gidilerek büyük bir başarı yakalandı. 2023 Hedefi 56 milyar dolar gelir  2022'ye başında 42 milyon turist, 35 milyar dolar gelir hedefiyle yola çıkan sektör, bu hedefi temmuzda 47 milyon turist ve 37 milyar dolara, ekimde 51,5 milyon turist, 46 milyar dolar gelire revize etti. Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Ersoy, 2023 hedeflerinin 60 milyon turist, 56 milyar dolar gelir olduğunu açıkladı. Cornelia Diamond Golf Resort SPA Genel Müdürü Zafer Alkaya, turizmde "Her pazar ana pazar" stratejisiyle yapılan pazarlama çalışmaları sonucunda Türkiye'nin bu yıl 66 farklı ülkeden turist ağırlayıp fiyat artışına gittiğini söylüyor. Türkiye'nin, özellikle Antalya ve Belek bölgesinin, rakiplerine göre en büyük avantajının nitelikli, kaliteli hizmet olduğunu belirten Alkaya, 2023'te bu avantajın bir turizm başarısına çevrilip turizm gelirinin yükseltilmesi gerektiğini vurguluyor. Kaynak Ekonomist 

Turizmcilerin hedefi kişi başı gelirde 1.000 doları aşmak Haber

Turizmcilerin hedefi kişi başı gelirde 1.000 doları aşmak

Akdeniz Turistik Otelciler ve İşletmeciler Birliği Yönetim Kurulu üyesi ve Cornelia Diamond Genel Müdürü Zafer Alkaya yaptığı açıklamada: "Hedef, kişi başı gelirde 1.000 doları aşmak. Maliyet artışları yüzde 100'ü buldu hak ettiğimiz, doğru fiyatlarla pazarlama yapmak. Doğru kişi başı gelir Türk turizminin geleceğidir.  Rakibimiz İspanya. Rakibimiz kişi başı gelirde 1.500 doları zorlarken bizim de en azından 1.000 dolan aşmamız gerekiyor" dedi.  Büyük oynayacaksak Akdeniz çanağında işi kuralına göre oynamak zorundayız. Burada Türkiye'nin İspanya üe rekabet ettiğini ancak gelirin oldukça düşük kaldığını kaydeden Alkaya, şöyle devam etti: "Kişi başı gelire odaklanmamız gerekiyor. Doluluk bizi istediğimiz yere götürmeyecektir. Artık Türk turizmi olarak Antalya turizmi olarak TÜİK verilerine göre, üçüncü çeyrekte kişi başı gelir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 17.5'lik düşüş üe 1.036 dolardan 855 dolara inmişti.  Maliyetler 0 arttı Zafer Alkaya, maliyetlerin de kendilerini çok zorladığını ve otel fiyatlarının 2023'te yüzde 25-50 arasında değişeceğini aktardı. Tesislerin zorlandığını ve fiyat artışlarının kaçınılmaz noktaya geldiğini söyleyen Alkaya, zaman zaman yüzde 100'ü aşan oranlarda işletme maliyetlerin artışları ile karşı karşıya kaldıklarını dile getirdi. 

Tourism professionals want a record in income, not in number Haber

Tourism professionals want a record in income, not in number

Despite the effects of the Russian-Ukrainian war, the tourism sector, which is preparing to close the year with 50 million tourists and 44 billion dollars in revenue, gave the message "Let's look at the price". Zafer Alkaya, Member of the Board of the Mediterranean Touristic Hoteliers and Operators Association and General Manager of Cornelia Diamond, emphasized that Turkey is the country that provides the best service in the Mediterranean basin, but that it should focus on the right per capita income level. Noting that Turkey competes with Spain here, but the income remains quite low, Alkaya continued: “We need to focus on income per capita. Occupancy will not get us where we want to go. Now, as Turkish tourism, what we deserve as Antalya tourism is to do marketing at the right prices. The right per capita income is the future of Turkish tourism. Not fullness. Our opponent is Spain. If we are going to play big, we have to play according to the rules of the Mediterranean bowl. While our competitor is pushing 1,500 dollars in per capita income, we need to exceed at least 1,000 dollars," he said. COMPETITION WITH SPAIN According to TUIK data, per capita income in the third quarter decreased by 17.5 percent compared to the same period of the previous year, from $1,036 to $855. Alkaya said that in 2022, the main market dilemma came out of the agenda last season, which was above the expectations, and that tourists from 65 countries entered Antalya and the number of tourists exceeded 13 million as of November. Cost increases hit 100 percent Zafer Alkaya stated that the costs are also pushing them hard and hotel prices will change between 25-50 percent in 2023. Stating that the facilities are having difficulties and price increases have come to an inevitable point, Alkaya expressed that they are faced with increases in operating costs at rates exceeding 100 percent from time to time.

Zafer Alkaya "Konaklama vergisi son derece doğal" Haber

Zafer Alkaya "Konaklama vergisi son derece doğal"

- Rus turist Almanya'yı geçti, Turizmci 2023'ten umutlu - Rusya, 3 milyon turist ile Antalya'da en yüksek sayıya ulaşan ülke oldu - Konaklama Vergisi son derece doğal Antalya, 2022'de Kasım ayı itibariyle 13 milyon turist ağırladı. Yıl sonunda bu rakamın 14 milyona ulaşması hedefleniyor. Bu yıl Antalya'da 3 milyon turist ile Rusya zirvede yer aldı. Antalya turizmcisi ise 2022 yılına göre 2023 yılından daha yüksek rakamlar bekliyor. Turizmin başkenti olarak nitelendirilen Antalya'da Kasım ayı itibariyle 13 milyon turist rakamı aşıldı. Antalya'nın 2022'yi 14 milyon turistle tamamlayacağı düşünülüyor. Antalya turizmcisi, gelecek yılın bu yılın rakamlarına göre daha iyi bir sezon olacağını düşünüyor. Bu yıl Rusya 3 milyon turistle Almanya'yı geçerek Antalya'da en yüksek sayıya ulaşan ülke oldu. Almanya’dan ise 2 milyon 800 bin turist geldi. Antalya ve Belek bölgesinde turizmin 2022 yılını değerlendiren Cornelia Diamond Golf Resort SPA Genel Müdürü Zafer Alkaya, "Turizm sektörü, 2022 yılını uzun bir aradan sonra başarılı geçirdi. Türkiye’nin, özellikle Antalya ve Belek bölgesinin, rakiplerine göre en büyük avantajı nitelikli, kaliteli hizmetidir. 2023 yılında bu avantajımızı bir turizm başarısına çevirme zamanı. Bu farkımızı 2023’te mutlaka dünyaya, özellikle Avrupa’ya anlatma zamanı. Biz dünyada ‘her şey dahil” sistemini mükemmel şekilde uygulayan tek turizm ülkesiyiz. Özellikle de, turizmin başkenti Antalya, ürün ve hizmet yağmuru ile her şey dahil hizmette tüm dünya turistlerinin ilgi odağı olmayı başardı. Antalya ve Belek bölgesinin lüks turizm için İspanya, Portekiz, Yunanistan gibi rakiplerimizle en iyi şekilde rekabet edebilecek düzeydeyiz" dedi. "Gelecek yılın 2022'ye göre daha iyi geçeceğine dair umutlarımız yüksek" Alkaya, "2022 yılı bazı soru işaretlerine rağmen gayet güzel sezon olarak gerçekleşti. Rakamlar tatmin edici seviyede, 2019 yılının ışıltısını getiren bir yıl oldu. Antalya’ya özellikle beklediğimizin ötesinde bir turist akını olduğunu gördük. 2023 yılında bu trendin devam edeceğini düşünüyoruz. 2023 yılının 2022 yılına göre daha iyi geçeceğine dair umutlarımız yüksek" ifadelerini kullandı. "Antalya 2022 Kasım ayı itibariyle 13 milyon turist rakamını aştı" 2022 yılında Antalya'da ağırlanan turist rakamlarına ilişkin bilgiler veren Alkaya, "Antalya 2022 Kasım ayı itibariyle 13 milyon turist rakamını aştı. 2022 yılı sonu itibariyle 14 milyon turist rakamını yakalayacağımızı düşünüyorum. Başta korku ve endişemiz olan Rusya; 2,5 - 3 milyon turist sayısına ulaşarak gerçekten bizi de şaşırttı. Rusya’yı Almanya takip ederek güzel bir performans sergiledi" diye konuştu. Dünya Kupası’ndan dolayı bazı liglerin ara verdiğini belirten Alkaya, "Spor Toto Süper Lig takımlarımızın hemen hemen hepsi Antalya’ya kamp yapmaya geldi. Biz de Konyaspor’u tesislerimizde ağırladık" dedi. "Konaklama vergisi son derece doğal" 1 Ocak 2023'ten itibaren uygulanacak konaklama vergisini değerlendiren Alkaya, "Konaklama vergisi aşağı yukarı bütün ülkelerde uygulanan bir vergidir. Dolayısıyla bizim ülkemizde de uygulanacak olması son derece doğal. Tabii ki uygulama şekli noktasında birtakım soru işaretleri var. Önümüzdeki günlerde uygulama noktasında da paydaşların kafasındaki soru işaretlerinin dağılıp, zaman içerisinde çok daha netlik kazanacağını tahmin ediyoruz" açıklamalarında bulundu. Alkaya, "Rusya, Almanya, Hollanda, Belçika gibi Avrupa ülkeleri ve golf pazarıyla birlikte İngiltere'den çok fazla turist almaya başladık. Özellikle önemli ölçüde İngiliz turist almaya başladık ve bizden her ne olursa olsun, hiçbir koşulda vazgeçmeyen Ukrayna dördüncü sıradaydı ama bu yıl çok gelmek istemelerine rağmen Ukrayna bu özel durumdan dolayı bu yıl gelemedi, Ukrayna pazarı minimuma indi. Diğer pazarlarda 2022’de toparlanma başladı ve çok güzel rakamlara ulaşmaya başladık” dedi. "Ruslar bu yıl Almanya'yı geçerek Antalya'da en yüksek sayıya ulaşan ülke oldu" Alkaya, “Pandemiden sonra insanların tatil arzusu gerçekten tavan yaptı. Rakamlarımız turist sayısı anlamında tatmin edici. Dolayısıyla, 2023’e pazar paylarımızı arttırmış, yeni pazarlara ulaşmış bir yıl olarak bakıyoruz. Bu yıl, daha önce hiç ağırlamadığımız yeni ülkelerden misafir ağırlıyoruz. Daha önce hiç Türkiye’ye gelmeyen ülkeler bu yıl gelmeye başladı, bunlar çok sevindirici gelişmeler” dedi. Rusya - Ukrayna krizi başlayınca bir soru işaretinin doğduğunu söyleyen Alkaya, "Bu soru işareti kısa zamanda dağıldı. Rusya, 2022 yılında önemli ölçüde turist göndermeye devam etti. Büyük bir hava trafiği yaşandı Rusya tarafında. Ruslar, bu yıl yeniden Antalya’da en yüksek sayıya ulaşan ülke oldu, yeniden Almanya’yı geçti. Rus turist olarak hedefimiz 5 milyonu geçmekti ama 2,5 - 3 milyon civarı Rus turist geldi, sayısında önemli bir azalma olsa da beklentileri karşılayan rakamlara ulaştık. Almanya’dan 2 milyon 800 bin turist aldık. Almanlar ekonomik otelleri tercih ediyor. Üçüncü Pazar, biz ‘yükselen pazar' diyoruz ona; İngiltere, giderek yükseliyor. Hatta, şu anda Antalya için 3-4 milyon İngiliz turisti alma hedefi konmuş durumda” şeklinde konuştu. Alkaya, "Haziran 2022 Rus pazarı hemen kendini gösterdi. Antalya açısından bu yıl, dördüncü Sırayı Polonya aldı. beşinci sıra Hollanda, 450 bin kişiyle yer aldı. Kazakistan altıncı sırada ve 360 bin 400 bin arasında kazak turist geldi. Romanya yine önemli pazarlardan bir tanesi, yedinci sırayı aldı. Romanya, lüks ürünlere, villalara da ilgi gösteriyor. Sekizinci pazar bir ara hiç olmayan ama şimdi yükselen bir pazar; İsrail. Bu yıl, 275 bin İsrailli geldi. 9. pazar Çekya, yine yükselen, bizim için umut verici bir pazar. Grup olarak; Rusya, İngiltere, Almanya, Kazakistan, Romanya, Sırbistan, Polonya, Romanya, Slovenya, Slovakya, Hırvatistan başta olmak üzere 66 ülkeden turistleri ağırladık. Bu anlamda, Doğu Avrupa pazarı da önemli bir turizm geliri elde etmemize sebep oldu" dedi. Alkaya, “Rusya, Kazakistan, Türki Cumhuriyetleri gibi ülkeler başta olmak üzere villa ve suitlere rezervasyon çok iyi gidiyor. İç pazarda, önceden bu kadar fazla talep almazdık, standart odalar daha fazla tercih edilirdi ama iç pazarda da çok yoğun villa ve suit rezervasyonu almaya başladık. 2023 içinde bu ilginin devam edeceğini düşünüyoruz” şeklinde konuştu.

Russian tourist crosses Germany Haber

Russian tourist crosses Germany

Antalya hosted 13 million tourists as of November in 2022. By the end of the year, this figure is expected to reach 14 million. This year, Russia was at the top with 3 million tourists in Antalya. Antalya tourism professionals, on the other hand, expect higher figures than 2023 compared to 2022. Considered as the capital of tourism, Antalya exceeded the number of 13 million tourists as of November. It is thought that Antalya will complete 2022 with 14 million tourists. Antalya tourism professionals think that next year will be a better season compared to this year's figures. This year, Russia surpassed Germany with 3 million tourists and became the country with the highest number of tourists in Antalya. 2 million 800 thousand tourists came from Germany.                                                     Evaluating the year 2022 of tourism in Antalya and Belek region, Cornelia Diamond Golf Resort SPA General Manager Zafer Alkaya said, "The tourism sector had a successful year 2022 after a long break. The biggest advantage of Turkey, especially Antalya and Belek region, compared to its competitors, is its qualified and high quality service. It's time to turn this advantage into a tourism success in 2023. It's time to tell our difference to the world, especially to Europe, in 2023. We are the only tourism country in the world that perfectly implements the 'all-inclusive' system. "It has managed to become the focus of attention of all world tourists in all-inclusive service with the rain of services. We are at a level to compete in the best way with our competitors such as Spain, Portugal and Greece for luxury tourism in Antalya and Belek region." "We have high hopes that next year will be better than 2022" Alkaya said, "The year 2022 was a very good season despite some question marks. The numbers are at a satisfactory level, it was a year that brought the shine of 2019. We saw that there was an influx of tourists to Antalya, especially beyond what we expected. We think that this trend will continue in 2023. We have high hopes that it will go better than 2022," he said. "Antalya exceeded 13 million tourists as of November 2022" Providing information on the number of tourists hosted in Antalya in 2022, Alkaya said, "Antalya has exceeded 13 million tourists as of November 2022. I think we will reach 14 million tourists by the end of 2022. Russia, which is our fear and concern, is 2.5-3 million tourists. "It really surprised us by reaching the number of numbers. Germany followed Russia and gave a good performance," he said. Stating that some leagues took a break due to the World Cup, Alkaya said, "Almost all of our Spor Toto Super League teams came to Antalya to camp. We hosted Konyaspor in our facilities." "Accommodation tax is extremely natural" Evaluating the accommodation tax to be applied as of January 1, 2023, Alkaya said, "Accommodation tax is a tax applied in almost all countries. Therefore, it is very natural that it will be applied in our country as well. Of course, there are some question marks about the way of implementation. We anticipate that the question marks will dissipate and become much clearer over time.” Alkaya said, "We started to receive a lot of tourists from the UK, together with European countries such as Russia, Germany, the Netherlands, Belgium, and the golf market. We started to receive a significant amount of British tourists, and Ukraine, which did not give up on us under any circumstances, was in the fourth place, but this year it was very "Even though they wanted to come, Ukraine could not come this year due to this special situation, the Ukrainian market has decreased to a minimum. In other markets, recovery started in 2022 and we started to reach very good numbers," he said. "The Russians surpassed Germany this year to become the country with the highest number in Antalya" Alkaya said, “After the pandemic, people's holiday desire really peaked. Our numbers are satisfactory in terms of the number of tourists. Therefore, we look at 2023 as a year that increased our market shares and reached new markets. This year, we host guests from new countries that we have never hosted before. Countries that have never been to Turkey before, started to come this year, these are very pleasing developments," he said. Stating that a question mark arose when the Russia-Ukraine crisis began, Alkaya said, "This question mark soon dissipated. Russia continued to send a significant amount of tourists in 2022. There was a large air traffic on the Russian side. The Russians again reached the highest number in Antalya this year. As the Russian tourists, our goal was to exceed 5 million, but around 2.5 - 3 million Russian tourists came, although there was a significant decrease in the number, we reached the figures that met the expectations. We received 2 million 800 thousand tourists from Germany. "Germans prefer budget hotels. Third Sunday, we call it the 'rising market'; England is on the rise. In fact, the target of receiving 3-4 million British tourists is currently set for Antalya," he said. Alkaya said, "The Russian market in June 2022 showed itself immediately. In terms of Antalya, Poland took the fourth place this year. The Netherlands took the fifth place with 450 thousand people. Kazakhstan was in the sixth place with 360 thousand 400 thousand Kazakh tourists. Romania is again one of the important markets. , took the seventh place. Romania also shows interest in luxury goods, villas. The eighth market is a market that never existed but is now emerging, Israel. This year, 275,000 Israelis arrived. The 9th market is Czechia, which is again a rising, promising for us market. As a group, we hosted tourists from 66 countries, mainly Russia, England, Germany, Kazakhstan, Romania, Serbia, Poland, Romania, Slovenia, Slovakia, and Croatia. In this sense, the Eastern European market also caused us to gain a significant tourism income." said. Alkaya said, “Reservations for villas and suites, especially in countries such as Russia, Kazakhstan, Turkic Republics, are going very well. In the domestic market, we would not have received such high demand before, standard rooms would have been preferred more, but we started to receive very intense villa and suite reservations in the domestic market. We think that this interest will continue in 2023”.

AKTOB'UN yeni başkanı Kaan Kaşif Kavaloğlu oldu Haber

AKTOB'UN yeni başkanı Kaan Kaşif Kavaloğlu oldu

Türkiye ve Akdeniz Bölgesi'nin en etkin ve önemli turizm STK'larından biri olan Akdeniz Turistik Otelciler ve İşletmeciler Birliği'nin (AKTOB) yeni yönetimi belli oldu. Tek listenin yer aldığı Olağan Genel Kurulda Kaan Kaşif Kavaloğlu liderliğindeki liste AKTOB'un yönetimini üstlendi. Antalya ve bölgesinde konaklama tesislerinin çatı örgütü Akdeniz Turistik Otelciler ve İşletmeciler Birliği'nin (AKTOB) Olağan Genel Kurulu, Antalya-Kundu'daki Limak Lara Deluxe Hotel'de gerçekleştirildi. Üyelerden büyük ilgi Turizm İl Müdürü Candemir Zoroğlu, TÜROFED Başkanı Sururi Çorabatır, AKTOB'un önceki dönem başkanları ve AKTOB üyelerinin katılım gösterdiği AKTOB Olağan Genel Kurulu, saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başladı. Olağan Genel Kurul'un Divan Kurulu Osman Ayık, Ahmet Barut ve Yusuf Hacısüleyman'dan oluştu. AKTOB Başkanı Erkan Yağcı'nın konuşması sonrasında 2020-2021-2022 Yönetim Kurulu Faaliyet Raporu ve Denetim Kurulu Raporları okunarak oy çokluğu ile ibra edildi. Seçime tek liste ile gidildi AKTOB Olağan Genel Kurulu'nda Yönetim Kurulu ve Denetim Kurulu Seçimleri'ne Kaan Kaşif Kavaloğlu'nun liderliğini yaptığı liste ile girildi. Yapılan oylama sonunda oy çokluğu ile Kaan Kaşif Kavaloğlu ve Yönetim Kurulu Üyeleri, 3 yıllığına AKTOB'un yönetimini üstlendi. "Turizmde biriz ve dirayetliyiz" Seçim sonrasında bir açıklama yapan AKTOB'un yeni Başkanı Kaan Kaşif Kavaloğlu, "Tüm üyelere yüksek oranda katılım ve desteklerinden dolayı teşekkür etti. Son yıllarda yaşanan kriz ve zor dönemlerin sektörümüze şöyle bir faydası oldu; tüm Türkiye turizmin değerini kavradı. Bu krizlerle perçinlendik ve tüm dünyaya ve ülkemize varlığımızı kabul ettirdik. Turizmde biriz ve dirayetliyiz! Şunu biliyoruz ki turizmsiz bir Türkiye, Türkiye ve Antalya'sız bir dünya turizmi olamaz" dedi. "Öncü olmaya devam edeceğiz" AKTOB'un önceki dönem başkanları ve yönetim kurulu üyelerine bugüne kadar verdikleri emekler için teşekkür eden Kavaloğlu, "Devraldığımız bu bayrağı daha da yukarıya taşımak için yönetim kurulumuzdaki arkadaşlarımızla birlikte elimizden gelenin en iyisini yaparak Antalya ve Türkiye turizmine katkı sağlamaya devam edeceğiz. Biz bir aileyiz. Bu aile Türkiye turizmine örnek ve öncü olmaya devam edecek" diye konuştu. Konuşmalar sonrasında bir araya gelen iki dönem AKTOB Başkanlığı yapan Erkan Yağcı, AKTOB'un yeni Başkanı Kaan Kaşif Kavaloğlu'na başarılar diledi. AKTOB'un Yönetim Kurulu Üyeleri; Kaşif Kavaloğlu, Ece Tonbul, Selçuk Akıltopu, Mehmet Tümbül, Ramazan Kara, Zafer Alkaya, Murat Kalaycı, Hasan Ali Ceylan, Ahmet Çevik, İbrahim Yaşar, Mehmet Ali Karamancı, Nihat Vural, Tolga Kilit, Burak Bayaz, Fatih Caner olurken, Denetim Kurulu Üyeleri ise , Süleyman Güneş, Ülkay Atmaca ve Ali Şahin’den oluştu.

En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.