Citroen ve ELLE markaları arasındaki iş birliği, C3'teki sınırlı özel seri, Citroen C3 ELLE ile sürüyor.
Haber Giriş Tarihi: 08.04.2023 09:57
Haber Güncellenme Tarihi: 08.04.2023 09:57
Kaynak:
AA
Citroen ve ELLE markaları arasındaki iş birliği, C3'teki sınırlı özel seri, Citroen C3 ELLE ile sürüyor.
Citroen'den yapılan açıklamaya göre, Citroen, ELLE ile olan iş birliğine yeni C3 ELLE adındaki sınırlı özel seri ile devam ediyor.
B Segmenti seçeneklerinin başında gelen Citroen C3'ün bu versiyonu, ELLE Dergisi'nin 21 Kasım 1945 tarihinde yayınlanan ilk sayısına atıfta bulunuyor.
Siyah şerit üzerine sade beyaz harflerle '1945'ten Beri Ve Sonsuza Dek' imzasını atarak dikkati çekiyor. İki ikonik Fransız marka arasındaki ortaklık, 'moda', 'zarafet', 'rahatlık' ve 'sosyal' konular üzerinden kadınlara hitap etmeye yönelik ortak bir tutkudan doğdu.
Sürdürülebilir iş birliği kapsamında üretilen sınırlı adetteki Citroen C3 ELLE'in Türkiye satış fiyatı ise 681 bin 400 TL.
Grafik imza ile taze ve yeni renk paketi Citroen C3 ELLE, ELLE logosunun renklerine gönderme yaparak beyaz veya siyah olmak üzere iki tavan rengi seçeneğiyle standart olarak çift renk sunuluyor.
Siyah ve beyaz; kum, kutup beyazı, çelik gri, platin gri veya parlak siyah olmak üzere gövde renkleriyle kombine edilebiliyor. Yeni mat gümüş mavi renk paketi ile C3'ün çekiciliği vurgulanıyor.
Metalik vurgulara sahip derin bir buzul mavisi, tüm gövde renkleriyle uyum sağlıyor. Airbump ekleri, ızgaradaki far ekleri ve tavan etiketinin çevresini kaplayan renkli vurgular, Citroen C3 ELLE'in yeni renkleriyle uyum sağlıyor.
Citroen C3 ELLE çağa ayak uydurarak daha önce bilinmeyen bir grafik ve kentsel görsellik ortaya koyuyor.
Ortak bir tema olarak, aracın hem dışında hem de içinde, siyah bir şerit üzerinde beyaz harflerle, ELLE marka imzası '1945’ten Beri Ve Sonsuza Dek' ifadesi, farklı noktalarda kullanılıyor. Moda dünyasının 'ölümsüz kombinasyonu' olan siyah beyaz ELLE şeridi, dönemi tam olarak yansıtmak için güçlü bir yazı tipiyle kullanılıyor.
- Canlı renkler, malzemeler ve donanım, konfora katkı sağlıyor
Kişiselleştirme iç mekanda devam ederken, yeni mat gümüş mavi renk paketi ile uyumlu bir ambiyans elde ediliyor. İki renkli Advanced Comfort koltuklarda ana döşeme olarak açık Prusya grisi kumaş kullanılırken, sırtlıkların üst kısımlarında koyu mavi-gri tonlarında rüzgar grisi Alcantara kullanılıyor.
Yeniden yorumlanan şerit desene sahip marka logosu baskılı dekoratif şerit, mavimsi saten vurgularla sırtlığın üst kısmını koltuğun geri kalanından ayırıyor. Değişen malzemeler ön konsoldaki kalite algısını arttırıyor.
İlk kez özel versiyonda, genelde premium versiyonlarda kullanılan Alcantara, C3 ELLE versiyonunun ön konsolunda kullanım buluyor. Mat rüzgar grisi, renk paketinin buzlu efektli metalik mavi çerçeveyle kontrast oluşturuyor.
Ayrıca Alcantara'nın yüzeyini yine mavi tonlarda çift dikey dikiş tamamlıyor. Beyaz ana renk ve siyah şeritle çevrelenen ELLE logosu, zemin paspaslarının arka planında net olarak görünüyor. Anahtarlık ve araç içi çanta da Citroen ve ELLE ortaklığının iki logosu sergileniyor.
- Citroen C3'e dair istatistikler
Üçüncü jenerasyonuyla yollarda yer alan Citroen C3, markaya özgü konfor detaylarına ek olarak kişiselleştirilebilme genişliğiyle de satış başarısını artırıyor.
Bu özel versiyon, 2018'de dünya genelinde 9 bin adedin üzerinde satılan ilk sınırlı özel versiyonu izliyor. Tüm Avrupa'daki C3 müşterilerinin yaklaşık yüzde 60'ı, otomobillerini iki tonlu yani tavanı farklı renkte olan kombinasyonda tercih ediyor.
Açıklamada görüşlerine yer verilen ELLE Licence Collection Müdürü Sandrine Gay, 'ELLE markası, 77 yıldır modaya, güzelliğe, kültüre ve yaşam tarzına özel ve benzersiz bir yaklaşım sunarak her anlamda kadınların her zaman yanında yer aldı. Bu ortaklık, Citroen ile ortak olan tüm kadınları, alışkanlıklarında ve günlük yaşamlarında destekleme felsefesinin bir parçasıdır.' ifadelerini kullandı.
Citroen Renkler ve Malzemeler Başkanı Muriel Prodault de şu değerlendirmede bulundu:
'ELLE ve Citroen, C3 için bir kez daha bolca tarza sahip modern bir kombinasyon oluşturdu. C3 ELLE'in hem dışını hem de içini süsleyen yeni mat gümüş mavi renk paketinin pastel mavisi, taze bir baharı müjdeliyor. Bu renk, özellikle hazır giyim modasındaki trendlerle tamamen uyumlu. Yolcu kabinindeki metalik vurgular, Alcantara koltuklar ile gösterge paneli, deri direksiyon simidi ve renkli camlarla kontrast oluşturarak ferah ve aydınlık bir ortam oluşturuyor. Oturma odası rahatlığında bir yolcu kabini yaratıyor.'
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Citroen C3 ELLE Türkiye'de
Citroen ve ELLE markaları arasındaki iş birliği, C3'teki sınırlı özel seri, Citroen C3 ELLE ile sürüyor.
Citroen ve ELLE markaları arasındaki iş birliği, C3'teki sınırlı özel seri, Citroen C3 ELLE ile sürüyor.
Citroen'den yapılan açıklamaya göre, Citroen, ELLE ile olan iş birliğine yeni C3 ELLE adındaki sınırlı özel seri ile devam ediyor.
B Segmenti seçeneklerinin başında gelen Citroen C3'ün bu versiyonu, ELLE Dergisi'nin 21 Kasım 1945 tarihinde yayınlanan ilk sayısına atıfta bulunuyor.
Siyah şerit üzerine sade beyaz harflerle '1945'ten Beri Ve Sonsuza Dek' imzasını atarak dikkati çekiyor. İki ikonik Fransız marka arasındaki ortaklık, 'moda', 'zarafet', 'rahatlık' ve 'sosyal' konular üzerinden kadınlara hitap etmeye yönelik ortak bir tutkudan doğdu.
Sürdürülebilir iş birliği kapsamında üretilen sınırlı adetteki Citroen C3 ELLE'in Türkiye satış fiyatı ise 681 bin 400 TL.
Grafik imza ile taze ve yeni renk paketi Citroen C3 ELLE, ELLE logosunun renklerine gönderme yaparak beyaz veya siyah olmak üzere iki tavan rengi seçeneğiyle standart olarak çift renk sunuluyor.
Siyah ve beyaz; kum, kutup beyazı, çelik gri, platin gri veya parlak siyah olmak üzere gövde renkleriyle kombine edilebiliyor. Yeni mat gümüş mavi renk paketi ile C3'ün çekiciliği vurgulanıyor.
Metalik vurgulara sahip derin bir buzul mavisi, tüm gövde renkleriyle uyum sağlıyor. Airbump ekleri, ızgaradaki far ekleri ve tavan etiketinin çevresini kaplayan renkli vurgular, Citroen C3 ELLE'in yeni renkleriyle uyum sağlıyor.
Citroen C3 ELLE çağa ayak uydurarak daha önce bilinmeyen bir grafik ve kentsel görsellik ortaya koyuyor.
Ortak bir tema olarak, aracın hem dışında hem de içinde, siyah bir şerit üzerinde beyaz harflerle, ELLE marka imzası '1945’ten Beri Ve Sonsuza Dek' ifadesi, farklı noktalarda kullanılıyor. Moda dünyasının 'ölümsüz kombinasyonu' olan siyah beyaz ELLE şeridi, dönemi tam olarak yansıtmak için güçlü bir yazı tipiyle kullanılıyor.
- Canlı renkler, malzemeler ve donanım, konfora katkı sağlıyor
Kişiselleştirme iç mekanda devam ederken, yeni mat gümüş mavi renk paketi ile uyumlu bir ambiyans elde ediliyor. İki renkli Advanced Comfort koltuklarda ana döşeme olarak açık Prusya grisi kumaş kullanılırken, sırtlıkların üst kısımlarında koyu mavi-gri tonlarında rüzgar grisi Alcantara kullanılıyor.
Yeniden yorumlanan şerit desene sahip marka logosu baskılı dekoratif şerit, mavimsi saten vurgularla sırtlığın üst kısmını koltuğun geri kalanından ayırıyor. Değişen malzemeler ön konsoldaki kalite algısını arttırıyor.
İlk kez özel versiyonda, genelde premium versiyonlarda kullanılan Alcantara, C3 ELLE versiyonunun ön konsolunda kullanım buluyor. Mat rüzgar grisi, renk paketinin buzlu efektli metalik mavi çerçeveyle kontrast oluşturuyor.
Ayrıca Alcantara'nın yüzeyini yine mavi tonlarda çift dikey dikiş tamamlıyor. Beyaz ana renk ve siyah şeritle çevrelenen ELLE logosu, zemin paspaslarının arka planında net olarak görünüyor. Anahtarlık ve araç içi çanta da Citroen ve ELLE ortaklığının iki logosu sergileniyor.
- Citroen C3'e dair istatistikler
Üçüncü jenerasyonuyla yollarda yer alan Citroen C3, markaya özgü konfor detaylarına ek olarak kişiselleştirilebilme genişliğiyle de satış başarısını artırıyor.
Bu özel versiyon, 2018'de dünya genelinde 9 bin adedin üzerinde satılan ilk sınırlı özel versiyonu izliyor. Tüm Avrupa'daki C3 müşterilerinin yaklaşık yüzde 60'ı, otomobillerini iki tonlu yani tavanı farklı renkte olan kombinasyonda tercih ediyor.
Açıklamada görüşlerine yer verilen ELLE Licence Collection Müdürü Sandrine Gay, 'ELLE markası, 77 yıldır modaya, güzelliğe, kültüre ve yaşam tarzına özel ve benzersiz bir yaklaşım sunarak her anlamda kadınların her zaman yanında yer aldı. Bu ortaklık, Citroen ile ortak olan tüm kadınları, alışkanlıklarında ve günlük yaşamlarında destekleme felsefesinin bir parçasıdır.' ifadelerini kullandı.
Citroen Renkler ve Malzemeler Başkanı Muriel Prodault de şu değerlendirmede bulundu:
'ELLE ve Citroen, C3 için bir kez daha bolca tarza sahip modern bir kombinasyon oluşturdu. C3 ELLE'in hem dışını hem de içini süsleyen yeni mat gümüş mavi renk paketinin pastel mavisi, taze bir baharı müjdeliyor. Bu renk, özellikle hazır giyim modasındaki trendlerle tamamen uyumlu. Yolcu kabinindeki metalik vurgular, Alcantara koltuklar ile gösterge paneli, deri direksiyon simidi ve renkli camlarla kontrast oluşturarak ferah ve aydınlık bir ortam oluşturuyor. Oturma odası rahatlığında bir yolcu kabini yaratıyor.'
Kaynak: AA
En Çok Okunan Haberler