Antalya Turizm Fuarında yeni fırsatlar konuşulacak
Antalya Turizm Fuarında yeni fırsatlar konuşulacak
Antalya Turizm Fuarı’nın, "2024’te Yeni Fırsatlar" teması ve "% 100 Turizm" başlığı altında, oturum programı ve vizyon katacak konuşmacıları açıklandı.
Haber Giriş Tarihi: 13.10.2023 11:04
Haber Güncellenme Tarihi: 13.10.2023 12:07
Kaynak:
Seçiniz
https://www.tourismjournal.com.tr/
Antalya Turizm Fuarı’nda "2024’te Yeni Fırsatlar" temasında 5 ayrı sahnede "% 100 Turizm" konuşulacak. gmTalks, ATF- Tech, ATF-Tour Guide Corner, ATF-Comunication ve Başkanlar Sahnesi; sektörün karşılaştığı zorlukların tespiti ve çözümleri için beyin fırtınalarına; turizmin geleceğini şekillendirecek yeni ve farklı fikirlere sahne olacak.
ATF23’ün; Türkiye ile dünya pazarlarının ilişkilerini araştıran ana sahnesinde, ’gmTalks’ ile; sağlık, havacılık, hedef pazarlar, çevrimiçi seyahat ve iletişim üst başlıklarında yeni fırsatlara dair fikirleri gündeme taşıyacak.
1920 dakika boyunca % 100Turizm
ATF23’te gmTalks’un yanı sıra üç ayrı sunum sahnesi daha bulunacak. 26-27 Ekim tarihlerinde gerçekleştirilecek olan Antalya Turizm Fuarı’nın ATF- Tech, ATF-Tour Guide Corner, ATF-Comunication sahnelerinde, toplam 32 alt başlıkta, 100’e yakın konuşmacı kendilerine ayrılan 1920 dakika boyunca “Yüzde Yüz Turizm” konuşma fırsatı bulacak.
Türkiye ve dünya turizminin öncü markalarından, konusunda uzman çok sayıda profesyonel gmTalks sahnesinde; bilgi, deneyim ve fikirlerini paylaşacak. Sektörün en etkili seslerinden 100 kadar uzman konuşmacı bu sahnede, Türkiye seyahat ve turizminin 2024 manzarasını keşfe çıkacak.
Hem bilgi hem de ilham verici oturumlar
Daha önce benzeri görülmemiş bir devinim içerisindeki seyahat endüstrisinin tüm aktif yapı taşlarını bir araya getirecek olan ATF23’te; gmTalks, ATF- Tech, ATF-Tour Guide Corner, ATF-Comunication ve Başkanlar Sahnesi turizmi çağın ilerisine taşıyacak basamaklar olacak.
ATF panelleri "2024’te Yeni Fırsatlar" teması altında, gündemi değerlendirmek, ilham vermek ve yenilik yapmak için tasarlanmış çeşitli oturumlar vaat ediyor.
Seyahat endüstrisinin bilgi merkezi olacak
Bu yıl gmTalks sahnesi seyahat endüstrisi için bir bilgi merkezi olacak. ATF23’te bu sahneye çıkacak deneyimli ve yenilikçi sektör liderleri; sağlık ve spor turizmi, seyahat teknolojileri, ana ve alternatif pazarların öngörüleri, kurumsal seyahat, eğlence ve seyahat teknolojisini kapsayan konularda; iç görülerini ve uzmanlıklarını paylaşacak. Antalya Turizm Fuarı’nın dört ayrı sahnesinin konuşmacıları; sektörün benimsemesi gereken proaktif duruşu farklı açılardan özetleyecek.
Antalya Turizm Fuarı kurucusu GMT Fuarcılık Yönetim Kurulu Başkanı Selçuk Meral, bu yıl gerçekleştirilecek oturumların çeşitliliğine değinerek; “ATF23 için Türkiye turizminin ilgili pazarları ve konaklama sektörünün tanınmış marka kurum ve kişileri ile "% 100 Turizm" başlığında Türkiye turizmi için gelişimi, trendleri, temel endüstri kaygılarını ve sürdürülebilirliğin her zaman önemli olan yönünü inceleyeceğiz.” açıklamasını yapıyor.
Oturumlar için Giriş Kartını nasıl alacaksınız?
ATF23’te gerçekleştirilecek olan tüm konferans ve oturumlara katılmak ve Antalya Turizm Fuarı için tam erişimli giriş kartını almak için antalyaturizmfuari.com sitesinden “Giriş Kartı” alınabiliyor.
Antalya Turizm Fuarı Hakkında:
Türkiye’nin ve Akdeniz‘in en verimli Turizm Fuarı ATF23 (Antalya Turizm Fuarı), GMT Fuarcılık tarafından gerçekleştiriliyor.
Yıllık B2B turizm ticaret fuarı ve kongresinde Türkiye’nin , Avrupa, CIS, GCC ve iç pazar operatörleri, acenteleri ve sağlık kuruluşları, Türkiye’nin önde gelen otelleri, hizmet, teknoloji üreticileri ve Hosted Buyer katılımı ile kurumsal seyahati de kapsayan 500’ün üzerinde katılımcı marka yer alacak.
ATF23 destinasyonlar, havayolları ve havalimanları, oteller ve tatil köyleri, tema parkları ve turistik yerler, tur operatörleri, DMC'ler, kruvaziyer hatları, spalar, mekanlar, diğer toplantı tesisleri ve seyahat teknolojisi şirketleri dahil olmak üzere turizm endüstrisinin her sektöründen katılımcıları ağırlıyor.
Antalya Turizm Fuarı, seyahat ticareti endüstrisinin yeni ortaklıklar kurması ve bölgedeki en önemli oyuncularla mevcut iş ilişkilerini güçlendirmesi için Türkiye’nin en verimli turizm fuarıdır.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Antalya Turizm Fuarında yeni fırsatlar konuşulacak
Antalya Turizm Fuarı’nın, "2024’te Yeni Fırsatlar" teması ve "% 100 Turizm" başlığı altında, oturum programı ve vizyon katacak konuşmacıları açıklandı.
Antalya Turizm Fuarı’nda "2024’te Yeni Fırsatlar" temasında 5 ayrı sahnede "% 100 Turizm" konuşulacak. gmTalks, ATF- Tech, ATF-Tour Guide Corner, ATF-Comunication ve Başkanlar Sahnesi; sektörün karşılaştığı zorlukların tespiti ve çözümleri için beyin fırtınalarına; turizmin geleceğini şekillendirecek yeni ve farklı fikirlere sahne olacak.
ATF23’ün; Türkiye ile dünya pazarlarının ilişkilerini araştıran ana sahnesinde, ’gmTalks’ ile; sağlık, havacılık, hedef pazarlar, çevrimiçi seyahat ve iletişim üst başlıklarında yeni fırsatlara dair fikirleri gündeme taşıyacak.
1920 dakika boyunca % 100 Turizm
ATF23’te gmTalks’un yanı sıra üç ayrı sunum sahnesi daha bulunacak. 26-27 Ekim tarihlerinde gerçekleştirilecek olan Antalya Turizm Fuarı’nın ATF- Tech, ATF-Tour Guide Corner, ATF-Comunication sahnelerinde, toplam 32 alt başlıkta, 100’e yakın konuşmacı kendilerine ayrılan 1920 dakika boyunca “Yüzde Yüz Turizm” konuşma fırsatı bulacak.
Türkiye ve dünya turizminin öncü markalarından, konusunda uzman çok sayıda profesyonel gmTalks sahnesinde; bilgi, deneyim ve fikirlerini paylaşacak. Sektörün en etkili seslerinden 100 kadar uzman konuşmacı bu sahnede, Türkiye seyahat ve turizminin 2024 manzarasını keşfe çıkacak.
Hem bilgi hem de ilham verici oturumlar
Daha önce benzeri görülmemiş bir devinim içerisindeki seyahat endüstrisinin tüm aktif yapı taşlarını bir araya getirecek olan ATF23’te; gmTalks, ATF- Tech, ATF-Tour Guide Corner, ATF-Comunication ve Başkanlar Sahnesi turizmi çağın ilerisine taşıyacak basamaklar olacak.
ATF panelleri "2024’te Yeni Fırsatlar" teması altında, gündemi değerlendirmek, ilham vermek ve yenilik yapmak için tasarlanmış çeşitli oturumlar vaat ediyor.
Seyahat endüstrisinin bilgi merkezi olacak
Bu yıl gmTalks sahnesi seyahat endüstrisi için bir bilgi merkezi olacak. ATF23’te bu sahneye çıkacak deneyimli ve yenilikçi sektör liderleri; sağlık ve spor turizmi, seyahat teknolojileri, ana ve alternatif pazarların öngörüleri, kurumsal seyahat, eğlence ve seyahat teknolojisini kapsayan konularda; iç görülerini ve uzmanlıklarını paylaşacak. Antalya Turizm Fuarı’nın dört ayrı sahnesinin konuşmacıları; sektörün benimsemesi gereken proaktif duruşu farklı açılardan özetleyecek.
Antalya Turizm Fuarı kurucusu GMT Fuarcılık Yönetim Kurulu Başkanı Selçuk Meral, bu yıl gerçekleştirilecek oturumların çeşitliliğine değinerek; “ATF23 için Türkiye turizminin ilgili pazarları ve konaklama sektörünün tanınmış marka kurum ve kişileri ile "% 100 Turizm" başlığında Türkiye turizmi için gelişimi, trendleri, temel endüstri kaygılarını ve sürdürülebilirliğin her zaman önemli olan yönünü inceleyeceğiz.” açıklamasını yapıyor.
Oturumlar için Giriş Kartını nasıl alacaksınız?
ATF23’te gerçekleştirilecek olan tüm konferans ve oturumlara katılmak ve Antalya Turizm Fuarı için tam erişimli giriş kartını almak için antalyaturizmfuari.com sitesinden “Giriş Kartı” alınabiliyor.
Antalya Turizm Fuarı Hakkında:
Türkiye’nin ve Akdeniz‘in en verimli Turizm Fuarı ATF23 (Antalya Turizm Fuarı), GMT Fuarcılık tarafından gerçekleştiriliyor.
Yıllık B2B turizm ticaret fuarı ve kongresinde Türkiye’nin , Avrupa, CIS, GCC ve iç pazar operatörleri, acenteleri ve sağlık kuruluşları, Türkiye’nin önde gelen otelleri, hizmet, teknoloji üreticileri ve Hosted Buyer katılımı ile kurumsal seyahati de kapsayan 500’ün üzerinde katılımcı marka yer alacak.
ATF23 destinasyonlar, havayolları ve havalimanları, oteller ve tatil köyleri, tema parkları ve turistik yerler, tur operatörleri, DMC'ler, kruvaziyer hatları, spalar, mekanlar, diğer toplantı tesisleri ve seyahat teknolojisi şirketleri dahil olmak üzere turizm endüstrisinin her sektöründen katılımcıları ağırlıyor.
Antalya Turizm Fuarı, seyahat ticareti endüstrisinin yeni ortaklıklar kurması ve bölgedeki en önemli oyuncularla mevcut iş ilişkilerini güçlendirmesi için Türkiye’nin en verimli turizm fuarıdır.
En Çok Okunan Haberler