TR
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
SON DAKİKA
Hava Durumu
TR
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi, Avrupa, Orta Doğu ve Asya’nın en iyisi seçildi

Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi, Contact Center World tarafından Avrupa, Orta Doğu ve Asya’nın en iyisi seçildi.

Haber Giriş Tarihi: 16.08.2024 12:27
Haber Güncellenme Tarihi: 16.08.2024 12:27
Kaynak: İHA
Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi, Avrupa, Orta Doğu ve Asya’nın en iyisi seçildi


Garanti BBVA, dünyanın en saygın iletişim merkezi organizasyonlarından Contact Center World tarafından düzenlenen ‘The Global Top Ranking Performance Awards’ta ‘1000’den fazla çalışanlı En İyi İletişim Merkezi’ kategorisinde Avrupa, Orta Doğu ve Asya’nın en iyisi oldu. Bu yıl 19’uncu kez gerçekleştirilen ve sektörün en iyilerini belirleyen Contact Center World ödüllerinde 80 ülkeden 2 binden fazla başvuru değerlendirildi.

Ödülle ilgili bilgi veren Garanti BBVA Genel Müdür Yardımcısı Ceren Acer Kezik, “Bankamızın en yoğun iletişim kanalı olan Müşteri İletişim Merkezini yeni ürün ve hizmetlerle sürekli geliştiriyoruz. Müşterilerimize sunduğumuz hızlı, yenilikçi ve ilk temasta çözüm odaklı servislerimizi sürekli iyileştirirken; yeni teknolojiler ışığında servislerimize yenilerini ekliyoruz. Sesli, görüntülü ve yazılı iletişim çözümlerimizle yılda 67 milyondan fazla müşterimize kesintisiz deneyim sunuyoruz. Geçen yıl hayata geçirdiğimiz “Dijital Parola” ile müşterilerimizin hizmet almak istedikleri noktaya anında ve kolay ulaşmasını sağlıyoruz. Bu yıl da Sesli Yanıt Sistemi (IVR) geliştirmesiyle müşterimizin taleplerini daha doğru ve hızlı anlayan bir IVR yolculuğu oluşturmaya odaklanarak, yapay zeka kullanımıyla kişiselleştirilmiş, ihtiyaca yönelik ve çok daha hızlı hizmet vererek müşteri memnuniyetini artırmaya odaklanacağız. Bu çalışmalarımızın uluslararası düzeydeki en prestijli organizasyonlarından biri olan Contact Center World tarafından ödüle layık görülmesi bizi hem çok mutlu hem de motive ediyor. Teknolojiye yaptığımız yatırımın da katkısıyla tüm kanallarımızda müşteri deneyimini güçlendirmeye devam ederken ürün portföyümüzdeki değişikliklerle oluşturduğumuz katma değeri artırmayı hedefliyoruz” dedi.

Kaynak: İHA

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.