TÜRKİYE Otelciler Federasyonu Yönetim Kurulu Üyesi ve Alanya Turistik İşletmeciler Derneği Başkanı Burhan Sili: 'Sadece deniz, kum, güneş satmadık. Türkiye geneli için ürün geliştirdik, sunduk'
Haber Giriş Tarihi: 01.02.2023 08:34
Haber Güncellenme Tarihi: 01.02.2023 08:34
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.tourismjournal.com.tr/
TÜRKİYE Otelciler Federasyonu Yönetim Kurulu Üyesi ve Alanya Turistik İşletmeciler Derneği Başkanı Burhan Sili, turizm fuarları ve rezervasyonların gelecek sezon için olumlu görüntü verdiğini söyledi. Kovid-19 salgını ve Rusya-Ukrayna savaşı gibi sorunların gölgesinde 2022'yi geride bıraktıklarını belirten Sili, "Küresel sorunlar çıkmazsa, sektör 2023'ü 2022'den daha iyi geçirecek" dedi.
Salgın sürecinde yaptıkları en iyi çalışmanın pazar kaynağını artırmaya yönelik olduğunu anlatan Sili, "Bu dönemde sadece deniz, kum, güneş satmadık. Türkiye geneli için ürün geliştirdik, sunduk. Daha önce sadece Avrupa'ya kilitlenmişken bugün Doğu, Uzak Doğu ve diğer pazarlara açılmış durumdayız. 81 ilde turizm düşüncesi var. Dolayısıyla her şehir her bölge misafir ağırlıyor ve talep görüyor. Talebe bağlı olarak bu yıl kışın açık olan otel sayısı arttı. Antalya'da bu oran çok daha fazla" dedi
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
81 İlde turizm düşüncesi var
TÜRKİYE Otelciler Federasyonu Yönetim Kurulu Üyesi ve Alanya Turistik İşletmeciler Derneği Başkanı Burhan Sili: 'Sadece deniz, kum, güneş satmadık. Türkiye geneli için ürün geliştirdik, sunduk'
TÜRKİYE Otelciler Federasyonu Yönetim Kurulu Üyesi ve Alanya Turistik İşletmeciler Derneği Başkanı Burhan Sili, turizm fuarları ve rezervasyonların gelecek sezon için olumlu görüntü verdiğini söyledi. Kovid-19 salgını ve Rusya-Ukrayna savaşı gibi sorunların gölgesinde 2022'yi geride bıraktıklarını belirten Sili, "Küresel sorunlar çıkmazsa, sektör 2023'ü 2022'den daha iyi geçirecek" dedi.
Salgın sürecinde yaptıkları en iyi çalışmanın pazar kaynağını artırmaya yönelik olduğunu anlatan Sili, "Bu dönemde sadece deniz, kum, güneş satmadık. Türkiye geneli için ürün geliştirdik, sunduk. Daha önce sadece Avrupa'ya kilitlenmişken bugün Doğu, Uzak Doğu ve diğer pazarlara açılmış durumdayız. 81 ilde turizm düşüncesi var. Dolayısıyla her şehir her bölge misafir ağırlıyor ve talep görüyor. Talebe bağlı olarak bu yıl kışın açık olan otel sayısı arttı. Antalya'da bu oran çok daha fazla" dedi
En Çok Okunan Haberler