TR
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
SON DAKİKA
Hava Durumu
TR
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

TatilBudur 2024’te %40 Büyüdü

Antalya Turizm Fuarı'nda yaptığı basın toplantısında 2024 yılını değerlendiren TatilBudur yöneticileri, %40 büyüdüklerini açıkladı.

Haber Giriş Tarihi: 23.10.2024 20:55
Haber Güncellenme Tarihi: 23.10.2024 21:11
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.tourismjournal.com.tr/
TatilBudur 2024’te %40 Büyüdü

TatilBudur'un 2024 performansını değerlendiren Satış ve Operasyonlardan Sorumlu Müdür Yardımcısı Mustafa Kemal Çubuk ve Pazarlama Müdürü Barış Nefesoğlu, şirketin bu yıl %40 büyüme yakaladığını açıkladı. Çubuk, maliyet artışları nedeniyle erken rezervasyon döneminin hızlı geçtiğini ve iç pazar talebinin yüksek olduğunu belirtti. Ayrıca, TatilBudur'un daha fazla otel stoğuna sahip olması sayesinde, sektör ortalamasının üzerinde bir büyüme gerçekleştirdiklerini vurguladı.

Mustafa Kemal Çubuk, "Maliyetlerden dolayı sezonda fiyatlar çok daha yükseldiği için erken rezervasyon dönemi zaten hızlı başlamıştı ve yoğun bir misafir ilgisi vardı. Mayıs, haziran ve temmuz aylarında dış pazardan beklenen trafik oluşmayınca otellerin iç pazar kontenjanları arttı. Bu da maliyetlerin fiyatlara yansıtılmasını bir miktar geciktirdi. Dış pazar talebinin yeniden oluşmaya başladığı temmuz ayına kadar çok hızlı büyüdük. Hedefimiz yüzde 35-36 iken, yılı da yüzde 40 büyüme ile kapatıyoruz. Yani büyüme hedefimizi anlamlı bir oranda aştık." dedi.

Çubuk ayrıca TatilBudur, online otel satışında pazar lideri olduğunu ve resort turizm pazarının dörtte birini domine ettiğini ifade etti. 2025 yılı için erken rezervasyon kampanyalarını başlattıklarını ve premium ürünleri TatilBudur Premium markası altında daha fazla indeksleyeceklerini söyledi. Ayrıca, yurt dışından Türkiye’ye 80 bin misafir getirmeyi hedeflediklerini belirterek, 2025 yılında da büyüyeceklerini ve tesis seçimlerinde daha ekonomik ve orta seviye oteller daha fazla ilgi göreceğini söyledi. 

Pazarlama Müdürü Barış Nefesoğlu ise, şirketin yeni reklam yüzü olarak "Yaz Güneşi" isimli bir yapay zeka karakteri tanıttı. Ayrıca, TatilBudur Club adında bir sadakat programı başlattıklarını, bu programla kullanıcıların puan toplayarak daha fazla avantaj elde edeceğini söyledi. 

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.